Ser du også spøgelser?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Queen Molly
Kort karma: 3
Likede indlæg: 40

Re: Ser du også spøgelser?

Indlægaf Queen Molly » 4. jan 2016, 21:29

Gode historier, bliv endelig ved. :banan:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4093

Indlægaf Viskelæder » 4. jan 2016, 22:09

Jeg vil ikke sige, jeg tror på spøgelser. Generelt har jeg altid været meget ateist-agtig. Men jeg synes, at der med alderen og erfaringen sker lidt ændringer, hvor jeg er mere åben overfor, at der er mere end blot det, øjet ser, bl.a. også pga. nogle meditative oplevelser, jeg ind i mellem har.

Jeg har flere gange oplevet nogle meget livagtige drømme, hvor jeg har fortalt personen, der var med, om drømmen, og så viser det sig, at det er spot on med detaljer, som jeg umuligt kunne vide.
Jeg kender to, der er clairvoyanter (hvis man tror på det), som begge har sagt til mig, at det er jeg også, men at jeg blot "benægter" det. Det synes jeg, er ret skægt :D
0
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2408

Indlægaf Joe » 4. jan 2016, 22:14

Viskelæder skrev:Jeg vil ikke sige, jeg tror på spøgelser. Generelt har jeg altid været meget ateist-agtig. Men jeg synes, at der med alderen og erfaringen sker lidt ændringer, hvor jeg er mere åben overfor, at der er mere end blot det, øjet ser, bl.a. også pga. nogle meditative oplevelser, jeg ind i mellem har.

Jeg har flere gange oplevet nogle meget livagtige drømme, hvor jeg har fortalt personen, der var med, om drømmen, og så viser det sig, at det er spot on med detaljer, som jeg umuligt kunne vide.
Jeg kender to, der er clairvoyanter (hvis man tror på det), som begge har sagt til mig, at det er jeg også, men at jeg blot "benægter" det. Det synes jeg, er ret skægt :D

Jeg interviewede faktisk engang en clairvoyant, der lige pludselig kiggede mig ind i øjnene og midt i hans forklaring udbrød "kan du også høre stemmer?" Typisk clairvoyante, de vil bare gerne have flere clairvoyant-venner. :P
0
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4093

Indlægaf Viskelæder » 4. jan 2016, 22:16

Jahon skrev:
Viskelæder skrev:Jeg vil ikke sige, jeg tror på spøgelser. Generelt har jeg altid været meget ateist-agtig. Men jeg synes, at der med alderen og erfaringen sker lidt ændringer, hvor jeg er mere åben overfor, at der er mere end blot det, øjet ser, bl.a. også pga. nogle meditative oplevelser, jeg ind i mellem har.

Jeg interviewede faktisk engang en clairvoyant, der lige pludselig kiggede mig ind i øjnene og midt i hans forklaring udbrød "kan du også høre stemmer?" Typisk clairvoyante, de vil bare gerne have flere clairvoyant-venner. :P

Haha. Claivoyant-kliken :D
0

Tilbage til "Livets forhold"