Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 523
Likede indlæg: 2435

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 30. nov 2015, 07:48

Hver gang vores datter er syg, ævler han løs om at nu bliver han også snart syg, at han er sikker på han ikke går fri, osv, osv. Og hver gang vores datter er syg, bliver jeg syg. Hver evigt eneste gang. Han har været syg 1 gang på de 3 år, hvor jeg også var syg, der udover har jeg været nede med bræksyge 4 gange på de 3 år. Og har været forkølet et utal af gange.
Det klinger så hult, når han sidder der og beklager sig over at han tror, han bliver syg, når vi begge ved, at det er mig, der bliver det. Jeg er så træt af at høre på det!
0
S :lun:
V :lun:
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5899

Indlægaf Smiling_Goat » 4. dec 2015, 07:02

Han mener, at alt skal hermetisk lukkes efter brug.. Og det driver mig til vanvid!

Nu stod jeg igen og kunne ikke få kaffe, fordi han spænder låget så stramt på. Det er sk*** irriterende. Jeg har endda spurgt ham, om han ikke gider sætte det knapt så stramt på, men han synes det er mega sjovt, at jeg ikke kan åbne ting selv, så det har han ignoreret.
Det er det samme, når han skal binde en knude på en plastikpose. Man er nødt til at rive posen op - og det er ikke kun mig, andre har også påtalt at plastikposernes knude er umulige.

Så hold dig op!
2
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5899

Indlægaf Smiling_Goat » 15. dec 2015, 00:35

Han brugte første gang, han fortalte mig, at han elsker mig som en slags afledning ift. Et fuck up fra hans side. Så.. Det ødelagde han ret meget.

Det irriterer mig grænseløst, at han brugte en så vigtig milepæl på noget så egoistisk. Han sagde det jo ikke, fordi han sad der og elskede mig, men fordi jeg ikke skulle være sur. Nu ved jeg ikke, om jeg tør stole på, at det passer, hvis han siger det igen. Nice job.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9675

Indlægaf kidkomb » 15. dec 2015, 00:45

Smiling_Goat skrev:Han brugte første gang, han fortalte mig, at han elsker mig som en slags afledning ift. Et fuck up fra hans side. Så.. Det ødelagde han ret meget.

Det irriterer mig grænseløst, at han brugte en så vigtig milepæl på noget så egoistisk. Han sagde det jo ikke, fordi han sad der og elskede mig, men fordi jeg ikke skulle være sur. Nu ved jeg ikke, om jeg tør stole på, at det passer, hvis han siger det igen. Nice job.

Det der er overhovedet ikke ok. Det var tarveligt og uigennemtænkt :ae:

Min kæreste var en nar idag, da han efterlod toilettet med striber op ad kummen :puke:
Han gjorde dog promte rent og sagde brødebetynget undskyld, da jeg kommenterede det :gogo:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 23
Likede indlæg: 393

Indlægaf billiebean » 15. dec 2015, 12:49

Da han fandt en halv, rådden peberfrugt i køleskabet og med meget far-agtig autoritær attitude belærte mig om, at vi altså ikke sådan skal rende rundt og glemme vores rester og smide mad ud!

Grrrr. Hvis der er én i vores forhold, der overhovedet ikke tænker over at få spist resterne op og aldrig tænker over at købe ind, så det passer med, hvad vi ellers har af rester, og i øvrigt er totalt lyststyret når han køber ind, så er det ham! Og hvis der er én, der dag ud og dag ind æder rester, rester, rester (går hjemme, er ledig) mens en anden smovser i kantinens lækre retter, så er det mig.

Så øh, det sagde jeg selvfølgelig til ham på en meget diplomatisk og kontrolleret måde, hvor ingen blev kede af det og så var vi alle venner igen. :cool2:
1
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 523
Likede indlæg: 2435

Indlægaf Bøtte » 16. dec 2015, 07:54

Lige nu. Jeg brugte 1,5 time på at købe julegaver for ham igår, og nedprioriterede derned nogle af mine egne ting, inkl. en løbetur, fordi han var presset og brokkede sig over at han ikke kunne nå det hele, og da jeg så kommer hjem efter aflevering af barnet i dag, er han bare løbet en tur. Dvs jeg nedprioriterede mine ting for hans skyld, fordi han er sent ude med julegaver, og så bruger han bare tiden på løb, han nævnte sgu ikke igår at det bare var løb han ikke kunne nå. Spade altså.
2
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3501

Indlægaf Ballademager » 16. dec 2015, 08:44

Han kan stadig ikke anerkende, at jeg ikke orker at have besøg af hans kammerat hele julen. Troede, at budskabet var trængt igennem, men han har ikke sagt noget til kammeraten, der stadig tror, at han skal have base hos os i over 14 dage.

