Det klammeste jeg har gjort

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2590

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Fillie » 10. jan 2016, 23:12

^ Jeg er vildt nysgerrighed efter at vide, hvilket ræsonnemet der lå i forbindelse med lortebadet. :-D
3
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 10. jan 2016, 23:15

Miss_no_More skrev:Af ting jeg har gjort som voksen, må det klammeste klart være, at jeg engang har skidt i min brusekabine. Jeg var i bad og skulle pludselig skide. Jeg elsker et renvasket ***hul ( :blush: ), så istedet for at holde mig, sked jeg midt i badet.
Jeg måtte efterfølgende stoppe pølserne ned gennem risten :badr: Virkelig klamt og jeg fatter stadig ikke, hvad fa'en jeg tænkte på :tie:

Billede

Jeg håber du vaskede dine tæer ekstra godt! :-D
2
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 239
Likede indlæg: 2489
Kontakt:

Indlægaf Annione » 11. jan 2016, 12:30

En jul var jeg med min kæreste på lang weekend hos hans forældre.
En dame de kendte havde lavet ris a la mande til dem - den smagte sygt godt. Og rødvinen smagte også godt.
Om aftenen fik jeg sådan rigtig fæl kvalme, men jeg kunne ikke kaste op, så jeg lå bare på et tæppe på gulvet på toilettet og var ynkelig. Et par timer senere havde jeg stadig ikke kastet op, men jeg synes ikke kvalmen var så slem mere, så jeg gik ind i seng. For selvfølgelig at skulle spurte tilbage på toilettet og... det kan ikke beskrives som andet end at tænde for en brandhane. Jeg VOLDbrækkede mig i så voldsom en stråle, som jeg aldrig før eller siden har oplevet. Jeg nåede næsten at brække mig i toilettet. Og så var der ellers ris a la mande fortyndet med rødvin overalt. På væggen, hele lokummet, gulvet og mig selv.
Min kæreste kom ud for at se om jeg var okay - da stod jeg under bruseren og tudede. Han hjalp mig med at tørre op. Han må elske mig højt.
7
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5054

Indlægaf Fyrst Eberhard » 28. jan 2016, 22:35

I mine folkeskoleår boede vi tæt ved et Psykiatrisk Hospital. Som det typisk er med den type foretagender, opererer de med en lukket og en åben afdeling. Patienterne, der tilhørte sidstnævnte, rendte man ofte ind i, når man tumlede rundt i området. Naturligvis harmløst og tilforladeligt, og som man ellers kunne forvente.

Da jeg så - en solbeskinnet søndag i 93 - får lov at træde ind i de voksnes rækker på kristen vis, i form af min konfirmation, har vi selvfølgelig en ordentlig røvfuld gæster til et større traktement. Min far har netop holdt den klassiske tale om, hvor unik en ung knægt hans søn er og de udfordringerne, der nu venter. Så får vi ellers sat første anretning på bordene. Det var noget rejecocktail af en art. Som sagt - halvfemserne.

Lige omtrent her ringer det på døren. Lidt underligt, da alle gæsterne har været der et godt stykke tid. I døren står en spøjst udseende fyr med fuldskæg, relativt usoigneret og i en grå hærget frakke, bar mave og iført et par stumpede joggingbukser og sandaler. Han virker ret forpustet og fremstammer noget med, at han gerne vil låne et toilet.

Fint nok, ingen alarm og vær så artig. Han trasker så ind på toilettet i gangen, hvor han opholder sig i godt og vel et kvarter. Festen fortsætter nogenlunde ufortrødent. Da han så endelig får bakset sig ud derfra og får gestikuleret en eller anden form for tak for lån uden at sige noget, er det umuligt ikke at få øje på, at der løber en lind strøm af lort ned af begge hans bukseben. De stumper som sagt, bukserne, så rent visuelt er der helt åbent til herlighederne.

Da han et par sekunder efter er ude af døren, er der så en tilfældig gæst, der lige tjekker efter, hvad fanden der egentlig foregik ude på det das. Det var naturligvis smurt ind i brune efterladenskaber fra vores uventede gæst. Han gjorde sig endda den ulejlighed lige at markere ved vasken også.

Selvom rejerne med garanti var renset for tarme, mistede de fleste lige appetitten for en stund. Som jeg husker det, ventede vi også en lille rum tid med næste anretning.

Et par dage senere hører vi så om en patient fra den lukkede, der er stukket af. Beskrivelsen af ham passer skræmmende godt på ham gutten, der lige fyrede op for sit helt eget Uwe Max Jensen-værk på toilettet til min konfirmation.
6
Peace!

Tilbage til "Generelt"