Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 69
Likede indlæg: 158

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 25. jan 2016, 21:28

Haha.. elsker de der kommentarer. Nu vil jeg også have ros for mit 'indre' :lol:
0
Brugeravatar
Howitz

Indlægaf Howitz » 25. jan 2016, 21:31

S_imse: Jeg tror at CD 10 passer meget godt, der startede jeg ihvertfald. Men så glemte jeg lidt at teste et par dage, og så holdt jeg ved derefter. Jeg testede nok mest for at få bekræftet, at min ægløsning ligger omkring CD 16/17, hvor jeg plejer at mærke noget :)
0
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 76
Likede indlæg: 318

Indlægaf alfe » 25. jan 2016, 21:31

Howitz skrev:Haha.. elsker de der kommentarer. Nu vil jeg også have ros for mit 'indre' :lol:

Min slimhinde har heller aldrig været så flot, faktisk :D Jeg holder regnskab fra forsøg til forsøg, skriver ned hvilken cyklusdag og tykkelse på slimhinde + ægblære. I dag var slimhinden 9 mm og ægblæren 17,7. Det har ikke engang set så flot ud, når jeg er blevet scannet på cd 16 (i dag er cd 14). Jeg tolker det som, at min krop varmer op til at ruge :-D

Udover det, damer(!). Jeg satser på at skulle underholde Primle sammen med jer alle. Jer alle. Basta.
2
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 528
Likede indlæg: 2495

Indlægaf Bøtte » 25. jan 2016, 21:32

Howitz skrev:Jeg håber, at det også gælder for mig, Bøtte :) Faktisk håber jeg i mit naive sind, at jeg helt kan få lov til at slippe. Føler ligesom at jeg har taget min del af opkast :genert:

Man har jo lov at håbe :kys:

Jeg havde morgenkvalme i 6-7 uger og derefter kom det tilbage i perioder af 2-3 ugers varighed, hvor jeg ofte kastede op om morgenen. Jeg kastede også op af hoste og når jeg fik selexid mod blærebetændelse. Og eftersom jeg udviklede astma hostede jeg meget og blærebetændelse havde jeg også en del af, så det blev til en del opkast i perioder.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 76
Likede indlæg: 318

Indlægaf alfe » 25. jan 2016, 21:33

S_imse skrev:Jeg regner heller ikke med at forlade jer lige foreløbigt. Håber dog på ÆL om en uges tid - altså hvis min mens er blevet bare en lille smule regelmæssigt.
Jeg overvejer at prøve at tage ÆL-test bare for at se om jeg overhovedet har ÆL. Jer der tager tests, hvornår i jeres cyklus starter i? Jeg tænker cyklusdag 10, lyder det helt forkert?

Jeg tager jo af gode grunde ikke æl-test, men jeg håber, at du snart får æl :ae:
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 25. jan 2016, 21:35

S_imse skrev:Jeg regner heller ikke med at forlade jer lige foreløbigt. Håber dog på ÆL om en uges tid - altså hvis min mens er blevet bare en lille smule regelmæssigt.
Jeg overvejer at prøve at tage ÆL-test bare for at se om jeg overhovedet har ÆL. Jer der tager tests, hvornår i jeres cyklus starter i? Jeg tænker cyklusdag 10, lyder det helt forkert?

Da jeg købte alm æl teste via billigteste.dk, var der en vejledning med om hvornår man skulle starte afhængig af cyklus længde. Tror faktisk den ligger på deres hjemmeside.

Med monitoren starter jeg på dag 6, det skal jeg, men synes ærligt talt det er lidt spild at starte så tidligt.
0
godtnavn
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1235

Indlægaf godtnavn » 25. jan 2016, 21:55

Howitz skrev:
godtnavn skrev:Ej nu må I altså lige tro på det! En hel flok oktoberbabyer må det blive :lun:

Jeg håber, at du har ret :lun: Men jeg er ret sikker på, at jeg ikke er gravid.

Apropro at undvære hurtige kulhydrater. Jeg ser kage alle vegne :savl: men jeg har faktisk fundet en opskrift på pandekager, som er helt lovligt og de smager FANTASTISK. Spiser dem faktisk hver aften :lol:

Sådan noget må man sgu da ikke skrive uden at dele opskriften!
0
S_imse
Kort karma: 41
Likede indlæg: 86

Indlægaf S_imse » 25. jan 2016, 21:59

Bøtte skrev:

Da jeg købte alm æl teste via billigteste.dk, var der en vejledning med om hvornår man skulle starte afhængig af cyklus længde. Tror faktisk den ligger på deres hjemmeside.

