Hvordan sover i sammen?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5765

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Animi » 5. jan 2016, 12:57

Santopia skrev:
Animi skrev:Jeg falder for det meste altid i søvn i hans arme. I løbet af natten ændrer vi (eller nok mere jeg) stilling sådan ca 10 gange - nogen gange holder jeg om ham, ellers holder vi i hånden, eller ligger ryg mod ryg. Men vi ligger altid tæt.

Noget jeg elsker er hvis jeg lige har været ude af sengen og kommer tilbage - så sørger min fyr altid for at putte dynen om mig (selvom jeg hader at sove med dyne haha), kysser mig på panden, og lægger armen om mig. Han kan ikke huske det om morgen, så det er åbenbart noget han gør i søvne :love:

Vi har faktisk lige præcis i dag kendt hinanden i et år - og nusseriet er bestemt ikke blevet mindre, tværtimod. Men jeg elsker det virkelig også :love2:

Uh var det ikke jer, der skulle have "the talk" omkring jul/nytår-ish :gruble: Kan forstå, at det gik godt så? :lun:

Ja, det var os. Vi nåede dog faktisk aldrig at have "the talk" da han sidst vi sås og lige siden har refereret til os som kærester, så det hele gik i orden af sig selv :lun: (det tog så også kun et år :lol2:)
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Goldie
Kort karma: 23
Likede indlæg: 201

Indlægaf Goldie » 5. jan 2016, 12:58

girl_beat skrev:
Goldie skrev:Vi ligger og putter under samme dyne inden vi skal sove, men når vi så skal sove, få laver vi toget... Dvs røv mod røv. Vi duer ikke til at ligge og sove op af hinanden.. Det bliver simpelthen for varmt!
Vi sover desuden med hver vores dobbeltdyne, sådan så dynen rigtigt kan godt rundt om en.

:8: :forvirret: :8:

Hvordan kan I være i sengen?!

Vi sover i en dejlig stor dobbeltseng, så der er rigeligt plads :D
1
"Hello from the other side!..." :ninja:
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 58
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 465

Indlægaf Santopia » 5. jan 2016, 13:21

Animi skrev:
Santopia skrev:
Animi skrev:Jeg falder for det meste altid i søvn i hans arme. I løbet af natten ændrer vi (eller nok mere jeg) stilling sådan ca 10 gange - nogen gange holder jeg om ham, ellers holder vi i hånden, eller ligger ryg mod ryg. Men vi ligger altid tæt.

Noget jeg elsker er hvis jeg lige har været ude af sengen og kommer tilbage - så sørger min fyr altid for at putte dynen om mig (selvom jeg hader at sove med dyne haha), kysser mig på panden, og lægger armen om mig. Han kan ikke huske det om morgen, så det er åbenbart noget han gør i søvne :love:

Vi har faktisk lige præcis i dag kendt hinanden i et år - og nusseriet er bestemt ikke blevet mindre, tværtimod. Men jeg elsker det virkelig også :love2:

Uh var det ikke jer, der skulle have "the talk" omkring jul/nytår-ish :gruble: Kan forstå, at det gik godt så? :lun:

Ja, det var os. Vi nåede dog faktisk aldrig at have "the talk" da han sidst vi sås og lige siden har refereret til os som kærester, så det hele gik i orden af sig selv :lun: (det tog så også kun et år :lol2:)

nuuuuuurh :lun:
0
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1982

Indlægaf lillebjoern » 5. jan 2016, 13:46

Vi putter ofte, også imens vi sover. Nogle gange bliver det for varmt, men skulle så også være den eneste grund til at vi ikke gør det. Elsker at putte :love:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 506

Indlægaf Luffegås » 5. jan 2016, 13:52

Min kæreste har søvnapnø, så når vi sover sammen skal jeg lige vende mig til at han altså har en kæmpe maske om hovedet der blæser luft ud. Så skal helst ikke ligge ansigt til ansigt mod ham, så tror jeg at jeg vågner op med træk. men tilgengæld kan vi ligge meget i ske så men det giver nogle begrænsninger i forhold til hvad man engang var vant til at man bare ku ligge på alle måder tæt. Og så er han også enorm kropsvarm samtidig med, så mit nattøj ville blive gennemblødt af at ligge tæt. Men vi holder i hånd tit i løbet af natten, når jeg altså ikke ligger uroligt :P
1
Brugeravatar
Brutus
Kort karma: 6
Likede indlæg: 107

Indlægaf Brutus » 5. jan 2016, 18:53

Normalt ligger vi og hyggekrammer mens vi læser lidt, indtil vi skal sove, hvor vi så rykker på hver sin halvdel, og derefter sover sødt til næste morgen. :træt:
Men to gange har jeg haft ubehagelige drømme, hvor jeg har været nødt til at forsvare mig. Første gang for nogen år siden, hvor jeg gav en overfaldsmand en knytnæve lige i masken - så min kone fik næseblod. :shock:
Anden gang for et par dage siden, hvor en mandlig bekendt kravlede i seng til mig. :sur: Jeg satte ryggen mod væggen og skubbede ham ud. Min kone protesterede ad helvede til, men ud måtte hun. :blush:
Hun blev først god igen da jeg lovede hende nybagte rundstykker, og kaffe på sengen.
Jo jo, jeg er sgu ikke kedelige at gå i seng med. :devil:
8
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 5. jan 2016, 18:57

Efter vi fik en 180×200 seng ligger vi rigtig meget i ske.
Og så "leder" vi lidt efter hinanden i søvne.
Vi har ofte en hånd på hinanden, enten armen, ryggen eller hoften.
0
Brugeravatar
Venus222
Kort karma: 22
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 341

Indlægaf Venus222 » 5. jan 2016, 18:58

Jeg er imponeret over at min kæreste overhovedet kan sove ved siden af mig. Jeg er en soveskovl, og jeg karter rundt hele effing natten. :genert:
4
Brugeravatar
Phlox9
Kort karma: 16
Likede indlæg: 156

Indlægaf Phlox9 » 5. jan 2016, 21:33

Jeg falder altid i søvn med armen om min mand, liggende tæt op ad hans ryg - det er det, I kalder 'store ske' ? :lol:

Når jeg vender mig i løbet af natten, vender han sig som regel også og lægger armen rundt om mig på samme måde. Nogle gange vender vi os hver sin vej i løbet af natten, men hvis een af os vågner, finder vi næsten altid tilbage med armen om hinanden.

