Det klammeste jeg har gjort

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2576

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Fillie » 9. jan 2016, 11:08

Dirtylittledevil skrev:
Fillie skrev:
Dirtylittledevil skrev:Aij jeg sidder bare og bliver helt flov over min sølle kedelige historie i en anden tråd, hvor jeg hælder rådden mælk ud over mig selv og tisser i bukserne på én gang. Det er jo NADA i forhold til hvad der sker rundt omkring :D

Jeg tror faktisk, den kan gå langt. :8: :-D

Oh you :lun: Det siger du bare for at gøre mig glad :blush2:

De fleste kandidater var syge eller på anden vis påvirkede og kunne derfor ikke afhjælpe situationen. Du... gjorde det bare. :-D
2
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Fyrst Eberhard » 9. jan 2016, 11:22

I femte eller sjette klasse, pryglede jeg en klassekammerat i et omklædningsrum, med en fækalie-befængt toiletbørste.

Han var den dér belastende Flying Superkids-type, der altid skulle blære sig med sine flick flak og overnaturlige evner på bukken. Den slags gik naturligvis ikke ustraffet hen.
6
Peace!
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2066

Indlægaf Tibbler » 9. jan 2016, 11:38

BlueBunny skrev:Jeg spiser tit bland selv slik. Og har ignoreret de tydelige for gammel dato mærkater :wacko: :genert:

Det minder mig om en af de gange, hvor de har fundet slik på et rottebefængt lager. Da jeg læste nyheden en aften, og der også stod på nettet et sted, at lageret efter sigende tilhørte en der havde en bestemt slikbutikkæde. Der havde jeg en nyindkøbt bland-selv-pose fra en af de butikker, og jeg spiste slikket alligevel :genert:
2
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4094

Indlægaf Viskelæder » 9. jan 2016, 11:40

Jeg har, da jeg arbejdede i slikbutik, givet en venindes kæreste fej-op-fra-gulvet-slik, fordi han var et mega røvhul.
16
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 810
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8312
Kontakt:

Indlægaf Ado » 9. jan 2016, 12:05

Moxy-lady skrev:
Ado skrev:
Allmost_Famous skrev:
Ado skrev:Af hjertet tak! :love: I er skønne at I gider komme med jeres bekendelser. Bliv endelig ved. Og hvis I har idéer yil andre bekendelser, så lad mig endelig vide.

Jeg tænker lidt i stil med:
- Den ondeste hævn jeg har taget.
- Det værste sex jeg har fået.
- Ting jeg ikke fortæller nogen.

Og hvis man nu er bange for, om nogle fa bekendelserne kan googles og at man derfor kan finde vej herind og koble dem sammen med jeres profil, er I velkommen til at sende dem i pb eller i en mail.

Du kan få en klam menstruationshistorie eller to, hvis det var noget? :slem:

ALTID! :love:

Hvaaaaa, Ado...? Nu deler vi vores, kan du så lige dele dine egne! (Og opklare for mig om det der med at skide på den man lå i ske med egentlig var dig?)

Det var ikke mig. :D Meget har jeg gjort, men dog ikke det.

Men jo, jeg deler gerne. :D Jeg har været på en date, hvor jeg fik stoppet toilettet, fordi jeg sked så meget. Manden ejede ikke en toiletbørste, så jeg måtte stå og fiske fri passage med hænderne. :(

På en anden date, nøs jeg midt under den romantiske samtale. Kunne ikke forstå, hvorfor manden gloede så sært på mig bagefter, men det gav fint mening, da jeg opdagede, at der hang en kæmpe snotter i mit hår.

