Vi der venter på storken!

godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1227

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 2. feb 2016, 19:41

Æble skrev:
MyGirl skrev:Æble: Det er sgi da træls med dig. Hvor langt er det, du er i cyklus?

Skulle have haft mens igår :forvirret2: Hvis det så bare var af det rigtige årsager...

Er du helt sikker på at det ikke er fordi du er gravid? Tænker at du måske testede for tidligt? Eller med en kinatest? Jeg krydser stadig fingre
0
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 167
Likede indlæg: 891

Indlægaf Æble » 2. feb 2016, 19:55

godtnavn skrev:
Æble skrev:
MyGirl skrev:Æble: Det er sgi da træls med dig. Hvor langt er det, du er i cyklus?

Skulle have haft mens igår :forvirret2: Hvis det så bare var af det rigtige årsager...

Er du helt sikker på at det ikke er fordi du er gravid? Tænker at du måske testede for tidligt? Eller med en kinatest? Jeg krydser stadig fingre

Ja desværre. Jeg testede igår 14 dpo med en strimmel fra billigteste. Og har ingen symptomer. Eneste realistiske forklaring er at min æl lå senere end jeg troede, den var ikke helt sikkert beregnet i appen denne måned. I så fald har jeg sandsynligvis været 11 dpo igår og burde have fået i det mindste en svag streg. Jeg har været syg med feber og maveonde de to sidste dage så har ikke målt temp (eller jo igår, men havde som sagt feber så kan ikke regne end den.)
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 2. feb 2016, 20:02

Æble skrev:
godtnavn skrev:
Æble skrev:

Ja desværre. Jeg testede igår 14 dpo med en strimmel fra billigteste. Og har ingen symptomer. Eneste realistiske forklaring er at min æl lå senere end jeg troede, den var ikke helt sikkert beregnet i appen denne måned. I så fald har jeg sandsynligvis været 11 dpo igår og burde have fået i det mindste en svag streg. Jeg har været syg med feber og maveonde de to sidste dage så har ikke målt temp (eller jo igår, men havde som sagt feber så kan ikke regne end den.)

Men nogle gange kan man først teste positivt senere, 11 dpo er jo 3 dage før forventet mens, så der kan man vel ikke være sikker på at teste positivt?

Men når du har det som du har det, er det desværre nok bare sygdom der påvirker kroppen og forsinker din mens.
0
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 167
Likede indlæg: 891

Indlægaf Æble » 2. feb 2016, 20:10

Ja desværre. Er 99% sikker på min æl dag fordi jeg havde æl smerter dagen inden og jeg altid har det lidt underligt dagen efter æl. Disse ting tager app'en ikke med i beregningerne. Og havde en positiv æl test tre dage før. Hvis det var den sene skulle det være 6 dage før, kan det overhovedet lade sig gøre? Og min temp nåede at falde lidt inden jeg fik feber (selvom vi har fastslået man ikke kan bruge det til noget :lol: ) Og ja når jeg har været syg kan der være rod i systemet. Men jo der er en teoretisk chance. Kan bare mærke jeg er afklaret og ikke magter endnu en håb-tro-skuffelse omgang...
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 242
Likede indlæg: 1092

Indlægaf MyGirl » 2. feb 2016, 21:31

Tak for alle de søde kommentarer og kort :) nu er jeg bare nået dertil, hvor jeg frygter at gå på toilettet, fordi jeg er bange for at mens starter :lol:

Godtnavn - Håber, det er æl!

Og Æble, håber naturligvis mest, du er gravid, mens ellers bare at din mens snart kommer!

Min heldige stribe fortsætter. Har fået en p-bøde til aften -damnit! Karma må sgu gerne give mig den spire så!
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2371

Indlægaf achillaxedprune » 3. feb 2016, 07:13

Har I andre også oplevet, at ens....ja... Vagina, bliver lidt klam i løbet af en behandling? Jeg synes allerede, at hormonerne gjorde mog lidt funky, og nu med stikpillerne er det helt slemt!! Virkelig slemt. Sådan store trussebind kan ikke holde det inde-slemt. Og jeg synes jeg stinker. Min mand påstår, han ikke rigtigt kan lugte noget, men jeg føler mig helt vildt... uhygiejnisk. :tie:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 76
Likede indlæg: 318

Indlægaf alfe » 3. feb 2016, 09:48

achillaxedprune skrev:Har I andre også oplevet, at ens....ja... Vagina, bliver lidt klam i løbet af en behandling? Jeg synes allerede, at hormonerne gjorde mog lidt funky, og nu med stikpillerne er det helt slemt!! Virkelig slemt. Sådan store trussebind kan ikke holde det inde-slemt. Og jeg synes jeg stinker. Min mand påstår, han ikke rigtigt kan lugte noget, men jeg føler mig helt vildt... uhygiejnisk. :tie:

Får du lutinus? Jeg har aldrig selv fået det (eller crinone), men det er vist generelt en noget speget affære med udflåd og så'n med de to præparater.... :D
0
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 3. feb 2016, 09:52

alfe skrev:
achillaxedprune skrev:Har I andre også oplevet, at ens....ja... Vagina, bliver lidt klam i løbet af en behandling? Jeg synes allerede, at hormonerne gjorde mog lidt funky, og nu med stikpillerne er det helt slemt!! Virkelig slemt. Sådan store trussebind kan ikke holde det inde-slemt. Og jeg synes jeg stinker. Min mand påstår, han ikke rigtigt kan lugte noget, men jeg føler mig helt vildt... uhygiejnisk. :tie:

Får du lutinus? Jeg har aldrig selv fået det (eller crinone), men det er vist generelt en noget speget affære med udflåd og så'n med de to præparater.... :D

Jeps, jeg får Lutinus 3 x dagligt.... Og det er bare........:tie:

De sagde også, at der kunne opleves øget udflåd og at selve pillerne skal ud igen efter de nødvendige stoffet er trængt igennem. Jeg havde dog ikke regnet med dette her, som jeg næsten ikke kan holde ud. Føler mig lidt sart, men puuuh, det er slemt synes jeg. :tie:

Og nu deler jeg lige med jer... Min mand gider ikke rigtigt høre mere om det, og jeg har helt ærligt heller ikke lyst til at dele for meget med ham om klamhed dermede. :lol: ... Selvom sex er udelukket pt. skulle jeg jo gerne få det igen. :-D
0
Brugeravatar
alfe

Indlægaf alfe » 3. feb 2016, 10:06

achillaxedprune skrev:
alfe skrev:

Jeps, jeg får Lutinus 3 x dagligt.... Og det er bare........:tie:

De sagde også, at der kunne opleves øget udflåd og at selve pillerne skal ud igen efter de nødvendige stoffet er trængt igennem. Jeg havde dog ikke regnet med dette her, som jeg næsten ikke kan holde ud. Føler mig lidt sart, men puuuh, det er slemt synes jeg. :tie:

Og nu deler jeg lige med jer... Min mand gider ikke rigtigt høre mere om det, og jeg har helt ærligt heller ikke lyst til at dele for meget med ham om klamhed dermede. :lol: ... Selvom sex er udelukket pt. skulle jeg jo gerne få det igen. :-D

Jeg hørte en beskrive crinone på et tidspunkt – det var lidt ligesom hytteost, der kom retur :-D

Hvor lang tid skal du tage det endnu?
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 3. feb 2016, 10:30

Åhhh Ax - det kan jeg sgi godt forstå, er træls :( Kan høre, det ikke er usædvanligt, men kan da godt følge, at det bare ikke er fedt.

Håber kun, du skal døje med det en begrænset periode.
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 3. feb 2016, 10:39

Jeg render på toilettet ca. 3 gange i timen for at tjekke, om der er optræk til mens. Er der ikke indtil videre, meeeeen, synes jeg kan mærke, at min murren er blevet mere mens-agtig :(

Overvejer lidt, om jeg skal bestille tests for en sikkerheds skyld :genert:
0
Brugeravatar
alfe

Indlægaf alfe » 3. feb 2016, 10:40

MyGirl skrev:Jeg render på toilettet ca. 3 gange i timen for at tjekke, om der er optræk til mens. Er der ikke indtil videre, meeeeen, synes jeg kan mærke, at min murren er blevet mere mens-agtig :(

Hvornår skal du (ikke) have mens?
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 3. feb 2016, 11:50

alfe skrev:
MyGirl skrev:Jeg render på toilettet ca. 3 gange i timen for at tjekke, om der er optræk til mens. Er der ikke indtil videre, meeeeen, synes jeg kan mærke, at min murren er blevet mere mens-agtig :(

Hvornår skal du (ikke) have mens?

Først søndag ifølge min app (dog lidt afhængig af min cyklus, som svinger mellem 28 og 30 dage - lørdag er 28. dagen så vidt jeg lidt kan tælle mig til.)
0
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 3. feb 2016, 12:03

alfe skrev:Jeg hørte en beskrive crinone på et tidspunkt – det var lidt ligesom hytteost, der kom retur :-D

Hvor lang tid skal du tage det endnu?

Okay, det lyder endnu værre end mit... Gisp! Hvis der er præperater, som ikke medfører ydrk, så kan jeg ikke forstå alle ikke får dem... Ja, jeg siger det bare. :genert:

Og der er små 10 dage endnu.
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 3. feb 2016, 18:45

Her er ingen ægløsning, havde virkelig håbet den ville komme i dag :( Er afsted hele weekenden, kæresten er godt nok med, men kan bedst overskue sex hjemme, især fordi vi er afsted med nogle venner, så vi ender nok ret trætte når vi endelig kommer i seng. Så jeg håber ægløsning når at komme inden lørdag formiddag.
0

Tilbage til "Graviditet"