Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5030

Re: Celebrity sightings - fortæl, fortæl

Indlægaf Fyrst Eberhard » 1. feb 2016, 14:18

Jeg (og en ven) har engang i byen uforvarende løjet for stand-up komiker Jacob Tingleff, om at vi havde været inde og se det show han netop havde afholdt.

Han spurgte, og min ven sagde ja, og så var vi jo nødt til at blive i rollen. Efterhånden som samtalen skred frem blev det dog ret tydeligt at vi løj, da referencerne overhovedet ikke stemte overens. Han kunne selvfølgelig mærke det og lidt utilpas ved situationen valgte han diskret at gå.

Men han tog det flot.

Thomas Hartmann, som stod lige ved siden af, lurede det derimod med det samme, stak næsen i sky og virkede pissed. Ham har jeg aldrig kunnet li´.
0
Peace!
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 230
Likede indlæg: 2445
Kontakt:

Indlægaf Annione » 1. feb 2016, 14:21

Åhhh. Claes Bang. Jeg var i praktik på Ålborg teater og har bagt rigtig mange boller til ham.

Det er maaaange år siden, men han er stadig hot.
2
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 1. feb 2016, 15:47

Skumfidusen skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Jeg (og en ven) har engang i byen uforvarende løjet for stand-up komiker Jacob Tingleff, om at vi havde været inde og se det show han netop havde afholdt.

Han spurgte, og min ven sagde ja, og så var vi jo nødt til at blive i rollen. Efterhånden som samtalen skred frem blev det dog ret tydeligt at vi løj, da referencerne overhovedet ikke stemte overens. Han kunne selvfølgelig mærke det og lidt utilpas ved situationen valgte han diskret at gå.

Men han tog det flot.

Thomas Hartmann, som stod lige ved siden af, lurede det derimod med det samme, stak næsen i sky og virkede pissed. Ham har jeg aldrig kunnet li´.

Det minder mig om - jeg stod engang i kø og skulle ind på et lille sted i Helsingør, der skulle have standup. Eller, vel egentlig ikke kø; vi ventede på at de åbnede døren. Der kom så en gut og bankede på og spurgte om de ikke måtte komme ind. Det måtte de ikke. "Jamen, det er pissekoldt", sagde gutten. Det var det også. Bidende. Men nej, han måtte vente. "Jamen, det er mig, der skal optræde", sagde han så. Det var det også. Jeg tror faktisk netop det var Hartmann. Krukket var han i hvert fald ikke :). Faktisk nærmest selvudslettende høflig.

Og så var en af mine gamle kolleger rundet ud af noget Elite-models, hvor han havde arbejdet. Ikke som model, dog. Hans kone var virkelig meget brugt og tjente styrtende dengang, uden ret mange dog vidste hvem hun var. Men jeg var med dem på Nokken og vil tro jeg der mødte hver eneste vinder af Face of The Year der havde været inden for de foregående fem år. Jeg vidste ikke hvem de alle sammen var, men de så mægtig rare ud.

Jeg har selvfølgelig kun episoden at basere mit indtryk af Hartmann på, men det var egentlig også rigeligt, og ud fra den, slog han mig som helt vanvittigt full-of-himself, hvor opfattelsen af egen lækkerhed skygger for enhver form for selvironi, accept af kritik osv.

Taget ud af kontekst, er jeg i øvrigt ret vild med passagen; "..Hans kone var virkelig meget brugt og tjente styrtende dengang, uden ret mange dog vidste hvem hun var.."
0
Peace!
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2093

Indlægaf Danseprinsesse » 2. feb 2016, 16:05

For et par år siden var jeg ude med nogle veninder. Vi endte på en bar, hvor Anders W. Berthelsen var. Jeg synes han er knæsmeltende fantastisk og afsindigt charmerende.
På et tidspunkt kom han så gående imod mig, vinkede og smilede stort med alle tegn på gensynsglæde. Jeg husker, at min hjerne kørte på højtryk "hvor pokker kender jeg ham fra". Da han nåede hen til mig og gav mig et knus og sagde "nej, hvor er det længe siden, hvordan har du det?", gik det langsomt op for mig, at nogen tog pis på mig.
Det eneste jeg fik sagt til manden var "æh... du er pæn", han sagde "tak, i lige måde" og begyndte vist at blive ligeså genert ved situationen som jeg var.
Min veninde havde åbenbart mødt ham i baren og havde lokket ham til at spille lidt skuespil.

