Vi der venter på storken!

Chloecat
Kort karma: 3
Likede indlæg: 66

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Chloecat » 10. jul 2016, 14:22

Tillykke s_imse!! :)
Vil anbefale en clear blue digital, det er bare gravid/ikke gravid, så der ingen tolkning.

---

Jeg tror jeg missede min ægløsning hvad angår testning, grundet 'positivs forvirringen' - syntes dog vi har gjort hvad vi kunne.
Så nu venter jeg på at det giver mening at bruge nogle preggo testere.
0
S_imse
Kort karma: 41
Likede indlæg: 86

Indlægaf S_imse » 10. jul 2016, 14:39

godtnavn skrev:
S_imse skrev:
Majer skrev:
S_imse skrev:
Majer skrev:
S_imse skrev:Jeg kunne ikke vente længere med at teste, ville være 3+5 i dag. Jeg var meget i tvivl om jeg kunne se skyggen af noget efter 2 min. Så jeg lod den ligge og et par timer senere, da jeg kom i tanke om den, var den svagt positiv.
Ved godt den er ugyldig, men man tænker jo alligevel at måske er der noget :rulle:

Nå, men nu har jeg de ondeste smerter i underlivet, så mon ikke mens kommer bragende snart :boo:

Krydser fingre for at den er positiv inden for tid i dag :)
Da jeg var gravid med min som testede jeg også før tid, men den var negativ. Da jeg 4 timer efter kiggede på den var den positiv. Og så blev den tydeligere og tydeligere inden for tid i dagene efter. Menssmerter behøver ikke betyde at mens er på vej.

Glæder mig til en Update :)

Jeg havde lidt travlt i morges, så glemte fuldstændigt at tage en test - tænk at det kan lade sig gøre :lol:
Så nu vil jeg se om jeg kan vente til i morgen, så det bliver morgenurin.

Menssmerterne kommer og går hele tiden, det ene øjeblik tror jeg at mens er kommet og lidt senere er der ingenting.
Så jeg glæder mig også selv til en ny test :genert:

Ej man kan da ikke holde folk hen på den måde :-D :-D
Jeg stemmer for at du tester senere, vi har brug for nogle flere positive tests i den her tråd :)

Nej, okay det kan jeg ikke være bekendt... Jeg har nu taget en ny test, holdt mig uden at tisse i 2,5 timer, så ikke særligt koncentreret - men jeg har haft syg meget kvalme i dag... Efter 4 minutter var der en meget utydelig streg - jeg har vendt og drejet den for at være sikker på det ikke var snyd, men den er der sgu :ivrig:
Kæresten er på arbejde, og kommer først hjem om mange timer.... Kan slet ikke vente med at fortælle ham det...
Tænker jeg køber en ny test til i morgen tidlig, så kan det være den bliver lidt tydligere :)

Tillykke!!! Jeg gjorde det samme, testede da der var latterlig mange timer til kæresten var hjemme, så jeg endte med at ringe og sige det til ham :lol:

Tak :) Jeg overvejer at cykle hen til hans arbejde for at fortælle ham det :lol:
0
Brugeravatar
Marigold
Kort karma: 121
Likede indlæg: 238

Indlægaf Marigold » 10. jul 2016, 17:52

Stort tillykke S_Imse. Dejlig læsning :)

Her tester jeg som en gal for at se efter æl. Den burde falde i dag, ud fra beregningen. Men endnu intet spor af den. Har både brugt almindelig stribs og clerablue. Så er egentlig lidt frustreret. Og frygter jeg stresser min krop!
Vi har nu heller ikke lige været ret aktive på lagnerne så vi må hellere komme i gang selv om testen endnu er negativ.
0
S_imse

Indlægaf S_imse » 11. jul 2016, 06:36

Jeg tog en ny test i morges fordi jeg jo håbede på en lidt tydeligere test. Jeg brugte en af dem fra netto, og den var mindre tydelig end i går eftermiddags.
Så jeg må få fat i en clear blue digital i dag, som jeg kan teste med i morgen tidligt.

Kæresten blev så glad i går, så håber ikke jeg skal skuffe ham hvis det går i sig selv igen :(
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 244
Likede indlæg: 1114

Indlægaf MyGirl » 11. jul 2016, 06:42

Marigold skrev:Stort tillykke S_Imse. Dejlig læsning :)

Her tester jeg som en gal for at se efter æl. Den burde falde i dag, ud fra beregningen. Men endnu intet spor af den. Har både brugt almindelig stribs og clerablue. Så er egentlig lidt frustreret. Og frygter jeg stresser min krop!
Vi har nu heller ikke lige været ret aktive på lagnerne så vi må hellere komme i gang selv om testen endnu er negativ.

