Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 244
Likede indlæg: 1114

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 16. feb 2016, 09:43

godtnavn skrev:Jeg var oppe og tisse i nat, så vurderede at da jeg kun er 3+x og urinen ikke var koncentreret så kunne det være lige meget at teste. Har dog lige fundet ud af at jeg skal en masse i morgen, så tror først jeg tester torsdag, hvis testen er negativ så skal det ikke påvirke mig i morgen hvor jeg har travlt :)

Det lyder fornuftigt! Så har man en "undskyldning" for at vente lidt :)
0
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 76
Likede indlæg: 318

Indlægaf alfe » 16. feb 2016, 12:59

Jeg krydser fingre for en fin, fin test om et par dage, Godtnavn :kys:

Det er super godt at høre, at scanningen gik fint, Bøtte. Din slimhinde lyder umiddelbart til at være helt fin :kys:
___

Her er der gang i vinterferien med yngstebror.
På trods af menstruation har jeg virkelig overvejet, om jeg skulle tage en ekstra test. Min menstruation var lidt spøjs denne gang. Normalt bløder jeg en del og det varer gerne en uges tid. I denne omgang var det kun nødvendigt med tampon en enkelt dag og en "better safe than sorry" om natten. Dog har min mens ændret sig en del i løbet af behandlingen, så det er nok bare det. Ah, og så er min appetit eksploderet. I går aftes spiste jeg først en hulens masse flæskesteg, kartofler og sovs, et par timer efter en portion lasagne. For et en time siden spiste jeg et stykke rugbrød, dernæst blomkål og agurk, nu blev jeg sulten igen og har kværnet et kvart blomkålshoved, en skål mandler, en dåse majs og tre gulerødder. Det kan måske være meget normalt, men det er temmelig unormalt for mig. Den ekstra test ville være total spild, for jeg er altså ret sikker på, at den er negativ og mens var rigtig mens. Det er lidt tricky. Min krop er tosset. Basta.
1
Estrella
Kort karma: 8
Likede indlæg: 57

Indlægaf Estrella » 16. feb 2016, 13:28

Hejsa
Håber jeg kan være med her. Er i behandling, men venter på storken og har gjort det længe :(

Brugernavn: Estrella
Alder: 32
Beskæftigelse: Pædagog
Kærestes/mands alder: 30
Kærestes/mands beskæftigelse: Håndværker
Forholdets længde: 11 år
Børn: dreng fra april 12
Bor: Odense
Prøvet siden: smed p-pillerne oktober 13. Og gik "rigtigt" i gang maj 14
Evt. Andet: Er i behandling. Har haft en cyste som har lavet ravage og gjort jeg ikke kunne blive gravid. Der blev fjernet i august og nu burde alt være ok. Er blevet insemineret fire gange uden held.
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 529
Likede indlæg: 2496

Indlægaf Bøtte » 16. feb 2016, 15:24

alfe skrev:Jeg krydser fingre for en fin, fin test om et par dage, Godtnavn :kys:

Det er super godt at høre, at scanningen gik fint, Bøtte. Din slimhinde lyder umiddelbart til at være helt fin :kys:
___

På trods af menstruation har jeg virkelig overvejet, om jeg skulle tage en ekstra test. Min menstruation var lidt spøjs denne gang. Normalt bløder jeg en del og det varer gerne en uges tid. I denne omgang var det kun nødvendigt med tampon en enkelt dag og en "better safe than sorry" om natten. Dog har min mens ændret sig en del i løbet af behandlingen, så det er nok bare det. Ah, og så er min appetit eksploderet. I går aftes spiste jeg først en hulens masse flæskesteg, kartofler og sovs, et par timer efter en portion lasagne. For et en time siden spiste jeg et stykke rugbrød, dernæst blomkål og agurk, nu blev jeg sulten igen og har kværnet et kvart blomkålshoved, en skål mandler, en dåse majs og tre gulerødder. Det kan måske være meget normalt, men det er temmelig unormalt for mig. Den ekstra test ville være total spild, for jeg er altså ret sikker på, at den er negativ og mens var rigtig mens. Det er lidt tricky. Min krop er tosset. Basta.

Er min slimhinde også fin i forhold til graviditet? :slem:

Sådan var min sidste mens også. Men synes da du skal teste for en sikkerheds skyld.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 16. feb 2016, 15:41

Estrella skrev:Hejsa
Håber jeg kan være med her. Er i behandling, men venter på storken og har gjort det længe :(

Brugernavn: Estrella
Alder: 32
Beskæftigelse: Pædagog
Kærestes/mands alder: 30
Kærestes/mands beskæftigelse: Håndværker
Forholdets længde: 11 år
Børn: dreng fra april 12
Bor: Odense
Prøvet siden: smed p-pillerne oktober 13. Og gik "rigtigt" i gang maj 14
Evt. Andet: Er i behandling. Har haft en cyste som har lavet ravage og gjort jeg ikke kunne blive gravid. Der blev fjernet i august og nu burde alt være ok. Er blevet insemineret fire gange uden held.

Velkommen til :kys:
Kan det passe jeg kan huske dig fra den gamle debat?
0
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 169
Likede indlæg: 894

Indlægaf Æble » 16. feb 2016, 15:47

Årh alfe hvor irriterende at du alligevel skal få lidt håb fordi din krop bøvler. Måske du bare skulle teste for at få det afklaret? Kan du få et nyt forsøg direkte i denne cyklus?

