Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lækre Arne
Kort karma: 114
Likede indlæg: 703

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Lækre Arne » 10. jan 2016, 12:01

Annione skrev:Nårh ja. Jeg har lavet latte til Nikolaj Coster Waldau. Faktisk ganske svært at sige noget til sådan en lækker mand. "Kan jeg hjælpe næste hubba hubba øøøøhm" fik jeg vist sagt.... :-D

Årh ja. Ham har jeg også engang haft lureren på, i en bar engang. Vil ikke prale af at vi havde ret intens øjenkontakt. (Men det havde vi :devil: )
Jeg tror virkelig ikke jeg ville have kunnet tale to ord med ham. Det er SÅ overvældende når han er så lækker. For det er han. Og tusind gange mere irl.
4
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Indlægaf Kattefjæs » 10. jan 2016, 12:39

Lækre Arne skrev:Årh ja. Ham har jeg også engang haft lureren på, i en bar engang. Vil ikke prale af at vi havde ret intens øjenkontakt. (Men det havde vi :devil: )
Jeg tror virkelig ikke jeg ville have kunnet tale to ord med ham. Det er SÅ overvældende når han er så lækker. For det er han. Og tusind gange mere irl.

Jeg har siddet i et tog sammen med ham. Hele vejen fra København til Lejre. :slem:
1
Debra1
Kort karma: 2
Likede indlæg: 19

Indlægaf Debra1 » 10. jan 2016, 12:51

Jeg har siddet ved siden af LOC i toget, da jeg ved en fejl kom til at sætte mig på 1. klasse. Jeg sad der kun ganske kort og så ikke, at det var ham. Min mand fortalte mig det bagefter, da vi havde fundet en anden plads, som ikke var på 1. klasse.

Da jeg stadig boede hjemme, kom min søster en dag hjem en hund, som hun havde fundet. Da ejeren kom for at hente hunden, viste det sig at være Thomas Helmig. Jeg sad i natbukser med briller på og så meget ufiks ud.

Jeg har arbejdet i en burgerbar, hvor jeg har betjent Bamse.

I sidste uge så jeg Adam Duvå Hall i min lokale Netto.
1
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1916

Indlægaf Purple Haze » 10. jan 2016, 12:57

Har set alle mulige, og gør det jævnligt.
Bor i Kbh og går ud for døren indimellem, så det kan næsten ikke undgås.

Den bedste var nok Nicolai Koppel jeg så på en metrostation. Stod overfor ham og ventede, og overvejede hvor jeg havde ser ham før om det mon var en jeg kendte og om jeg så ikke burde hilse på ham? Har nok stirret lidt, sådan lidt fraværende, for det går pludselig op for mig at vi står og kikker hinanden dybt i øjnene og at han smiler sådan lidt "høhø-agtigt", jeg tænker at jeg hellere må hilse samtidig med at jeg kommer i tanke om hvor jeg "kender ham fra".
Så ender vist med dare at stå og åbne og lukke munden og så kom metroen heldigvis.
Tror han havde prøvet det før :-P

Nå ja og så var der den aften hvor Sisse Fisher ringede på, det var lidt sjovt fordi det var uventet. Hun skulle ind til naboen som også er kendt.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 163
Likede indlæg: 1846

Indlægaf Anilara » 10. jan 2016, 13:02

Jeg har talt med Jakob Wilson, Thomas Warberg og Simon Talbot et par gange (har en bekendt der er standupper (Daniel Lill)).
Har talt med Rasmus Seebach, som bl.a. spurgte om jeg var lesbisk fordi vi var inde på Cosy... Så spurgte jeg om han var til mænd...
Har skrevet med Mads Holger.
Har talt med en del håndboldspillere, da min søster er tidligere professionel og jeg selv har spillet 2.div.
Har talt med Tim Christensen og Jonas Bjerre (Mew), da jeg havde en eks der var musiker og som hjalp med at indspille plader.
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5174

Indlægaf Fyrst Eberhard » 10. jan 2016, 13:18

I Føtex, havde Stig Tøfting købt så meget, at han ikke selv kunne slæbe det, så han blev nødt til at gå udenfor for at hente en indkøbsvogn, EFTER at have betalt for varerne. Komplet fravær af planlægning.

Muligvis Stigs første regret.
4
Peace!
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 428
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6122

Indlægaf LadyFox » 10. jan 2016, 13:22

Anilara skrev:Jeg har talt med Jakob Wilson, Thomas Warberg og Simon Talbot et par gange (har en bekendt der er standupper (Daniel Lill)).
Har talt med Rasmus Seebach, som bl.a. spurgte om jeg var lesbisk fordi vi var inde på Cosy... Så spurgte jeg om han var til mænd...
Har talt med en del håndboldspillere, da min søster er tidligere professionel og jeg selv har spillet 2.div.
Har talt med Tim Christensen og Jonas Bjerre (Mew), da jeg havde en eks der var musiker og som hjalp med at indspille plader.

