Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 312
Likede indlæg: 5774

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Animi » 10. jan 2016, 15:30

For nogen år siden så jeg Sigurds Juleshow med min niece. Og selvom at min niece da syntes det var sjovt at møde og få taget billede med Sigurd fra Sigurds Bjørnetime, så var jeg nok en aaaanelse mere begejstret :love:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2610

Indlægaf Fillie » 10. jan 2016, 15:39

Skumfidusen skrev:Søren Kaster og Jes Dorph-Petersen plejede at spille squash i den klub i Helsingør hvor jeg også spillede. De var ret hyggelige og drillede hinanden godmodigt og prøvede at få os andre med i det. Generelt rigtig sympatiske; især Søren Kaster.

Atter konstaterer man, at der forsøges at brande squashspillere positivt...
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1717

Indlægaf Guilded_Lily » 11. jan 2016, 13:20

Sidste forår sad jeg bag et overgearet frisørpar, der tilsyneladende havde været på messe i London. De havde enormt travlt med at tale om alle deres faTAStiske oplevelser, fanTAStiske hotel, fanTAStiske mad, fanTAStiske alt muligt til deres sidemand. På et tidspunkt spørger den mandlige part så, hvad sidemanden laver. Hun er sangerinde. Nåda - om det er indbringende? Jow, det var det engang i 90'erne og nu sang hun solo og arbejdede samtidig som freelanche journalist/reporter af en art. Okay? Hvilket band hun så havde sunget i? Ray Dee Ohh. "Guuuuuud ja, du VIRKEDE altså også bekendt. Jeg kunne bare ikke finde ud af, hvornår jeg skulle have klippet dig!"

Mhmmm... Caroline Henderson er en meget tålmodig og overbærende kvinde! Vi kiggede meget sigende på hinanden, da vi rejste os i flyet i Billund :lol:
3
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 166
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2572

Indlægaf Mi55y » 11. jan 2016, 13:54

Da min søster og jeg engang var i London kunne vi knap mase os igennem menneskemassen ude foran H&M - menneskemassen havde bredt sig ud på kørebanen og der var politi til at dirigere. Nå, men vi kom da igennem og rundt om H&M for næsten at støde ind i David Beckham omme på bagsiden af butikken, da han i en mennesketom gade var på vej ud i sin bil.

Så har Dan Anton Johansen engang lagt an på mig på en bar i Kbh på den mest ucharmerende måde - det fik han ikke rigtig noget ud af.

Og så har jeg ofte ekspederet Nik og Jay, Joey Moe, Ulla Pia og Mikkel Kessler samt mor Ann, da jeg arbejdede på Bryggen.
1
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Lækre Arne
Kort karma: 114
Likede indlæg: 703

Indlægaf Lækre Arne » 11. jan 2016, 14:16

Jeg synes det er ret svært at undgå at rende ind i kendisser, som en anden også nævner, når man bor og færdes i København.
I don't kiss and tell, men har flere gange festet med meget kendte mennesker, og spotter ugentlig kendte ansigter, når de lufter hund der hvor jeg bor.
Jeg boede på et tidspunkt ved frb.have og brugte haven dagligt. Der er totalt overrendt med kendisser i løbetights, med barnevogne, og kissemissende :lun:

Det der irriterer mig allermest er når jeg ikke kan gennemskue hvor jeg kender folk fra. Det resulterer netop i alle de der akavede blikke og situationer :lol: - erindrer da tydeligt at have hilst hjerteligt på flere. Og det vil helt hundrede ske igen :D Så kan man jo håbe at en af dem snakker tilbage en dag :fløjt:
0
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3454

Indlægaf HappyPaww » 11. jan 2016, 19:50

Jeg arbejder lige ved Amalienborg og stort set dagligt ser jeg Frede og/eller Mary med et par unger i Christiania-cyklen på vej til skole. Det er alligevel lidt sejt, synes jeg :)
5
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5034

Indlægaf Aima » 11. jan 2016, 19:55

HappyPaww skrev:Jeg arbejder lige ved Amalienborg og stort set dagligt ser jeg Frede og/eller Mary med et par unger i Christiania-cyklen på vej til skole. Det er alligevel lidt sejt, synes jeg :)

Megasejt! Mary kunne nok godt gøre mig starstruck, jeg elsker hende.

