Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 528
Likede indlæg: 2496

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 24. jan 2016, 19:45

Jeg har gang i de helt store tolkninger i tiden, det plejer jeg ikke være slem til, men den får hele armen i disse dage :tie:
0
S :lun:
V :lun:
Elfenben
Kort karma: 18
Likede indlæg: 60

Indlægaf Elfenben » 24. jan 2016, 20:34

Little_woman - det er også bare så unfair som det overhovedet kan være - der burde være køsystem og garanti for gevinst!! Krydser så meget for at det lykkes i denne omgang, så du står med en positiv test i næste uge.

Bøtte - åhh, dejligt at høre!! Håber også jeg får lov til at gå hele vejen på trods af spiralen. Åh det er også svært ikke at tolke!! Hvad kan du mærke?
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 24. jan 2016, 20:37

Elfenben skrev:Little_woman - det er også bare så unfair som det overhovedet kan være - der burde være køsystem og garanti for gevinst!! Krydser så meget for at det lykkes i denne omgang, så du står med en positiv test i næste uge.

Bøtte - åhh, dejligt at høre!! Håber også jeg får lov til at gå hele vejen på trods af spiralen. Åh det er også svært ikke at tolke!! Hvad kan du mærke?

Alting og ingenting tror jeg :stoned: Det murrer I mit underliv, men tænker det er post-abort smerter. Jeg havde en tidlig SA i december, og har haft on/off murren siden, og er derfor henvist til scanning om 3 uger.
0
Elfenben
Kort karma: 18
Likede indlæg: 60

Indlægaf Elfenben » 24. jan 2016, 21:06

Bøtte skrev:
Elfenben skrev:Little_woman - det er også bare så unfair som det overhovedet kan være - der burde være køsystem og garanti for gevinst!! Krydser så meget for at det lykkes i denne omgang, så du står med en positiv test i næste uge.

Alting og ingenting tror jeg :stoned: Det murrer I mit underliv, men tænker det er post-abort smerter. Jeg havde en tidlig SA i december, og har haft on/off murren siden, og er derfor henvist til scanning om 3 uger.

Nå øv, ked af at høre du har haft SA - det er også bare svært ikke at være megaopmærksom på ens krop, når det er noget man ønsker så meget.. og kan forestille mig man bliver det endnu mere efter sådan en omgang. Godt med scanning, men tre uger er da godt nok længe at vente på det :mellow:
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 24. jan 2016, 21:18

Elfenben skrev:
Bøtte skrev:

Nå øv, ked af at høre du har haft SA - det er også bare svært ikke at være megaopmærksom på ens krop, når det er noget man ønsker så meget.. og kan forestille mig man bliver det endnu mere efter sådan en omgang. Godt med scanning, men tre uger er da godt nok længe at vente på det :mellow:

Det var desværre anden gang. Havde en bio i juni også. Men den var slet ikke samme smertefulde omgang dengang, men den fuckede til gengæld min cyklus op.
Jeg har allerede ventet tre uger på scanning. De kunne ikke overholde behandlingstiden, medmindre jeg ville køre til den anden ende af Jylland. Men det er ok.

Jeg plejer faktisk ikke tolke, for oftest har jeg ikke noget at tolke på, så hvis der pludselig er noget går min hjerne helt i selvsving :stoned:
0
PinkPowerPrincess
Kort karma: 71
Likede indlæg: 274

Indlægaf PinkPowerPrincess » 25. jan 2016, 09:25

Bøtte du er er ikke den eneste! Min temperatur har været 37.23 præcis alle dage siden jeg fik æl, og i dag 8 dage efter æl er den 37.16. Selvom jeg har læst at et implantations dyk er større, så tænker jeg alligevel om det kunne være det. Har også murren i højre side, men det har jeg haft flere gange på mærkelige tidspunkter af min cyklus, så det er ikke en garanti for noget. Så vi er lidt i samme båd :P

Er der andre af jer der har forventet mens/test dag om en lille uges tid der mærker noget? :)
Senest rettet af PinkPowerPrincess 25. jan 2016, 09:27, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 25. jan 2016, 09:27

Det er til at blive idiot af :rulle:
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 244
Likede indlæg: 1114

Indlægaf MyGirl » 25. jan 2016, 10:15

Jeg er lige en uge bag jer andre, så har kun lige overstået æl..