Så var der også manden med verdens mindste pik. Den var så lille, at da jeg midt under bolleriet kom i tanke om, at jeg da havde en tampax oppe, gad jeg ikke stoppe for at få den fjernet. Pikken ramte alligevel ikke noget.
8
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5692

Indlægaf Animi » 9. jan 2016, 12:09

Haha, nårh ja, jeg er faktisk også så klam, at hvis jeg finder noget slik på gulvet som har ligget der et par dage/uger, så kan jeg altså godt finde på at spise det :genert: Så længe støvet kan børstes væk, går det vel nok :lol2:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11690

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. jan 2016, 12:10

Rimeligt hardcore med den tampax der Ado :-D
Jeg er stadig dybt traumatiseret over dengang hvor et kondom røg af og forsvandt "derop" på mig, og jeg nærmest måtte besvime og panikke 50 gange på skift før jeg fik fisket det ud. Så nu efterlader jeg aldrig ting deroppe mere!
6
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 213
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1971

Indlægaf Lurende Peber » 9. jan 2016, 12:22

Jeg har spist kolde dåsepølser og Jakabov direkte fra dåserne. Og prøvesmagt en 3-stjernet salami, som havde ligget i solen, så fedtet var smeltet og de nitritrøde perforerede skiver lå og sejlede i pakken :badr:

I den anden boldgade, har jeg knaldet en, primært fordi jeg ikke kunne døje hendes kæreste. Bevares, hun var da også sød nok, men grovflirten og scoringen startede for at være en røv overfor ham. (Jeg mener aldrig, at han fandt ud af det, så hun fik ikke problemer)
1
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 9. jan 2016, 12:31

Ich liebe dich! Allezusammen. (Brugte jeg virkelig det udtryk?)

Jeg har også pisset i en gulvspand, fordi toilettet var ude af drift og fordi jeg ikke gad gå ned fra 4. sal og ned i baggården, hvor der var stillet toiletvogne op. Jeg synes ikke engang det er ulækkert.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. jan 2016, 12:35

Altså der var sådan en mand som var praktisk talt hjemløs, og han havde ikke været i bad i så lang tid at der sad indetørret skidt på hans hud, og hans tøj virkede helt stift sikkert pga rigtig mange gange indetørret sved... nå men ja ham knaldede jeg med. Uden kondom.
7
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 9. jan 2016, 12:36

Hahaha...D
0
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 9. jan 2016, 12:39

Jeg har engang gået en uge uden at gå i bad.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9177

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jan 2016, 12:47

Jeg har også engang tisset i en spand. Helt ædru.

Men det var fordi, jeg arbejdede i en kiosk på en strand, hvor der ikke var toilet.
Skulle man på toilet, måtte man op i klitterne bagved, hvor der lå en toiletbygning, men når vi var alene i kiosken, krævede det jo, at vi lukkede det hele, og det måtte vi helst ikke - og jeg kunne heller ikke nå det, så jeg tissede altså i en gulvspand ude i baglokalet.
Men det skammer jeg mig nu heller ikke over, for det var altså fesne arbejdsforhold, når vi ikke engang kunne komme på toilet.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. jan 2016, 12:51

Dirtylittledevil skrev:Altså der var sådan en mand som var praktisk talt hjemløs, og han havde ikke været i bad i så lang tid at der sad indetørret skidt på hans hud, og hans tøj virkede helt stift sikkert pga rigtig mange gange indetørret sved... nå men ja ham knaldede jeg med. Uden kondom.

Hey det er 2 kategorier på samme tid:
- Det klammeste jeg har gjort
- Mest ildelugtende sex

:afro:
0
Brugeravatar
Filliongonggong
Kort karma: 4
Likede indlæg: 43

Indlægaf Filliongonggong » 9. jan 2016, 12:52

Jeg har engang haft en date, hvor vi hyggede og besluttede at tage hjem sammen til ham. På vej hjem i taxaen kyssede vi osv. Vi kommer hjem til ham, vi kysser får smidt noget af tøjet. Han siger, han skal lige på toilettet.

Idet han går ud på toilettet går jeg helt i panik, tanker vælter ind i mit hoved, om jeg nu har lyst til det her, om jeg er parat til det. ( var næsten lige blevet single ) så jeg skynder mig og tage tøj og sko på og lister ud af døren. Jeg kunne høre ham smånynne på toilettet på vej ud af døren.

Aldrig i mit liv har jeg været så flov bagefter. Jeg tænker stadig på det med røde ører...... Han var endda så sød, at skrive er du ok næste morgen.
2

Tilbage til "Generelt"