World of Warcraft

No1
Kort karma: 55
Likede indlæg: 460

Re: World of Warcraft

Indlægaf No1 » 30. aug 2016, 06:49

Jeg er også pænt træt af disc changes, og går holy i stedet.
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3524

Indlægaf Lemonella » 30. aug 2016, 10:11

Jeg dummede mig helt enormt i dag. Min rogue fik en startquest til the legion. Jeg valgte assassination uden, at tænke på, at jeg er subtlety rogue. Nu siger de kloge i facebookgruppen for wowspillere, at jeg først kan lave mit spec om når jeg er lvl 102. :(
Hold nu op, hvor jeg føler mig dum.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2243

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 30. aug 2016, 10:22

Lemonella skrev:
Sophaya skrev:Jeg har overgivet mig og bestilt legion. Har ellers holdt pause hele sommeren. Men nu bliver det mørkere og koldere, ikke :fløjt:

Jeg ser også frem til,at komme igang med,at spille med min Demonhunter. Intro-spillet var virkelig spændende.
Tror dog ikke jeg hopper på de første par dage. Det bliver nok seriøst laggy. :D

Jeg loggede på 5 minutter i midnat natten til i dag. Det tog 50 minutter med en kø på 1.600+ bare for at komme ind i menuen. Da jeg så endelig kom ind, var det med en FPS på mellem 2-5 det meste af tiden. DDOS-angreb + fuld server gør intet godt for lag!
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3524

Indlægaf Lemonella » 30. aug 2016, 10:26

Advocatus-Diaboli skrev:
Lemonella skrev:
Sophaya skrev:Jeg har overgivet mig og bestilt legion. Har ellers holdt pause hele sommeren. Men nu bliver det mørkere og koldere, ikke :fløjt:

Jeg ser også frem til,at komme igang med,at spille med min Demonhunter. Intro-spillet var virkelig spændende.
Tror dog ikke jeg hopper på de første par dage. Det bliver nok seriøst laggy. :D

Jeg loggede på 5 minutter i midnat natten til i dag. Det tog 50 minutter med en kø på 1.600+ bare for at komme ind i menuen. Da jeg så endelig kom ind, var det med en FPS på mellem 2-5 det meste af tiden. DDOS-angreb + fuld server gør intet godt for lag!

Jeg opgav i nat og ventede til i morges, hvor det var nemt, at komme på.
Undrer mig over, at Blizzard stadig ikke fatter, at den slags giver kø på serverne.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 394
Likede indlæg: 3774

Indlægaf Sophaya » 30. aug 2016, 11:10

Lemonella skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Lemonella skrev:

Jeg opgav i nat og ventede til i morges, hvor det var nemt, at komme på.
Undrer mig over, at Blizzard stadig ikke fatter, at den slags giver kø på serverne.

jeg har slet ikke siddet i kø, men bare kunnet spille, både i går og i dag. Men jeg er også stadig på hamoarush, fra dengang den havde sin storhedstid, og der er vidst ikke så populært mere.
1
x
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 30. aug 2016, 13:49

Sophaya skrev:
jeg har slet ikke siddet i kø, men bare kunnet spille, både i går og i dag. Men jeg er også stadig på hamoarush, fra dengang den havde sin storhedstid, og der er vidst ikke så populært mere.

Første gang jeg spillede spillet, valgte jeg det default realm som den selv foreslog - RP argent dawn - og der har jeg huseret lige siden. Men den er ved at være tæt beboet, og det mærker man i weekenden og op til nye DLC'er. Fordelen er så, at jeg har fået opgraderet alle mine items til lvl 700 i ugen op til i dag, bare ved at være tilstede ved invasioner, hvor andre gør arbejdet.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
mitze
Kort karma: 17
Likede indlæg: 102

Indlægaf mitze » 30. aug 2016, 14:37

Jeg har slet ikke haft problemer med lag eller bugs, siden jeg kom ud af prequests i Dalaran. Alt har bare kørt super godt så jeg synes Blizzard har lært sindssygt meget fra tidligere releases. Der har ikke været samme problemer som der var med garrison f.eks :D
Dalaran var meget laggy ved midnat men zonerne i Broken Isle kører fint.
Jeg lvler lige på Kilrogg serveren og flytter så over på Draenor serveren i nylavet guild med gamle venner osv.
0
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 9. sep 2016, 13:10

Jeg har stadig problemer med lag, og har haft det siden release af Legion. Især i det første kvarters tid efter jeg logger på. Min fps er tit nede på 1-2, det tager lang tid ved load screen, når man bruger portaler. Og når man så endelig når frem, så tager det tit 30-60 sekunder før min character kan ses på skærmen. Jeg kan godt bevæge mig rundt, men ikke se min character.
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"