? Slette eget indlæg ?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Jørn
Kort karma: 5
Likede indlæg: 39

? Slette eget indlæg ?

Indlægaf Jørn » 5. jan 2016, 19:45

Jeg synes, at der står, et sted, at man kan slette sit eget indlæg ...

Ja ...

Men, hvordan gør man så det ?
0
Med Venlig Hilsen
_____Jørn______
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Re: ? Slette eget indlæg ?

Indlægaf landsbytossen » 5. jan 2016, 19:51

Jørn skrev:Jeg synes, at der står, et sted, at man kan slette sit eget indlæg ...

Ja ...

Men, hvordan gør man så det ?

Fra "Ofte stillede spørgsmål"

Hvordan redigerer eller sletter jeg et indlæg?
Med mindre du er boardets administrator eller forummets redaktør, så kan du kun redigere og slette egne indlæg. Du kan redigere et indlæg, nogle gange kun i et begrænset tidsrum efter det er skrevet, ved at klikke på rediger knappen ud for det rette indlæg. Hvis der allerede er svaret på dit indlæg, bliver der indsat en bemærkning nederst i indlægget om hvornår og hvor mange gange du har redigeret. Denne bemærkning indsættes ikke automatisk, hvis det er administratorer eller redaktører der redigerer. De kan dog vælge at indsætte bemærkningen med info om hvad der er redigeret og hvorfor. Vær opmærksom på, at almindelige brugere ikke kan slette et indlæg, når først der er blevet svaret på det.

Ps. Er der ikke svaret på dit indlæg, skal du trykke på rediger indlæg og nederst vælge slet indlæg
Senest rettet af landsbytossen 5. jan 2016, 19:53, rettet i alt 1 gang.
1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5867

Indlægaf Dikus » 5. jan 2016, 19:52

Der er nogen, der har problemer med det - i så fald kan man bare anmelde det indlæg, man ønsker at få slettet og anmode om sletning - og så gør moderatorerne det.

Mit kontrolpanel ser anderledes ud end dit, så jeg kan desværre ikke guide dig igennem. Men du burde have en knap til det, når du redigerer dit indlæg.
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 213
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1971

Indlægaf Lurende Peber » 5. jan 2016, 19:58

Hvis man er hurtig, er der et rødt felt med kryds i øverste højre hjørne (sammen med rediger osv) Jeg har lige slettet et indlæg på den måde
0
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Jørn
Kort karma: 5
Likede indlæg: 39

Indlægaf Jørn » 5. jan 2016, 20:07

Tak for jeres svar.
Jeg prøver at anmelde indlægget.

Der er ikke noget i vejen med det - Det er "kun" at emnet har været diskuteret før. Og det havde jeg ikke set.
2
Med Venlig Hilsen
_____Jørn______

Tilbage til "Generelt"