Hvilke Youtube-kanaler følger du?

Brugeravatar
Tiger
Kort karma: 18
Likede indlæg: 177

Hvilke Youtube-kanaler følger du?

Indlægaf Tiger » 4. jan 2016, 19:12

Hvem følger du på Youtube?

Jeg ser bla:

Gatsby the corgi (og hans ejer), Fleur de Force (også lidt pga. Fleur og Mikes mange dyr) og Tmartn (også pga. hans hund Cooper) samt Chris & Eve (pga. deres to katte).

Lidt forskellige engelske beautyguruer, har jeg også abonnementer på. Fx TalkBeckyTalk, Holly Sheeran.

Derudover følger jeg ret mange technørders kanaler osv. Mkbhd, DetroitBORG, Austin Evans osv.

Jeg er en sucker for dyr :lun:

Hvad med jer?
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1445

Re: Hvilke Youtube-kanaler følger du?

Indlægaf Badesandalen » 4. jan 2016, 22:25

Jeg elsker også videoer med dyr, men jeg følger ingen specifikt, jeg ser dem bare randomly. Og der bliver sørme set mange videoer med grise og fugle! :love:
Jeg abonnerer ikke på nogle kanaler, men jeg tjekker et par gange om ugen om dem jeg følger har lavet noget nyt.

Tabletop på Geek & Sundrys kanal - Wil Wheaton og brætspil, så bliver det da ikke bedre.
Jacksepticeye - Han spiller mest computerspil og jeg spiller mest på konsol, plus han har en fantastisk energi!
Markiplier - Hyggelig gut, også computerspil og mange gyserspil, eller sådan var det før, hans kanal har taget en lidt ny retning.
The Tonight Show Starring Jimmy Fallon - Alle de spil og lege de finder på i programmet er enormt underholdende, deres bag-scenen videoer er gode og så kan jeg godt lide deres små interviews og historier på 2-5 minutter.
Movie Nights - Allison Preglers anmeldelser af film og serier, elsker især hendes gennemgang af Baywatch.
Fine Brothers Entertainment - Ser begge deres kanaler, meget underholdende.
Epic Rap Battles of History - De er så seje, de to, og synes det er godt fundet på.
Convos With My 2 Year Old - En mand der filmer samtaler og situationer han har haft med sin datter sammen med en anden voksen mand. Datteren er så 5 nu, men det kører stadig.
The Most Popular Girls in School - En serie med barbiedukker i High School.
1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Tiger

Indlægaf Tiger » 5. jan 2016, 17:09

Badesandalen skrev:Jeg elsker også videoer med dyr, men jeg følger ingen specifikt, jeg ser dem bare randomly. Og der bliver sørme set mange videoer med grise og fugle! :love:
Jeg abonnerer ikke på nogle kanaler, men jeg tjekker et par gange om ugen om dem jeg følger har lavet noget nyt.

Tabletop på Geek & Sundrys kanal - Wil Wheaton og brætspil, så bliver det da ikke bedre.
Jacksepticeye - Han spiller mest computerspil og jeg spiller mest på konsol, plus han har en fantastisk energi!
Markiplier - Hyggelig gut, også computerspil og mange gyserspil, eller sådan var det før, hans kanal har taget en lidt ny retning.
The Tonight Show Starring Jimmy Fallon - Alle de spil og lege de finder på i programmet er enormt underholdende, deres bag-scenen videoer er gode og så kan jeg godt lide deres små interviews og historier på 2-5 minutter.
Movie Nights - Allison Preglers anmeldelser af film og serier, elsker især hendes gennemgang af Baywatch.
Fine Brothers Entertainment - Ser begge deres kanaler, meget underholdende.
Epic Rap Battles of History - De er så seje, de to, og synes det er godt fundet på.
Convos With My 2 Year Old - En mand der filmer samtaler og situationer han har haft med sin datter sammen med en anden voksen mand. Datteren er så 5 nu, men det kører stadig.
The Most Popular Girls in School - En serie med barbiedukker i High School.

Det lyder herligt meget af ovenstående, må lure en dag ved lejlighed :)
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1445

Indlægaf Badesandalen » 5. jan 2016, 17:55

Tiger skrev:Det lyder herligt meget af ovenstående, må lure en dag ved lejlighed :)

Det gør Gatsby the Corgi godt nok også. Jeg fandt kanalen, og har helt sikkert tænkt mig at se nogle af videoerne. Elsker corgier! :D

Jeg kan også anbefale How It Should Have Ended, det er ret underholdende. :D
1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4094

Indlægaf Persnikedy » 5. jan 2016, 18:06

Uh, der er nok 100+ kanaler :genert:

Især britiske panel shows, diverse videnskabs kanaler og sådan noget som Cinema Sins, Epic Rap Battles Of History mm
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Tiger

Indlægaf Tiger » 5. jan 2016, 19:30

Badesandalen skrev:
Det gør Gatsby the Corgi godt nok også. Jeg fandt kanalen, og har helt sikkert tænkt mig at se nogle af videoerne. Elsker corgier! :D

Jeg kan også anbefale How It Should Have Ended, det er ret underholdende. :D

Han er den sødeste hund. Hans ejer er også ret griner. Ejers mainchannel hedder vlogaftercollege. De bor i San Francisco og elsker at se byen osv.

Tak for forslag til fede kanaler :D
1
Brugeravatar
Tiger

Indlægaf Tiger » 5. jan 2016, 19:31

Persnikedy skrev:Uh, der er nok 100+ kanaler :genert:

Især britiske panel shows, diverse videnskabs kanaler og sådan noget som Cinema Sins, Epic Rap Battles Of History mm

Sejt, du ser vist mere oplysende kanaler end jeg gør. Vil lure på dine ideer :banan:
0

Tilbage til "Film og TV"