Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2410

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 26. jan 2016, 14:44

Elfenben skrev:Det gik desværre ikke som det kunne være gået hos lægen :trist: Hun kunne se en lille gestationssæk, men mindre end hvad man kunne forvente af at være 5+1. Der er derfor chance for at den i stedet sidder udenfor livmoderen. Jeg har nu fået fjernet spiralen (som også giver en chance for at kroppen frastøder - hvis der er - graviditeten). Jeg har fået taget blodprøve og skal igen i morgen - svar på torsdag. Jeg skal rejse på mandag og det kan jeg ikke hvis det er udenfor livmoderen :trist:

Øv.. Nu ligger jeg på sofaen og satser på at blive lige præcis her resten af dagen/aftenen!!

Øv altså. Det er jeg ked af :ae:
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2410

Indlægaf Bøtte » 26. jan 2016, 14:46

Jeg er kun 3+4. Men jeg tror ikke på det, gider ikke sætte mine forventninger til noget, så rammer skuffelsen bare dobbelt så hårdt :(
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 76
Likede indlæg: 318

Indlægaf alfe » 26. jan 2016, 15:05

Elfenben skrev:Det gik desværre ikke som det kunne være gået hos lægen :trist: Hun kunne se en lille gestationssæk, men mindre end hvad man kunne forvente af at være 5+1. Der er derfor chance for at den i stedet sidder udenfor livmoderen. Jeg har nu fået fjernet spiralen (som også giver en chance for at kroppen frastøder - hvis der er - graviditeten). Jeg har fået taget blodprøve og skal igen i morgen - svar på torsdag. Jeg skal rejse på mandag og det kan jeg ikke hvis det er udenfor livmoderen :trist:

Øv.. Nu ligger jeg på sofaen og satser på at blive lige præcis her resten af dagen/aftenen!!

Øv, for hulens da, Elfenben. For pokker, det er jeg ked af at høre. Det var ikke sådan det skulle gå. Kram til dig!
1
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 76
Likede indlæg: 318

Indlægaf alfe » 26. jan 2016, 15:06

Bøtte skrev:Jeg er kun 3+4. Men jeg tror ikke på det, gider ikke sætte mine forventninger til noget, så rammer skuffelsen bare dobbelt så hårdt :(

Hvor kan jeg bare godt forstå dig :ae: Kram!
0
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 165
Likede indlæg: 882

Indlægaf Æble » 26. jan 2016, 15:20

Åh nej :( Hvor er det synd for dig. Er der ingen chance for en levedygtig graviditet? Sender mange tanker.
1
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 67
Likede indlæg: 158

Indlægaf Howitz » 26. jan 2016, 15:21

Elfenben: Åh nej :trist: men der er vel stadig en chance for, at alt er, som det skal være eller?

Bøtte: Åh altså :kram: Jeg tror slet heller ikke på det denne cyklus, og jeg har ikke engang testet. Men der er jo stadig håb, selvom det er svært at tro på.
1
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 165
Likede indlæg: 882

Indlægaf Æble » 26. jan 2016, 15:22

Bøtte skrev:Jeg er kun 3+4. Men jeg tror ikke på det, gider ikke sætte mine forventninger til noget, så rammer skuffelsen bare dobbelt så hårdt :(

Forstår dig godt. Det er sådan en rutsjebane: håbe, tro, skuffelse, håb, tro, skuffelse :forvirret2:
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 229
Likede indlæg: 1055

Indlægaf MyGirl » 26. jan 2016, 15:50

Howitz skrev:MyGirl: faste? :gisp: Det ville jeg godt nok ikke kunne klare. Yaiks. Jeg bliver dårlig af sult, hvis jeg bare springer et måltid over. Jeg har en høøøøøjjj forbrænding :popkorn:

Jeg har desværre ikke høj forbrænding, så lever efter 5:2 i håbet om at smide nogle kilo inden en graviditet - og bare Fo r at kontrollere vægten lidt.

Har faktisk gjort det et halvt års tid, og det virker rigtig godt for mig :)
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 26. jan 2016, 15:55

Åhhhh, det er jeg virkelig ked af at høre Elfenben :ae: Det var sgu da pisseuretfærdigt.

Håber stadig, der er bare en lille chance!
1
Brugeravatar
Howitz
Kort karma: 67
Likede indlæg: 158

Indlægaf Howitz » 26. jan 2016, 16:13

MyGirl: sejt :gogo: Et halvt år er lang tid :)
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 26. jan 2016, 16:16

Howitz: jeg trives ret godt med det, så det er efterhånden blevet hverdag :)
0
Elfenben
Kort karma: 18
Likede indlæg: 60

Indlægaf Elfenben » 26. jan 2016, 16:20

Tusind tak, hvor er I søde damer!! :whine: Det er virkelig en rutchebane præcis som Æble siger.. Der er stadig chance for at den udvikler sig som den skal, men gynækologen virkede ikke helt som om hun troede på det. Så længe det bare ikke er GUL med operation. Men nu krydser vi alt hvad vi kan, jeg holder mig helt i ro (aner dog ikke om det betyder noget) og så har jeg talt til den blop om, at den bare skal blive ðinde og vokse sig stor og stærk :fløjt: :blush2:

Bøtte, kan godt forstå du ikke tør tro på det - håber dog at du bliver modbevist og at det er i denne cyklus det skal være.
0
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1211

Indlægaf godtnavn » 26. jan 2016, 16:53

Det er jeg ked af at hører Elfeben. Men mon ikke du kan være kortere end du tror? Når I nu ikke har prøvet, og du ikke har styr på hvornår din ægløsning har været, er du en uge kortere er det jo normalt ikke at kunne se mere. Jeg krydser stadig fingre.
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 26. jan 2016, 16:57

MyGirl skrev:
Jeg har desværre ikke høj forbrænding, så lever efter 5:2 i håbet om at smide nogle kilo inden en graviditet - og bare Fo r at kontrollere vægten lidt.

Har faktisk gjort det et halvt års tid, og det virker rigtig godt for mig :)

Ved du godt at det kan påvirke at du ikke bliver gravid? Kender mange der har glæde af at leve sådan, men det forringer ens chancer for at blive gravid, så hvis jeg var dig ville jeg stoppe den kur :)
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 26. jan 2016, 17:02

Jeg nåede at ringe 30 gange i morges til gyn, uden at komme igennnem, så skulle jeg noget og kunne ikke give flere forsøg. Så jeg har endnu ikke fået en tid, og da tiden skal være mandag eller tirsdag i næste uge begynder jeg at blive bange for om han kan finde tid med så kort varsel. Min kæreste har fri i morgen og får ham til at kime dem ned hele formiddagen, så tager jeg eftermiddagen hvor de også har telefontid :P SÅ må vi for fanden komme igennem.
0

Tilbage til "Graviditet"