Med monitoren starter jeg på dag 6, det skal jeg, men synes ærligt talt det er lidt spild at starte så tidligt.

Jeg satser ikke på at længden af min cyklus er 41 eller 101 dage, som jeg har oplevet indtil videre, så det er lidt svært at regne ud for mig :stoned:
Så tror jeg starter på dag 10, så må jeg se hvad der sker.
Hvordan kan det være, at du er skiftet fra de billige til monitoren? Var du ikke tilfreds med de billige?
0
Brugeravatar
Howitz

Indlægaf Howitz » 25. jan 2016, 22:23

Haha, sorry godtnavn :lol:

2 æg
2 scoops (det er det målebære der er med) vanilje proteinpulver
1 tsk kanel
2 spsk creme fraiche eller lignende
En sjat mælk
1 tsk bagepulver
1-1,5 banan, halvumoden.

Blendes godt, hvile i 20 min. og så laves de som amerikanske pandekager på panden med smør :savl:

Håber jeg har husket det hele :gruble:

Jeg er besat af dem! :genert:
1
Brugeravatar
Howitz

Indlægaf Howitz » 25. jan 2016, 22:56

Bøtte skrev:
Jeg havde morgenkvalme i 6-7 uger og derefter kom det tilbage i perioder af 2-3 ugers varighed, hvor jeg ofte kastede op om morgenen. Jeg kastede også op af hoste og når jeg fik selexid mod blærebetændelse. Og eftersom jeg udviklede astma hostede jeg meget og blærebetændelse havde jeg også en del af, så det blev til en del opkast i perioder.

Sikke en omgang :nerve:
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 26. jan 2016, 05:46

S_imse skrev:
Bøtte skrev:

Jeg satser ikke på at længden af min cyklus er 41 eller 101 dage, som jeg har oplevet indtil videre, så det er lidt svært at regne ud for mig :stoned:
Så tror jeg starter på dag 10, så må jeg se hvad der sker.
Hvordan kan det være, at du er skiftet fra de billige til monitoren? Var du ikke tilfreds med de billige?

Jeg kunne ikke lave positive æl tests med de billige.
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 26. jan 2016, 05:57

Jeg har testet negativ :( Godt nok for tidligt men jeg tror ikke på det. Jeg har haft murren og ømme bryster i en uge nu og stoppet næse (som er et symptom for mig) siden fredag, så var der noget burde det give udslag nu.

Jeg er godt nok meget tæt på at kaste håndklædet i ringen over det her.
0
PinkPowerPrincess
Kort karma: 71
Likede indlæg: 274

Indlægaf PinkPowerPrincess » 26. jan 2016, 08:59

Min temperatur er 0.1 lavere igen i dag.. Der er stadig 6 dage til forventet mens, så det er ligelovligt tidligt hvis det er det den trækker op til.. Omvendt er det jo nok heller ikke implantations dyk, når det strækker sig over to dage. :stoned: (Ja ja skal nok prøve at lade være at analysere, det er bare svært :genert: )

Bøtte: Øøøv! Hvor langt er du nu?
0
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 169
Likede indlæg: 893

Indlægaf Æble » 26. jan 2016, 09:59

Jeg er desværre vågnet op med en fornemmelse af at jeg da er gravid. Desværre fordi den følelse plejer at komme nu her en uges tid efter æl og jeg har virkelig gjort mig umage for at lade være at tolke osv, men bare vente.

Men nu bliver min sidste uge op til mens ulidelig som den plejer at være. Totalt rutsjebane.

Bøtte, hvor langt er du efter æl? Er det ikke for tidligt at stole på et negativt svar?
0
Elfenben
Kort karma: 18
Likede indlæg: 60

Indlægaf Elfenben » 26. jan 2016, 14:07

Det gik desværre ikke som det kunne være gået hos lægen :trist: Hun kunne se en lille gestationssæk, men mindre end hvad man kunne forvente af at være 5+1. Der er derfor chance for at den i stedet sidder udenfor livmoderen. Jeg har nu fået fjernet spiralen (som også giver en chance for at kroppen frastøder - hvis der er - graviditeten). Jeg har fået taget blodprøve og skal igen i morgen - svar på torsdag. Jeg skal rejse på mandag og det kan jeg ikke hvis det er udenfor livmoderen :trist:

Øv.. Nu ligger jeg på sofaen og satser på at blive lige præcis her resten af dagen/aftenen!!
0

Tilbage til "Graviditet"