Hvordan sover i sammen?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Karkluden » 5. jan 2016, 10:18

vi rører altid ved hinanden. Nogle gange ligger vi filtret ind i hinanden, nogle gange i ske, nogle gange på hans arm, andre gange holder vi i hånd. Sådan har det været alle knapt 4 år.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1913

Indlægaf Purple Haze » 5. jan 2016, 10:23

girl_beat skrev:Vi har altid sovet under samme dyne (ja, enkeltdyne, det kan man sagtens :D), så vi ligger altid filtret ind i hinanden. Oftest i ske :love:

Hvor gør i af armene?
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1101

Indlægaf girl_beat » 5. jan 2016, 10:27

Purple Haze skrev:
girl_beat skrev:Vi har altid sovet under samme dyne (ja, enkeltdyne, det kan man sagtens :D), så vi ligger altid filtret ind i hinanden. Oftest i ske :love:

Hvor gør i af armene?

Det har jeg egentlig aldrig tænkt over :gruble: :lol:

Hvis jeg ligger bagerst, har jeg som regel den ene arm under hovedet og den anden rundt om kæresten. Hvis jeg ligger forrest, har jeg vist bare armene liggende ned - eller den øverste arm på kærestens lår... Det må jeg lige observere næste gang :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1062

Indlægaf KinderBueno » 5. jan 2016, 11:35

Vi ligger tæt inden og imens vi falder i søvn, og så rykker vi væk fra hinanden. Eneste undtagelse er når jeg er kommet hjem i en ti hestes brandert og har viklet mig ind i ham og er faldet i dyb alko-søvn.
1
hej hest, hestehest
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3435

Indlægaf HappyPaww » 5. jan 2016, 11:37

Vi skal også helst sove separat - kæresten øfler at han dør af varme, hvis jeg ligger tæt :lol:

Man kan altid udføre den gode gamle "hug and roll" finte :D

6
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1155
Likede indlæg: 6797

Indlægaf Wizzze » 5. jan 2016, 11:51

Starter sammen og slutter hver for sig :D
Ligesom HappyPaws bedre halvdel så får jeg hedeslag hvis vi skal være tæt hele tiden.
Desuden er hun en værre børregøj, der absolut ikke ligger stille, hun ligger på de mærkeligst måder når jeg vågner, og jeg er ind mellem blevet vækket af et knæ i skridtet (AVV), eller et prust i øret, eller bare druknet i hår :lol:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Goldie
Kort karma: 23
Likede indlæg: 201

Indlægaf Goldie » 5. jan 2016, 12:00

Vi ligger og putter under samme dyne inden vi skal sove, men når vi så skal sove, få laver vi toget... Dvs røv mod røv. Vi duer ikke til at ligge og sove op af hinanden.. Det bliver simpelthen for varmt!
Vi sover desuden med hver vores dobbeltdyne, sådan så dynen rigtigt kan nå godt rundt om en.
Senest rettet af Goldie 5. jan 2016, 12:59, rettet i alt 1 gang.
2
"Hello from the other side!..." :ninja:
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5901

Indlægaf Dikus » 5. jan 2016, 12:19

Siamo skrev:Min kæreste SKAL have sin hud mod min når han sover, seriøst så kravler han efter mig i søvne hvis jeg har vendt mig eller lignende. Ligger vi i ske, så er han typisk "store ske" fordi han er 20 cm højere end mig. Ellers falder jeg i søvn med hovedet i hans armhule eller på hans skulder. Og vågner typisk ved at han ligger og krammer mig i søvne.

Skal nævne at vi stadig er nye kærester, haha!

Det er ikke sikkert, det slutter :genert: Jeg har sovet sammen med min kæreste i 9 måneder nu - og det er stadig sådan. Han er dog blevet mindre nussende om natten. Så jeg kan få lov til at sove uden at blive nusset konstant. Det er altså sært med hår- og kropsnussen i søvne :forvirret:
1
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1155
Likede indlæg: 6797

Indlægaf Wizzze » 5. jan 2016, 12:23

Hvor mange er vågnet med en helt død arm, efter at være ligget på en hel nat? Arm i vejret (hvis I altså kan :-D)
6
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5749

Indlægaf Animi » 5. jan 2016, 12:26

Jeg falder for det meste altid i søvn i hans arme. I løbet af natten ændrer vi (eller nok mere jeg) stilling sådan ca 10 gange - nogen gange holder jeg om ham, ellers holder vi i hånden, eller ligger ryg mod ryg. Men vi ligger altid tæt.