Vi sover under en dobbeltdyne, og det kan godt blive varmt - men vi klistrer ikke sammen, fordi min mand altid sover nøgen, mens jeg sover i pyjamasbukser og en t-shirt, så der er ikke hud-mod-hud (altså, ikke når vi skal sove i hvert fald)
Senest rettet af Phlox9 5. jan 2016, 21:49, rettet i alt 2 gange.
1
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 426
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6055

Indlægaf LadyFox » 5. jan 2016, 21:41

Min kæreste skal bare holde sig væk når jeg sover, gør han ikke det kan jeg godt blive sur og banke i sengen... Og.. Lægge mig ned i fodenden. :ninja:
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Patience
Kort karma: 7
Likede indlæg: 95

Indlægaf Patience » 5. jan 2016, 22:10

Vi har 2 forskellige "falde i søvn" stillinger. Enten putter jeg med hovedet på hans bryst, hvor han ligger på ryggen, eller også ligger vi i ske med mig som lille ske.
I løbet af natten skifter vi så mellem disse to stillinger, eller vi flytter os lidt væk fra hinanden, hvis det bliver for varmt at være helt tæt. Men vi har næsten altid kontakt. Enten ved at vi i hånd eller vores ben er viklet ind i hinanden eller en af os har bare en arm på den anden.

Min kæreste siger, at jeg ind i mellem "piver" i søvne. Det er altid hvis jeg ikke kan mærke ham. Så behøver han bare lige røre mig, så er jeg stille og tilfreds igen.
4
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 5. jan 2016, 22:14

Siamo skrev:
Dikus skrev:
Siamo skrev:Min kæreste SKAL have sin hud mod min når han sover, seriøst så kravler han efter mig i søvne hvis jeg har vendt mig eller lignende. Ligger vi i ske, så er han typisk "store ske" fordi han er 20 cm højere end mig. Ellers falder jeg i søvn med hovedet i hans armhule eller på hans skulder. Og vågner typisk ved at han ligger og krammer mig i søvne.

Skal nævne at vi stadig er nye kærester, haha!

Det er ikke sikkert, det slutter :genert: Jeg har sovet sammen med min kæreste i 9 måneder nu - og det er stadig sådan. Han er dog blevet mindre nussende om natten. Så jeg kan få lov til at sove uden at blive nusset konstant. Det er altså sært med hår- og kropsnussen i søvne :forvirret:

Jeg håber ikke det slutter, det er supersødt at han gør det. Især når jeg prøver at strække mig - så holder han endnu bedre fast. Altimens han sover tungt :love:

Vi har kendt hinanden i 4 år snart, og været sammen i knapt 3,5 år, og vi sover stadig tæt 9 ud af 10 nætter.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 5. jan 2016, 22:16

girl_beat skrev:
Goldie skrev:Vi ligger og putter under samme dyne inden vi skal sove, men når vi så skal sove, få laver vi toget... Dvs røv mod røv. Vi duer ikke til at ligge og sove op af hinanden.. Det bliver simpelthen for varmt!
Vi sover desuden med hver vores dobbeltdyne, sådan så dynen rigtigt kan godt rundt om en.

:8: :forvirret: :8:

Hvordan kan I være i sengen?!

Vi har en 160X200 seng, og vi har to dobbeltdyner, en enkeltdyne og 6 hovedpuder i sengen :lol: Og ligger alligevel kun på 80-90 cm.
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Indlægaf Annione » 5. jan 2016, 23:54

Venus222 skrev:Jeg er imponeret over at min kæreste overhovedet kan sove ved siden af mig. Jeg er en soveskovl, og jeg karter rundt hele effing natten. :genert:

Det gør jeg også. Mens jeg sover virkelig tungt. Min kæreste falder altid i søvn sidst, og han fortæller at han sidder og griner af mig. Fx. den gang jeg skulle sove med natbriller, fordi det var rimelig lyst i soveværelset. Først skubbede jeg den ned over munden, så jeg gispede, prustede og klynkede. Så fik jeg den på plads over det ene øje og brokkede mig over lyset der kom ind af det andet øje. Tilsidst faldt jeg til ro med hovedet under dynen... :genert: Jeg husker det ikke, jeg sov jo :-D
Eller den gang hvor jeg skubbede mig selv ud over kanten af sengen, og vækkede kæresten med et ynkeligt "skaaaaaaaaaaaaaaaaat" fordi jeg prøvede at holde balancen på en halv krop i sengen og en arm på gulvet...

Og så taler vi ikke om de gange hvor jeg har nakket begge dyner. Eller hans hovedpude - mens han lå på den.

Jeg er et skarn. :-D
4
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 6814

Indlægaf Wizzze » 6. jan 2016, 06:14

Venus222 skrev:Jeg er imponeret over at min kæreste overhovedet kan sove ved siden af mig. Jeg er en soveskovl, og jeg karter rundt hele effing natten. :genert:

Jeg ser potentiale i en støtteforening for kærester med "aktive" sengekammerater, så kan vi udveksle historier om blå mærker, og dengang vi endte på gulvet :lol:
3
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Forhold og sex"