World of Warcraft

Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Re: World of Warcraft

Indlægaf Krølle » 6. jun 2016, 16:33

Jeg gik død i børne-panda-land men tænker on/off på at starte igen. Har dog slet ikke fulgt med - er der en ny ekspansion på vej?

....så kunne man jo blive fristet :D
1
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Kort karma: 29
Likede indlæg: 411

Indlægaf Thitida-No-Chey » 6. jun 2016, 19:51

Krølle skrev:Jeg gik død i børne-panda-land men tænker on/off på at starte igen. Har dog slet ikke fulgt med - er der en ny ekspansion på vej?

New expansion out August 27th, I think... Du kan spille Demon Hunter
1
To comfort a grammar nazi, simply stroke them gently on the head and repeat: "there, their, they're."
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Indlægaf Lemonella » 7. jun 2016, 05:11

Thitida-No-Chey skrev:
Krølle skrev:Jeg gik død i børne-panda-land men tænker on/off på at starte igen. Har dog slet ikke fulgt med - er der en ny ekspansion på vej?

Der kom også en expansion efter "Panda-børne-land". :D Warlord of Draenor hedder den.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Kort karma: 29
Likede indlæg: 411

Indlægaf Thitida-No-Chey » 7. jun 2016, 18:49

Lemonella skrev:
Thitida-No-Chey skrev:

Der kom også en expansion efter "Panda-børne-land". :D Warlord of Draenor hedder den.

Yeah, jeg har fået at få et par level 100, men jeg har ikke engang nået en dungeon i Draenor endnu... damn you, fast arbejde!
1
To comfort a grammar nazi, simply stroke them gently on the head and repeat: "there, their, they're."
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 20. jun 2016, 05:19

Kæresten og jeg har nu været i gang med Wow i en lille måneds tid. Efter 4 års pause, skulle hukommelsen godt nok lige genopfriskes, plus der skulle tjekkes en masse nyt ud.

Jeg har været rimelig frustreret over ikke, at kunne flyve i det nye land, men i går havde kæresten en lille overraskelse til mig, så nu kan der flyves rundt på den fine nye mount. :D
3
I'm supposed to be me.
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 656

Indlægaf Jailbird » 21. jul 2016, 20:44

Jeg har fået mig en ny titel her til aften og en achievement i Feat of strength. "<Name> the Insane" :D

Honored with Bloodsail Buccaneers (kræver man bliver hated med Ratchet, Booty Bay, Gadgetzan og Evverlook).
Exalted with Ratchet (kræver man bliver hated med Bloodsail Buccaneers)
Exalted with Booty Bay (kræver man bliver hated med Bloodsail Buccaneers)
Exalted with Gadgetzan (kræver man bliver hated med Bloodsail Buccaneers)
Exalted with Everlook (kræver man bliver hated med Bloodsail Buccaneers)
Exalted with Darkmoon Faire
Exalted with Ravenholdt (slå mobs ihjel for 5xp per styk op til honored, herefter skal man bruge en rogue til at pick pocket bokse - ca. 1.500 styks. Det gjorde jeg også selv).

Edit: Og ja, som I måske kan se har jeg lavet nul-og-en-skid mht. talents, spells og rotation, den her skulle bare overstås :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 22. jul 2016, 05:43

Jeg Beta-tester en demonhunter lige nu. Ret spændende. :D
0
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
thomassneum
Kort karma: 68
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 774

Indlægaf thomassneum » 22. jul 2016, 06:46

Jeg kunne godt lokkes til at spille igen. :)
Min datter er blevet 17 og er nu også interesseret, så det kunne jo være lidt morsomt. :)
2
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 74
Likede indlæg: 655

Indlægaf Precaseptica » 22. jul 2016, 06:55

Veteranerne af jer der overvejer at starte igen bør prøve privatserveren Kronos ud. De kører fuldstændigt ligesom spillet var i gamle dage da vi startede. Ahn'Qiraj er lige kommet ud og serveren er ret populær!

Altså.. Hvis I stoppede fordi det blev lidt ensformigt med alle de ændringer der kom over tiden. Det gamle vanilla wow holder stadig!
1
Brugeravatar
thomassneum
Kort karma: 68
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 774

Indlægaf thomassneum » 22. jul 2016, 07:08

Precaseptica skrev:Veteranerne af jer der overvejer at starte igen bør prøve privatserveren Kronos ud. De kører fuldstændigt ligesom spillet var i gamle dage da vi startede. Ahn'Qiraj er lige kommet ud og serveren er ret populær!

Altså.. Hvis I stoppede fordi det blev lidt ensformigt med alle de ændringer der kom over tiden. Det gamle vanilla wow holder stadig!

Det er så lang tid siden, at jeg nok skal ud og købe en ny bambus pc. I dag er jeg jo kun på tablet og smartphone. :/
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 22. jul 2016, 07:16

Precaseptica skrev:Veteranerne af jer der overvejer at starte igen bør prøve privatserveren Kronos ud. De kører fuldstændigt ligesom spillet var i gamle dage da vi startede. Ahn'Qiraj er lige kommet ud og serveren er ret populær!

Jeg har det sådan lidt stramt med privatservere. Specielt når ikke de er en del af Blazzard og som regel bliver slettet igen og så er alt det man har opnået jo spild af tid.
Flere af vores gamle wow-venner, har prøvet flere privatservere og er kommet tilbage når Blizzard fik dem lukket igen.
1
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 74
Likede indlæg: 655

Indlægaf Precaseptica » 22. jul 2016, 08:16

Lemonella skrev:

Jeg har det sådan lidt stramt med privatservere. Specielt når ikke de er en del af Blazzard og som regel bliver slettet igen og så er alt det man har opnået jo spild af tid.
Flere af vores gamle wow-venner, har prøvet flere privatservere og er kommet tilbage når Blizzard fik dem lukket igen.

Det er forståeligt, men Twinstar har kørt siden 2008 og Kronos kører stabilt. Jeg kan kun anbefale det, hvis man gerne vil opleve lidt nostalgi.
1
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 29. aug 2016, 11:10

Jeg har overgivet mig og bestilt legion. Har ellers holdt pause hele sommeren. Men nu bliver det mørkere og koldere, ikke :fløjt:
2
x
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 29. aug 2016, 14:37

Sophaya skrev:Jeg har overgivet mig og bestilt legion. Har ellers holdt pause hele sommeren. Men nu bliver det mørkere og koldere, ikke :fløjt:

Jeg ser også frem til,at komme igang med,at spille med min Demonhunter. Intro-spillet var virkelig spændende.
Tror dog ikke jeg hopper på de første par dage. Det bliver nok seriøst laggy. :D
0
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 29. aug 2016, 14:41

Lemonella skrev:
Sophaya skrev:Jeg har overgivet mig og bestilt legion. Har ellers holdt pause hele sommeren. Men nu bliver det mørkere og koldere, ikke :fløjt:

Jeg ser også frem til,at komme igang med,at spille med min Demonhunter. Intro-spillet var virkelig spændende.
Tror dog ikke jeg hopper på de første par dage. Det bliver nok seriøst laggy. :D

Det tror jeg du har ret i. :lol:

Min main er hunter, og jeg er ikke så tilfreds med at logge på bare for at se, at de har fucket mit setup helt op. De vil have mig til at bruge polearm i stedet for ranged weapon, og jeg kan slet ikke finde rundt i det! Jeg skal lige have læst op på de ændringer der er kommet. Vild hvad der kan ske på et par måneder!
1
x

Tilbage til "Computere, spil og internet"