Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 813

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Maoam » 22. okt 2015, 08:58

Maoam skrev:Nar er et hårdt ord, men det her var irriterende..

Jeg har bagt fødselsdagskage til 40 mand på hans arbejde i går aftes, fordi han gerne ville have det med.

Hans kommentar her til morgen? Et surt "Hvordan skal jeg have det med på cykel?". Og at fredag ikke er en god dag at have kage med, fordi der allerede er kage. Det kunne han godt have sagt i onsdags, hvor vi aftalte, at jeg skulle bage i går, så han kunne have det med i dag.

Giver mig ikke ligefrem lyst til at bage til ham igen.

Som svar på jeres søde kort vil jeg lige komme med en opdatering. Jeg fik en stor undskyldning, da han kom hjem fra arbejde. Han havde sovet meget dårligt og var morgengnaven.
14
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3524

Indlægaf Ballademager » 31. okt 2015, 11:15

Lige nu... Han har givet en kammerat ok til at være hos os sådan on-off fra den 18. december til efter nytår. Vi havde snakket om en weekend lige op mod jul, og så lige omkring nytår. Men sgu ikke hele ferien! Kammeraten er en rigtig fin fyr, så det er ikke fordi, der er noget galt med ham, og han skal jo også til sin egen familie til jul, men jeg orker ikke at have besøg så længe. Man slapper bare ikke af på samme måde, og det føles bare ikke helt som ferie så.
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 6813

Indlægaf Wizzze » 31. okt 2015, 11:35

I morges, kom i seng lidt over 6, og lidt over 9 var lejligheden fuld af kvindfolk der vimsede rundt og snakkede og larmede med tallerkner og jeg fik først fred da de forlod lejligheden. Nu er jeg stået op til bord med tomme glas og tallerkner, krummer, blødt smør og kun franskbrød, ikke en eneste lille basse eller thebirkes har de efterladt :whine:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 492
Likede indlæg: 1600

Indlægaf Spjaerten » 31. okt 2015, 11:37

Wizzze skrev:I morges, kom i seng lidt over 6, og lidt over 9 var lejligheden fuld af kvindfolk der vimsede rundt og snakkede og larmede med tallerkner og jeg fik først fred da de forlod lejligheden. Nu er jeg stået op til bord med tomme glas og tallerkner, krummer, blødt smør og kun franskbrød, ikke en eneste lille basse eller thebirkes har de efterladt :whine:

:ae:

I det mindste var der brød til dig.

Som ikke indehaver af en bedre halvdel måtte jeg selv til bageren på vej på job :evil:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2411

Indlægaf Joe » 2. nov 2015, 18:16

Vi talte om, at den bikini jeg har bestilt, muligvis sendes som brevpost.
Mig: Den fylder jo ikke så meget, det er bare en bikini.
Min nar-kæreste: Er du sikker på, du ikke har bestilt en for lille størrelse, så?
11
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2442

Indlægaf Bøtte » 2. nov 2015, 21:53

Han er ikke som sådan en nar, men han har fået nyt spejlreflekskamera, og det betyder jo at der skal tages billeder af alt. Som i ALT!! Er glad for både hund og barn er taknemlige ofre for det, for der er allerede taget flere billeder af mig, de sidste to uger end der plejer at blive taget i løbet af et år.
Alt tager 100 år fordi der skal fotograferes, og så sidder han og roder rundt i det konstant og er ofte helt tabt for omverdenen.
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3019

Indlægaf vibbsen » 3. nov 2015, 07:21

Det er vel en 20 minutters tid siden....

"Skal jeg så cykle på arbejde"
"Ja, det skal du"
"Hvorfor"
"Fordi jeg skal bruge bilen"
"Hvorfor kan du egentlig bestemme det ?"

FORDI DU HAR FUCKING 3 KILOMETER PÅ JOB OG JEG HAR EN DEL TING JEG SKAL LAVE IDAG HVOR JEG SKAL BRUGE BILEN.
7
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Anufe
Kort karma: 6
Likede indlæg: 21

Indlægaf Anufe » 10. nov 2015, 20:07

På min fødselsdag, hvor han brugte aftenen på at spille et nyt computerspil. Lidt en nitte, når jeg havde håbet på noget længe tiltrængt kærestetid.
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2442

Indlægaf Bøtte » 12. nov 2015, 21:46

Han har flyttet fluesmækkerene igen, det gør han så tit. Og ALLE de edderkopper, der kommer ind i vores hjem, kommer når han sover eller er på arbejde. Så jeg skal bruge de fluesmækkere til edderkoppebekæmpelse, og så skal de være på deres plads i gangen, så jeg kan finde dem. Nu har jeg i stedet mast edderkoppesnask under min ene sko :tie:
Jeg hader edderkopper :whine:

