Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Æble
Kort karma: 165
Likede indlæg: 882

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 15. aug 2016, 10:40

Halløj fra mig. Har holdt mig lidt fra tråden fordi jeg syntes jeg kun havde negativt at bidrage med. Og så fik jeg en skuffelse tidligere på måneden hvor jeg bare troede den var der, men det viste sig at jeg havde fejlberegnet æl. Så havde lige brug for at tænke på noget andet.

Nu viser det sig så at jeg må være blevet gravid alligevel, men har først testet idag på cd 41. Den var meget positiv.

Er rædselsslagen. Men håber på det bedste.

Jeg holder mig lidt væk fra tråden (lurer selvfølgelig med) for hvis det går galt denne gang også så tror jeg at vi stopper. Så det er all or nothing nu.

Held og lykke til alle. Håber i får jeres ønske opfyldt :kys:
7
S_imse
Kort karma: 35
Likede indlæg: 68

Indlægaf S_imse » 15. aug 2016, 10:49

Æble skrev:Halløj fra mig. Har holdt mig lidt fra tråden fordi jeg syntes jeg kun havde negativt at bidrage med. Og så fik jeg en skuffelse tidligere på måneden hvor jeg bare troede den var der, men det viste sig at jeg havde fejlberegnet æl. Så havde lige brug for at tænke på noget andet.

Nu viser det sig så at jeg må være blevet gravid alligevel, men har først testet idag på cd 41. Den var meget positiv.

Jeg holder mig lidt væk fra tråden (lurer selvfølgelig med) for hvis det går galt denne gang også så tror jeg at vi stopper. Så det er all or nothing nu.

Wuhuuuu, stort tillykke æble :banan:
Jeg krydser fingre for at alt er som det skal være og at den bliver hængende :kryds:

Jeg holder mig også lidt ude af tråden, men læser dog med - er på ferie lige nu, så der går nogle gange lidt tid. Men jeg er ved at give op, vi har prøvet et år nu, og der sker ikke en skid. Min cyklus er hverken blevet kortere eller mere regelmæssig. Og det er umuligt at få tid til hsg undersøgelse som jeg skal have inde lægen vil sende mig videre.

Jeg overvejer at starte på kiss kuren når jeg er hjemme fra ferie for at se om det kan hjælpe på noget :whine:
1
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 229
Likede indlæg: 1055

Indlægaf MyGirl » 15. aug 2016, 10:59

Æble skrev:Halløj fra mig. Har holdt mig lidt fra tråden fordi jeg syntes jeg kun havde negativt at bidrage med. Og så fik jeg en skuffelse tidligere på måneden hvor jeg bare troede den var der, men det viste sig at jeg havde fejlberegnet æl. Så havde lige brug for at tænke på noget andet.

Guuuuuuuud, Æble, hvor er det bare fantastisk!!! :pompom: :love: :lun: :kys:

Kan godt forstå, du er skidebange, men der er i hvert fald verdens bedste og mest positive tanker sendt fra mig til dig! Håber og tror, at skæbnen denne gang vil, at det er blevet jeres tur :kys:
1
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2410

Indlægaf Bøtte » 15. aug 2016, 11:24

Yay æble :banan: :lun:

3. gang må være lykkens gang for jer :kys:

Jeg tillader mig at være optimistisk på dine vegne :kys:
1
S :lun:
V :lun:
Estrella
Kort karma: 8
Likede indlæg: 32

Indlægaf Estrella » 15. aug 2016, 12:16

Dejlig æble :banan: Krydser finger for den bliver der.

