Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2280

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 13. nov 2015, 22:37

Hvis han mener det, har du håneretten resten af året! MINDST!
1
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3349

Indlægaf Hunkat » 15. nov 2015, 14:52

Min kæreste og jeg spiller Fallout 4. Jeg har haft sindsygt travlt siden udgivelse, han får først travlt her i næste uge, så han er laaaaaangt foran.

Og selvom han ikke spoiler historien (så meget ved han da) så har hans opdatering om hvordan det går ham bare fuldstændig ødelagt min lyst til at spille. Fordi iiih og ooh det går ham godt, han vader nærmest i bobbleheads og andre spændende ting hvor jeg kæmper for bare at overlever mere end 2 meter af gangen. Thihi, ups hans var i hard-mode, det havde han slet ikke opdaget. Jeg spiller altid på easy (fordi jeg spiller for historien første gang) og ja...

Jeg har ventet 7 år på det spil, han er sådan 'nå det lyder da meget sjovt, det vil jeg måske også prøve' og nu er det fuldstændig ødelagt for mig :cuss:
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 717

Indlægaf HappyHippo » 15. nov 2015, 15:36

Karkluden skrev:
HappyHippo skrev:
Karkluden skrev:
HappyHippo skrev:Ikke en nar, men altså ... Manden kan ikke støvsuge. Når jeg så påpeger, at der stadig er noget på gulvet, begynder han at forklare at han STØVsuger, kun støv, det er det eneste den kan fjerne. Ikke sand, madrester osv, kun støv :rulle:

(Vi er altså ikke vildt klamme, men har 2 små børn :D)

Haha, seriøst? :lol: Altså mener han det seriøst? :stoned:

Vidste du ikke at en støvsuger kun må fjerne støv? Den er slet ikke i stand til at fjerne andet!

:stoned:

... Jeg er stadig alvorligt i tvivl, om du tager pis på eller om han faktisk mener det. hvis han mener det, så er det det sjoveste, jeg længe har læst!!! :lol: :D

Jeg læste det højt for ham. Nu googler han støvsuger for han VIL have ret. En støvsuger er kun til støv!!!!!! :cuss:
0
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5035

Indlægaf Aima » 15. nov 2015, 15:39

HappyHippo skrev:
Karkluden skrev:
HappyHippo skrev:
Karkluden skrev:
HappyHippo skrev:Ikke en nar, men altså ... Manden kan ikke støvsuge. Når jeg så påpeger, at der stadig er noget på gulvet, begynder han at forklare at han STØVsuger, kun støv, det er det eneste den kan fjerne. Ikke sand, madrester osv, kun støv :rulle:

Vidste du ikke at en støvsuger kun må fjerne støv? Den er slet ikke i stand til at fjerne andet!

... Jeg er stadig alvorligt i tvivl, om du tager pis på eller om han faktisk mener det. hvis han mener det, så er det det sjoveste, jeg længe har læst!!! :lol: :D

Jeg læste det højt for ham. Nu googler han støvsuger for han VIL have ret. En støvsuger er kun til støv!!!!!! :cuss:

Så han tror, Google er mere valid end Debatten? Kært :D
11
I'll stick with hell no's and headphones...
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 15. nov 2015, 15:40

HappyHippo skrev:
Karkluden skrev:
HappyHippo skrev:
Karkluden skrev:

Det er eddermame sjovt.
Ikke at wiki nødvendigvis er en særligt god kilde, men https://da.wikipedia.org/wiki/St%C3%B8vsuger "støv og snavs" :D
Opdater os gerne
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3557

Indlægaf Ballademager » 15. nov 2015, 16:06

HappyHippo skrev:
Karkluden skrev:
HappyHippo skrev:
Karkluden skrev:

Mandestædighed? :D
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 15. nov 2015, 16:16

At tro at en støvsuger kun er til støv er da nærmest på grænsen til det tragiske ...
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 717

Indlægaf HappyHippo » 15. nov 2015, 18:26

Er google-søgningen har han været ret stille :D
10
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3557

Indlægaf Ballademager » 15. nov 2015, 21:26

HappyHippo skrev:Er google-søgningen har han været ret stille :D

Måske har han indset, at han har en dårlig sag :D
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 16. nov 2015, 01:26

Karkluden skrev:Det er eddermame sjovt.
Ikke at wiki nødvendigvis er en særligt god kilde, men https://da.wikipedia.org/wiki/St%C3%B8vsuger "støv og snavs" :D
Opdater os gerne

:fløjt:

Billede
5
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 16. nov 2015, 09:31

Whoosh skrev:
Karkluden skrev:Det er eddermame sjovt.
Opdater os gerne

:fløjt:

Billede

HAHA :D
Ej, men wiki er jo heller ikke en kilde på nogen måde. Jeg tænker bare, at.. selvfølgelig kan en støvsuger suge andet end støv op :lol:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 813

Indlægaf Maoam » 29. nov 2015, 16:12

Vi har lige spillet et brætspil, hvor min kæreste i starten sagde, at bordet fanger, når man lægger en brik. Han er blevet så sur over, jeg ikke ville ændre aftalen, da han ville ændre sit træk, at han er gået ind i et andet rum og har smækket med døren.

Jeg tror lige, jeg lader ham køle lidt af før jeg snakker med ham.
8
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 29. nov 2015, 16:33

Skumfidusen skrev:Det er da i øvrigt også et fuldstændig ubrugeligt argument - "den er kun BEREGNET til støv". Ja, hvad fuck så, når den er aldeles velegnet til at støvsuge kattefoder, indtørrede bussemænd og riskorn op også? Altså, selv hvis præmissen var korrekt, at en støvsuger kun var lavet til at suge støv, så kan da da ikke føre videre til at så må den KUN bruges til støv. En strikkepind er kun lavet til at strikke med, men hvis det klør et sted jeg ikke kan nå, så kan jeg garantere for at den er et multifunktionsværktøj med det samme. Uanset hvad den er beregnet til.

Vi er ude i noget hverdagsfunktionalisme her ... Det er det samme, der sker, når en ølkasse pludselig bliver til en stol.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Maoam

Indlægaf Maoam » 29. nov 2015, 17:52

Maoam skrev:Vi har lige spillet et brætspil, hvor min kæreste i starten sagde, at bordet fanger, når man lægger en brik. Han er blevet så sur over, jeg ikke ville ændre aftalen, da han ville ændre sit træk, at han er gået ind i et andet rum og har smækket med døren.

Jeg tror lige, jeg lader ham køle lidt af før jeg snakker med ham.

Han ville ikke have den te, jeg havde lavet til ham, og jeg har lige opdaget, at han bare er gået. Jeg ved ikke hvor han er, og han har efterladt sin telefon hjemme.

Det må handle om andet og mere end bare et spil, der ikke gik som han ville have det til :trist:

Jeg håber han snart kommer hjem.
0
Brugeravatar
Maoam

Indlægaf Maoam » 30. nov 2015, 07:37

Han kom hjem en halv times tid efter jeg havde skrevet. Vi fik snakket, og jeg havde ret i, at der var blendet andre ting ind i det. Lidt af det kan vi gøre noget med, men derudover er det nogle vilkår, vi bare må acceptere, og som nok føles hårdest for ham.
4

Tilbage til "Forhold og sex"