Vi der venter på storken!

Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3402

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf FruDulle » 12. jul 2016, 12:18

Howitz skrev:MyGirl: Du får lige en opdatering her :D

Jeg mærker ikke så meget til noget som helst, andet end den kvalme jeg har fra ægløsningssprøjten :rulle: Men jeg er jo også kun på dag 6 efter inseminationen :) Jeg har været totalt øm i underlivet og lænden lige siden :nerve: Sjovt nok har jeg slet ikke ondt i brysterne, som jeg har haft de fleste gange fra ægløsning til mens :gruble:

Jeg har heller ikke vildt høje forventninger, for min slimhinde var vist lidt på den tynde side pga. de hormoner, som jeg fik (rigtig smart bivirkning alligevel :rulle: ), men hende på klinikken sagde, at den var helt fin, så der er vel en chance :lun:

Det er nemlig en rigtig fjollet bivirkning. Jeg laver tynde slimhinder for jeg har lavt blodtryk/blodomløb. Så det projekt opgav jeg.
1
Whatever
S_imse
Kort karma: 41
Likede indlæg: 85

Indlægaf S_imse » 12. jul 2016, 12:31

Majer skrev:
S_imse skrev:Nå, så blev jeg da lige slemt skuffet her til morgen.... Tog en clear blue digital og fik kastet ikke gravid lige tilbage i fjæset... :whine:
Så vi må nok bare op på hesten igen, når mens engang tager sig sammen til at komme... Eller kan clear blue digital mon vise falsk negativ, hvis man ikke er så langt henne?

Årh det er jeg ked af at læse :(
Ved ikke om den kan vise negativ når du har testet positiv på andre tests. Har du prøvet en alm test? Måske virker den bare ikke.

Håber det er en fejl at den viser negativ.[/

Almindelig test var positiv søndag og mandag, dog meget svag. Jeg prøver med en almindelig igen i morgen :)
1
S_imse

Indlægaf S_imse » 12. jul 2016, 12:33

JoyNips skrev:
S_imse skrev:Nå, så blev jeg da lige slemt skuffet her til morgen.... Tog en clear blue digital og fik kastet ikke gravid lige tilbage i fjæset... :whine:
Så vi må nok bare op på hesten igen, når mens engang tager sig sammen til at komme... Eller kan clear blue digital mon vise falsk negativ, hvis man ikke er så langt henne?

Jeg har lige hurtigt googlet, og der står, at de fleste hjemmeteste viser positiv fra 20-25 mIU, mens ClearBlue først gør ved 50 mIU. Jeg ville vente et par dage til du er sikker på at være gået over tid og så teste igen.

Fedt, tak fordi du har googlet, så er der stadig håb... Jeg tager en almindelig strimmeltest i morgen eller torsdag, de ligger og venter i postkassen :)
0
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2921

Indlægaf JoyNips » 12. jul 2016, 13:13

S_imse skrev:
JoyNips skrev:

Jeg har lige hurtigt googlet, og der står, at de fleste hjemmeteste viser positiv fra 20-25 mIU, mens ClearBlue først gør ved 50 mIU. Jeg ville vente et par dage til du er sikker på at være gået over tid og så teste igen.

Fedt, tak fordi du har googlet, så er der stadig håb... Jeg tager en almindelig strimmeltest i morgen eller torsdag, de ligger og venter i postkassen :)

No problem. Fingers crossed for at der er en lille spire.

Hvis din cyklus har været lidt uregelmæssig kan din ægløsning jo sagtens have ligget lidt senere, end du har troet og måske er befrugtningen også sket lidt senere end troet... Bare én dag kan jo gøre en stor forskel i hcg-niveau på det helt tidlige stadie. Det bliver jo nærmest fordoblet fra dag til dag.
0
Majer
Kort karma: 59
Likede indlæg: 122

Indlægaf Majer » 13. jul 2016, 03:14

Hmm jeg tror jeg blev snydt i går. Har loge testet igen og der kom en ultra svag streg efter 4 min. Men den er mindre tydelig end i går. Man skal nok passe på med at glæde sig for tidligt :(
0
S_imse

Indlægaf S_imse » 13. jul 2016, 05:40

Majer skrev:Hmm jeg tror jeg blev snydt i går. Har loge testet igen og der kom en ultra svag streg efter 4 min. Men den er mindre tydelig end i går. Man skal nok passe på med at glæde sig for tidligt :(

Ih altså, det kan da ikke passe at vi begge to bliver snydt :boo: jeg håber, vi begge bare skal være tålmodige.

Jeg har til gengæld fået vildt ondt i halsen...øv når man bare gerne vil have kroppen bliver gravid, så bliver den sgu syg i stedet for :puke:
0
Majer

Indlægaf Majer » 13. jul 2016, 05:56

S_imse skrev:
Majer skrev:Hmm jeg tror jeg blev snydt i går. Har loge testet igen og der kom en ultra svag streg efter 4 min. Men den er mindre tydelig end i går. Man skal nok passe på med at glæde sig for tidligt :(

Ih altså, det kan da ikke passe at vi begge to bliver snydt :boo: jeg håber, vi begge bare skal være tålmodige.