Aaaaaaarghhhhhhh...
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 79
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 649

Indlægaf Tricolette » 16. dec 2015, 08:48

I går, da han glemte vores aftale om at mødes i Storcentret efter arbejde, så vi kunne få købt de sidste julegaver. Tror egentligt han skal være meget glad for, at jeg ikke sådan bliver pissesur og fornærmet i flere dage i træk....

Men han kommer altså til at høre fra det indtil flere gange :fløjt:
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9226

Indlægaf Fru Sunshine » 16. dec 2015, 09:03

Han bliver så far-agtig nogen gange.
Som i "Hvorfor er der vand på køkkenbordet?" og "Hvem har sat det skærebræt sådan i opvaskemaskinen?" og "Skulle den chili ikke i køleskabet?"
Ja, hvorfor, hvem og hvad tror du, klaphat?

Og jeg render sgu da ikke rundt og brokker over, at der altid er vand på badeværelsesgulvet, når han har været i bad og at brættet ALDRIG er slået ned, fordi han ikke kan lide at røre ved det.

Og så har han købt et eller andet sort i en lillebitte pose i Salling, og jeg er bange for, at det er undertøj efter hans smag til mig.
Fuck!
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 214
Likede indlæg: 2267

Indlægaf Zombie » 16. dec 2015, 09:37

Fru Sunshine skrev:at brættet ALDRIG er slået ned, fordi han ikke kan lide at røre ved det.

Men han kan godt slå det op?

Aj, den diskussion har jeg allerede haft med min kæreste. Det er IKKE fair, at jeg skal slå brættet ned fordi han synes det er klamt - som om det er mindre klamt for mig, og det er ikke mig der har slået det op til at begynde med!

Så forsøgte han sig med, at jeg jo altså slog låget ned på lokummet, som han så skulle løfte op. Hvor jeg var sådan lidt: Hvorfor TROR du, at der er lavet låg til? Man skal da slå låget ned inden man trækker ud, så pis- og lorte partikler ikke flyver rundt i lokalet - det er POINTEN med låget. Og er han meget venlig, at bruge låget som det er meningen, når han trækker ud - vi bor i en skotøjsæske, jeg nægter at have tandbørste m.m. stående på badeværelset, hvis han ikke bruger låget når han trækker ud?

Det endte med, at jeg bad ham om at være lidt mere som min far, der nægter at stå op at pisse med mindre det er for at udspørge en eller anden politiker på Christiansborg mens de pisser (nu hvor det ikke længere er populært at tage en snaps med dem i Snapstinget). Det er fandeme også noget griseri at stå op i det hele taget, men hvis min kæreste insisterer på det, så må han sgu sørge for, at tingene er i orden.

Han blev lidt muggen, men så svarede jeg bare, at hvis han kunne gøre hvad der passede ham på lokummet når han pissede, kunne jeg også inkl. når jeg har menstruation.
Hans ekskæreste havde nemlig for vane ikke at trække ud efter hun havde pisset - heller ikke når hun havde mens, og min kæreste har mange traumer over synet af urin og blod i skøn forening. :-D

Hvornår lærer han mon, at hvis jeg ikke bare får min vilje i sager som er små og petittessede, så afpresser jeg ham bare indtil jeg gør? :kaffe:

Nå ja bevares, der er andre ting hvor han altid får sin vilje. :gammel:
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9226

Indlægaf Fru Sunshine » 16. dec 2015, 10:20

Zombie skrev:
Fru Sunshine skrev:at brættet ALDRIG er slået ned, fordi han ikke kan lide at røre ved det.

Men han kan godt slå det op?

Aj, den diskussion har jeg allerede haft med min kæreste. Det er IKKE fair, at jeg skal slå brættet ned fordi han synes det er klamt - som om det er mindre klamt for mig, og det er ikke mig der har slået det op til at begynde med!