Vi fik ikke rigtig knaldet i weekenden - kun en enkelt gang lørdag morgen, lige inden jeg tog min positive æl-test, så jeg er ikke voldsomt optimistisk denne gang :( Øv bøv!

PPP og Bøtte - alt krydses her :kys: I må lige sørge for, at succesraten i januar ligner december ;)
0
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 69
Likede indlæg: 158

Indlægaf Howitz » 25. jan 2016, 10:47

Jeg har haft murren on and off siden ægløsning, men det har jeg også prøvet før de gange, hvor testen endte med at vise negativ :mellow: Jeg har også i de andre måneder oplevet kvalme etc., så jeg tror ikke rigtig på noget mere :( Øv, hvor er perioden mellem ægløsning og mens dog træls. Jeg er noget mere pirrelig end jeg plejer at være, min mor tror at det er pga. mit manglende indtag af sukker :lol: men det er 100% fordi jeg bare så gerne vil være gravid, og ikke rigtig kan rumme så meget andet.
0
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 169
Likede indlæg: 894

Indlægaf Æble » 25. jan 2016, 12:40

Jeg har alle mulige symptomer. Murren, spændte bryster, kvalme. Men har prøvet det hele før uden at der var gevinst. Så holder mig fra tolkning (prøver :genert: ).
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 25. jan 2016, 14:16

Ihh, hvor er I alle sammen spændende :genert: Håber virkelig, virkelig, virkelig for jer!

Jeg prøver også at smide symptomanalyserne ud ad vinduet efter at have følt alverden et par gange uden gevinst. Og de gode intentioner holder sikkert ca. en måned endnu, indtil jeg selv er der, hvor I er nu :lol:
0
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 76
Likede indlæg: 318

Indlægaf alfe » 25. jan 2016, 14:55

Jeg har været til scanning i dag. Der var en flot, stor ægblære og tyk slimhinde, på onsdag skal jeg insemineres. Jeg er også blevet tilmeldt et informationsmøde af en art til IVF behandling. Hvis det her forsøg ikke er en succes, bliver jeg stimuleret i næste forsøg og får muligvis et syvende IUI forsøg.
Senest rettet af alfe 25. jan 2016, 17:36, rettet i alt 1 gang.
7
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 169
Likede indlæg: 894

Indlægaf Æble » 25. jan 2016, 15:02

alfe skrev:Jeg har været til scanning i dag. Der var en flot, stort ægblære og tyk slimhinde, på onsdag skal jeg insemineres. Jeg er også blevet tilmeldt et informationsmøde af en art til IVF behandling. Hvis det her forsøg ikke er en succes, bliver jeg stimuleret i næste forsøg og får muligvis et syvende IUI forsøg.

Spændende. Håber 7. gang er lykkens gang :preggo2:
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 25. jan 2016, 15:53

alfe skrev:Jeg har været til scanning i dag. Der var en flot, stort ægblære og tyk slimhinde, på onsdag skal jeg insemineres. Jeg er også blevet tilmeldt et informationsmøde af en art til IVF behandling. Hvis det her forsøg ikke er en succes, bliver jeg stimuleret i næste forsøg og får muligvis et syvende IUI forsøg.

Sål langt så godt! :preggo1: støv herfra
1
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 76
Likede indlæg: 318

Indlægaf alfe » 25. jan 2016, 17:00

Æble skrev:

Spændende. Håber 7. gang er lykkens gang :preggo2:

Tak :kys: Det er på nuværende tidspunkt kun 5. forsøg. I morgen tager jeg ud og køber lidt babytøj og hænger billeder op på køleskabet af min fætters søde døtre, min yngste bror (og bare alle babyer jeg kender..), det må universet sguda fatte :-D
1

Tilbage til "Graviditet"