Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 369
Likede indlæg: 10757

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Fyrst Eberhard » 11. jan 2016, 22:12

Jeg havde et close encounter med Rene Dif i en svømmehal engang. Jeg havde skabet næst-længst inde i hjørnet af det ellers helt tomme omklædningsrum. Han havde naturligvis dét længst inde i hjørnet og forsøgte at mase sig forbi, nøgen.

Han er jo faktisk en stor halvtyk dreng med mange tatoveringer, som jeg fik set helt tæt på, mens han hundsede med datteren, der ikke klædte sig på i helt det tempo, som papa Dif forventede.

Egentlig en kæmpe skiderik, attitudemæssigt.
0
Peace!
Brugeravatar
Sophies-mor
Likede indlæg: 2655

Indlægaf Sophies-mor » 11. jan 2016, 22:20

Fyrst Eberhard skrev:Jeg havde et close encounter med Rene Dif i en svømmehal engang. Jeg havde skabet næst-længst inde i hjørnet af det ellers helt tomme omklædningsrum. Han havde naturligvis dét længst inde i hjørnet og forsøgte at mase sig forbi, nøgen.

Han er jo faktisk en stor halvtyk dreng med mange tatoveringer, som jeg fik set helt tæt på, mens han hundsede med datteren, der ikke klædte sig på i helt det tempo, som papa Dif forventede.

Egentlig en kæmpe skiderik, attitudemæssigt.

Det tror jeg, at de fleste forældre kan blive, hvis barnet er et snøvlehoved.
Min datter kan nemt få 20 minutter til at gå med bare at tage jakke, støvler og skoletaske på. Og hvis hun så skal ud at lege: så tager det i omegnen af 5 sekunder.
Så uden at have set situationen - han kan have været ganske almindeligt "forældrestresset"... hvis ikke jeg/vi hundser med datteren, så kommer hun ingen vegne. Selv om vi gerne ville være rummelige og give hende tid osv. :stoned:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Sophies-mor
Likede indlæg: 2655

Indlægaf Sophies-mor » 11. jan 2016, 22:23

On topic:
Jeg har givet håndslag med Garth Brooks - hyggelig fyr.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 418
Likede indlæg: 3650
Kontakt:

Indlægaf Annione » 12. jan 2016, 02:28

L.O.C. og Christiane gik en gang forbi min gadedør og ind i supermarkedet ved siden af.
Da jeg fortalte min veninde om at jeg havde set L.O.C. og Christiane F. var hun knust af grin - det ville faktisk også være et sært par :-D
5
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 31
Likede indlæg: 825

Indlægaf catnip » 13. jan 2016, 00:22

Ah....en del faktisk.

Men de to bedste var nok da jeg delte et glas vand med Ellen Hillingsøe (hun er skidesød) eller da Lars H.U.G småflirtede med mig en varm sommerdag foran Mikkeller på Vesterbro... :blush2:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 367
Likede indlæg: 3712

Indlægaf Guilded_Lily » 13. jan 2016, 07:58

Anja Andersen og forældre på Restaurant Fellini i Ebeltoft.
0
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 200
Likede indlæg: 2430

Indlægaf Badesandalen » 22. jan 2016, 10:57

Altså hvis vi bare taler om 'in the wild', så gik Thomas Eje først forbi den ene vej og derefter den anden en gang jeg sad og spiste en frokostbøf på Jensens i Sønderborg.

For et par år siden var jeg ude på en gård for at se køerne danse sammen med min søster og niece og da så jeg åbenbart også en kendt, jeg aner bare ikke hvem han er. Min søster kom lidt op at køre over det og blev ved med at kigge efter ham, og der var også andre til stede der åbenbart kendte ham.
0
"I deal in pimp mentalities."
Brugeravatar
ExCoastal
Kort karma: 84
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 1512

Indlægaf ExCoastal » 23. jan 2016, 00:28

Jeg har et par gange braset ind i kendte mennesker. Første gang var på et hotel i Stockholm, hvor jeg vadede ind i Naomi Campbell. Hun tog det nu pænt :) Claudia Schiffer var flad af grin.

