Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 68
Likede indlæg: 158

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 5. sep 2016, 10:59

PinkPowerPrincess skrev:Howitz: Ih hvor fedt! 10 mm lyder da super flot. Jeg håber det er det der skal til. :) Ja jeg havde også problemer med slimhinden inden vi gik i gang. Jeg har Pco, og dermed meget lange cyklusser og pletblødninger on/off osv. De har egentlig frarådt mig at bruge div. naturlægemidler, da det ikke altid harmonerer med hormonerne. Men hindbær blad te lyder virkelig uskyldigt. Lige denne her gang, nu hvor det er så vildt et eksperiment, så vil jeg gerne lige se hvordan det går, så jeg bl.a. vil kunne vide at det var det og ikke det alternative feks. hindbærbladteen, der gjorde at det evt gik galt. Altså så jeg kan skelne i mellem det, vil jeg helst kun ændre på én ting af gangen. Men hvis vi skal igennem flere af de samme omgange, så vil jeg da lige prøve hindbærblad te :)

Det kan jeg godt forstå :) Jeg prøvede det kun, fordi de på klinikken ikke mente, at tykkelsen på slimhinden havde den store betydning :rulle: Teen har vist en østrogenlignende effekt, så det er nok smart at du lytter til lægerne indtil videre :)
0
Brugeravatar
Marigold
Kort karma: 121
Likede indlæg: 238

Indlægaf Marigold » 5. sep 2016, 18:38

PinkPowerPrincess skrev:Så er det her forsøg også blevet aflyst :( Samme som sidst, min slimhinde havde slet ikke udviklet sig fra sidste scanning til denne, og jeg har fået væske i livmoderen igen. Nu skal jeg tage provera (medicin der fremkalder mens) i 10 dage, og så går vi i gang med noget helt anderledes, som de ikke har prøvet før. Det er lidt svært at forklare, men det er lidt et mix af de forskellige former for fertilitetsbehandling. Det er et eksperiment, men jeg håber det er det der virker for os..

Åh øv da! Håber de får styr på det fremadrettet.
1
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 5. sep 2016, 18:49

Her går det ikke ret godt med at tænke på andet end om jeg mon er gravid denne cyklus. Jeg tænker på det 1000 gange på en dag og er nervøs hver gang jeg går på toilet for om mens er kommet. Og jeg forventer først mens om en uge. Men de sidste mange måneder er den jo kommet før tid. Så det er lidt tungt at det fylder så meget i mine tanker!
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 243
Likede indlæg: 1107

Indlægaf MyGirl » 6. sep 2016, 08:25

Krydser fingre for dig Marigold :) Gud, hvor er den der periode bare ikke sjov!

(En af de eneste gode ting ved, at vi er på vej i behandling er, at den del ikke stresser mere - har ikke længere 100 % styr på, 3+hvormange jeg er, hele tiden, og hvornår mens bør komme og hvor mange dage før, jeg forventer pletblødning, symptomtolkning osv. osv. Og det er faktisk befriende. Selvom jeg naturligvis til enhver tid, ville bytte det for en god sædkvalitet hos kæresten :D )

Lige i dag, kan jeg mærke, jeg er utålmodig! Jeg vil i gaaaang! Og der er stadig 3-4 måneder til. Heldigvis mere på "hvor jeg bare glæder mig, og er det ikke snart nu"-måden end "jeg dør og kan ikke bære det"-måden :genert: Meeen, om en måned er der intromøde, og så er vi halvvejs i ventehelvede!
0
Brugeravatar
Howitz

Indlægaf Howitz » 6. sep 2016, 10:55

MyGirl, du er SÅ sej og tålmodig :) Men du griber det helt rigtigt an. Det hjælper jo heller ikke at lade sig slå ud. Jeg er ikke helt lige så dygtig til at fokusere på noget andet som dig :genert:

Jeg har totalt taget tyren ved hornene og aftalt med min svoger og svigerinde, at jeg kommer hjem og hygger med deres lille nyfødte bæbs. Jeg har haft så meget jalousi og 'had' til dem, fra det sekund hun blev gravid. SÅ pinligt at føle sådan. Men jeg kan mærke, at jeg har givet slip, efter vi besøgte dem på hospitalet. Jeg er faktisk rigtig glad på deres vegne :lun: Jeg elsker sgu også lidt den lille møgunge allerede :love: Det er stadig svært, men nu har jeg besluttet mig for, at alt det her ikke skal gå mig så meget på. Så jeg skal faktisk helt alene hjem til dem, så er jeg fri for at høre på alle andres ihhh og uhhh og ååhhh (det er sjovt nok det sværeste :lol: ). Måske kan jeg også få talt lidt med dem om alle mine og min mands følelser i alt det her. Om at der vil være både gode og dårlige perioder.
1
Brugeravatar
Howitz

Indlægaf Howitz » 6. sep 2016, 10:59

Marigold skrev:Her går det ikke ret godt med at tænke på andet end om jeg mon er gravid denne cyklus. Jeg tænker på det 1000 gange på en dag og er nervøs hver gang jeg går på toilet for om mens er kommet. Og jeg forventer først mens om en uge. Men de sidste mange måneder er den jo kommet før tid. Så det er lidt tungt at det fylder så meget i mine tanker!

