Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 244
Likede indlæg: 1114

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 2. feb 2016, 08:06

achillaxedprune skrev:
Æble skrev:Håber du om 4 ugers tid sidder med overdreven kvalme og træthed pga tvillinger :klap:

Tak! :)

Det ville dog også være helt ok, hvis det kun var ét barn... Jeg kunne bare ikke holde ud, at de ikke begge 2 fik chancen. Så nu har vi i hvert fald gjort alt hvad vi kan, og så må vi jo se, om de små basseæg kan klare strabasserne.

Lige nu skulle de gerne bryde ud af skallen og sætte sig fast. Jeg håber virkelig, at de er evigt sulte som deres mor. Forhåbentlig har de lyst til kage....moderkage.
...høhø. :jule:

Iiiihhh, hvor er det altså spændende :kryds:
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 2. feb 2016, 08:07

Mit job er som jeg skrev i går træls, og min kæreste er en nar... Fortjener man så næsten ikke, at der er bid denne gang? :genert:
0
S_imse
Kort karma: 41
Likede indlæg: 86

Indlægaf S_imse » 2. feb 2016, 10:14

MyGirl skrev:Mit job er som jeg skrev i går træls, og min kæreste er en nar... Fortjener man så næsten ikke, at der er bid denne gang? :genert:

Jo, det er det eneste rigtige :-D

Jeg er gået i gang med ÆL-test, er på CD 15 og stregen er stadig som da jeg startede på CD 10. Den er der, men ikke ligeså tydelig som kontrolstregen.
Havde håbet på min cyklus ville opføre sig pænt og være regelmæssig nu når der endeligt kom gang i den, men det virker ikke sådan - jeg bliver utålmodig :cuss:
Alle omkring mig bliver gravide - så jeg vil også!!!
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 2. feb 2016, 11:50

S_imse skrev:
MyGirl skrev:Mit job er som jeg skrev i går træls, og min kæreste er en nar... Fortjener man så næsten ikke, at der er bid denne gang? :genert:

Jo, det er det eneste rigtige :-D

Jeg er gået i gang med ÆL-test, er på CD 15 og stregen er stadig som da jeg startede på CD 10. Den er der, men ikke ligeså tydelig som kontrolstregen.
Havde håbet på min cyklus ville opføre sig pænt og være regelmæssig nu når der endeligt kom gang i den, men det virker ikke sådan - jeg bliver utålmodig :cuss:
Alle omkring mig bliver gravide - så jeg vil også!!!

Ihhh, kan sgi da godt forstå, det er pisseirriterende! :ticks: Håber snart, den arter sig!
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 2. feb 2016, 12:01

Piger... Jeg overanalyserer total lige nu!!!

Har lige konstateret en lille pletblødning. Jeg er i dag omkring 8-10 dage efter æl, alt efter, hvornår den præcis faldt. Jeg forventer først min mens på søndag (allertidligst lørdag), og har ikke før pletblødt så længe før min mens, som normalt kommer ret planmæssigt.

Kan ikke lade være med at få et spinkelt håb om, om det kan være implantationsbøldning :genert: (For fanden hvor man dog bare sætte sig selv om til skuffelser, selv i denne cyklus, hvor jeg bare skulle gå ud fra, jeg ikke var gravid :nej: :sarkasme: :rulle: )
4
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 528
Likede indlæg: 2495

Indlægaf Bøtte » 2. feb 2016, 12:42

Årh hvor spændende :klap: Kunne være dejligt med nogle dobbeltstreger her i februar! :lun:
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 169
Likede indlæg: 893

Indlægaf Æble » 2. feb 2016, 13:30

Little_Woman skrev:Nej, bøtte, det er helt fint at jeg bliver stående. Jeg kan bare mærke at jeg hverken magter at dele min egen kamp eller at følge med/kommentere på jeres andres. Det er simpelthen for hårdt, når alt i min hjerne i forvejen drejer sig om fertilitetsbehandling.

Held og lykke :kys:
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 2. feb 2016, 13:32

MyGirl skrev:Piger... Jeg overanalyserer total lige nu!!!

Har lige konstateret en lille pletblødning. Jeg er i dag omkring 8-10 dage efter æl, alt efter, hvornår den præcis faldt. Jeg forventer først min mens på søndag (allertidligst lørdag), og har ikke før pletblødt så længe før min mens, som normalt kommer ret planmæssigt.

Kan ikke lade være med at få et spinkelt håb om, om det kan være implantationsbøldning :genert: (For fanden hvor man dog bare sætte sig selv om til skuffelser, selv i denne cyklus, hvor jeg bare skulle gå ud fra, jeg ikke var gravid :nej: :sarkasme: :rulle: )

Hvor er det spændende :klap:

Jeg har ikke fået mens endnu. Men tog en negativ test igår. :sur: Vil bare videre altså.
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 2. feb 2016, 13:38

Tak for alle de søde ord og krydsede fingre :)

Har lige analyseret min cyklus-kalender, og kan faktisk se, at jeg én gang tilbage i august sidste år havde en cyklus, hvor mens i form af pletblødning startede så tidligt, som det ville være, hvis det er mens, der kommer nu. (Den cyklus og mens var generelt underlig, men det er åbenbart kun de sidste 3-4 mdr., den har været sådan rigtig regelmæssig.)