Jeg fik endda lov til at købe drinks til dem begge to i hotelbaren senere på aftenen til stor forbløffelse hos mine mandlige kolleger.

En anden gang vadede jeg ind i Tony Curtis på en restaurant i San Francisco. Han ville ud, jeg ville ind... Han tog det nu også pænt :)
3
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 619
Likede indlæg: 8077

Indlægaf dgd2007 » 23. jan 2016, 09:28

Ballademager skrev:Har hilst på Kim Larsen på en hoteltrappe i Århus. Var på arbejde som stuepige, så var udstyret med spand, håndklæder og klude :D Kunne ikke finde på noget at sige, bortset fra "hej". På samme hotel skulle jeg gøre Jesper Langbergs suite ren, mens han var derinde. Det var en smule akavet, særligt fordi han måtte kalde mig tilbage to gange bagefter, fordi der var lidt mere, som han gerne lige ville have gjort :genert: [...]

Apropos hoteller, så var jeg i en periode for mange herrens år siden natportier på en hotel ... det mest grinagtige jeg var ude for et par gange, var sådan nogle semi-celebraties, der bare stillede sig op ved skranken og regnede med, at man vidste, hvem de var, og hvilken nøgle de skulle have udleveret! :fløjt:
3
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 60
Likede indlæg: 1074

Indlægaf billiebean » 26. jan 2016, 17:30

Jeg boede efter gymnasiet i Paris og arbejdede som PR-pige i en periode. Det gjorde, at jeg fik gratis billetter til alt muligt gejl. Fx var jeg til premieren på Bridget Jones Diary 2 på Champs-Elysées - elendig film! - men endte på den vilde natklub med masser af canapeer, bobler og Renee Zellweger og Colin Firth (og et par hundrede andre :cool2: ). En anden gang var jeg til noget fancy mode-receptions-halløj på en anden klub på en sidegade til Champsen, hvor de havde en freakin' tiger i bur i indgangspartiet! Det var madness! Og så var der en masse franske kendisser og sad ved siden af en vældig selvfed balletstjerne fra operaen.

Min kærestes onkel er modelagent og var med til at starte et af de største modelbureauer op i New York i 80erne, så min kæreste har været på stranden med Kate Moss eller "Auntie Katie" og andre supermodeller, når de var med onklen hjemme på ferie. Godt med coke fik de i hvert fald, for engang havde onklen givet min kæreste et par badeshorts, hvor han lige havde glemt at tømme lommen.

Har arbejdet i et stort koncert/teaterhus i en årrække under mine studier. Her så og servicerede vi ofte kendte mennesker. Jeg husker bedst Svend Auken, som skulle af med sin jakke :lun:
1
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2039

Indlægaf Marichen12 » 28. jan 2016, 17:33

Jeg hilser med jævne mellemrum på Erik Clausen, når jeg triller Vesterbro tyndt med barnevogn. Han hilser altid pænt igen. Han minder en del om min far, både af udseende og sim han (ofte) fremstår på film, så første gang hilste jeg vist lidt overdrevet, da jeg i et kort øjeblik troede han VAR min far :blush:
5
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 1. feb 2016, 14:18

Jeg (og en ven) har engang i byen uforvarende løjet for stand-up komiker Jacob Tingleff, om at vi havde været inde og se det show han netop havde afholdt.

Han spurgte, og min ven sagde ja, og så var vi jo nødt til at blive i rollen. Efterhånden som samtalen skred frem blev det dog ret tydeligt at vi løj, da referencerne overhovedet ikke stemte overens. Han kunne selvfølgelig mærke det og lidt utilpas ved situationen valgte han diskret at gå.

Men han tog det flot.

