Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 233
Likede indlæg: 1072

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 20. jul 2016, 08:25

Nu der sker lidt herinde, tillader jeg mig lige at genfremsætte min forespørgsel om, om der er en, der er frisk på at overtage forsiden? :genert:

Der er jo ikke voldsomt meget arbejde i det, men håber at kunne få fokus lidt væk herinde fra som skrevet tidligere.
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 20. jul 2016, 08:27

godtnavn skrev:Jeg fik vidst aldrig meldt mig ud herfra :) Jeg vil gerne slettes fra forsiden og ryge ned som gravid med termin marts 2017 :)

...og troede vi havde en aftale med at I fulgte trop? Savner jer i terminstråden, krydser fingre for jer hver gang I nærmer jer test :)

Du er hermed rykket ned på "de fede pladser" :)
0
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 67
Likede indlæg: 158

Indlægaf Howitz » 20. jul 2016, 08:29

Sikke mange dårlige nyheder der er her i gruppen :( Et kæmpe :kram: til jer alle.

Jeg har endnu en. Jeg har testdag i dag efter min første IUI, og den var bragende negativ! Øv!!! Jeg har stadig ikke fået min mens, som SKAL komme idag, ellers kan jeg ikke nå endnu en omgang behandling inden weekenden :boo:

SUS: Mine forældre har vidst det fra den dag vi fik nyheden om at vi skulle i behandling. Min mor har flere gange været med på klinikken. Mine svigerforældre har lige fået det at vide, fordi vi ikke ville komme når de var halvsyge (feber smadre alle sædcellerne). Min svoger ved det også og så to af mine veninder. Men det er kun mine forældre, der interessere sig bare det mindste for det. De andre har ikke en eneste gang spurgt hvordan det går!
0
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 165
Likede indlæg: 887

Indlægaf Æble » 20. jul 2016, 08:30

MyGirl skrev:Nu der sker lidt herinde, tillader jeg mig lige at genfremsætte min forespørgsel om, om der er en, der er frisk på at overtage forsiden? :genert:

Der er jo ikke voldsomt meget arbejde i det, men håber at kunne få fokus lidt væk herinde fra som skrevet tidligere.

Jeg har ikke rigtig lyst fordi jeg mest er på fra mobil og det er dødbesvlrligt at sætte ind og editere indlæg fra mobil.

Hvis ingen har lyst, synes jeg det er fint at forsiden bare ikke bliver opdateret før nogen har lyst til at være trådholder.
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 20. jul 2016, 08:31

Ej æv Howitz :( :ae:
1
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 881

Indlægaf Lull » 20. jul 2016, 08:56

MyGirl: jeg kan godt overtage forsiden - selv om jeg i øjeblikket nok lurer mere end jeg deltager :)
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 20. jul 2016, 09:08

Øvvv Howitz! Det er jeg ked af at høre :ae:

Håber mens når at komme!
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 20. jul 2016, 09:10

Lull skrev:MyGirl: jeg kan godt overtage forsiden - selv om jeg i øjeblikket nok lurer mere end jeg deltager :)

Du er en stjerne! Tak :kys:

Der er som sagt heller ikke mere arbejde i det - jeg vil bare helst ikke føle mig "forpligtet" til at følge sååå meget med herinde, hvis det nu faktisk lykkes mig at fjerne fokus.

Jeg skriver til Patrick, om han vil "give dig" indlægget :)
0
PinkPowerPrincess
Kort karma: 71
Likede indlæg: 263

Indlægaf PinkPowerPrincess » 20. jul 2016, 12:58

Øv hvor er jeg ked af at høre om alle de negative test/ lavt hcg/ mens-ankomst! Stort kram til jer alle sammen :kram:

Lull: tak for at tage en for holdet! :)

SUS: Vi er meget åbne omkring det. Vi ser det ikke som et tabu, i hvert fald ikke i så høj grad som mange andre. Og så synes vi bare det er nemmere at folk ved det, så man ikke skal finde på undskyldninger osv. Dog vil vi gerne have at det skal være en glædelig overraskelse for nogle, så de eneste vi ikke har sagt det til er min far og mine svigerforældre. Men min mor (de er skilt) og min kærestes to søstre ved det godt.. Og efter hånden de fleste af ikke bare vores venner, men også bekendte..
1
Chloecat
Kort karma: 3
Likede indlæg: 66

Indlægaf Chloecat » 20. jul 2016, 19:24

Tak for medfølelsen, jeg skrev så også indlægget nærmest lige efter opdagelsen, så var virkelig i trist humør lige derefter. Må jo arbejde videre og se om jeg kan finde en positiv æl test, det måske en god start.

