Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 808
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8291
Kontakt:

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Ado » 9. jan 2016, 18:37

Whoosh skrev:
sigge skrev:Jeg har engang svømmet i samme pool som Anders Fogh Rasmussen i et badeland. :nerve:

Stod han stille i vandet og stirrede lidt koncentreret? :-p :slem:

:lol: :lol:
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4228

Indlægaf Flora » 9. jan 2016, 18:50

Jeg er engang stødt på Torben Jensen. Ham der spiller skurken i filmen Guldregn fra 1988. Da jeg så ham fik jeg faktisk en lille klump i maven fordi jeg var lidt bange for hans karakter i Guldregn, da jeg så den som barn :lol:
2
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 808
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8291
Kontakt:

Indlægaf Ado » 9. jan 2016, 18:54

Jeg har lavet og leveret mad til Lars Lilholt + band. Både til koncerter, men også privat. (Wow, hva'?).

Jeg har lavet mad til BSV herreholdet mange gange. (Uhhh...)

Jeg har fået mail fra Johanne fra Enhedslisten. Med roser til en klumme jeg havde skrevet.

Jeg har flirtet med Henrik Dahl. (Rene ord for pengene). Han er fandeme sjov.

Fået en krone af Erik Paaske, fordi han godt kunne lide rødhårede piger.
3
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9136

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jan 2016, 19:05

Hmm...
Jeg har mødt en del.
Kai Løvring
Tommy Seebach (der bare var noget af det sødeste mod os unger)
Dorthe Kollo
Arne og André Lundemann
Grethe Sønck (der gav mig en is og drillede mig lidt, fordi jeg havde gemt mig bag min mor, da hun skulle have et barn til at grynte i sangen om Claus-Jørgen).
Skærmtrolden Hugo (og jeg kan garantere for, at ham der først lagde stemme til ham var noget af et skår).
Jodle Birge
Henrik Strube
Johnny Logan
Bamse (der roste mig for min sangstemme)
Morten Staugaard

Og så var der Thomas Algren, der spillede Tore i Den Kroniske Uskyld. Øj, han var pæn.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5025

Indlægaf Fyrst Eberhard » 9. jan 2016, 20:36

Kokken Gorm Wisweh (vis mig dit køleskab, etc.) virkede også som en fed fyr. Han var vært ved et arrangement, jeg var inviteret til, og på trods af, at jeg mødte ham for første gang, fik jeg et hjerteligt sprutkram og en skæggnubber. Særdeles festlig gut, der senere smed kludene, efter stemningen havde løftet sig under loftet.

Jeg var totalt wasted (helt-ude-af-gå-i-byen-form), inden jeg mødte op, og kan derfor ikke med sikkerhed sige, om det foregik i en af de restauranter han var køkkenchef i, men sådan husker jeg det. Det endte i øvrigt i bræk på en sidegade, og et par solbriller der knækkede ved mødet med en fortovsrist - de drattede af, da jeg knækkede mig.

5 kokkehuer herfra.
5
Peace!
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5677

Indlægaf Animi » 9. jan 2016, 20:40

Jeg så engang Henrik Duer i metroen. Det var jeg ret begejstret over, da jeg har et crush på ham :lun:
Senere har jeg så fundet ud af at han har en tvillingbror -så måske var det alligevel ikke Henrik jeg så, men hans bror :gruble:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5915

Indlægaf LadyFox » 9. jan 2016, 20:48

Jeg har boet på vej med Zlatko Burić - sikker da en bitter mand. Måske ikke altid, men nogengange. Min mor har været oppe at skændes med ham, fordi han en travl dag synes min lillesøster (som var barn) stod i vejen og derfor lige gav hende "en skulder" så hun faldt ud mod vejen - godt nok en lille ensrettet en, men alligevel.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 9. jan 2016, 21:25

LadyFox skrev: synes min lillesøster (som var barn) stod i vejen og derfor lige gav hende "en skulder" så hun faldt ud mod vejen - godt nok en lille ensrettet en, men alligevel.

Skyldte hun penge? :gruble: :-D

Undskyld, jeg har lidt feber.
3
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 9. jan 2016, 21:31

Whoosh skrev:
LadyFox skrev: synes min lillesøster (som var barn) stod i vejen og derfor lige gav hende "en skulder" så hun faldt ud mod vejen - godt nok en lille ensrettet en, men alligevel.

Ja.. To.. Hundrede.. Tredive.. TUSSIND! :8:
6
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator

Indlægaf Whoosh » 9. jan 2016, 21:32

LadyFox skrev:
Whoosh skrev:

Og hun havde brugt hele lortet på Lego og slikkepinde. :gisp:
4
Brugeravatar
Whoosh
Moderator

Indlægaf Whoosh » 9. jan 2016, 21:33

Jeg har set Ole Henriksen.
Han er godt nok petit.
2
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 9. jan 2016, 21:34

Whoosh skrev:
LadyFox skrev:
Whoosh skrev:

Og hun havde brugt hele lortet på Lego og slikkepinde. :gisp:

Nok mere Bratz og Power Puff Pigerne-ting.
0
Brugeravatar
heysamaysa
Kort karma: 23
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 145

Indlægaf heysamaysa » 9. jan 2016, 21:52

jeg har set Goldie Hawn og kurt russel på Ibiza - det er snart 15 år siden, men hold da op hvor så hun slidt ud allerede den gang.

Jeg var helt overasket for hun så SÅ meget pænere ud på film. Men på den anden side Goldie er vel også ved at være oppe i årene! :gruble:
1
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4092

Indlægaf Viskelæder » 9. jan 2016, 21:57

Jeg var i NY sidste år, hvor min veninde og jeg gik rundt omkring Central Park. Pludselig kom der løbende en hel masse mennesker og paparazzi ned af vejen i vores retning, og jeg kunne høre, at nogle af dem skreg: "Lady Gagaaaaaa!", og så kørte der lige så langsomt en sort truck forbi ved siden af os, hvor Lady Gaga kiggede ud på os med en kæmpe stor sort afro-paryk på fra passagersædet.

Jeg har også engang for nok 15 år siden været inde i sådan et spilleland her i Aalborg med mine søskende, og min bror var helt vild og sagde, jeg skulle gå over og bede den mand der om en autograf. Det gjorde jeg, og bagefter spurgte jeg så om, hvem det var. Det var Brian Nielsen, den bøv.
1
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 9. jan 2016, 22:14

For ca 20 år siden sad jeg ved siden af kronprinsen i flyet. Det var børnepladserne oppe foran, for børn der rejste uden voksne, og kongefamilien åbenbart. Jeg sad vist bare og nedstirrede ham og overvejede om jeg skulle tilbyde ham en lakrids eller ej.

Og så møder jeg tit semikendte på en kaffebar på hjørnet. Der holder de åbenbart til.
2

Tilbage til "Generelt"