Vi der venter på storken!

Elfenben
Kort karma: 18
Likede indlæg: 60

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 25. jan 2016, 20:37

Bøtte skrev:Jeg er ret sikker på jeg bliver hos dig godtnavn. Håber du får fat i gyn i morgen.

Elfenben, hvordan gik det hos lægen?

Lægen er i morgen kl. 14 :panik: ... Det er meget svært ikke at lade sig rive med, så vi har allerede brugt hele aftenen på at snakke navne og måder at fortælle det til familien. Håber så meget jeg ikke kommer til at fortryde vores iver.
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2410

Indlægaf Bøtte » 25. jan 2016, 20:40

Howitz skrev:
godtnavn skrev:Ej nu må I altså lige tro på det! En hel flok oktoberbabyer må det blive :lun:

Jeg håber, at du har ret :lun: Men jeg er ret sikker på, at jeg ikke er gravid.

Apropro at undvære hurtige kulhydrater. Jeg ser kage alle vegne :savl: men jeg har faktisk fundet en opskrift på pandekager, som er helt lovligt og de smager FANTASTISK. Spiser dem faktisk hver aften :lol:

Ud af tre graviditeter har jeg kun haft følelsen én gang. Første gang gik jeg endda 3 dage over tid, inden jeg testede, fordi jeg havde talt forkert og jeg testede udelukkende for at tvinge mens frem.
Det ville så meget ikke ske igen at jeg gik så meget over :lol:
Senest rettet af Bøtte 25. jan 2016, 20:45, rettet i alt 1 gang.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 25. jan 2016, 20:45

Elfenben skrev:
Bøtte skrev:Jeg er ret sikker på jeg bliver hos dig godtnavn. Håber du får fat i gyn i morgen.

Lægen er i morgen kl. 14 :panik: ... Det er meget svært ikke at lade sig rive med, så vi har allerede brugt hele aftenen på at snakke navne og måder at fortælle det til familien. Håber så meget jeg ikke kommer til at fortryde vores iver.

Havde vist lige fået scrollet forbi et par indlæg, for så det da jeg kiggede igen.

Krydser fire for dig. Har du nogen ide om hvor langt du er?
0
Elfenben

Indlægaf Elfenben » 25. jan 2016, 20:47

Århhh en hel flok oktoberbabyer med små buttede arme og ben :ivrig: :lun: :lun:
0
Elfenben

Indlægaf Elfenben » 25. jan 2016, 20:49

Bøtte skrev:
Elfenben skrev:

Havde vist lige fået scrollet forbi et par indlæg, for så det da jeg kiggede igen.

Krydser fire for dig. Har du nogen ide om hvor langt du er?

Tak for krydser!! Nahh ikke helt- sidste mens var 21.-25. Dec, men har ikke helt styr på hvor lang min cyklus er - den er 28 eller 29 dage. Så det må vist være 5+noget?
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 25. jan 2016, 20:51

Min mens startede den 2. så ud fra det lyder det meget rigtigt.
0
Elfenben

Indlægaf Elfenben » 25. jan 2016, 21:02

Bøtte skrev:Min mens startede den 2. så ud fra det lyder det meget rigtigt.

:blomst: super - bliver forhåbentligt meget klogere i morgen. Min mand er desuden superstolt af at hans svømmeren har kunnet klare turen på trods af spiral, haha. Nu mangler vi bare lige at det også er tvillinger - så får jeg ham aldrig ned på jorden igen :lol:
0
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 67
Likede indlæg: 158

Indlægaf Howitz » 25. jan 2016, 21:16

Bøtte: Jeg er bare sådan en type, der kaster op over ingenting :badr: Da jeg tog min første p-pille kastede jeg op efter en time :lol: Jeg har også kastet op af sult, træthed, manipulering af ryg hos fysio etc. :genert: Så jeg tænker lidt, at jeg vil være fældet af kvalme, næsten inden ægget kan nå at sætte sig fast.
0
Brugeravatar
Howitz

