Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Marigold
Kort karma: 150
Likede indlæg: 395

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 5. okt 2016, 10:47

Her er der to dage til forventet mens. Jeg synes jeg kan mærke at kroppen gør klar.
Vi er jo lige flyttet og har stadig lige lidt kasser tilbage. Tømte den ene tidligere og der lå ting fra min store piges fødsel og fra graviditeten. Havde skrevet "dagbog" da jeg blev gravid og der stod at jeg slet ikke var i tvivl om at jeg var gravid for det spændte i maven. Og det viste sig jo at jeg var gravid. Denne gang har min krop været mærkelig siden æl indtil for et par dage siden hvor den nu ligner sig selv i forhold til at mens er på vej.
Jeg har, som altid, mega lyst til at teste. Men de andre cyklusser er mens jo kommet kort efter en negativ test. Så denne cyklus vil jeg altså ikke teste før jeg er over tid. Alt andet har vist sig at være spild af teste. Men som sagt forventer jeg bare at mens kommer indenfor de næste 3 dage.
0
Majer
Kort karma: 107
Likede indlæg: 470

Indlægaf Majer » 6. okt 2016, 16:13

Nå min æl test var negativ i dag, så æl har nok været der i går. Vi sexede to gange i går, så må håbe det var godt nok, for min kæreste er kommet til skade med foden på job i dag og kan næsten ikke gå. Så tvivler på jeg får ham med på en gang lagengymnastik i aften.

Nu kommer så den ulidelige periode hvor jeg går og lover mig selv ikke at håbe og tolke for meget. Og jeg falder lige i hver gang og er overbevist om at der er gevinst denne gang.

Orker det næsten ikke mere :(
0
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 6. okt 2016, 18:19

Majer skrev:Nå min æl test var negativ i dag, så æl har nok været der i går. Vi sexede to gange i går, så må håbe det var godt nok, for min kæreste er kommet til skade med foden på job i dag og kan næsten ikke gå. Så tvivler på jeg får ham med på en gang lagengymnastik i aften.

Nu kommer så den ulidelige periode hvor jeg går og lover mig selv ikke at håbe og tolke for meget. Og jeg falder lige i hver gang og er overbevist om at der er gevinst denne gang.

Kender det alt for godt. Sommetider får jeg kvalme af at tænke så meget! Jeg tør næsten ikke gå på toilet mere nu da forventet mens er i morgen!
0
Majer

Indlægaf Majer » 6. okt 2016, 18:36

Marigold skrev:
Majer skrev:Nå min æl test var negativ i dag, så æl har nok været der i går. Vi sexede to gange i går, så må håbe det var godt nok, for min kæreste er kommet til skade med foden på job i dag og kan næsten ikke gå. Så tvivler på jeg får ham med på en gang lagengymnastik i aften.

Kender det alt for godt. Sommetider får jeg kvalme af at tænke så meget! Jeg tør næsten ikke gå på toilet mere nu da forventet mens er i morgen!

Det er skrækkeligt at man kan psyke sig selv så meget. Jeg har den vilde murren i underlivet og er sikker på æl er lige nu. Så har forsøgt at overtale kæresten til en tur alligevel. Seriøst manden har skide ondt og har virkelig ikke lyst. Og jeg presser bare på. Nu har han bedt mig om at stoppe. Øv hvor er jeg træt af mig selv :(

Nej hvor spændende, har du testet før tid?
Nogen tegn på at mens er på vej?
0
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 6. okt 2016, 19:04

Jeg har ikke testet denne gang. De sidste par cyklusser er mens kommet kort efter test, så tænkte at vente da mens angiveligt kommer i morgen. Men ellers tester jeg i morgen aften eller lørdag.
Synes min krop reagerer som om mens er på vej. Min mave føles lidt "spændt". Men ved bare jeg bliver skide skuffet selv om jeg forbereder mig!
1
Majer

Indlægaf Majer » 6. okt 2016, 19:07

Marigold skrev:Jeg har ikke testet denne gang. De sidste par cyklusser er mens kommet kort efter test, så tænkte at vente da mens angiveligt kommer i morgen. Men ellers tester jeg i morgen aften eller lørdag.
Synes min krop reagerer som om mens er på vej. Min mave føles lidt "spændt". Men ved bare jeg bliver skide skuffet selv om jeg forbereder mig!