Bøtte, godt at du er stram og har en flot slimhinde :p

Velkommen Estrella. Håber dit ophold i tråden bliver kort.
0
godtnavn
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1237

Indlægaf godtnavn » 16. feb 2016, 15:57

Bøtte, gyn sagde til mig at det vigtige var at slimhinden var 3-laget, og det var vigtigere end tykkelsen. Men mon ikke lægen havde sagt hvis den var helt skidt?

Velkommen til Estrella :)

Her har jeg haft en rigtig hyggelig dag og lavet absolut intet, har set gode film, er begyndt at hækle en bamse, har bagt kage til kærestens arbejde og bare hygget. Lige indtil for 10 min siden, blev slået omkuld af lænd-underlivssmerter og ligger nu under dynen, fuck! Jeg var selvfølgelig glad for at gyn sagde der ikke var noget galt med mig, men er jeg ikke gravid og skal bare leve med de her smerter til jeg bliver det bliver de næste måneder jo et helvede. Havde lige haft et par uger uden voldsomme smerter men har haft ondt i flere dage nu, svingende i styrke. Jeg gider ikke mere, burde begynde på aftensmaden omlidt men kan slet ikke overskue bare at skulle stå op med de her smerter :( Og så er jeg begyndt at tro jeg ikke er gravid alligevel. Lorte krop!
0
Brugeravatar
alfe

Indlægaf alfe » 16. feb 2016, 16:01

Bøtte skrev:
alfe skrev:Jeg krydser fingre for en fin, fin test om et par dage, Godtnavn :kys:

___

Er min slimhinde også fin i forhold til graviditet? :slem:

Sådan var min sidste mens også. Men synes da du skal teste for en sikkerheds skyld.

Som godtnavn skriver, så skal den være trelaget, og det havde de højst sandsynligt sagt, hvis den ikke var. Min plejer at være omkring de 6 omkring inseminationen, så umiddelbart fjong i forhold til graviditet. Håber snart der sker noget :kys:

Det bliver i næste uge, hvis jeg tager en test. Gider ikke bruge penge på det, når jeg har tyve liggende derhjemme :D
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 16. feb 2016, 16:01

Lægen lød relativt overrasket over at jeg prøvede at blive gravid og jeg fik ikke lige spurgt til hvordan det så ud i forhold til graviditet.
0
Brugeravatar
alfe

Indlægaf alfe » 16. feb 2016, 16:05

Æble skrev:Årh alfe hvor irriterende at du alligevel skal få lidt håb fordi din krop bøvler. Måske du bare skulle teste for at få det afklaret? Kan du få et nyt forsøg direkte i denne cyklus?

Bøtte, godt at du er stram og har en flot slimhinde :p

Velkommen Estrella. Håber dit ophold i tråden bliver kort.

Hamrende irriterende! Håbet er der heldigvis ikke rigtigt, mere bare en irritation over min krop. Jeg tager måske en test i næste uge, når jeg er hjemme igen.

Jeg holder pause i denne cyklus, da jeg ellers skulle til København et par gange til scanning i denne uge. Det er simpelthen så skønt med en pause, det tror jeg, at jeg havde brug for.
0
Brugeravatar
alfe

Indlægaf alfe » 16. feb 2016, 16:06

Bøtte skrev:Lægen lød relativt overrasket over at jeg prøvede at blive gravid og jeg fik ikke lige spurgt til hvordan det så ud i forhold til graviditet.

Kan du ringe og spørge, hvis du gerne vil have det uddybet?
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 16. feb 2016, 16:12

Øv godtnavn :( Det er fandme også tarveligt man skal trækkes med de smerter oveni alt det andet.
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 16. feb 2016, 16:13

alfe skrev:
Bøtte skrev:Lægen lød relativt overrasket over at jeg prøvede at blive gravid og jeg fik ikke lige spurgt til hvordan det så ud i forhold til graviditet.

Kan du ringe og spørge, hvis du gerne vil have det uddybet?

Jeg væbner mig bare med tålmodighed tror jeg.
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 348
Likede indlæg: 2380

Indlægaf achillaxedprune » 16. feb 2016, 16:25

godtnavn skrev:Tror først det var tirsdag Bøtte skulle scannes :)

Kan I ikke lige overbevise mig om at det overhovedet ikke giver mening at tage en test i morgen?

Jeg har normalt aldrig udflåd, kun en lille smule slim ved ægløsning, men sidst jeg var gravid fik jeg udflåd der føltes som jeg havde fået mens hver gang jeg gik en lang tur, det fik jeg i dag. Jeg har slet ikke tålmodighed til at skulle vente længere. Jeg ville ønske jeg havde en tidsmaskine, eller kunne blive lagt i koma og først vågne når jeg var gravid :lol:

Jeg kan SÅ godt relatere til at man bare vil *puff* vågne op når resultatet er klart... Ventetiden er en bitch.

Jeg havde også virkelig lyst til at tage en test, og crashede lidt de sidste dage inden svaret.. Men det hjalp mig rigtig meget, at købe en og dermed have muligheden for at tage testen, hvis jeg virkelig ville. Og så kunne jeg godt lige vente en dag. Og en dag til. :)
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 348
Likede indlæg: 2380

Indlægaf achillaxedprune » 16. feb 2016, 16:28

Forhåbentlig lød han overrasket fordi det så så godt ud, at han slet ikke kunne forstå at der ikke allerede var gevinst? :banan:

Men rart at det hele ser godt ud... Det skal nok komme er jeg sikker på!
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Graviditet"