Ihhh, det var da irriterende :( Håber, den dukker op!
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 11. jul 2016, 06:45

S_imse skrev:Jeg tog en ny test i morges fordi jeg jo håbede på en lidt tydeligere test. Jeg brugte en af dem fra netto, og den var mindre tydelig end i går eftermiddags.
Så jeg må få fat i en clear blue digital i dag, som jeg kan teste med i morgen tidligt.

Kæresten blev så glad i går, så håber ikke jeg skal skuffe ham hvis det går i sig selv igen :(

Synes at have hørt, at der kan være meget stor forskel fra test til test, og at det faktisk ikke er alle, der tester tydeligst om morgenen, så håber bare, det er sådan noget, der spiller ind :kys:

Kan næsten forstå på formuleringen, at den ER positiv i morges, og det er jo umiddelbart det, der tæller.

Så optimistiske tanker herfra, men kan nu godt forstå, du gerne lige vil have rigtig syn for sagen :)
0
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 11. jul 2016, 07:42

Jubii i dag viste min clearblue en dejlig smiley :)
Så det betyder æl indenfor 12-24 timer. Uanset om det ender med en graviditet eller ej, så er det dejligt at jeg nu får æl som i en normal cyklus. Så det er indtil videre rigtig gode tegn! Hvis mens så skal komme skal den bare vente små 14 dage endnu, så har jeg en normal cyklus igen :)
Er helt oppe at køre bare pga en positiv æl test :stoned:
5
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 11. jul 2016, 08:48

Marigold skrev:Jubii i dag viste min clearblue en dejlig smiley :)
Så det betyder æl indenfor 12-24 timer. Uanset om det ender med en graviditet eller ej, så er det dejligt at jeg nu får æl som i en normal cyklus. Så det er indtil videre rigtig gode tegn! Hvis mens så skal komme skal den bare vente små 14 dage endnu, så har jeg en normal cyklus igen :)

:banan: Hvor er det dejligt at høre! Håber virkelig, at kroppen har fundet sig selv igen!

.. og naturligvis at mens ikke kommer ;)
0
S_imse

Indlægaf S_imse » 11. jul 2016, 09:03

MyGirl skrev:
S_imse skrev:Jeg tog en ny test i morges fordi jeg jo håbede på en lidt tydeligere test. Jeg brugte en af dem fra netto, og den var mindre tydelig end i går eftermiddags.

Synes at have hørt, at der kan være meget stor forskel fra test til test, og at det faktisk ikke er alle, der tester tydeligst om morgenen, så håber bare, det er sådan noget, der spiller ind :kys:

Kan næsten forstå på formuleringen, at den ER positiv i morges, og det er jo umiddelbart det, der tæller.

Så optimistiske tanker herfra, men kan nu godt forstå, du gerne lige vil have rigtig syn for sagen :)

Ja, den var meget svagt positiv. Så det må blive en clear blue digital måske allerede i eftermiddag for at være helt sikker - jeg bliver jo helt afhængig af at teste :lol:
0
S_imse

Indlægaf S_imse » 11. jul 2016, 09:05

Marigold skrev:Jubii i dag viste min clearblue en dejlig smiley :)

Ih hvor dejligt, kan godt forstå du er glad... Og helt forståeligt selvom det "bare" er en positiv ÆL test :pompom:
0
PinkPowerPrincess
Kort karma: 71
Likede indlæg: 274

Indlægaf PinkPowerPrincess » 11. jul 2016, 11:45

Tilykke S-imse!! Håber den bliver siddende!
0
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 69
Likede indlæg: 158

Indlægaf Howitz » 11. jul 2016, 12:08

Yaii S_imse :banan: Stort tillykke! Krydser fingre for at den lille spire bliver siddende :kryds:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 11. jul 2016, 13:33

Hurra for dem, der introducerede mig til sundhed.dk :kys:

Jeg har hverken klamydia, gonore eller celleforandringer! Så langt så godt i prøvehelvedet!
3
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 11. jul 2016, 13:43

MyGirl skrev:Hurra for dem, der introducerede mig til sundhed.dk :kys:

Jeg har hverken klamydia, gonore eller celleforandringer! Så langt så godt i prøvehelvedet!

Det er en god start :kys:
0
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 11. jul 2016, 13:44

MyGirl skrev:Hurra for dem, der introducerede mig til sundhed.dk :kys:

Det er en god start :kys:
1

Tilbage til "Graviditet"