Håber for dig at mens holder sig langt væk :)
0
Frk._Strawberry
Kort karma: 62
Likede indlæg: 528

Indlægaf Frk._Strawberry » 7. okt 2016, 08:20

Vi lader lige være med at have ubeskyttet sex det næste stykke tid. Jeg er blevet sat på en heftig antibiotika-behandling fordi mit eksem i ansigtet er blusset op igen..

Øv altså!
0
PinkPowerPrincess
Kort karma: 106
Likede indlæg: 416

Indlægaf PinkPowerPrincess » 7. okt 2016, 10:28

Nu er jeg endelig ruger :pompom: På en meget flot blastocyst. Ved sidste ægoplægning i juni, der begyndte jeg jo at styrtbløde, og det endte så med jeg havde blødt hele min livmoderslimhinde og min blastocyst ud. Men denne her ægoplægning gik bare så godt, og jeg har ikke blødt en eneste dråbe i dag! Jeg har det vidst lidt anderledes end de fleste af jer andre; synes two-week-wait er det mest fantastiske, det er jo her man har en chance for at være gravid :lun:
10
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 94
Likede indlæg: 266

Indlægaf Howitz » 7. okt 2016, 10:54

PinkPowerPrincess skrev:Nu er jeg endelig ruger :pompom: På en meget flot blastocyst. Ved sidste ægoplægning i juni, der begyndte jeg jo at styrtbløde, og det endte så med jeg havde blødt hele min livmoderslimhinde og min blastocyst ud. Men denne her ægoplægning gik bare så godt, og jeg har ikke blødt en eneste dråbe i dag! Jeg har det vidst lidt anderledes end de fleste af jer andre; synes two-week-wait er det mest fantastiske, det er jo her man har en chance for at være gravid :lun:

Jubiiii.. STORT tillykke! Det er jo en sejer i sig selv :pompom: og så en blastocyst :banan: Jeg hepper alt hvad jeg kan på den lille fis!

Jeg tror ikke meget på min lille Krumme :( Min krop har været så stresset pga. rygsmerter, og jeg har måtte tage panodiler i to dage :boo: Det der crinone driller mig med kvalme (som godt nok er forduftet nu) og jag i brystvorterne. Samtidig så var der ikke noget æg som var godt nok til frys på 5. dagen :(
0
PinkPowerPrincess

Indlægaf PinkPowerPrincess » 7. okt 2016, 11:10

Howitz skrev:
PinkPowerPrincess skrev:Nu er jeg endelig ruger :pompom: På en meget flot blastocyst. Ved sidste ægoplægning i juni, der begyndte jeg jo at styrtbløde, og det endte så med jeg havde blødt hele min livmoderslimhinde og min blastocyst ud. Men denne her ægoplægning gik bare så godt, og jeg har ikke blødt en eneste dråbe i dag! Jeg har det vidst lidt anderledes end de fleste af jer andre; synes two-week-wait er det mest fantastiske, det er jo her man har en chance for at være gravid :lun:

Jubiiii.. STORT tillykke! Det er jo en sejer i sig selv :pompom: og så en blastocyst :banan: Jeg hepper alt hvad jeg kan på den lille fis!

