Vi der venter på storken!

Majer
Kort karma: 59
Likede indlæg: 122

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 18. okt 2016, 11:47

Ficus skrev::blomst: I er kloge. Tak!

Det giver mig lidt mere is i maven og hvis der ikke er baby i denne periode, så ved jeg da at jeg skal teste flere gange i næste periode!

Hvis du har mens så har du med stor sandsynlighed også ægløsning.

Så jeg ville bestemt ikke bekymre mig endnu :)
1
Brugeravatar
Ficus
Kort karma: 24
Likede indlæg: 250

Indlægaf Ficus » 19. okt 2016, 08:03

Efter arbejde i går tog jeg endnu en æl-test. Stadig intet. Men se lige her til morgen!! Græd næsten :genert:

edit: billede er fjernet

Nu føler jeg mig helt sikker på at den i det mindste er der og er målbar. Den er bare ca. 5 dage senere end beregnet :D
Senest rettet af Ficus 20. okt 2016, 16:52, rettet i alt 2 gange.
8
Majer

Indlægaf Majer » 19. okt 2016, 08:49

Ficus: Næhh hvor dejligt :)
Så er det bare at få gang i lagengymnastikken de næste dage :D
1
Majer

Indlægaf Majer » 19. okt 2016, 08:53

Jeg klarede med stor anstrengelse ikke at teste i morges. Bliver bims af at teste hele tiden, så har besluttet at vente til i morgen. Hvis jeg kan :D
Betragter stadig mig selv som ikke værende gravid, men håber snart at mine streger begynder at udvike sig.

Håber det er ok at jeg ikke melder mig ud endnu. Er egentlig kun 3+6 i dag og er bange for at jinxe det ved at melde mig ud herfra :blush:

Men jeg er såååå træt, føler mig som et helt alderdomshjem og har flere gange været ved at falde i søvn foran pc'en på arbejdet :gab:
0
PinkPowerPrincess
Kort karma: 71
Likede indlæg: 263

Indlægaf PinkPowerPrincess » 19. okt 2016, 10:45

Hvor godt Ficus! Og den der type test er da ikke at tage fejl af :D
0
Nilin
Kort karma: 1
Likede indlæg: 5

Indlægaf Nilin » 19. okt 2016, 15:06

Er det plads til en til? :wave2:

Jeg har kigget med et stykke tid og tænker det kunne være meget rart at have nogen at dele sine tanker med :)

Jeg har PCO og får ikke rigtig ægløsning medmindre jeg bliver hormonstimuleret. Jeg er blevet insemineret to gange på Dansk Fertilitetsklinik og er ved at gøre klar til tredje forsøg (skal scannes på mandag). Derudover skal jeg til en første samtale på Rigshospitalet om en uge, hvis det nu ikke kan lykkes med inseminationen.

Min mand og jeg har forsøgt i halvandet år nu, og jeg synes efterhånden jeg er nået til det punkt, hvor en graviditet virker som noget af det mest usandsynlige i verden.
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 232
Likede indlæg: 1072

Indlægaf MyGirl » 19. okt 2016, 15:22

Nilin skrev:Er det plads til en til? :wave2:

Jeg har kigget med et stykke tid og tænker det kunne være meget rart at have nogen at dele sine tanker med :)

Jeg har PCO og får ikke rigtig ægløsning medmindre jeg bliver hormonstimuleret. Jeg er blevet insemineret to gange på Dansk Fertilitetsklinik og er ved at gøre klar til tredje forsøg (skal scannes på mandag). Derudover skal jeg til en første samtale på Rigshospitalet om en uge, hvis det nu ikke kan lykkes med inseminationen.

Min mand og jeg har forsøgt i halvandet år nu, og jeg synes efterhånden jeg er nået til det punkt, hvor en graviditet virker som noget af det mest usandsynlige i verden.

Selvfølgelig er der plads :kys:

Velkommen til! Håber, du er ude herfra igen lynhurtigt :) Det kan jo være, at tredje gang er lykkens gang.

