Opkøb af hvidevarer?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Lismaens
Kort karma: 77
Likede indlæg: 467

Opkøb af hvidevarer?

Indlægaf Lismaens » 9. jan 2016, 04:17

Er der et sted der gør sig i det på Sjælland mon? :genert:

Jeg skal flytte til noget nyt, hvor det allerede er installeret og tvivler på at jeg når at få dem solgt på normal vis. Det drejer sig om en ny opvaskemaskine og en vaskemaskine.
0
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 230
Likede indlæg: 2454
Kontakt:

Re: Opkøb af hvidevarer?

Indlægaf Annione » 9. jan 2016, 06:49

Dba?
1
At rejse er at leve :love2:
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 9. jan 2016, 07:03

Annione skrev:Dba?

De er sat til salg på div. sider. Jeg tør bare ikke rigtig løbe risikoen med at de ikke bliver solgt, inden jeg flytter. Derfor ville det være fedt, hvis der var en biks der kunne komme og hente dem.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4280

Indlægaf Rapfisk » 9. jan 2016, 08:14

Hvis du ikke har brug for pengene, kan du høre Blå Kors, om de vil have dem doneret. Der er også en organisation, der hjælper flygtninge, som har fået boliger, med at indrette sig, men jeg har glemt, hvad den hedder.
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 9. jan 2016, 08:26

Rapfisk skrev:Hvis du ikke har brug for pengene, kan du høre Blå Kors, om de vil have dem doneret. Der er også en organisation, der hjælper flygtninge, som har fået boliger, med at indrette sig, men jeg har glemt, hvad den hedder.

De har kostet 8000kr tilsammen og er ikke ret gamle, og jeg har brug for alt hvad jeg kan skrabe ind. Det er ellers en fin tanke. Jeg har allerede givet forholdsvis nyt garderobeskab, sofabord og kommode videre samt en helvedes masse nye/let brugte sko fra mine unger til en der samlede ind til en flygtninge familie der netop havde fået lejlighed og stod med ingenting.
1
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 9. jan 2016, 10:08

hvad med den person der skal ovetage boligen efter dig?
0
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 9. jan 2016, 10:26

Panton skrev:hvad med den person der skal ovetage boligen efter dig?

Det er lejebolig gennem en boligforening, så den skal være helt tømt ved udflytning.
0
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 10. jan 2016, 12:42

Lismaens skrev:

Det er lejebolig gennem en boligforening, så den skal være helt tømt ved udflytning.

Det er min også og jeg købte en opvasker med, som kun var et halvt år. Ligeledes lod de en væg stå der delte en stor stue op i værelse og stue, samt El og rør føring til vaskemaskine. Alt skulle ellers tilbage til scrats men jeg ville gerne overtage og så var det iorden med både afdelingen og AAB. Det skal bare på skrift :)
0
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 10. jan 2016, 14:53

Panton skrev:
Lismaens skrev:

Det er min også og jeg købte en opvasker med, som kun var et halvt år. Ligeledes lod de en væg stå der delte en stor stue op i værelse og stue, samt El og rør føring til vaskemaskine. Alt skulle ellers tilbage til scrats men jeg ville gerne overtage og så var det iorden med både afdelingen og AAB. Det skal bare på skrift :)

Jeg er også lejer gennem AAB. Der er dog slet ikke fundet ny lejer endnu, har først opsagt den nu her, så jeg står med to lejligheder det næste stykke tid. Jeg flytter til den anden ende af landet, så jeg vil egentlig bare gerne have alt afviklet her inden jeg tager afsted så der ikke bliver noget rend frem og tilbage.

Jeg tror, at jeg har fundet frem til en biks i KBH der opkøber hvidevarer. Må lige give dem et kald i morgen for at høre om det kan betale sig. Ellers må de med mig og sælges det nye sted.
0

Tilbage til "Bolig"