Børn

Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1273

Re: Børn

Indlægaf Muuh » 20. aug 2015, 05:43

Panton skrev:Jeg har en dreng på 10 år og det er mere end rigeligt :hairy: Jeg gnavede hellere min højre arm af ved albuen end gennemgik endnu en graviditet eller de første år. Han er delebarn og har været det siden han var et par måneder.

Jeg kan faktisk slet ikke lide børn, men ham jeg har er da trods alt groet ind i hjertet :love: Han er iøvrigt pre teen (hvorfor har ingen sagt det starter så tidligt :sur: ) og det kan være så øretæveindbydende!!

Er også indehaver af et styks 11 årig pre-teen, nogen gange forsvinder min lille søde dreng helt og bliver til et sur og vred monster :scary:
0
Ved ikke at give op nåede selv sneglen Noahs ark
Brugeravatar
MilleMercy
Kort karma: 10
Likede indlæg: 52

Indlægaf MilleMercy » 20. aug 2015, 06:49

Barn? Sådan noget er jeg også i besiddelse af.
Han er slet ikke pre-teen endnu, så jeg lukker lykkeligt øjnene for, at den slags oprinder om et par år eller tre :D
0
Brugeravatar
Muuh

Indlægaf Muuh » 20. aug 2015, 08:59

Skumfidusen skrev:
Muuh skrev:
Panton skrev:Jeg har en dreng på 10 år og det er mere end rigeligt :hairy: Jeg gnavede hellere min højre arm af ved albuen end gennemgik endnu en graviditet eller de første år. Han er delebarn og har været det siden han var et par måneder.

Jeg kan faktisk slet ikke lide børn, men ham jeg har er da trods alt groet ind i hjertet :love: Han er iøvrigt pre teen (hvorfor har ingen sagt det starter så tidligt :sur: ) og det kan være så øretæveindbydende!!

Er også indehaver af et styks 11 årig pre-teen, nogen gange forsvinder min lille søde dreng helt og bliver til et sur og vred monster :scary:

Pudsigt nok er min pre-teen verdens nemmeste rolling. Jeg har aldrig skænderier med hende. Bevares, hun er glemsom og hun roder, men hun vil gerne hjælpe med ting, hun laver sine lektier, er ikke flabet og hendes pre-teen-hed består mest i at hun tænker mere og mere voksent og er mindre og mindre barn.

Den lille, derimod, skal håndteres lidt mere som lun nitroglycerin...eksplosionerne kommer helt uden varsel. Heldigvis har jeg efterhånden fundet måder at afmontere bomben, så det plejer ikke at gå specielt galt.

Her springer bomberne helt uden varsel og så er det bare med at holde sig væk, til dampen er gået af og lige så pludselig som det hele blev kaos sænker freden sig igen.

Det værste er næsten at jeg kan genkende mig selv fuldstændig i ældstesønnen, så jeg frygter for hvad der kommer senere :scary:
0
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 20. aug 2015, 09:10

^^Jeg kan også frygte når teen tiden virkelig sætter ind! Her er det flabethed, attitude, vil ikke høre og har sin egen mening om alt, også det han ikke bliver spurgt om. Alt kan diskuteres til mindste detalje!! Det er en prøvelse.. Min 10 årige er en stor dreng, han er 161 cm og vejer 48 kg og bruger 43 i sko!! Så han er ikke lige sådan at tage under armen mere, pis :rulle: Savner den alder :mimre:
2
Brugeravatar
Muuh

Indlægaf Muuh » 20. aug 2015, 09:16

Panton skrev:^^Jeg kan også frygte når teen tiden virkelig sætter ind! Her er det flabethed, attitude, vil ikke høre og har sin egen mening om alt, også det han ikke bliver spurgt om. Alt kan diskuteres til mindste detalje!! Det er en prøvelse.. Min 10 årige er en stor dreng, han er 161 cm og vejer 48 kg og bruger 43 i sko!! Så han er ikke lige sådan at tage under armen mere, pis :rulle: Savner den alder :mimre:

Udover at min 11 årige er ret lille og kun måler 140 cm og bruger str 36 i sko, så kunne det være min søn du lige beskrev
Heldigvis har han også gode øjeblikke, hvor han er den skønneste og hjælpsomme dreng

Jeg krydser finger for at lillebror på 9 ikke får sammen tendenser
0
Brugeravatar
Frandsen
Kort karma: 68
Likede indlæg: 460

Indlægaf Frandsen » 20. aug 2015, 09:59

Min 6-årige opfører sig virkelig også teen-agtigt i øjeblikket. Kan man mon kalde det præ-præ-teen? :gruble:

Jeg gruer i hvert fald for, hvordan det udvikler sig de kommende 4-5 år :tie:
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5886

Indlægaf Dikus » 20. aug 2015, 13:06

Min knap 13-årige er en nullergøj og har altid været det :love: Hun bruger bare VILDT meget tid på badeværelset!

Vi kan kun invitere overnattende gæster, der ikke har brug for et badeværelse... vi har trods alt kun to :fløjt:
0
Fynbo
Kort karma: 17
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 154

Indlægaf Fynbo » 21. aug 2015, 14:28

Jeg har 3 voksne børn :)
En datter på 19 og 2 sønner på 23 og 26 :love:
1
TomKah
Kort karma: 18
Likede indlæg: 330

Indlægaf TomKah » 26. aug 2015, 11:02

Jeg har tre og den tredje har hele byen hørt om på trods af at han kun er 3 måneder. Det er så vidt at jeg bliver passet op af folk jeg aldrig før har talt med og spurgt om hvordan fødslen var. Så det har virkelig givet mig indsigt i hvor meget der sladres i en lille by.
Jeg fødte ham i vores bil på vej til hospitalet, men det var faktisk slet ikke så vildt som det lyder og derfor lidt svært for mig at forstå sladderen. Det er nok fordi folk ikke selv har prøvet det. Det var meget roligt og hurtigt overstået.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1016
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9216

Indlægaf Fru Sunshine » 26. aug 2015, 19:33

Min 17-årige datter er seriøst underlig.

Da hun var en lille indskolingspige, var hun med en kammerat hjemme. Denne lille veninde blev gal på sin mor, og det udartede sig nærmest i skænderi.

Dengang besluttede min tøs, at hun aldrig ville skændes med mig, og selv om det til tider har holdt hårdt, så har hun overholdt det.

Jeg har heller ikke haft de store teen-opgør med min store unge (ja, nu er han jo ikke teen mere :whine:)
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3477

Indlægaf Ballademager » 7. sep 2015, 14:08

Frandsen skrev:Min 6-årige opfører sig virkelig også teen-agtigt i øjeblikket. Kan man mon kalde det præ-præ-teen? :gruble:

Jeg gruer i hvert fald for, hvordan det udvikler sig de kommende 4-5 år :tie:

Måske kan man godt være præ-præ-teen? Vores søde niece på syv (hun ER virkelig sød og vi holder rigtig meget af hende) har virkelig et veludviklet gen for drama, store følelser og kærester (ja, i flertal :D ). Det er nogle gange lidt sjovt :lun:
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...

Tilbage til "Børn"