Det er rigtig svært at tænke på noget andet! Har du også noglegange svært ved at tale om noget andet 'ligegyldigt'?!

Jeg blev jo insemineret for tredje gang i fredags og jeg er ved gå til af spænding. For første gang tror jeg på det kan lade sig gøre. Jeg tror jeg bliver sleeemmmttt skuffet :rulle:
0
Brugeravatar
Ficus
Kort karma: 27
Likede indlæg: 315

Indlægaf Ficus » 6. sep 2016, 12:15

Marigold skrev:Her går det ikke ret godt med at tænke på andet end om jeg mon er gravid denne cyklus. Jeg tænker på det 1000 gange på en dag og er nervøs hver gang jeg går på toilet for om mens er kommet. Og jeg forventer først mens om en uge. Men de sidste mange måneder er den jo kommet før tid. Så det er lidt tungt at det fylder så meget i mine tanker!

Jeg er måske lidt i samme båd.

Går i hvert fald og er nervøs for at jeg har fået mens, hele tiden. Og tjekker. Hele tiden.

Ifølge begge apps jeg bruger, så skulle det være startet i går og har endnu ikke nogle af mine typiske tegn på at det er på vej. Er selvfølgelig lidt mærket af at jeg i sidste måned gik 12 dage over tid, ret meget ud af det blå. Men der var heller ikke nogle tegn før det pludselig var der.

Dertil så havde vi kun sex en gang, meget yderligt i hvad der umiddelbart var vinduet, så tænker chancerne ikke er store.

Der er bare sådan et liiiiille bitte håb i maven om at der måske er noget :blush:
0
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 6. sep 2016, 17:17

Efter lidt tælleri kan jeg se at jeg er på cyklusdag 22 og min mens har de sidste mange måneder vist sit ansigt allerede på dag 24. Så måske kun 2-5 dages venten endnu før svaret kommer! Åh mit stakkels hoved sprænges af alle de tanker og håb! Jeg har sådan lyst til at teste, men ved godt det endnu er formålsløst :(
0
Brugeravatar
Lull
Likede indlæg: 895

Indlægaf Lull » 6. sep 2016, 17:25

undskyld jeg ikke har været så aktiv herinde den sidste måneds tid - har haft alt for travlt med at holde ferie... :sol:

Men jeg har heppet på jer alle og havde håbet at se nogen der var rykket videre til terminstråden.

Vi er indkaldt til første IVF samtale 31/11, så kører på med IUI indtil da.
Er i dag (forhåbentligt) 3+1, med en krop der opfører sig underligt. Har virkeligt sensitive brystvorter, nærmest konstant halsbrand og en meget negativ graviditetstest. Håber den når at ændre sig i den ugen er omme :kryds:
0
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 7. sep 2016, 17:44

Lull hepper med dig ;)
1
Frk._Strawberry
Kort karma: 49
Likede indlæg: 386

Indlægaf Frk._Strawberry » 9. sep 2016, 15:00

Jeg skulle jo, ifølge min Clue-app have haft menstruation i lørdags, men jeg har ikke set skyggen af den (endnu).. Har testet et par gange, allesammen negative :(

Damn, jeg har ikke ret meget tålmodighed til at vente (på mens eller positiv test)! :whine:
0
S_imse
Kort karma: 41
Likede indlæg: 85

Indlægaf S_imse » 9. sep 2016, 19:54

Jeg har endeligt fået en henvisning fra min læge til fertilitetsbehandling. Men da jeg har sagt ja til nyt job fra 1/11 venter vi med at gøre brug af den til efter dette.
Hvis jeg bliver naturligt gravid inden er det ok, men det ville nu være bedre med løn under barsel :)
Så indtil 1/11 holder jeg nok lidt lav profil herinde da jeg vil prøve at tænke på noget andet - min kæreste tror at jeg ender med at blive gravid inden jobstart, når nu vi prøver at lade vær :lol:
1
Majer
Kort karma: 59
Likede indlæg: 122

Indlægaf Majer » 10. sep 2016, 04:12

Jeg sidder på Kreta og rejser hjem i dag efter en skøn skøn ferie.
Har haft positiv æl test i onsdags, så der er blevet knaldet godt igennem på den her ferie.
Håber det giver to streger - synes altså at det kunne være ret romantisk at have lavet en baby på Kreta :blush:
1
Brugeravatar
Lull
Likede indlæg: 895

Indlægaf Lull » 10. sep 2016, 06:55

3+5

image.jpeg

Ikke så tydelig, men jeg kan se den i strakt arm..,
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 10. sep 2016, 07:20

Tillykke Lull.

Her er pletblødningen startet i går så tænker mens kommer i dag. Er nået op på cyklusdag 27. Havde virkelig håbet at stå med positiv test denne weekend, så er skide trist :(
0

Tilbage til "Graviditet"