Hvis du vil have info på forsiden, kan du bare udfylde skemaet fra det første indlæg, og så sørger jeg for, at du kommer på.
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 19. okt 2016, 15:24

Og lige almen melding til de gravide (Lucky bastards :P )

Synes det er SÅ hyggeligt - og/eller bare forståeligt - at en flok bliver hængende her lidt endnu, men er I ikke søde at melde ind, når I beslutter at forlade tråden, så jeg kan opdatere på forsiden? (Gik den lige igennem tidligere og kan se, at den har brug for lidt opdatering generelt :D )
1
PinkPowerPrincess
Kort karma: 71
Likede indlæg: 263

Indlægaf PinkPowerPrincess » 20. okt 2016, 09:32

Så er jeg alligevel hoppet over i Terminstråden. Hvis det går galt, må jeg jo komme tilbage, men det satser jeg dog på ikke kommer til at ske :P Håber tilgengæld at se jer alle i Terminstråden snart! :preggo1: :preggo2: Jeg takker for et langt men godt ophold.
4
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 20. okt 2016, 09:51

PinkPowerPrincess skrev:Så er jeg alligevel hoppet over i Terminstråden. Hvis det går galt, må jeg jo komme tilbage, men det satser jeg dog på ikke kommer til at ske :P Håber tilgengæld at se jer alle i Terminstråden snart! :preggo1: :preggo2: Jeg takker for et langt men godt ophold.

Skøøønt, og tillykke!

Håber bestemt ikke at se dig her igen indenfor det næste lille års tid, selvom du ved, du altid er velkommen. :)

Joiner i terminstråden til december/januar... eller det der.. :fløjt:

God graviditet eller hvad man nu siger :kys:
1
Nilin
Likede indlæg: 5

Indlægaf Nilin » 20. okt 2016, 14:29

MyGirl skrev:Selvfølgelig er der plads :kys:

Velkommen til! Håber, du er ude herfra igen lynhurtigt :) Det kan jo være, at tredje gang er lykkens gang.

Hvis du vil have info på forsiden, kan du bare udfylde skemaet fra det første indlæg, og så sørger jeg for, at du kommer på.

Tak, her er info :)

Brugernavn: Nilin
Alder: 28
Beskæftigelse: I det offentlige
Kærestes/mands alder: 36
Kærestes/mands beskæftigelse: I det private
Forholdets længde: 10 år
Børn: Nej
Bor: København
Prøvet siden: Maj 2015
Evt. Andet: Har PCO. Startede til udredning i november 2015.
2
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 349
Likede indlæg: 3461

Indlægaf Ballademager » 20. okt 2016, 15:21

Nilin skrev:

Velkommen til :blomst:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3384

Indlægaf FruDulle » 21. okt 2016, 03:48

Der var en herinde som tidligere skrev om det med at men ikke kan får både donoræg og dornorsæd. Måske er der godt nyt på vej

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... ed/6359703
1
Whatever
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 21. okt 2016, 07:09

Nilin skrev:

Så er du også på forsiden :)
0
Brugeravatar
Modtodel
Likede indlæg: 28

Indlægaf Modtodel » 21. okt 2016, 18:47

Jeg har virkelig haft svært ved at følge den vaaanvittige aktivitet der er i den her tråd og har slet ikke fået kommenteret en eneste gang. Så med dårlig samvittighed er jeg lige lidt ego og opdaterer om egen front.

Vi er i gang med 2. cyklus for 1. gik da total i hegnet altså. Før jeg blev gravid med vores datter kunne man stille uret efter min cyklus på 26 dage og positiv ÆL-test på ca. cd 14.
MEN 1. cyklus i forsøg på at lave lillesøster havde jeg pludselig først positiv ÆL-test på cd 17 og cyklus på 24 dage. Efter fødslen har jeg ellers haft cyklus på alt mellem 27 og 41 så de 24 dage kom totalt bag på mig og håbede helt naivt, at det drejede sig om implantationsblødning, som jeg oplevede første gang. Men ak....

Så nu er vi altså igang med cyklus 2 og jeg er igang med ÆL-test her på cd 12 og er allerede utålmodig. Der er sgu lang vej hjem....
0
Nogens kæreste siden 25. januar 2013 <3
Nogens mor siden 3. september 2015 <3

Tilbage til "Graviditet"