Jeg levede rigtig længe højt på, at Anders W. Berthelsen (næsten) havde sagt, at jeg var pæn.
13
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 23. mar 2016, 19:35

Jeg snuppede for nyligt det sidste stykke æbleflæsk, på et frokostbord, for næsen af Michael Jeppesen. Han tog det pænt, og sagde ikke et pip, selvom jeg taktisk havde taget den modsatte tur rundt om bordet, bare for at vinde kampen. Og jeg var kun gæst. Han kigger meget ned i bordet/gulvet, bemærkede jeg desuden. Mystisk for en journalist. Men jeg kan godt lide ham. Skulle vi stå i samme situation igen, giver jeg ham min frikadelle.
1
Peace!
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1818

Indlægaf Anilara » 23. mar 2016, 20:35

I går så jeg både Paw fra Infernal, Nikolaj Stokholm og Omar Mazouk tilfældigt på Frederiksberg.
0
LaSantaGirl
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Indlægaf LaSantaGirl » 29. mar 2016, 22:40

Moxy-lady skrev:Synes at det er sjovt at Jacob Wilson har været på både Jubii og Woman for at afkræfte/deltage i debatten om hans utroskab :lol:

?? Fortæl Fortæl?? Jeg har prøvet at google indlægget men kan ikke finde det. Men lidt skidt for manden at det næste ord der dukker op efter Jacob Wilson er "utro"... :8: Har nu altså hørt at der er noget om det. Og de der komikere i byen... :ivrig:
1
Blonderella
Kort karma: 21
Likede indlæg: 293

Indlægaf Blonderella » 30. mar 2016, 21:31

Da Clinton var på præsident besøg i dk for maaaaaange år siden, var jeg i Rom. Bill var efter sigende taget direkte videre til USA efter besøget i dk, men en formiddag på vej rundt på sightseeing i et dyrt kvarter, blev jeg og min daværende kæreste pludselig skubbet i ryggen af bevæbnede mænd. Og bag dem gik Bill Clinton. Det er nok den sejeste kendte jeg har set :blush:

Og ellers har jeg siddet ved siden af Aqua til en Michael Jackson koncert i parken.

Og set Lars rathje og Jesper Skibby til en volbeat koncert

Nå ja og jeg har betjent Ulrik wilbæk en del gange i kassen da jeg var kasserer
3
LaSantaGirl
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Indlægaf LaSantaGirl » 30. mar 2016, 21:38

Sejt ❤️
1
Brugeravatar
egernunge
Kort karma: 58
Likede indlæg: 410

Indlægaf egernunge » 30. mar 2016, 22:06

Da jeg var journaliststuderende, var jeg i praktik i kommunikationsafdelingen på en virksomhed. En dag kom James P. Cain, den daværende amerikanske ambassadør, på virksomhedsbesøg. Jeg blev sendt hen for at interviewe ham om besøget, så jeg kunne skrive en lille artikel om det til hjemmesiden.

Han var meeeeget amerikansk, hvilket resulterede i nogle fantastiske citater. Da artiklen var blevet publiceret, kom en af de medarbejderne i virksomheden ind og spurgte, hvem der havde drukket ambassadøren fuld og interviewet ham :lol:

Derudover har jeg drukket vin med Emil Thorup. Han udlejede et værelse, som jeg var ude at se på. Det var før han blev kendt.
1
Brugeravatar
Kasper
Kort karma: 28
Likede indlæg: 231

Indlægaf Kasper » 31. mar 2016, 00:33

Jeg sad bag Jonatan Spang i flyveren til Italien i torsdags, og så ham igen i lufthavnen efter hjemturen i mandags.

Torsdagen før skulle jeg til Berlin, og så Anders Lund Madsen i lufthavnen, og sad et par rækker bag LOC og Christiane Schaumburg i flyet derned. Der sad nogle piger bag mig, som var helt omg gaga over det.

Faktisk havde jeg oprindeligt fået tildelt det yderste sæde ved siden af dem, men skiftede ved check-in. Det kunne jeg sikkert have solgt i dyre domme til de der starstruck piger :D
Senest rettet af Kasper 31. mar 2016, 00:41, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Kasper

Indlægaf Kasper » 31. mar 2016, 00:40

Og i Berlin så jeg en del mere eller mindre kendte fodboldspillere. Bl.a. nogle fra det tyske landshold der tabte VM-finalen i 1966 til England; Thomas Berthold, som vandt VM med Tyskland i 1990; David Howells, der spillede for Tottenham i 80'erne og 90'erne og Shmuel Rosenthal, som var den første Israelske spiller, der spillede i Tyskland efter anden verdenskrig.
0
Blonderella
Kort karma: 21
Likede indlæg: 293

Indlægaf Blonderella » 31. mar 2016, 06:40

Nå ja - jeg har byttet sæde med Søren sko i flyveren til London for et par år siden. Uha uha
0
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 603
Likede indlæg: 5005

Indlægaf Aima » 31. mar 2016, 10:31

Kasper skrev:Torsdagen før skulle jeg til Berlin, og så Anders Lund Madsen i lufthavnen, og sad et par rækker bag LOC og Christiane Schaumburg i flyet derned. Der sad nogle piger bag mig, som var helt omg gaga over det.

VAR CHRISTIANE OG LOC SAMMEN?!?! De var mit yndlingspar efter Frede og Mary! OMG!
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Kasper

Indlægaf Kasper » 31. mar 2016, 11:24

Aima skrev:
Kasper skrev:Torsdagen før skulle jeg til Berlin, og så Anders Lund Madsen i lufthavnen, og sad et par rækker bag LOC og Christiane Schaumburg i flyet derned. Der sad nogle piger bag mig, som var helt omg gaga over det.

VAR CHRISTIANE OG LOC SAMMEN?!?! De var mit yndlingspar efter Frede og Mary! OMG!

OMG JA DET VAR DE!!1! Billede
4

Tilbage til "Generelt"