Jeg har været til ÆO i dag. Og ruger nu på et fint æg. Der var fem af de 11 som blev befrugtet. Desværre ingen til fryseren.
Jeg er blevet sygemeldt foreløbigt tirsdag og onsdag. De er bange for overstimulering. Så har fået taget blodprøve i dag og så skal vi snakkes ved onsdag.
2
Brugeravatar
Ficus
Kort karma: 23
Likede indlæg: 241

Indlægaf Ficus » 15. aug 2016, 16:13

Krydser alt hvad jeg kan, Æble :kryds:

Vi er lige kommet hjem fra ferie i dag. Desværre kom min mens, 13 dage for sent :wacko: Overvejer at gå termometer vejen og prøve, igen, om jeg kan regne min æl ud.
0
Chloecat
Kort karma: 3
Likede indlæg: 66

Indlægaf Chloecat » 15. aug 2016, 17:19

Tillykke æble! Jeg er også bare max optimist på dine vejne. :) jeg håber på det bedste.

Jeg bliver ikke fattig af graviditetstestere, fik min mens i dag, to dage før tid. SUK næste gang må jeg bare gå all in på de æl testere, mistænker vi måske gik for sent i gang.

Majer krydser fingre for det lykkedes, men lød godt nok frusterende manden er ukampdygtig, når det omsider lykkedes med en positiv æl test.

Estrella krydser fingre for ægget udvikler sig.
1
Majer
Kort karma: 59
Likede indlæg: 122

Indlægaf Majer » 15. aug 2016, 18:02

Stort tillykke Æble, krydser fingre for at heldet er med jer :)
1
Majer
Kort karma: 59
Likede indlæg: 122

Indlægaf Majer » 15. aug 2016, 18:05

Ja så er jeg i ventezonen igen!
Vi fik sexet 3 dage før og dagen efter positiv æl test, så der er da en lille chance for at vi har ramt.
Som altid har jeg on/off smerter i underlivet, denne gang ledsaget af dårlig mave og rigtig meget udflåd. Tror måske stadig min krop er lidt ude af kurs efter bioen.
Hvis det ikke ender i graviditet, hvilket jeg ikke tror, så ser det da i det mindste ud til at jeg undgår mens på vores ferie. Man må jo finde de positive ting i det her :)
0
S_imse
Kort karma: 35
Likede indlæg: 68

Indlægaf S_imse » 16. aug 2016, 00:44

Majer skrev:Ja så er jeg i ventezonen igen!
Vi fik sexet 3 dage før og dagen efter positiv æl test, så der er da en lille chance for at vi har ramt.
Som altid har jeg on/off smerter i underlivet, denne gang ledsaget af dårlig mave og rigtig meget udflåd. Tror måske stadig min krop er lidt ude af kurs efter bioen.
Hvis det ikke ender i graviditet, hvilket jeg ikke tror, så ser det da i det mindste ud til at jeg undgår mens på vores ferie. Man må jo finde de positive ting i det her :)

Og det er vigtigt at undgå mens når man er på ferie :)
Jeg er også i ventezonen og på ferie, mens burde (ikke) komme et sted mellem torsdag og lørdag, hvor jeg gerne skulle ligge og snorkle rundt og kigge på fine fisk :gruble:
0
PinkPowerPrincess
Kort karma: 71
Likede indlæg: 263

Indlægaf PinkPowerPrincess » 16. aug 2016, 09:20

Øv hvor er jeg skuffet og irriteret! I fredags satte de mig på noget andet medicin, fordi jeg er meget langsom om at opbygge slimhinden. Lægen var overbevist om at det her ville virke bedre, men her til scanningen i morges, viste det sig at der INTET var sket. Er skuffet over det, men mest af alt er jeg sur over, at de insisterede på, at jeg skal prøve en uge mere med det. Hvis det så viser sig at have virket om en uge, så kommer jeg til at få æg op på dag 31 i min cyklus (i bedste fald), og det er uhørt sent; man plejer at få æo på dag 14. Og værre er jo at jeg ikke tror det nye medicin kommer til at virke, eftersom det ingen effekt har haft på de her 4 dage.. Frygter det kommer til at ødelægge det hele :(
Jeg er så træt af ventetiden. Og så er jeg bare træt af, at der hele tiden går noget galt. I første forsøg blev jeg overstimuleret, så vi måtte aflyse æo, og jeg skulle vente en cyklus på p-piller; så fryseforsøg hvor jeg var lang tid om at udvikle slimhinden, og derefter udstødte jeg hele livmoderslimhinden lige efter æo; så 1,5 mdr på p-piller, og nu det her...
Undskyld for et træls indlæg, men jeg er lige røget ned i et hul af tristhed, frustration og modløshed..
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 16. aug 2016, 20:07