Så forsøgte han sig med, at jeg jo altså slog låget ned på lokummet, som han så skulle løfte op. Hvor jeg var sådan lidt: Hvorfor TROR du, at der er lavet låg til? Man skal da slå låget ned inden man trækker ud, så pis- og lorte partikler ikke flyver rundt i lokalet - det er POINTEN med låget. Og er han meget venlig, at bruge låget som det er meningen, når han trækker ud - vi bor i en skotøjsæske, jeg nægter at have tandbørste m.m. stående på badeværelset, hvis han ikke bruger låget når han trækker ud?

Det endte med, at jeg bad ham om at være lidt mere som min far, der nægter at stå op at pisse med mindre det er for at udspørge en eller anden politiker på Christiansborg mens de pisser (nu hvor det ikke længere er populært at tage en snaps med dem i Snapstinget). Det er fandeme også noget griseri at stå op i det hele taget, men hvis min kæreste insisterer på det, så må han sgu sørge for, at tingene er i orden.

Han blev lidt muggen, men så svarede jeg bare, at hvis han kunne gøre hvad der passede ham på lokummet når han pissede, kunne jeg også inkl. når jeg har menstruation.
Hans ekskæreste havde nemlig for vane ikke at trække ud efter hun havde pisset - heller ikke når hun havde mens, og min kæreste har mange traumer over synet af urin og blod i skøn forening. :-D

Hvornår lærer han mon, at hvis jeg ikke bare får min vilje i sager som er små og petittessede, så afpresser jeg ham bare indtil jeg gør? :kaffe:

Nå ja bevares, der er andre ting hvor han altid får sin vilje. :gammel:

Ja, men det er MEGET demonstrativt med toiletpapir om fingrene.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 488
Likede indlæg: 1592

Indlægaf Spjaerten » 16. dec 2015, 11:01

Lige idag er jeg meget glad for ikke at dele hjem med en mand - udfra hvad i lister op....
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 183
Likede indlæg: 2239

Indlægaf Moxy-lady » 16. dec 2015, 13:07

Denne her er ikke så pæn, og det er ikke rigtig noget jeg har ville indrømme, men here goes:

Det er p*kkehamrende irriterende at han er så videbegærlig. Han ser dokumentarer om alt muligt, både relevant og irrelevant. Han læser artikler om alt fra polernes nedsmeltning til det amerikanske præsidentvalg fra 5 forskellige vinkler.
Jeg er den mere dovne type, og læser nok meget mere "letfordøjelige" artikler osv. Og ved I hvad?

Det er hammerirriterende at have en kæreste der ved mere end en selv om et eller andet random område. Jeg er vant til at være mere intelligent (i hvert fald bogligt) end mine kærester. Og jo, jo, jeg synes jo at viden er sexet og alt det der, og noget af det lækreste ved min kæreste er hans hjerne.
MEN FUCK HVOR JEG HADER AT TABE DISKUSSIONER!

Hilsen Moxy - der måske, en lillebitte smule, startede på uni fordi hun ikke ville være dårligere uddannet end sin kæreste. Og screw him om han ikke planlægger at tage sin diplomingeniør uddannelse + en kandidat oveni - hvad der vil svare til at have to kandidatuddannelser.
1
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 813

Indlægaf Maoam » 16. dec 2015, 15:54

Jeg har en knoglebule-ting under mit ene knæ, hvor det føles som et albuestød, hvis noget rammer den. Det ved min kæreste og har lige lavet smølfespark på den :sur:
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2479

Indlægaf Pandesteg » 16. dec 2015, 16:04

Han gør det til sådan et kæmpe projekt at lave mad. Ringer og spørger om alt muligt mens han står i butikken. Hvor står XXX i Kvickly og kan man erstatte dit med dat og ihhh nu er dét og dét udsolgt og hvad skal han nu lave istedet for. Nu har han lige været hjemme og smide nogle ting og fortalt med lidende stemme at han må afsted igen fordi der var et eller andet han ikke fik købt.

Hele pointen med at han laver mad er sgu at jeg så bare for en enkelt dag ikke skal bekymre mig om alle de ting dér. Kæft jeg synes det er belastende. Hvor svært kan det for fanden være. Jeg gør det sgu resten af tiden uden brok og suk og støn. Har virkelig lyst til at bede ham tage sig sammen.
5
Heaven is a place on earth :jule:

Tilbage til "Forhold og sex"