Jeg tror ikke meget på min lille Krumme :( Min krop har været så stresset pga. rygsmerter, og jeg har måtte tage panodiler i to dage :boo: Det der crinone driller mig med kvalme (som godt nok er forduftet nu) og jag i brystvorterne. Samtidig så var der ikke noget æg som var godt nok til frys på 5. dagen :(

Øv at der ikke var nogle af de resterende æg der klarede sig til 5. dagen! Jeg håber jeres befrugtede æg klarer sig bedre i livmoderen end i reagensglasset, sådan er det jo for nogle.. Åh ja det er så irriterende med det medicin man skal tage, hvor bivirkningerne er det samme som graviditetssymptomer :tie: Jeg håber ægget har sat sig fast på trods af rygsmerter! Det er der jo stadig en chance for :) Hvornår har du test dag?
0
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 94
Likede indlæg: 266

Indlægaf Howitz » 7. okt 2016, 11:49

PinkPowerPrincess skrev:
Howitz skrev:

Øv at der ikke var nogle af de resterende æg der klarede sig til 5. dagen! Jeg håber jeres befrugtede æg klarer sig bedre i livmoderen end i reagensglasset, sådan er det jo for nogle.. Åh ja det er så irriterende med det medicin man skal tage, hvor bivirkningerne er det samme som graviditetssymptomer :tie: Jeg håber ægget har sat sig fast på trods af rygsmerter! Det er der jo stadig en chance for :) Hvornår har du test dag?

Jeg skal have taget blodprøve om en uge :) Kommer nok til at teste før, for på fredag er det 2 uger og 2 dage siden æu :) Hvornår skal du teste?
0
PinkPowerPrincess

Indlægaf PinkPowerPrincess » 7. okt 2016, 12:00

Howitz skrev:
PinkPowerPrincess skrev:
Howitz skrev:

Jeg skal have taget blodprøve om en uge :) Kommer nok til at teste før, for på fredag er det 2 uger og 2 dage siden æu :) Hvornår skal du teste?

Spændende. Jeg har bp d. 18. Jeg har kun én test tilbage, og det passer mig egentlig fint, for jeg vil prøve ikke at være et testmonster denne gang :genert: Så det bliver først 4+0, på næste søndag. Denne her gang har jeg jo også taget ægløsningssprøjte, og jeg gider ikke teste den ud, så for at være sikker på at få et rigtigt svar, vil jeg vente til 4+0 :) Synes også det var tortur sidst at jeg skulle gå en hel uge fra jeg havde taget en negativ test, til bp, det var så også først 4+5 jeg fik taget bp, men i sådan en situation vil man bare gerne videre. Så et par dage til bp når man tester hjemme, synes jeg er ok. Har også overvejet ikke at teste hjemme, men vil gerne være lidt forberedt på hvad sygeplejersken siger :)
0
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 7. okt 2016, 18:40

Need I say more :dåne: :lun: :panik:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
24
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 671
Likede indlæg: 3831

Indlægaf Bøtte » 7. okt 2016, 20:00

Yay Marigold, tillykke :kys:
1
S :lun:
V :lun:
Cosi
Kort karma: 40
Likede indlæg: 475

Indlægaf Cosi » 8. okt 2016, 18:49

Ballademager skrev:Min krop opfører sig topmærkeligt for tiden. Venter mens om ret præcist en uge, så jeg synes ikke rigtigt, at det giver mening med symptomer allerede nu :gruble: Kvalmen, som dog ikke på nogen måde er slem, kan måske forklares med andre ting, nivene i underlivet ved jeg simpelthen ikke hvad kommer af. Hovedpinen føles på en måde, jeg simpelthen ikke har prøvet tidligere. Mystisk...

I juli mdr. var min krop også mega underlig. Jeg plejer aldrig at lide af PMS, men set i bakspejlet var det garanteret det. Havde læst, at det blev værre med alderen - og jeg var netop fyldt 30 år måneden forinden :fløjt: Fik også mange mærkelige symptomer en uges tid før. Normalvis plejer jeg har mærke menstruationen komme et par timer før. I juli havde jeg smerter en uge før. Så da jeg også fik lignende symptomer denne gang, ville jeg gerne gå over tid inden jeg testede.
0

Tilbage til "Graviditet"