Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 530
Likede indlæg: 2501

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 15. feb 2016, 16:14

:deer:
MyGirl skrev:
Æble skrev:MyGirl har det på nøjagtig samme måde. Er så træt af at være i denne frustrerende situation. Og er træt af skemalagt sex.

Selvom jeg selvfølgelig er ked af at høre, at du også er træt af det hele, er det nu meget rart med lidelsesfæller :kram: Håber kun, vi skal "lide sammen" i meget kort tid endnu!

Pligtsex sucks :(

Siden æl i sidste cyklus har vi knaldet to gange :genert:

Jeg er ikke kun træt af pligtsex men tilsyneladende al sex. Min mand har det lidt på samme måde. Så jeg tænker den måned tilsyneladende uden æl har været lidt en pause for os. (Dog ikke mere end at jeg jo godt ved at jeg to gange ud af tre er blevet gravid af 2 gange sex på en cyklus.) Og det har faktisk været rart. Håber vi har fornyet energi i næste måned.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 169
Likede indlæg: 894

Indlægaf Æble » 15. feb 2016, 17:29

Hvordan gik det hos gyn, Bøtte?
0
godtnavn
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1242

Indlægaf godtnavn » 15. feb 2016, 18:39

Tror først det var tirsdag Bøtte skulle scannes :)

Kan I ikke lige overbevise mig om at det overhovedet ikke giver mening at tage en test i morgen?

Jeg har normalt aldrig udflåd, kun en lille smule slim ved ægløsning, men sidst jeg var gravid fik jeg udflåd der føltes som jeg havde fået mens hver gang jeg gik en lang tur, det fik jeg i dag. Jeg har slet ikke tålmodighed til at skulle vente længere. Jeg ville ønske jeg havde en tidsmaskine, eller kunne blive lagt i koma og først vågne når jeg var gravid :lol:
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 15. feb 2016, 19:20

Ja, det er først i morgen.

Spændende godtnavn :klap: Jeg kan ikke sige noget klogt om at teste i morgen, for jeg ville gøre det :-D
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 15. feb 2016, 19:35

Jeg er med bøtte her :klap: Du er 13 dage efter æl i morgen ikke? Jeg kunne ikke vente mere, især med de symptomer.
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 244
Likede indlæg: 1114

Indlægaf MyGirl » 15. feb 2016, 19:42

Bøtte skrev::deer:
MyGirl skrev:
Æble skrev:MyGirl har det på nøjagtig samme måde. Er så træt af at være i denne frustrerende situation. Og er træt af skemalagt sex.

Selvom jeg selvfølgelig er ked af at høre, at du også er træt af det hele, er det nu meget rart med lidelsesfæller :kram: Håber kun, vi skal "lide sammen" i meget kort tid endnu!

Jeg er ikke kun træt af pligtsex men tilsyneladende al sex. Min mand har det lidt på samme måde. Så jeg tænker den måned tilsyneladende uden æl har været lidt en pause for os. (Dog ikke mere end at jeg jo godt ved at jeg to gange ud af tre er blevet gravid af 2 gange sex på en cyklus.) Og det har faktisk været rart. Håber vi har fornyet energi i næste måned.

Det er da altid noget, I så er enige om det :) Men kender alt for godt det der med, at det fiser lidt ud efter æl...

Meeeen, trøster mig med, man godt kan blive gravid alligevel :)
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 15. feb 2016, 20:12

MyGirl skrev:
Bøtte skrev::deer:
MyGirl skrev:

Det er da altid noget, I så er enige om det :) Men kender alt for godt det der med, at det fiser lidt ud efter æl...

Meeeen, trøster mig med, man godt kan blive gravid alligevel :)

Det er ikke noget vi snakker om, der er bare igen af os, der tager initiativ til noget. :lol:

Der skal kun én gang til jo ;) Jeg hælder dog til at vi ikke kan uden hjælp denne gang.
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 15. feb 2016, 20:15

Bøtte - det taler selvfølgelig også sit eget klare sprog :lol:

Håber det lykkes for jer :kys: og at du bliver klogere i morgen.
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 15. feb 2016, 20:27

I er ikke til særlig stor hjælp!!!!

Problemet er jo at tager jeg fejl af hvornår jeg har ægløsning kan jeg være kortere, men har jeg ret er det dag13. Er et sted mellem 3+0 og 4+0 i dag, tror dog jeg er 3+6 i morgen. Jeg ender sikkert med at teste, men vil prøve om jeg kan vente.
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 16. feb 2016, 07:14

Kan godt forstå du er i tvivl. Har været der mange gange selv. Man kan ikke vente med at få afklaring. Men man ved at en for tidlig positiv test kan være en bio, man ved hvor ked af det man bliver ved en negativ og vil gerne kunne blive i troen/håbet så længe som muligt.
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 16. feb 2016, 07:15

Og man ved at hvis man tester for tidligt er det alligevel ikke afklaring man får.
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 16. feb 2016, 07:34

Håber næsten, det lykkedes dig at vente godtnavn :) Det er jo nemlig kun sådan en "halvt" svar, man risikerer at få, og især når du er så usikker på, hvor langt du er fra æl.

Krydser fingre uanset hvad!
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 16. feb 2016, 08:51

Jeg var oppe og tisse i nat, så vurderede at da jeg kun er 3+x og urinen ikke var koncentreret så kunne det være lige meget at teste. Har dog lige fundet ud af at jeg skal en masse i morgen, så tror først jeg tester torsdag, hvis testen er negativ så skal det ikke påvirke mig i morgen hvor jeg har travlt :)
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 16. feb 2016, 09:30

Jeg har lægens ord for at jeg er for stram :lol: :genert:

Alt så yderst fint ud, men jeg er for stram og spændt i min bækkenmuskulatur, så jeg fik nogle øvelser, og så skal jeg henvende mig hos lægen igen, hvis det ikke hjælper.

Umiddelbart havde der været æl, da de æggeblærer, der var, var faldet sammen. Min slimhinde var 6 mm. Aner ikke om det er godt eller skidt i forhold til en evt graviditet.
Senest rettet af Bøtte 16. feb 2016, 10:38, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 16. feb 2016, 09:42

Bøtte skrev:Jeg har lægens ord for at jeg er for stram :lol: :genert:

Alt så yderst fint ud, men jeg er for stram og spændt i min nækkenmuskulatur, så jeg fik nogle øvelser, og så skal jeg henvende mig hos lægen igen, hvis det ikke hjælper.

Umiddelbart havde der været æl, da de æggeblærer, der var, var faldet sammen. Min slimhinde var 6 mm. Aner ikke om det er godt eller skidt i forhold til en evt graviditet.

Hihi, det lyder umiddelbart som et luksusproblem :slem:

Men hvor er det dejligt at høre, at alt så ud, som det skulle! Og det lyder jo som en plausibel grund til smerter også, så håber, øvelserne hjælper!

Og så er jeg da sikker på, det nok skal lykkes jer at lave en øko-lillesøster eller bror :kys:
0

Tilbage til "Graviditet"