Thomas Hartmann, som stod lige ved siden af, lurede det derimod med det samme, stak næsen i sky og virkede pissed. Ham har jeg aldrig kunnet li´.
0
Peace!
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 418
Likede indlæg: 3650
Kontakt:

Indlægaf Annione » 1. feb 2016, 14:21

Åhhh. Claes Bang. Jeg var i praktik på Ålborg teater og har bagt rigtig mange boller til ham.

Det er maaaange år siden, men han er stadig hot.
2
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 1. feb 2016, 15:47

Skumfidusen skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Jeg (og en ven) har engang i byen uforvarende løjet for stand-up komiker Jacob Tingleff, om at vi havde været inde og se det show han netop havde afholdt.

Han spurgte, og min ven sagde ja, og så var vi jo nødt til at blive i rollen. Efterhånden som samtalen skred frem blev det dog ret tydeligt at vi løj, da referencerne overhovedet ikke stemte overens. Han kunne selvfølgelig mærke det og lidt utilpas ved situationen valgte han diskret at gå.

Men han tog det flot.

Thomas Hartmann, som stod lige ved siden af, lurede det derimod med det samme, stak næsen i sky og virkede pissed. Ham har jeg aldrig kunnet li´.

Det minder mig om - jeg stod engang i kø og skulle ind på et lille sted i Helsingør, der skulle have standup. Eller, vel egentlig ikke kø; vi ventede på at de åbnede døren. Der kom så en gut og bankede på og spurgte om de ikke måtte komme ind. Det måtte de ikke. "Jamen, det er pissekoldt", sagde gutten. Det var det også. Bidende. Men nej, han måtte vente. "Jamen, det er mig, der skal optræde", sagde han så. Det var det også. Jeg tror faktisk netop det var Hartmann. Krukket var han i hvert fald ikke :). Faktisk nærmest selvudslettende høflig.

Og så var en af mine gamle kolleger rundet ud af noget Elite-models, hvor han havde arbejdet. Ikke som model, dog. Hans kone var virkelig meget brugt og tjente styrtende dengang, uden ret mange dog vidste hvem hun var. Men jeg var med dem på Nokken og vil tro jeg der mødte hver eneste vinder af Face of The Year der havde været inden for de foregående fem år. Jeg vidste ikke hvem de alle sammen var, men de så mægtig rare ud.

Jeg har selvfølgelig kun episoden at basere mit indtryk af Hartmann på, men det var egentlig også rigeligt, og ud fra den, slog han mig som helt vanvittigt full-of-himself, hvor opfattelsen af egen lækkerhed skygger for enhver form for selvironi, accept af kritik osv.

Taget ud af kontekst, er jeg i øvrigt ret vild med passagen; "..Hans kone var virkelig meget brugt og tjente styrtende dengang, uden ret mange dog vidste hvem hun var.."
0
Peace!
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2682

Indlægaf Danseprinsesse » 2. feb 2016, 16:05

For et par år siden var jeg ude med nogle veninder. Vi endte på en bar, hvor Anders W. Berthelsen var. Jeg synes han er knæsmeltende fantastisk og afsindigt charmerende.
På et tidspunkt kom han så gående imod mig, vinkede og smilede stort med alle tegn på gensynsglæde. Jeg husker, at min hjerne kørte på højtryk "hvor pokker kender jeg ham fra". Da han nåede hen til mig og gav mig et knus og sagde "nej, hvor er det længe siden, hvordan har du det?", gik det langsomt op for mig, at nogen tog pis på mig.
Det eneste jeg fik sagt til manden var "æh... du er pæn", han sagde "tak, i lige måde" og begyndte vist at blive ligeså genert ved situationen som jeg var.
Min veninde havde åbenbart mødt ham i baren og havde lokket ham til at spille lidt skuespil.

Jeg levede rigtig længe højt på, at Anders W. Berthelsen (næsten) havde sagt, at jeg var pæn.
13

Tilbage til "Generelt"