Majer og S_imse; der krydses fingre for jer! :)

PPP: kan virkelig godt forstå, du synes det hele er lidt røv og nøgler lige nu :ae: men krydser fingre for, at klinikken har ret, og det kommer til at virker denne gang! Hvad har det af betydning med potentiel æl så sent? Er man så pumpet på hormoner, at det ikke burde gøre en forskel?

Håber virkelig, der snart kommer lidt medvind til dig i hele processen :kys:
0
PinkPowerPrincess
Kort karma: 71
Likede indlæg: 263

Indlægaf PinkPowerPrincess » 17. aug 2016, 07:58

MyGirl skrev:Majer og S_imse; der krydses fingre for jer! :)

PPP: kan virkelig godt forstå, du synes det hele er lidt røv og nøgler lige nu :ae: men krydser fingre for, at klinikken har ret, og det kommer til at virker denne gang! Hvad har det af betydning med potentiel æl så sent? Er man så pumpet på hormoner, at det ikke burde gøre en forskel?

Det har heldigvis ikke noget at sige med sen æo i den her type hormonbehandling, altså såfald det her nye medicin kommer til at virke. Det er bare ventetiden der er træls. Og så at jeg føler jeg skal være deres forsøgskanin i alt for lang tid. Hvis jeg havde taget det gamle medicin, så havde jeg været klar til at få æg op nu, og nu er der ingen garantier på at jeg er det bare i næste uge. Og så har jeg også hørt om flere der har blødt hele deres slimhinde ud inden de fik æg op, fordi hormonbehandlingen ikke er tilstrækkelig. Det frygter jeg virkelig sker, eftersom den her nye hormonbehandling pt ingen effekt har, for så skal vi jo starte forfra. Men der er ikke andet at gøre end at vente og se... Og så har jeg i øvrigt lidt dårlig samvittighed over at brokke mig over ventetid, når man tager din situation i betragtning, men tak :kys:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 17. aug 2016, 08:01

PinkPowerPrincess skrev:
MyGirl skrev:Majer og S_imse; der krydses fingre for jer! :)

Det har heldigvis ikke noget at sige med sen æo i den her type hormonbehandling, altså såfald det her nye medicin kommer til at virke. Det er bare ventetiden der er træls. Og så at jeg føler jeg skal være deres forsøgskanin i alt for lang tid. Hvis jeg havde taget det gamle medicin, så havde jeg været klar til at få æg op nu, og nu er der ingen garantier på at jeg er det bare i næste uge. Og så har jeg også hørt om flere der har blødt hele deres slimhinde ud inden de fik æg op, fordi hormonbehandlingen ikke er tilstrækkelig. Det frygter jeg virkelig sker, eftersom den her nye hormonbehandling pt ingen effekt har, for så skal vi jo starte forfra. Men der er ikke andet at gøre end at vente og se... Og så har jeg i øvrigt lidt dårlig samvittighed over at brokke mig over ventetid, når man tager din situation i betragtning, men tak :kys:

Det skal du SLET ikke have! :kys: min ventetid er delvis selvvalgt, så den har jeg slet ingen problemer med :)

Kan virkelig godt forstå, du er frustreret! Du har jo også været igennem et langt forløb, og når man så lidt "snubler på målstregen" er det da bare voldsomt træls!

Håber som sagt selvfølgelig det bedste :)
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 17. aug 2016, 08:03

Jeg har droppet HSG i denne omgang. Trianglen havde ikke lige fortalt mig, at det er selvbetaling, fordi vi ikke bor i region hovedstanden, og synes ikke, jeg pt vil bruge 2500 på en undersøgelse, der ikke er nødvendig.

Kan være, jeg får den lavet på et andet tidspunkt i stedet.
0

Tilbage til "Graviditet"