World of Warcraft

mitze
Kort karma: 17
Likede indlæg: 102

Re: World of Warcraft

Indlægaf mitze » 31. jan 2016, 18:48

Jeps det der med at samle pets og mounts are farligt :D
Min kæreste bruger også mig som bank, det gør at vi har 3 goldcaps lige pt.
Men død server så intet at bruge det på desværre.

Hvad class spiller I mest?
Jeg spiller resto/enh shaman, har været main siden TBC :D
1
Soulme
Kort karma: 3
Likede indlæg: 80

Indlægaf Soulme » 31. jan 2016, 18:56

Hvilken server spillede du på?
Jeg spiller næsten kun mage, shaman eller druide.
0
mitze

Indlægaf mitze » 31. jan 2016, 18:58

Jeg spiller på Kilrogg men startede på Bronze Dragonflight i TBC. Flyttede til Kilrogg i slutningen af Cata.

Hvad med jer andre?
0
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 31. jan 2016, 21:10

Jeg er på Wildhammer.

"Min" guild er lidt for afslappet omkring raiding. Det er rart nok man ikke bliver henrettet ved fejl, der skal være plads til alle osv. Men når der er en håndfuld dps'er som hver giver 1/3 dps af hvad jeg gør (hvis de da ikke dør indenfor det første minut) gør bare fremskridt lidt kedeligt og langsommeligt.
Så i dag deltog jeg og et andet guildmedlem i en pug HC, hvor vi endte med at slå Archimonde ihjel for første gang :8: I andet forsøg tilmed (min guild whipede 34 gange på normal før vi fik ham - nej, det er ikke en overdrivelse, DBM har holdt regnskab).
Nå, dette tog vores guild (og guildmaster) desværre ikke særlig pænt, idet de mente sådanne events var forbeholdt for guilden, og de følte det nærmest som et svigt. Det gad jeg SLET ikke diskutere, når jeg skal trækkes med røvdårlige dps'ere aften efter aften, som selv tror de ejer verden :rulle:
Men tillykke til mig, var bange for jeg ikke nåede at få mountet :gogo:

Edit: Jeg kan godt se mit indlæg virker lidt "meh" i forhold til jer der har klaret mythic, men for mig der har lagt en stor indsats i raiding i månedsvis, for at kunne klare HFC på normal med en gruppe hvor halvdelen kun logger på om onsdagen, så er det altså stort :lol:
0
mitze

Indlægaf mitze » 1. feb 2016, 09:59

Jamen jeg synes da stadig det er rigtig flot klaret, især med sådan en guild :gogo:
Stort tillykke med dit mount :D

Vi er også kun så langt pga det merge og så har vi en fantastisk raidleader. Altså selvfølgelig har vi gode folk men al den effort vores RL ligger i det, er vildt.
Stemningen er desværre ikke altid god, der er godt nok mange ego folk jo "højere" man er på ranglisten. Vores RL er en røv med ører meget af tiden.
På farm nights er det ok, men wipenights i progress er det tit et mareridt.
0
No1
Kort karma: 55
Likede indlæg: 460

Indlægaf No1 » 1. feb 2016, 11:32

mitze skrev:Held og lykke med Mannoroth, han er virkelig sjov på mythic :D

Tak! Vores RL besluttede sig for at vi startede nyt id, så nu sidder vi fast på xhul i forsøget på at få second kill. Argh. :D Vi prøver at twoheale i næste uge, så må vi se.

Derudover er vi den eneste guild, der virkelig har problemer med raid comp dette tier? Vi mangler dks og mages for hårdt, og det gør bare vores liv så meget værre på progression.

Jeg kunne have udvandret til en bedre guild for lang tid siden, men alle mine venner er på serveren og sært nok er der flere i raidteamet som jeg har det godt med. Drømmer dog lidt om at flytte server til tarren mill og gå hardcore. Haha
0
No1

Indlægaf No1 » 1. feb 2016, 11:35

Jeg har mainet disc/holy siden start mop. Startede ud som demo lock i cata, men jeg er virkelig en talentløs dps, så nu holder jeg mig til healing. En sjælden gang tanker jeg på min prot Warrior. :lol:
1
mitze

Indlægaf mitze » 1. feb 2016, 11:36

No1 skrev:

Tak! Vores RL besluttede sig for at vi startede nyt id, så nu sidder vi fast på xhul i forsøget på at få second kill. Argh. :D Vi prøver at twoheale i næste uge, så må vi se.