Noget jeg elsker er hvis jeg lige har været ude af sengen og kommer tilbage - så sørger min fyr altid for at putte dynen om mig (selvom jeg hader at sove med dyne haha), kysser mig på panden, og lægger armen om mig. Han kan ikke huske det om morgen, så det er åbenbart noget han gør i søvne :love:

Vi har faktisk lige præcis i dag kendt hinanden i et år - og nusseriet er bestemt ikke blevet mindre, tværtimod. Men jeg elsker det virkelig også :love2:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Siamo
Kort karma: 3
Likede indlæg: 84

Indlægaf Siamo » 5. jan 2016, 12:42

Dikus skrev:
Siamo skrev:Min kæreste SKAL have sin hud mod min når han sover, seriøst så kravler han efter mig i søvne hvis jeg har vendt mig eller lignende. Ligger vi i ske, så er han typisk "store ske" fordi han er 20 cm højere end mig. Ellers falder jeg i søvn med hovedet i hans armhule eller på hans skulder. Og vågner typisk ved at han ligger og krammer mig i søvne.

Skal nævne at vi stadig er nye kærester, haha!

Det er ikke sikkert, det slutter :genert: Jeg har sovet sammen med min kæreste i 9 måneder nu - og det er stadig sådan. Han er dog blevet mindre nussende om natten. Så jeg kan få lov til at sove uden at blive nusset konstant. Det er altså sært med hår- og kropsnussen i søvne :forvirret:

Jeg håber ikke det slutter, det er supersødt at han gør det. Især når jeg prøver at strække mig - så holder han endnu bedre fast. Altimens han sover tungt :love:
2
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 58
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 454

Indlægaf Santopia » 5. jan 2016, 12:46

Vi er i datingfasen, og det er ret forskelligt, hvor meget vi lige sover sammen, men når vi gør, så ligger jeg enten med hovedet på hans bryst eller også ligger vi i ske, hvor han er storeske. Hvis jeg fx ligger med hovedet på hans bryst, og jeg så flytter mig og vender ryggen til ham, vender han sig altid om og ligger i ske med mig :lun:
1
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 58
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 454

Indlægaf Santopia » 5. jan 2016, 12:46

Animi skrev:Jeg falder for det meste altid i søvn i hans arme. I løbet af natten ændrer vi (eller nok mere jeg) stilling sådan ca 10 gange - nogen gange holder jeg om ham, ellers holder vi i hånden, eller ligger ryg mod ryg. Men vi ligger altid tæt.

Noget jeg elsker er hvis jeg lige har været ude af sengen og kommer tilbage - så sørger min fyr altid for at putte dynen om mig (selvom jeg hader at sove med dyne haha), kysser mig på panden, og lægger armen om mig. Han kan ikke huske det om morgen, så det er åbenbart noget han gør i søvne :love:

Vi har faktisk lige præcis i dag kendt hinanden i et år - og nusseriet er bestemt ikke blevet mindre, tværtimod. Men jeg elsker det virkelig også :love2:

Uh var det ikke jer, der skulle have "the talk" omkring jul/nytår-ish :gruble: Kan forstå, at det gik godt så? :lun:
1
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1101

Indlægaf girl_beat » 5. jan 2016, 12:53

Goldie skrev:Vi ligger og putter under samme dyne inden vi skal sove, men når vi så skal sove, få laver vi toget... Dvs røv mod røv. Vi duer ikke til at ligge og sove op af hinanden.. Det bliver simpelthen for varmt!
Vi sover desuden med hver vores dobbeltdyne, sådan så dynen rigtigt kan godt rundt om en.

:8: :forvirret: :8:

Hvordan kan I være i sengen?!
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4432

Indlægaf Rosa Espinosa » 5. jan 2016, 12:54

Vi ligger under hver vores dyne, med ryggen mod hinanden. Kæresten ville dø af varme hvis vi skulle ligge sammen. Har får det varmt over ingenting.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj

Tilbage til "Forhold og sex"