Weekend i Toronto eller New York

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Myresluger
Kort karma: 13
Likede indlæg: 331

Weekend i Toronto eller New York

Indlægaf Myresluger » 6. jan 2016, 21:02

Jeg skal på forretningsrejse til Toronto i starten af marts. Det vil jeg kombinere med et besøg på mit firmas lokale kontor lige udenfor New York. I den forbindelse får jeg en weekend jeg kan bruge et af stederne. New York kender jeg - og der er jo skøøønt :klap: Men jeg kender ikke Toronto, og vist heller ikke nogen der har været der.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen her der kender lidt til Toronto og hvor i ville tilbringe en weekend, når valget står i mellem de to...
0
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3266

Re: Weekend i Toronto eller New York

Indlægaf DD_81 » 6. jan 2016, 21:07

Er du mest til storby og halløj?

Har været i Toronto, men det er 11½ år siden, så husker det ikke så godt, og det var sommer. Men vi havde da den traditionelle tur rundt med bus, og vi var ude og sejle :) Der er bl.a. rigtig mange film locations i Toronto, og det er en af de byer der er lavet flest film i.
Jeg husker det som en fed by, deres underjordiske gange med butikker er ret sjove.
Men syntes dog ikke at det stod mål med NYC på nogen måde dog.

Vi brugte mest tid på at se os omkring i naturen og nationalparker, og det var ganske fedt.

Det er jo evt. også en mulighed at vælge Niagara falls, hvis man gerne vil se det!
1
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)

Tilbage til "Rejser"