Er Wilson lige så "speciel" i virkeligheden som han er på detbatforumer? :lol:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 163
Likede indlæg: 1846

Indlægaf Anilara » 10. jan 2016, 13:28

LadyFox skrev:
Anilara skrev:Jeg har talt med Jakob Wilson, Thomas Warberg og Simon Talbot et par gange (har en bekendt der er standupper (Daniel Lill)).

Han var flink nok 2. gang jeg mødte ham. Der talte vi bare om Sønderborg som by og hans tid på sergentskolen. Men første gang bekræftede han alle mine fordomme fra woman ;) Det var to uges tid efter han havde været inde og blande sig i forummet, fordi han mente vi beskyldte ham uretfærdigt for at flirte med andre damer end hans kæreste. Jeg så ham så på Den glade gris, råflirte og møsse med flere damer... :D
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 428
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6122

Indlægaf LadyFox » 10. jan 2016, 13:34

Anilara skrev:
LadyFox skrev:

Han var flink nok 2. gang jeg mødte ham. Der talte vi bare om Sønderborg som by og hans tid på sergentskolen. Men første gang bekræftede han alle mine fordomme fra woman ;) Det var to uges tid efter han havde været inde og blande sig i forummet, fordi han mente vi beskyldte ham uretfærdigt for at flirte med andre damer end hans kæreste. Jeg så ham så på Den glade gris, råflirte og møsse med flere damer... :D

Jeger bare stadig bitter over at forsvare hans ære og ligesom påpege at de der damer i tråden ikke nødvendigvis frtalte sandheden eller var hvem de sagde -og så stadig få en sur PB fra Wilson. Det var sært. Måske han bare er en af dem man skal have flere gange med at gøre før det rent faktisk lykkes :lol:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Filejs
Kort karma: 4
Likede indlæg: 48

Indlægaf Filejs » 10. jan 2016, 13:41

Jeg stødte, da jeg var 16-17 år ind i Nik og Jay - på en motorvejsstation in the middle of fucking no where. Vi stod i samme kø, og min veninde og jeg opdagede først det var dem da de vendte sig om og havde købt hvad de skulle. Vi smilte bare til dem, og tror de var ret taknemmelige for at vi ikke lavede noget nummer ud af det. Det var først på vej ud i bilen det gik op for os, at vi ligesom havde været lige ved siden af vores dengang store idoler.

Så har jeg siddet ved siden af LOC i toget (det er vi åbenbart flere her der har, sikke en rundetrunte), da jeg havde taget 1. klasse da der ikke var flere pladsbilletter i stillezonen. Jeg endte med at måtte rykke mig til en ikke reserveret plads, da jeg simpelthen synes det var så ubehageligt :forvirret:

Så støder jeg tit ind på en blond herre i min lokale Føtex, jeg ved han er 'kendt' for et eller andet - men aner ikke hvad, og hver gang jeg ser ham prøver jeg virkelig at huske hvor pokker jeg har set ham. Han burde virkelig snart kommer over til mig: "Ja, du har set mig der-og-der, kan du så holde op med at studere mig sådan?"
2
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 10. jan 2016, 13:54

Whoosh skrev:
sigge skrev:Jeg har engang svømmet i samme pool som Anders Fogh Rasmussen i et badeland. :nerve:

Stod han stille i vandet og stirrede lidt koncentreret? :-p :slem:

:D Det er mange år siden, men så vidt jeg husker, bevægede han sig helt normalt omkring.
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 10. jan 2016, 14:11

Forresten har min søster Pyrus' autograf i sin studenterhue!
3
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 818
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8459
Kontakt:

Indlægaf Ado » 10. jan 2016, 14:37

Jeg har nidstirret en nydelig mand i Bruuns i Aarhus. Med sammenknebne øjne på den der "hvor er det nu vi kender hinanden fra?"-måde. Han stirrede selvfølgelig tilbage. Men jeg opfattede det som at han også spekulerede over, hvor vi kendte hinanden fra. Det endte med jeg hilste meget smilende på ham, og først der opdagede jeg, at det var HKH Marys far. Arme mand. :D
10
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 290
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2877

Indlægaf Fräulein L. » 10. jan 2016, 15:22

Jeg føler mig snydt!

Flere kendisser til udkants Danmark :lol:
2
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 10. jan 2016, 15:24

Skumfidusen skrev: Generelt rigtig sympatiske; især Søren Kaster.

I mit hoved kommer han aldrig til at hedde andet end Svend Smider. :-D
Han er egentlig en flot mand.
I hvert fald på billeder.
0

Tilbage til "Generelt"