Jeg har til gengæld fået vildt ondt i halsen...øv når man bare gerne vil have kroppen bliver gravid, så bliver den sgu syg i stedet for :puke:

Nej det er sgu ikke ok :(
Har lige taget en test mere. Stregen er der inden for tid, men den er så utydelig at jeg er i tvivl om jeg kun kan se den fordi jeg ved hvor den skal være. Men det er også stadig meget tidligt.
I det mindste så ved jeg at der er noget, selvom det ikke udvikler sig. Og det i sig selv er positivt når vi slet ikke burde kunne klare det selv :)

Har du fået testet igen?
Øv at du er blevet syg, håber du snart er frisk igen :ae:
0
S_imse

Indlægaf S_imse » 13. jul 2016, 06:10

Majer skrev:
S_imse skrev:

Har lige taget en test mere. Stregen er der inden for tid, men den er så utydelig at jeg er i tvivl om jeg kun kan se den fordi jeg ved hvor den skal være. Men det er også stadig meget tidligt.
I det mindste så ved jeg at der er noget, selvom det ikke udvikler sig. Og det i sig selv er positivt når vi slet ikke burde kunne klare det selv :)

Har du fået testet igen?

Sådan havde jeg det også med en af mine test, om jeg kun kunne se stregen fordi jeg vidste hvor den burde være.
Jeg har ikke testet siden igår, og jeg prøver på at vente til i morgen, så burde der da være en lidt tydeligere streg, hvis det udvikler sig.
0
Majer

Indlægaf Majer » 13. jul 2016, 06:18

S_imse skrev:
Majer skrev:
S_imse skrev:

Har du fået testet igen?

Sådan havde jeg det også med en af mine test, om jeg kun kunne se stregen fordi jeg vidste hvor den burde være.
Jeg har ikke testet siden igår, og jeg prøver på at vente til i morgen, så burde der da være en lidt tydeligere streg, hvis det udvikler sig.

Så krydser jeg fingre for at der er en fin streg i morgen.
Hvornår skal du have mens?
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1088

Indlægaf MyGirl » 13. jul 2016, 08:13

Jeg krydser fingre for jer begge piger!

Man siger jo, at "en streg er en streg", men kan godt forstå, man bliver lidt mindre håbefuld, når den pludselig "går den forkerte vej". Men alle de gode tanker herfra!
0
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 67
Likede indlæg: 158

Indlægaf Howitz » 13. jul 2016, 08:28

Jeg krydser også fingre for jer begge :kryds:
0
S_imse

Indlægaf S_imse » 13. jul 2016, 08:43

Majer skrev:
S_imse skrev:
Majer skrev:
S_imse skrev:

Har du fået testet igen?

Så krydser jeg fingre for at der er en fin streg i morgen.
Hvornår skal du have mens?

I søndags var det to uger siden jeg havde positiv ÆL test, så troede jo egentligt jeg skulle have mens mandag.
Men den er kommet nu, så ingen baby denne gang :(
0
Majer

Indlægaf Majer » 13. jul 2016, 10:44

Øv S_imse det gør min virkelig ondt på dine vegne :(
Skal man prøve at se noget positivt i det, så har stregen været der, så det vil sige at der har været befrugtning, ægget har bare ikke sat sig fast. Så næste gang holder den forhåbentlig bedre ved :kram:
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1088

Indlægaf MyGirl » 13. jul 2016, 13:22

Ihhh, så kom svaret på mine blodprøver. De er pænt hurtige! Og ganske som jeg frygtede, har jeg hverken haft eller er vaccineret imod røde hunde :( Så det skal jeg nu, og dvs. vi ikke kan starte på noget som helst indenfor 3 måneder efter vaccinationen. Øv bøv siger jeg bare!! Meeen, der er der jo ikke noget at gøre ved.

Jeg trøster mig med, at det, jeg var mest nervøs for - hormonværdier, stofskifte mv. - er helt som det skal være :)
0
S_imse

Indlægaf S_imse » 13. jul 2016, 16:31

Majer skrev:Øv S_imse det gør min virkelig ondt på dine vegne :(
Skal man prøve at se noget positivt i det, så har stregen været der, så det vil sige at der har været befrugtning, ægget har bare ikke sat sig fast. Så næste gang holder den forhåbentlig bedre ved :kram:

Det tænker jeg også, at det er positivt.... Jeg skal jo have lavet en hsg undersøgelse, og tænker faktisk lidt om det er nødvendigt. Hvis der kan ske en befrugtning må der vel også være passage i æggelederne, eller hvad?

Nå, men min læge har sommerlukket, så kunne ikke ringe og spørge om hsg stadig er nødvendigt. Så jeg prøvede på at bestille en tid.... Men de tre steder (Trianglen, store Kongensgade og Amagerbrogade) jeg kender i Kbh, havde for 3. Cyklus ikke nogen ledige tider. Derudover sagde Amagerbrogade at klamydiatesten ikke må være mere end 3 mdr gammel, så skal også have lavet en ny test inden næste cyklus - det er sgu ikke nemt det her show, og slet ikke når min cyklus er +40 dage.
Nå, men ville egentligt høre om nogle af jer fra Kbh kender andre end de tre klinikker?
0

Tilbage til "Graviditet"