Hvad har dit crush/bolleven/fling/etc sidst sagt/gjort der har sjovt/træls/sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 58
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 458

Hvad har dit crush/bolleven/fling/etc sidst sagt/gjort der har sjovt/træls/sødt?

Indlægaf Santopia » 4. jan 2016, 10:13

Jeg elsker de andre tråde, og tænker vi kunne have en version til os der ikke er i fast parforhold :D
2
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 42
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 332

Re: Hvad har dit crush/bolleven/fling/etc sidst sagt/gjort der har sjovt/træls/sødt?

Indlægaf Hurrze » 27. jan 2016, 01:24

Er jeg med på. Flirt/fling kan man kalde det hos mig. Sødt er det nok at han komplimenterede min krop. Kan ikke huske ordret hvad han sagde, men noget lignende: at jeg havde en lækker krop som han altid kunne få lyst til. Selvom det var sagt med en undertone af sex, så gav det stadig et selvtillidsboost :) er da også rart at jeg ved ud fra hans handlinger og/eller ord at han har savnet mig når vi ses :) :lun:
1
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11749

Re: Hvad har dit crush/bolleven/fling/etc sidst sagt/gjort der har sjovt/træls/sødt?

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. jan 2016, 19:03

Min er en god ven jeg også har sex med, og han sagde: Du er et sjældent stykke rav, man skal lede længe efter et så dejligt eksemplar.

Åhr håhå :P
5
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. feb 2016, 22:50

Kysseaften med min fling udviklede sig til blå bidemærker på mine bryster, så nu kan jeg for en tid kun gå med u-nedringede bluser. Det er træls og det er ømt, men det var sjovt da det skete.
4
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 13. feb 2016, 23:02

Min veninde, som jeg kendt i ca. 5 år (og hun kun vil være venner) er verdensmester i at få mig til at svæve af lykke, efter begge gange vi har dyrket sex.

1. gang, havde jeg fået forhistorien, om at hun før havde fortrudt sex med en fra "vennekategorien"
Det var rigtig god sex, og dagen efter sagde hun; "Du ved godt, det jeg sagde med at fortryde ikk'?...... Jeg fortryder ikke dét i går" :love:

2. gang, var hér nytårsaften. Efter dejlig sex, er vi kommet ned i stuen igen; "Det var så dejligt..... Det bli'r altså bedre med gentagelsen." :lun:

(3 år imellem de 2 gange)
4
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Nipsting
Kort karma: 14
Likede indlæg: 81

Indlægaf Nipsting » 18. mar 2016, 18:26

Daten: vi ser ikke andre vel........;)

Svaret var nej fra mig;)....når man køre fra Nordjylland til Sydsjælland for at spise til min fødselsdag og køre tilbage samme aften.....nej så ser jeg ikke andre;)
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. mar 2016, 19:05

Vi er RYGENDE uvenner for tiden, men skal af udefrakommende årsager være samme sted en dag i påsken. Jeg skrev en sms og spurgte om det ikke var mest civiliseret at vi den dag godt kunne tale sammen om nødvendigt, og han skrev tilbage og sagde jo det var han enig i, og at jeg måtte hygge mig. Så det var rart at vi i det mindste kunne få dét på plads.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. maj 2016, 20:38

Lidt corny men han mener det godt:

"Du er det bedste der er sket for mig og derfor er jeg glad for dig"

"Du bliver mit nye univers både venskabeligt og sexuelt"
4
In_your_eyes
Kort karma: 73
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 607

Indlægaf In_your_eyes » 30. maj 2016, 15:05

Jeg sendte ham et billede af mig i lettete afklædt tilstand. Jeg vil ikke gengive hvad han skrev, men lad mig bare sige at han virkede ret begejstret :fløjt:
3
:pompom:
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 30. maj 2016, 17:20

Taget opvasken før han gik :dåne:

Placeret chokoladecremerne i køleskabet :evil:

Så det er endnu uafklaret om han bliver inviteret på besøg iigen :P
4
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 31. maj 2016, 20:04

Han syntes det var sjovere, at en kvinde poserede som min nye kæreste, end at han selv kastede sig ind i kampen som en mulighed.
0
:whip:
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1526

Indlægaf Velvet-Goldmine » 31. maj 2016, 20:31

Jeg har lige været på ferie og ferie er lig med uskyldige flirterier og modtagelse af komplimenter med helt åbent sind og uden forbehold af nogen art.
Derfor lever jeg også stadig højt på især en af 'replikkerne' som blev serveret fra yderst maskulin og sexy mand (som jeg faktisk havde haft min daglige (platoniske) gang omkring i 10 dage og ikke kun 10 min)

"You're so fucking beautiful, I can't breathe"

Årh... hvad!?
17
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1504

Indlægaf DenSyngendeLussing » 2. jun 2016, 19:32

"Du er uden pis den sjoveste kvinde, jeg nogensinde har mødt." Det var meget fedt at høre fra en 50-årig eks-punker og i øvrigt flot, klog, sjov, belæst og charmerende mand. Ham savner jeg sgu lidt, gad vide hvad han går og laver?
3
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2383

Indlægaf Juki » 2. jun 2016, 22:12

Det her bliver lidt "kæresteklamt" :blush2: Men jeg får besøg i næste uge af en fyr, som er lige på vippen til måske/måske ikke at blive en kæreste. En ting er vi nærmest skriver sammen konstant i vores vågne timer, men så er han også bare så sød og betænksom :blush:

Fx skriver han "Godmorgen :)" hver dag, bortset fra når jeg kommer ham i forkøbet, og evt. noget ala have en god dag. Det er bare en god start på dagen at vide nogen tænker på en.

I forhold til det med at vi skal ses igen i næste uge, så har han de sidste dage talt ned til vi ses. Tror han startede på nogle og 100 timer, så én gang om dagen får jeg lige en melding om hvor mange timer der er tilbage :-D

:genert:
7
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3764

Indlægaf Novella » 8. jun 2016, 12:25

Skumfidusen skrev:Jeg kom dødtræt hjem til min forleden. Og hun sendte mig i seng for at sove, for hun kunne se hvor træt jeg var. Og vækkede mig så nænsomt et par timer senere, så jeg kunne stå op og få aftensmad, som hun havde lavet mens jeg sov. Hun hader at lave mad, så jeg sætter rigtig stor pris på det.

Hvad siger din kæreste til det :D (altså siden du ikke skriver i kærestetråden?
4

Tilbage til "Forhold og sex"