Øv at vi er flere der har modgang. :(

SUS: et par veninder ved det og min far, ingen andre. Jeg har ikke lyst til at være åben omkring det, er selv meget ivrig og har ikke brug for at skulle håndtere andres iver eller velmenende råd med at benene skal op eller andre 'husråd' med at spise flere hvidløg omkring fuldmåne.
0
Majer
Kort karma: 59
Likede indlæg: 122

Indlægaf Majer » 21. jul 2016, 07:34

Øv jeg har det virkelig skidt psykisk :(
Jeg er helt færdig over det lave hcg i min blodprøve. Har ligget vågen det halve af natten og spekuleret over hvorfor min krop ikke bare vil skille sig af med graviditeten hvis den ikke udvikler sig. Synes det er så fejt af min dumme krop at den udsætter mig for den her igen. Frygter virkelig at jeg skal igennem en udskrabning igen :(

Min kæreste er ikke rigtigt til at snakke med om det, han siger bare at jeg jo vidste at det ikke var sikkert det blev til noget, når mine tests er så svage. Så jeg kan ikke rigtig får afløb for mine frustrationer hos ham.

Er bare så ked af det :trist:
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2412

Indlægaf Bøtte » 21. jul 2016, 07:39

Majer skrev:Øv jeg har det virkelig skidt psykisk :(
Jeg er helt færdig over det lave hcg i min blodprøve. Har ligget vågen det halve af natten og spekuleret over hvorfor min krop ikke bare vil skille sig af med graviditeten hvis den ikke udvikler sig. Synes det er så fejt af min dumme krop at den udsætter mig for den her igen. Frygter virkelig at jeg skal igennem en udskrabning igen :(

Min kæreste er ikke rigtigt til at snakke med om det, han siger bare at jeg jo vidste at det ikke var sikkert det blev til noget, når mine tests er så svage. Så jeg kan ikke rigtig får afløb for mine frustrationer hos ham.

Er bare så ked af det :trist:

Åh altså :ae:
Jeg havde også sådan en følelse af at min krop svigtede mig, de to gange det skete for mig.
Begge gabge endte min krop med at udskille det selv, mit hcg steg jo i starten, bare ikke nok og henholdvis 5+0 og 5+2 begyndte jeg at bløde.

Og nu er det ikke for at være lyseslukker, men det gør altså noget mere ondt end mens, man kan godt mærke, der er mere, der skal med ud. Bare lige så du er forberedt.

Men jeg krydser stadig fingre for at det 'bare' er en slow starter.
0
S :lun:
V :lun:
Majer
Kort karma: 59
Likede indlæg: 122

Indlægaf Majer » 21. jul 2016, 18:27

Venter spændt på blodprøve svar i morgen tidlig.

Var en sygeplejerske jeg tidligere har talt med ifbm de andre graviditeter, der tog blodprøven.
Hun var sgu så sød, så begyndte selvfølgelig at tude :blush:

Bøtte: da du mistede, hvordan var optakten så? Og hvor lang tid stod det på? Håber det er ok jeg spørger :)
Jeg har jo kun prøvet en MA og jeg havde absolut ingen tegn på at graviditeten var afsluttet. Intet blod eller noget. Så det er jo det jeg frygter denne gang også.
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 21. jul 2016, 18:42

Majer - jeg har ikke erfaringer at øse ud af på denne front, men læser med og krydser fingre og håber og ønsker for dig :kys:,
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 21. jul 2016, 18:58

Majer, mange kram. Det er sq ikke sjovt det der. Ved ikke om der stadig er håb, men krydser for det!
0

Tilbage til "Graviditet"