Derudover er vi den eneste guild, der virkelig har problemer med raid comp dette tier? Vi mangler dks og mages for hårdt, og det gør bare vores liv så meget værre på progression.

Jeg kunne have udvandret til en bedre guild for lang tid siden, men alle mine venner er på serveren og sært nok er der flere i raidteamet som jeg har det godt med. Drømmer dog lidt om at flytte server til tarren mill og gå hardcore. Haha

Xhul kan godt være hård, så held og lykke :D
Men tierpiece er vel næsten det værd for nogle classes :)
Hmmm ja vi mangler også dks og boomkins. Mages har vi til gengæld 4 af, men kun de 2 af dem er noget værd.
Healers har vi til gengæld alt for mange af, så mange så vi altid har mindst 1 benched og jeg er i offspec stort set hvert raid.
0
No1

Indlægaf No1 » 1. feb 2016, 11:44

mitze skrev:
No1 skrev:

Hmmm ja vi mangler også dks og boomkins. Mages har vi til gengæld 4 af, men kun de 2 af dem er noget værd.
Healers har vi til gengæld alt for mange af, så mange så vi altid har mindst 1 benched og jeg er i offspec stort set hvert raid.

Altid noget du har viable offspec. :) Vi har også healere benched. Det er bare sjældent mig, fordi jeg er disc.

Ja, xhul er hård - og også bare en kedelig fight. Jeg coinede tier i første forsøg, haha. Håber bare ikke vi sidder fast alt for længe.
0
Brugeravatar
thomassneum
Kort karma: 68
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 773

Indlægaf thomassneum » 1. feb 2016, 12:06

Jeg har spillet en del. men det er efterhånden længe siden.

Jeg kan finde på at logge ind i ny og næ, når man får en free ticket, her og der. :)
1
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3550

Indlægaf Lemonella » 1. feb 2016, 12:17

thomassneum skrev:Jeg har spillet en del. men det er efterhånden længe siden.

Jeg kan finde på at logge ind i ny og næ, når man får en free ticket, her og der. :)

Det har jeg også gjort ind imellem, men det er da længe siden der sidst har været en free ticket?

Jeg kan i hvert fald mærke, at det slet ikke er sundt for mig, at læse med her i tråden. :lol:
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
thomassneum
Kort karma: 68
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 773

Indlægaf thomassneum » 1. feb 2016, 12:27

Lemonella skrev:
thomassneum skrev:Jeg har spillet en del. men det er efterhånden længe siden.

Det har jeg også gjort ind imellem, men det er da længe siden der sidst har været en free ticket?

Jeg kan i hvert fald mærke, at det slet ikke er sundt for mig, at læse med her i tråden. :lol:

Det trækker også allerede lidt i mig. :D

Ja, det er længe siden jeg fik et free ride. ;)
1
Med bov skal man mad lave, men...
mitze

Indlægaf mitze » 1. feb 2016, 14:26

No1 skrev:
mitze skrev:
No1 skrev:

Altid noget du har viable offspec. :) Vi har også healere benched. Det er bare sjældent mig, fordi jeg er disc.

Ja, xhul er hård - og også bare en kedelig fight. Jeg coinede tier i første forsøg, haha. Håber bare ikke vi sidder fast alt for længe.

Ja disc er bare for brugbart, jeg er også glad for mit enh spec. Overvejer at gå main enh i Legion :D
Heldigt med den coin :D
0
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 14. feb 2016, 15:09

Jeg har været usandsynlig heldig med mounts på det seneste.

Januar
Tempest Keep, Ashes of Alar (2%)
Firelands, Pureblood Firehawk dropper på 1. run (1% ?)

Februar
Firelands, Flametalon dropper på 2. run
Garrison, Riding Turtle (0,4% fra Cavedweller)
Northrend, Sea Turtle (0,02% fra pools)
Sethekk Halls, Raven Lord dropper på 4. run (1,6%)

Lad mig bare sige jeg er hadet i min guild lige pt.
1
mitze

Indlægaf mitze » 14. feb 2016, 16:52

Lol det er da også helt vildt heldigt, stort tillykke :D
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"