Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Whoosh » 15. maj 2016, 20:38

Du kunne vel ikke lige aflevere et par trusser fra mig? :-D

De fylder ikke så meget. :slem:
1
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 603
Likede indlæg: 5005

Indlægaf Aima » 15. maj 2016, 20:43

Jeg smider snart min chefs kontaktinfo, ikke for at lyde krævende, men jeg skal altså et nøk op på timelønnen, hvis jeg skal efterkomme alle jeres (ellers fine) forespørgelser :lol:
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 15. maj 2016, 20:49

Sjo skrev:Aima: Bare husk, at du ikke skal kalde ham Mr Grand Prix, som de gjorde på P4Østjylland, de bonderøve. Jeg var lige dele af det her :rulle: og :lol:

Det her er præcis sådan noget, der kunne ske for mig, hvis jeg pludselig bliver lidt nervøs eller rådvild. Der kommer latterligheder ud af min mund, uden jeg selv kan kontrollere det, og det der 'Mr. Grand Prix' er lige nøjagtig sådan en lille satan der ligger på lur, bagest i min hjerne, klar til at kravle ud af kæften på mig, hvis jeg lige træder ord-vande et splitsekund. Jeg kan nærmest lige se det for mig. Åh-ha, nu begynder jeg faktisk allerede at blive lidt irriteret på mig selv på forhånd.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9134

Indlægaf Fru Sunshine » 15. maj 2016, 20:54

Aima skrev:
Sjo skrev:Aima: Bare husk, at du ikke skal kalde ham Mr Grand Prix, som de gjorde på P4Østjylland, de bonderøve. Jeg var lige dele af det her :rulle: og :lol:

Det her er præcis sådan noget, der kunne ske for mig, hvis jeg pludselig bliver lidt nervøs eller rådvild. Der kommer latterligheder ud af min mund, uden jeg selv kan kontrollere det, og det der 'Mr. Grand Prix' er lige nøjagtig sådan en lille satan der ligger på lur, bagest i min hjerne, klar til at kravle ud af kæften på mig, hvis jeg lige træder ord-vande et splitsekund. Jeg kan nærmest lige se det for mig. Åh-ha, nu begynder jeg faktisk allerede at blive lidt irriteret på mig selv på forhånd.

Han er ret sød og har ikke stjernenykker. Han vil sikkert bare smile af et Mr. Melodi Grand Prix.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1141
Likede indlæg: 6706

Indlægaf Wizzze » 15. maj 2016, 20:56

Stakkels mand, han ved slet ikke hvad han står overfor :lol:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 15. maj 2016, 20:58

Fru Sunshine skrev:
Aima skrev:

Han er ret sød og har ikke stjernenykker. Han vil sikkert bare smile af et Mr. Melodi Grand Prix.

Gånnok at vide. Uanset er det også bedre, end at jeg kommer til at panik-lægge an på ham eller nævne mine bryster på 'apropos ingenting'-måden.
4
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 115
Likede indlæg: 2130

Indlægaf sigge » 17. maj 2016, 09:06

Iiih, Aima. Nu er du jo nødt til at følge op med, hvilke pinligheder du så udsatte dig selv/Johnny for.
0
Brugeravatar
Mittemis
Kort karma: 23
Likede indlæg: 94

Indlægaf Mittemis » 17. maj 2016, 10:34

Jeg har ekspederet en meget afdanket Cory Feldman da jeg stod i receptionen på et hotel i London. Han var tydeligt påvirket, gemte sig bag kæmpe solbriller og havde ikke kontanter nok til regningen. Desuden var han tjekket ind sammen med en "lady of the night" som min manager så pænt kaldte dem. Men han kunne i hvert fald ikke betale, og havde ikke mulighed for (eller ville ikke) betale med kort. Så han sad i vores reception i meget lang tid og ventede på en eller anden som kom og betalte for ham. Han var meget aggressiv og det hele var bare SÅ pinligt og ubehageligt. Blev ved med den der "ved du ikke hvem jeg er, og så skal jeg stå her pga småpenge og bla bla bla".. Og nej, jeg vidste ikke hvem han var :tie: Men det kunne mine kolleger så oplyse mig om da han var gået :D
0
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 17. maj 2016, 11:15