Han er fandme heldig med han ikke blev jaget ud og fjerne den selv ;)
0
S :lun:
V :lun:
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 12. nov 2015, 22:10

Ikke en nar, men altså ... Manden kan ikke støvsuge. Når jeg så påpeger, at der stadig er noget på gulvet, begynder han at forklare at han STØVsuger, kun støv, det er det eneste den kan fjerne. Ikke sand, madrester osv, kun støv :rulle:

(Vi er altså ikke vildt klamme, men har 2 små børn :D)
1
HappyHippo

Indlægaf HappyHippo » 12. nov 2015, 22:13

Bøtte skrev:Han er ikke som sådan en nar, men han har fået nyt spejlreflekskamera, og det betyder jo at der skal tages billeder af alt. Som i ALT!! Er glad for både hund og barn er taknemlige ofre for det, for der er allerede taget flere billeder af mig, de sidste to uger end der plejer at blive taget i løbet af et år.
Alt tager 100 år fordi der skal fotograferes, og så sidder han og roder rundt i det konstant og er ofte helt tabt for omverdenen.

Min kan overhovedet ikke tage billeder. Så er der skygge på, dårligt perspektiv og zoom-knappen har han endnu ikke opdaget. Seriøst, hvor svært er det lige at tage et billede?
1
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Indlægaf Kattefjæs » 12. nov 2015, 22:38

Jeg har haft en lidt trist dag med en episode hvor en bekendt sagde noget strengt. Vedkommende er lidt speciel og får tit sagt nogle dumme ting, og jeg er et meget tålmodigt menneske som kan bære over med næsten alt og alle, men lige i øjeblikket er jeg træt, stresset og i underskud, så jeg bed mig ind læben og lod som ingenting i situationen, men bagefter måtte jeg altså gå ud på toilettet og græde lidt. Det er meget ulig mig, men overskuddet til at bære over med personlige fornærmelser er simpelthen ikke til stede. Jeg VED godt at det ikke er personligt ment, men i sådan en situation hjælper det bare ikke. Jeg kunne bare ikke klare at få en fornærmelse smidt i hovedet lige i dag.

Jeg forklarede ham situationen og håbede at han bare ville sige et eller andet støttende, han behøvede ikke engang sige at vedkommende var en idiot eller noget, bare et rimelig neutralt "Jeg er ked af at du har haft en trist dag" uden at tage stilling til selve situationen havde været helt fint.

Men idioten himlede med øjnene og syntes at det da SLET ikke var noget at være ked af når nu jeg godt vidste at det ikke var ment sådan, og det var urimeligt af mig at bebrejde vedkommende og bla bla. Han brugte et virkelig hånligt tonefald som bare gjorde mig så ulykkelig.

Han er nok den eneste som ved hvor træt og presset jeg er for tiden, og jeg troede også at han forstod det i hvert fald til en vis grænse. Nu gider jeg ikke fortælle ham hvis jeg har haft en dårlig dag, jeg gider da ikke blive hånet bare fordi jeg ikke har elefanthud i en periode. Det får mig kun til at vende det hele indad i langt højere grad end jeg gjorde oprindeligt.
0
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 13. nov 2015, 10:22

HappyHippo skrev:Ikke en nar, men altså ... Manden kan ikke støvsuge. Når jeg så påpeger, at der stadig er noget på gulvet, begynder han at forklare at han STØVsuger, kun støv, det er det eneste den kan fjerne. Ikke sand, madrester osv, kun støv :rulle:

Haha, seriøst? :lol: Altså mener han det seriøst? :stoned:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
HappyHippo

Indlægaf HappyHippo » 13. nov 2015, 16:33

Karkluden skrev:
HappyHippo skrev:Ikke en nar, men altså ... Manden kan ikke støvsuge. Når jeg så påpeger, at der stadig er noget på gulvet, begynder han at forklare at han STØVsuger, kun støv, det er det eneste den kan fjerne. Ikke sand, madrester osv, kun støv :rulle:

Vidste du ikke at en støvsuger kun må fjerne støv? Den er slet ikke i stand til at fjerne andet!

:stoned:
0
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 13. nov 2015, 16:40

HappyHippo skrev:
Karkluden skrev:

Vidste du ikke at en støvsuger kun må fjerne støv? Den er slet ikke i stand til at fjerne andet!

:stoned:

... Jeg er stadig alvorligt i tvivl, om du tager pis på eller om han faktisk mener det. hvis han mener det, så er det det sjoveste, jeg længe har læst!!! :lol: :D
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Forhold og sex"