Xfactor-tråden.

Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 23
Likede indlæg: 393

Re: Xfactor-tråden.

Indlægaf billiebean » 6. mar 2016, 09:49

Ado skrev:
billiebean skrev:
Ado skrev:Jeg læser så mange kommentarer på Facebook om at "niveauet er så højt i år". Øhh, hvor? Ærligt talt; dette er den mest kedelige sæson.
Og jeg magter ikke Mette. Hun er en virkelig dårlig dommer, jeg er irriteret over hvordan hun laver sovekammerøjne, hver gang hun vil se ud som om hun er interesseret, og hun er bare...træls.

Hvor er du negativ at høre på! Cheer up! Jeg synes, at Mette er virkelig smuk, og at hun vælger langt bedre musik og styling til sine solister end Lina. Selvom Lina også var vældig cool.

Og fedt at The Competition ENDELIG røg ud. Hjem til Sindal og spille balle, pronto!

Så jeg må ikke sige min mening om Mette, men du må gerne om Competition? Joeh, det giver virkelig god mening. ;)

Jeg synes, vi skriver ret forskelligt om de to: Du kører på udseende og væremåde dvs. kvinden. Jeg kritiserer for musikken, dvs. bolden. Tror de er nogle flinke drenge bare ikke særlig god musiksmag.
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 818
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8459
Kontakt:

Indlægaf Ado » 6. mar 2016, 09:56

billiebean skrev:
Ado skrev:
billiebean skrev:
Ado skrev:Jeg læser så mange kommentarer på Facebook om at "niveauet er så højt i år". Øhh, hvor? Ærligt talt; dette er den mest kedelige sæson.
Og jeg magter ikke Mette. Hun er en virkelig dårlig dommer, jeg er irriteret over hvordan hun laver sovekammerøjne, hver gang hun vil se ud som om hun er interesseret, og hun er bare...træls.

Hvor er du negativ at høre på! Cheer up! Jeg synes, at Mette er virkelig smuk, og at hun vælger langt bedre musik og styling til sine solister end Lina. Selvom Lina også var vældig cool.

Og fedt at The Competition ENDELIG røg ud. Hjem til Sindal og spille balle, pronto!

Så jeg må ikke sige min mening om Mette, men du må gerne om Competition? Joeh, det giver virkelig god mening. ;)

Jeg synes, vi skriver ret forskelligt om de to: Du kører på udseende og væremåde dvs. kvinden. Jeg kritiserer for musikken, dvs. bolden. Tror de er nogle flinke drenge bare ikke særlig god musiksmag.

Arh well...
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1727

Indlægaf Guilded_Lily » 6. mar 2016, 10:18

billiebean skrev:

Av!
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 428
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6122

Indlægaf LadyFox » 6. mar 2016, 10:44

billiebean skrev:
Ado skrev:
billiebean skrev:

Musiksmag handler da også om personen? Altså, personligt synes jeg min musiksmag er mere sigende omkring hvem jeg er, end mit udseende.
Og jeg synes det virker til de to gutter har en ret god musiksmag, på trods af manglende evner. :lol:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 11. mar 2016, 18:51

Hey guys. Er i klar?
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10294

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. mar 2016, 18:53

:banan:
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Wiluna
Kort karma: 1
Likede indlæg: 13

Indlægaf Wiluna » 11. mar 2016, 18:54

Sophaya skrev:
Tibbler skrev:Har Blachman ikke engang sendt sin egen kunstner hjem? Eller husker jeg forkert?

Jo - kan ikke lige huske hvem, men det var obvious at personen var dårligst.

Det var to piger der kaldte sig noget ala 'Tandberg & Østerby' eller noget deromkring.
Morten Benjamin var genial :gogo:
1
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4294

Indlægaf Flora » 11. mar 2016, 19:00

Klar :pompom:
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 292
Likede indlæg: 4473

Indlægaf Rosa Espinosa » 11. mar 2016, 19:02

Synes ikke Mette skal tage kritik fra Remee så tungt. Synes hans inspiration og gejst i denne sæson, har ramt et all time low. Man bliver selv helt ugidelig når man ser eller hører på ham. Det smitter af.

Billede
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 721

Indlægaf Lykke » 11. mar 2016, 19:07

Så klar!
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 11. mar 2016, 19:09

Jaaaaah Alex :banan: Oh Alex your so fine, you so fine you blow my mind, hey Alex hey hey, hey Alex.

Skulle ikke have brugt så meget sukker i min kaffe i dag.
2
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5173

Indlægaf Fyrst Eberhard » 11. mar 2016, 19:10

Er der nogen der ved, om Kliffårt & Hegn er tidligere narkomaner, der nu er kommet ud på den anden side?

Det mangler vi at vide.
3
Peace!
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 11. mar 2016, 19:10

Nårh, han har fået en børnehave til at lave en halskæde til ham :lun:
0
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 11. mar 2016, 19:11

Fyrst Eberhard skrev:Er der nogen der ved, om Kliffårt & Hegn er tidligere narkomaner, der nu er kommet ud på den anden side?

Det mangler vi at vide.

Hvor skulle vi dog vide det fra, spørg dem?
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10294

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. mar 2016, 19:12

Hvad var det, der skete for Andrew?
0
Je suis un tableau noir.

Tilbage til "Film og TV"