Indlægaf Howitz » 25. jan 2016, 21:17

Elfenben: krydser fingre for dig :preggo2:
1
Brugeravatar
Howitz

Indlægaf Howitz » 25. jan 2016, 21:21

MyGirl: faste? :gisp: Det ville jeg godt nok ikke kunne klare. Yaiks. Jeg bliver dårlig af sult, hvis jeg bare springer et måltid over. Jeg har en høøøøøjjj forbrænding :popkorn:
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 25. jan 2016, 21:21

Men ofte startet kvalmen først i uge 5.
Jeg har også nemt til opkast og kvalme. Men blev alligevel først ramt omkring uge 5 med S.
0
S_imse
Kort karma: 41
Likede indlæg: 83

Indlægaf S_imse » 25. jan 2016, 21:24

Jeg regner heller ikke med at forlade jer lige foreløbigt. Håber dog på ÆL om en uges tid - altså hvis min mens er blevet bare en lille smule regelmæssigt.
Jeg overvejer at prøve at tage ÆL-test bare for at se om jeg overhovedet har ÆL. Jer der tager tests, hvornår i jeres cyklus starter i? Jeg tænker cyklusdag 10, lyder det helt forkert?
0
Brugeravatar
Howitz

Indlægaf Howitz » 25. jan 2016, 21:25

Jeg håber, at det også gælder for mig, Bøtte :) Faktisk håber jeg i mit naive sind, at jeg helt kan få lov til at slippe. Føler ligesom at jeg har taget min del af opkast :genert:
0
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 76
Likede indlæg: 318

Indlægaf alfe » 25. jan 2016, 21:26

Elfenben skrev:
alfe skrev:Jeg har været til scanning i dag. Der var en flot, stort ægblære og tyk slimhinde, på onsdag skal jeg insemineres. Jeg er også blevet tilmeldt et informationsmøde af en art til IVF behandling. Hvis det her forsøg ikke er en succes, bliver jeg stimuleret i næste forsøg og får muligvis et syvende IUI forsøg.

Uhhh hvor nervepirrende - dejligt kompliment at du har en flot, stor ægblære :lol: krydser for det er denne gang det skal være.

Jeg har fået tid til lægen i morgen kl 14.. I må meget gerne krydse for at der er noget(er der overhovedet noget man kan se så tidligt!?) eller også skal jeg bare have taget spiralen ud. Det var en meget kortfattet sekretær jeg snakkede med, så fik absolut intet info :(

Min slimhinde blev faktisk rost betydeligt mere end ægblæren. "HAR DU LIGE SET HVOR FLOT EN TRELAGET SLIMHINDE DU HAR?! Kig lige med på skærmen!". Man får så mange eminente kommentarer i den branche :lol:
0
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 76
Likede indlæg: 318

Indlægaf alfe » 25. jan 2016, 21:27

Æble skrev:
alfe skrev:
Æble skrev:
alfe skrev:Jeg har været til scanning i dag. Der var en flot, stort ægblære og tyk slimhinde, på onsdag skal jeg insemineres. Jeg er også blevet tilmeldt et informationsmøde af en art til IVF behandling. Hvis det her forsøg ikke er en succes, bliver jeg stimuleret i næste forsøg og får muligvis et syvende IUI forsøg.

Spændende. Håber 7. gang er lykkens gang :preggo2:

Tak :kys: Det er på nuværende tidspunkt kun 5. forsøg. I morgen tager jeg ud og køber lidt babytøj og hænger billeder op på køleskabet af min fætters søde døtre, min yngste bror (og bare alle babyer jeg kender..), det må universet sguda fatte :-D

Jamen så håber jeg self ikke at 7. Gang er lykkens gang :lol: men derimod 5. Du ved hvad jeg menr, ik? :P

Jeg ved, hvad du mener :-D
0

Tilbage til "Graviditet"