Engang for 100 år siden, da jeg var bartender, har jeg nægtet at servere en flaske whisky for Lars Lilholt, fordi han ikke havde betalt for den forrige flaske, som han fik aftenen før. Han pustede sig op og begyndte med "Ved du ikke hvem jeg er"? Og det vidste jeg såmænd godt. Til gengæld vidste han ikke hvem jeg var: "Hende, der nægter at servere mere før regningen bliver betalt". Min chef sad i baglokalet og hørte det hele og grinede så meget, at han fik hikke...
12
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 24
Likede indlæg: 321

Indlægaf twinkle » 17. maj 2016, 12:23

Vi bor i Esbjerg, men en weekend var vi taget til hovedstaden for at slå til Søren. Vi besluttede os for at runde zoologisk have en af dagene, og stod fredeligt og kiggede på isbjørnene. Hørte en stemme jeg syntes lød bekendt og kiggede til den ene side.. Så stod kronprinseparret + børn fandme lige der ved siden af. Det viste sig, at det var Marys stemme jeg havde genkendt.

Jowjow..
4
getitright
Kort karma: 17
Likede indlæg: 181

Indlægaf getitright » 17. maj 2016, 12:29

Det er alment kendt i min vennekreds, at man ikke har været ordentligt i byen i Odense, før man har mødt Kim Larsen. Ham mødte jeg så i lørdags på det værtshus, hvor jeg skulle ind og se Eurovision af alle verdens ting. Han blev desværre ikke for at se showet, men sad (selvfølgelig) ude i rygerummet. :-p
0
I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.
Brugeravatar
Lux
Kort karma: 1
Likede indlæg: 86

Indlægaf Lux » 17. maj 2016, 15:04

Whoosh skrev: Og så har jeg en sær evne til at løbe ind i Anja Andersen.
Tror det er 7-8 gange efterhånden.

Hahaha samme her! :lol2: Generelt er jeg rigtig god til at støde på de samme kendisser flere gange. Der er sådan en kendt kok, som var dommer på Masterchef. Ham mødte jeg mange (!) gange i København, hvilket vi begge fandt ret sært til sidst. Men da jeg så en tilfældig dag stødte på ham i Odense, gloede han som om, at jeg var en potentiel stalker! :gisp: Det var sært! Jeg tror muligvis, jeg har sat en skræk i livet på ham, for jeg har ikke set ham siden :D

Derudover har jeg stået lige ved siden af Joshua Jackson og Diana Kruger i Paris, hvor vi alle kiggede ind ad vinduet til en smykkeforretning. Jeg var blevet så vant til, at ingen forstod mit danske, så jeg sagde til min søster "haha, hvor skørt. Ham, der står ved siden af mig, er Joshua Jackson". Da det gik op for mig, at han jo selvfølgelig godt kunne forstå sit navn, vendte jeg mig om mod ham, og han gjorde det samme mod mig. Så stod vi der og gloede lidt på hinanden, indtil jeg stak af, som den akavede person jeg er.
12
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 17. maj 2016, 15:08

Lux skrev:
Derudover har jeg stået lige ved siden af Joshua Jackson og Diana Kruger i Paris, hvor vi alle kiggede ind ad vinduet til en smykkeforretning. Jeg var blevet så vant til, at ingen forstod mit danske, så jeg sagde til min søster "haha, hvor skørt. Ham, der står ved siden af mig, er Joshua Jackson". Da det gik op for mig, at han jo selvfølgelig godt kunne forstå sit navn, vendte jeg mig om mod ham, og han gjorde det samme mod mig. Så stod vi der og gloede lidt på hinanden, indtil jeg stak af, som den akavede person jeg er.

:lol: Åh, hvor vidunderligt akavet.
1
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5023

Indlægaf Fyrst Eberhard » 25. maj 2016, 19:01

Stig Rossen, brokkede sig højlydt over ikke selv at kunne finde ud af de automatiske døre i et IC3-tog, så alle omkringsiddende blev pinligt berørte. Fremstod som en vaskeægte nar.

Og så ville skæbnen, at jeg skulle dele café med Brian Sandberg for nylig. Han hilser pænt, men det trækker naturligvis ned, at han går som om han har lavet i bukserne og har solbriller på indendørs.
0
Peace!
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7793

Indlægaf ShuruQ » 23. jun 2016, 21:37

Jeg kørte i bus med Anne Kejser i dag :-D.

Første sad jeg og tænkte; "det er da", og kunne bare ikke, til min store irritation, komme i tanke om navnet. Buschaufføren nævnte det senere og fik den der "ha, det var jo hende og gud ja, det er jo det hun hedder".
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Generelt"