World of Warcraft

Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 408
Likede indlæg: 3906

Re: World of Warcraft

Indlægaf Sophaya » 1. mar 2016, 17:14

Så hvis nogen vil have en ven, så må man gerne smide sit battlenet-navn-dims i en pb :fløjt:
0
x
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 305
Likede indlæg: 4286

Indlægaf Lemonella » 1. maj 2016, 15:32

Opdagede lige, at der var en uges gratis spiltid, så kæresten og jeg har spillet lidt dag, men hold nu op, hvor har vi glemt mange ting. Det kræver lige lidt tid, at komme ind i spillet igen.

Det var bare så hyggeligt, at være wow-spiller igen. Vi overvejer lidt, at begynde igen. :D
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Tobywan
Kort karma: 30
Likede indlæg: 487

Indlægaf Tobywan » 1. maj 2016, 16:10

Lige pt. sker der ikke så meget her.
5-10 minutter om dagen med garrisons... men er da et pænt stykke over 2 millioner guld og laver vel tæt på 10k om dagen. Så er der da lidt guld at bruge af i Legion.

Glæder mig til at prøve demonhunter :)
0
Brugeravatar
Dick Longflop
Kort karma: 19
Likede indlæg: 350

Indlægaf Dick Longflop » 3. maj 2016, 21:09

Jeg har ikke spillet siden Cataclysm og er totalt lost :-D

Det bliver ikke til mere end de 7 dage gratis, tror jeg.
0
Doughnut + daughter= doughter
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 6. maj 2016, 17:10

Dick Longflop skrev:Jeg har ikke spillet siden Cataclysm og er totalt lost :-D

Det bliver ikke til mere end de 7 dage gratis, tror jeg.

Vi har ikke spillet i 4 år. Kun når der har været de der gratis dage, så vi var også rimelig lost i starten, men jeg synes nu man kommer hurtigt ind i det igen. :)
0
I'm supposed to be me.
mitze
Kort karma: 17
Likede indlæg: 104

Indlægaf mitze » 6. maj 2016, 18:44

Jeg spiller stadig dagligt men mindre og mindre. Lysten til spillet er meget lille lige for tiden pga vores guild.
Leder så småt efter ny guild og server da jeg kan mærke at mit humør og min selvtillid er i bund efter hvert raid pga vores raidleader.
Det ærgrer mig virkeligt at vi merged med en anden guild sidste år. Vi var ikke nok til mythic men vi var en god flok tætte folk som hyggede sig.
Øv :S
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 408
Likede indlæg: 3906

Indlægaf Sophaya » 7. maj 2016, 12:44

Tobywan skrev:Lige pt. sker der ikke så meget her.
5-10 minutter om dagen med garrisons... men er da et pænt stykke over 2 millioner guld og laver vel tæt på 10k om dagen. Så er der da lidt guld at bruge af i Legion.

Jeg forstår slet ikke, hvordan folk kan lave så meget guld? Jeg får måske 2-3-4k ind om dagen. At jeg så bruger det hele på mounts er en ting, men jeg kan slet ikke se hvordan jeg skulle få så meget mere ind :)
0
x
Brugeravatar
McFurPants
Kort karma: 12
Likede indlæg: 244

Indlægaf McFurPants » 7. maj 2016, 13:38

Jeg spiller på en vanilla server. Det er altså rigtig hyggeligt. Jeg spillede retail WoW første gang i starten af Wrath, så vanilla er helt nyt for mig :)
0
Brugeravatar
Patrick
Admin
Kort karma: 122
Likede indlæg: 1240

Indlægaf Patrick » 7. maj 2016, 15:59

McFurPants skrev:Jeg spiller på en vanilla server. Det er altså rigtig hyggeligt. Jeg spillede retail WoW første gang i starten af Wrath, så vanilla er helt nyt for mig :)

... Er det tilfældigvis på Kronos?
0
Brugeravatar
McFurPants

Indlægaf McFurPants » 7. maj 2016, 20:05

Patrick skrev:
McFurPants skrev:Jeg spiller på en vanilla server. Det er altså rigtig hyggeligt. Jeg spillede retail WoW første gang i starten af Wrath, så vanilla er helt nyt for mig :)

Hej :) Nej det er ikke på Kronos. Nogle af mine guildmates er der dog. Vi var et guild på Nostalrius indtil de lukkede. Jeg er i betaen på Magic WoW :)
0
Brugeravatar
Tobywan
Kort karma: 30
Likede indlæg: 487

Indlægaf Tobywan » 7. maj 2016, 20:31

Sophaya skrev:
Tobywan skrev:Lige pt. sker der ikke så meget her.

Jeg forstår slet ikke, hvordan folk kan lave så meget guld? Jeg får måske 2-3-4k ind om dagen. At jeg så bruger det hele på mounts er en ting, men jeg kan slet ikke se hvordan jeg skulle få så meget mere ind :)

Det tager også lidt tid at få et setup der bare kører. Her er hvad jeg gør... det kan helt sikkert optimeres, men mit setup er lavet på jeg lige pt. skal bruge mindst tid på det.

Lvl 3 Inn - hent en treasurehunter om ugen + treasure missions
Jeg har 15 treasurehunters på alle mine chars. Lidt mindre kan også gøre det, men bare de er godt spredt ud, så du altid har maks. antal på de missioner der giver guld. Sørg for at sætte missioner over 1-2 gange om dagen - hver dag! Ofte er der også missioner som giver tokens der sælger for ret meget på AH.

Lvl 3 salvage yard. Giver ok for grønne items og ellers dropper der til tider noget der kan sælges på AH

Optimer eventuelt med en række scavengers og køb mats fra tradepost når de er billige. Sælg på AH (hvis du har tid, kan man også crafte, men jeg synes det tager for lang tid).

Boatyard kan også give OK, når den er lvl 3.

Gentag på alle dine chars :)
1
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 8. maj 2016, 06:27

McFurPants skrev:
Patrick skrev:

Hej :) Nej det er ikke på Kronos. Nogle af mine guildmates er der dog. Vi var et guild på Nostalrius indtil de lukkede. Jeg er i betaen på Magic WoW :)

Er Magic WoW ikke en pirat-server?
0
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
McFurPants

Indlægaf McFurPants » 8. maj 2016, 13:03

Lemonella skrev:
McFurPants skrev:
Patrick skrev:

Det udtryk har jeg ikke hørt før. Hvis du mener private servere der køres uden Blizzards godkendelse, så jo. Det er alle vanilla/TBC/Wrath servere.
0
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 8. maj 2016, 15:20

McFurPants skrev:
Lemonella skrev:
McFurPants skrev:
Patrick skrev:

Det udtryk har jeg ikke hørt før. Hvis du mener private servere der køres uden Blizzards godkendelse, så jo. Det er alle vanilla/TBC/Wrath servere.

Det kaldte vi de "ulovlige" servere i gamle dage. Så er det vel derfor serverne lukkes ned med jævne mellemrum.
0
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
McFurPants

Indlægaf McFurPants » 8. maj 2016, 15:47

Lemonella skrev:
McFurPants skrev:
Lemonella skrev:
McFurPants skrev:
Patrick skrev:

Det kaldte vi de "ulovlige" servere i gamle dage. Så er det vel derfor serverne lukkes ned med jævne mellemrum.

Ja de lever altid på lånt tid. Tror I hvert fald ikke jeg har hørt om servere der "fik lov" at leve uendeligt. Er pirat-servere så det samme som ulovlige servere?
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"