Kan mærke, det lige dæmpede forhåbningerne lidt, hvilket nok er meget sundt :genert: Men håbet lever :D
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 2. feb 2016, 13:39

Æble: Det er sgi da træls med dig. Hvor langt er det, du er i cyklus?
0
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1065

Indlægaf KinderBueno » 2. feb 2016, 14:02

MyGirl skrev:Tak for alle de søde ord og krydsede fingre :)

Har lige analyseret min cyklus-kalender, og kan faktisk se, at jeg én gang tilbage i august sidste år havde en cyklus, hvor mens i form af pletblødning startede så tidligt, som det ville være, hvis det er mens, der kommer nu. (Den cyklus og mens var generelt underlig, men det er åbenbart kun de sidste 3-4 mdr., den har været sådan rigtig regelmæssig.)

Kan mærke, det lige dæmpede forhåbningerne lidt, hvilket nok er meget sundt :genert: Men håbet lever :D

Åh hvor jeg håber, det er en spire! Fingers crossed.
Men det samme skete for mig i december, fuldstændig. Forventede mens en lørdag, og fik pletblødning, ganske lidt, om onsdagen. Min cyklus plejer også at være temmelig regelmæssig, og slet ikke at starte med en forsigtig pletblødning med helt lyserødt blod. Jeg tænkte også implantationsblødning, og blev skuffet...

Jeg håber du ved, at det ikke er for at tage modet fra dig! :kys: Tværtimod. Jeg håber så meget, at du bliver positivt overrasket.
0
hej hest, hestehest
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 2. feb 2016, 14:31

KinderBueno skrev:
Men det samme skete for mig i december, fuldstændig. Forventede mens en lørdag, og fik pletblødning, ganske lidt, om onsdagen. Min cyklus plejer også at være temmelig regelmæssig, og slet ikke at starte med en forsigtig pletblødning med helt lyserødt blod. Jeg tænkte også implantationsblødning, og blev skuffet...

Jeg håber du ved, at det ikke er for at tage modet fra dig! :kys: Tværtimod. Jeg håber så meget, at du bliver positivt overrasket.

Ork ja, naturligvis ved jeg det :kys: Men bare rolig - tror kun det er godt, at blive holdt lidt "nede på jorden". ;)

Min mens plejer faktisk at starte med pletblødning, men først 1-2 dage før mens, så forventede det først fredag/lørdag. Indtil videre (sorry for the details) var det bare en liiiille, lyserød blødning, og den er stoppet helt igen. Gud, nu synes jeg lige ventetiden havde været så "nem" denne gang, og pludselig er der 100 år til søndag! :lol:

Min arbejdsdag er gået fløjten til fordel for Google :blush: Sgu da ikke noget at sige til, man bliver småtosset.
0
godtnavn
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1235

Indlægaf godtnavn » 2. feb 2016, 15:58

Jeg tror jeg har æl-slim, men er i tvivl om det er gammel sæd :genert: Jeg har dog ingen smerter, men min cyklus før vi mistede ville betyde ægløsning i morgen, så måske jeg er heldig? Gyn sagde jo også der var en ægblære med rigtig størrelse og tyk slimhinde. Kryds fingre :)

Og jeg holder bare kæft hvis du vil holdes nede på jorden mygirl, jeg tror nemlig altid at I alle er gravide, omvendt kan man sige at jeg ikke plejer at have ret :lol: Jeg håber også mere end jeg tror hver måned :)
1
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1065

Indlægaf KinderBueno » 2. feb 2016, 16:39

MyGirl skrev:
KinderBueno skrev:

Ork ja, naturligvis ved jeg det :kys: Men bare rolig - tror kun det er godt, at blive holdt lidt "nede på jorden". ;)

Min mens plejer faktisk at starte med pletblødning, men først 1-2 dage før mens, så forventede det først fredag/lørdag. Indtil videre (sorry for the details) var det bare en liiiille, lyserød blødning, og den er stoppet helt igen. Gud, nu synes jeg lige ventetiden havde været så "nem" denne gang, og pludselig er der 100 år til søndag! :lol:

Min arbejdsdag er gået fløjten til fordel for Google :blush: Sgu da ikke noget at sige til, man bliver småtosset.

Det lyder i hvert fald spændende! :kryds:
0
hej hest, hestehest
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 2. feb 2016, 18:52

MyGirl skrev:Æble: Det er sgi da træls med dig. Hvor langt er det, du er i cyklus?

Skulle have haft mens igår :forvirret2: Hvis det så bare var af det rigtige årsager...
0

Tilbage til "Graviditet"