Jeg ser forresten sommetider Jane Aamund. Vi siger hej! (Men det gør alle jo her, øv).
3
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5034

Indlægaf Aima » 11. jan 2016, 20:03

Nåja, apropos starstruck. For nogle år siden var jeg til noget festhalløj, hvor jeg sad ved siden af unge, pæne Christopher under middagen. Han var vildt skøn, og i øvrigt også Mads Langer som sad ved bordet bagved. Jeg var ikke mere påvirket af Christophers tilstedeværelse, end jeg ville have været af alle mulige andre unge, meget pæne, mænd. Men hver gang han nævnte 'sin kæreste' stoppede jeg nærnest med at trække vejret og kunne slet ikke deltage i samtalen (vi sad vist otte ved hvert bord, så det var heldigvis mest sådan noget fælles-snik-snak). Hans kæreste var jo MEDINA! :love:

Han fortalte i øvrigt bl.a. at hun kunne stå 90 sekunder i en perfekt planke :lol:
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2717

Indlægaf Urtekussen » 11. jan 2016, 20:22

Jeg har én gang set Søren Ryge på Århus banegård.
3
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3456

Indlægaf dgd2007 » 11. jan 2016, 20:43

Steve Irwin, Mel Gibson, Ryg & Kaas, Holger Juul Hansen, Else Marie, Kim Larsen, Erhard Jacobsen, Poul Møller, Anker Jørgensen, Svend & Margrete Auken, Brixtofte, Søvndahl, Holger K., Mette Frederiksen, Dronning Margrethe ...

De fleste dog blot på gaden banegprden, lufthavnen eller lignende - så ingen saftige hemmeligheder at åbenbare.
Anker havde en gevaldig udstråling (det var dengang han var statsminister)! Auken var 2m høj eller noget i den stil. Preben Kaas var skidefuld og på rulleskøjter og faldt og kom alvorligt til skade senere på aftenen, men ellers vist ikke noget særligt ... :gruble:
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6083

Indlægaf LadyFox » 11. jan 2016, 21:09

Jeg mødte Roland Møller på et værtshus, og han var stiv og ubehøvlet, og prøvede at score mig og fattede ikke en afvisning. Det var lige efter R var kommet på dvd, og den havde jeg ikke set så jeg anede ikke hvem manden var, udover han plabrede løs om hvilken kendis han synes han var :tie: Pludselig kunne han ikke finde sin mobil, og var helt panisk og jeg tænkte jeg nok hellere måtte hjælpe manden, for jeg gad ikke høre på hans flæberi. Vi ledte i en times tid og jeg måtte give op, efter det blev han endnu mere ubehøvlet og skiftes mellem at være passiv aggressiv og så bare aggressiv.
Min kæreste var også stiv - så han synes det kunne være fedt at hive nogle mennesker fra værtshuset med op til morgen fest - blandt andet Roland, men allerede på vejen kunne han godt se hvad jeg mente med at ham Roland ikke virkede skide fed - og så snart vi fik chancen skred vi fra ham.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
ExCoastal
Kort karma: 40
Likede indlæg: 348

Indlægaf ExCoastal » 11. jan 2016, 21:10

Jeg har boet en del år ude ved kysten lige syd for San Francisco, og der bor en del kendte der. Men de kan som regel gå i fred, de lokale respekterer deres privatliv.

De kendte skal jo også handle, så i den lokale Safeway i Half Moon Bay har jeg set nogle stykker. Neil Young, Tracy Chapman og Chris Isaak, som nok er de mest kendte på kysten.

En lidt sjov historie. Jeg blev kortvarigt arbejdsløs nogle måneder efter jeg var flyttet ud til kysten. Min daværende kæreste havde mange ideer til, hvordan jeg kunne få dagene til at gå. En af dem var at deltage i de lokale Nature Walks. Så jeg smuttede ned på biblioteket og meldte mig til en tur ved Purisima Creek, lige syd for Half Moon Bay. Vi var nok 15 mennesker, der stod og ventede, der hvor vandrestien starter. Jeg var ikke den eneste, der tabte næse og mund, da vores guide dukkede op. Det var Neil Young! Vi fik så en tre timers gåtur i det smukke og kuperede terræn omkring Purisima Creek og de nærliggende bakker med en voldsomt engageret guide. En absolut fantastisk oplevelse!
11
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3456

Indlægaf dgd2007 » 11. jan 2016, 21:12

Nå ja, og Anne Linned og Sanne Salomonsen :)
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 11. jan 2016, 21:20

Jeg har også mødt Anker Jørgensen, da jeg var ung DSU'er.
Han var sød.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 528
Likede indlæg: 2495

Indlægaf Bøtte » 11. jan 2016, 21:42

Jeg bor i en håndboldby, så jeg ser jævnligt håndboldspillere. Sidst var det Lærke Møller ved hallen hvor min datter går til gymnastik. Ser jævnligt hendes bil i bybilledet. En overgang havde jeg samme yndlingscafé som Lars Rasmussen (lille Lars fra landsholdet), både han og jeg spiste der jævnlig.

Jeg har siddet ved bord ved siden af Karen Lise Mønster og Søren Spanning på et pizzaria.

Har ekspederet Claus Møller Jakobsen og hans ekskone.

Jeg har jævnligt trænet samtidigt med Bent Nyegaard. Han er jævnt dårlig til at tørre maskiner af efter brug ;)

Har set Sofie Lassen Kahlke i vores gågade.
Har stået bag Martin Brygman til en lille lokal sommerfestival.

Det er lige dem jeg husker på stående fod.
0
S :lun:
V :lun:

Tilbage til "Generelt"