Er du serieutro ?

Brugeravatar
Torn
Kort karma: 65
Likede indlæg: 1130

Re: Er du serieutro ?

Indlægaf Torn » 11. jan 2016, 20:26

Jeg kom til at se forud i Narcos. Jeg turde ikke fortælle min kæreste det, så vi endte med at se de to sidste afsnit sammen, hvor jeg lod som om, det var første gang jeg så dem. So shoot me.
0
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Badesandalen » 11. jan 2016, 20:38

Jeg vil nu ikke sige at man er serie-utro bare fordi man ser en serie alene ved siden af det man ser sammen. De serier vi ser sammen ser jeg ikke uden ham, og jeg forventer at det går den anden vej også. :whip:
Der er dog en side jeg ofte frekventerer, som desværre er ret liberal med deres information, men ikke deres advarsler... :blush:
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5917

Indlægaf Smiling_Goat » 13. jan 2016, 00:55

Desværre ikke.. :genert:

Jeg starter med at se en serie, han ser med, synes serien er god, og pludselig skal vi se den sammen.. Suk

Nogle gange ville det bare være fedt, hvis man kunne sætte noget på, når man var alene.. Så nu er jeg begyndt at se serier, han slet ikke kender. Vent, det må jo være den ultimative serieutroskab... Det må være utroskab i dobbeltlivskaliberen :shock:
0
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 13. jan 2016, 08:21

Vi har både serier vi ser fælles (Pt modern family), og så ser vi begge to en masse hver for sig. Vi ser meget sjældent reelt TV, næsten kun streaming, og har kun tvpakke, fordi man skal have det i denne her boligforening for at få internet.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Film og TV"