Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1986

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf lillebjoern » 13. sep 2015, 12:43

Jeg tog hele opvasken i går aftes, og der var pænt meget... så fordi han er så sød at sætte greb i vores skabe, så ligger der nu savsmuldsrester over hele det rene opvask. Og jeg kan ikke engang tillade mig at blive sur, for han har jo sat greb i, som han skulle :sur:
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3567

Indlægaf Ballademager » 13. sep 2015, 20:28

Har været sådan lidt irriteret på ham henover weekenden. Helt sikkert i småtingsafdelingen, og jeg er nok også lidt urimelig for tiden.

Lige nu render han rundt og snakker i sin arbejdstelefon med en kollega. Fair nok, men
han fræser frem og tilbage i vores soveværelse og taler mega højt. Gider faktisk ikke høre på arbejdssnak i soveværelset, og da SLET ikke, når vækkeuret ringer kl 06.15.

Og så sidder han med næsen i mobilen HELE tiden. Er så træt af det :( Han kan ikke en gang lade den være, mens vi spiser. Læg nu den telefon væk, for pokker, og vær lidt nærværende.
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 13. sep 2015, 20:48

lillebjoern skrev:Jeg tog hele opvasken i går aftes, og der var pænt meget... så fordi han er så sød at sætte greb i vores skabe, så ligger der nu savsmuldsrester over hele det rene opvask. Og jeg kan ikke engang tillade mig at blive sur, for han har jo sat greb i, som han skulle :sur:

Det er ikke kritik, men hvis du vidste han skulle sætte greb op havde det også været smart at sætte opvasken på plads. Jeg synes lidt i begge har skyld i det :).
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
lillebjoern

Indlægaf lillebjoern » 14. sep 2015, 07:20

ShuruQ skrev:
lillebjoern skrev:Jeg tog hele opvasken i går aftes, og der var pænt meget... så fordi han er så sød at sætte greb i vores skabe, så ligger der nu savsmuldsrester over hele det rene opvask. Og jeg kan ikke engang tillade mig at blive sur, for han har jo sat greb i, som han skulle :sur:

Det er ikke kritik, men hvis du vidste han skulle sætte greb op havde det også været smart at sætte opvasken på plads. Jeg synes lidt i begge har skyld i det :).

Han skulle i flere uger have sat greb op. Så nej, jeg var ikke klar over at han ville gøre lige den dag.
2
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 14. sep 2015, 08:48

lillebjoern skrev:
ShuruQ skrev:

Han skulle i flere uger have sat greb op. Så nej, jeg var ikke klar over at han ville gøre lige den dag.

Nu hvor jeg har hele historien så synes jeg faktisk godt lidt du kan tillade dig at blive sur. A la "skat, det er dejlig du fik sat de greb op, men du kunne sgu godt havde flyttet den rene opvask inden du gjorde det".
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5035

Indlægaf Aima » 14. sep 2015, 09:51

Jo, du kan da tillade dig at blive sur. Jeg ved så ikke om det nytter noget, men medmindre manden er blind, er det da totalt idiotisk at begynde at bore greb op over en ren opvask, det ville tage tre minutter at fjerne den, inden han gik i gang.
Jeg synes ikke, du på nogen måde har skyld i det der, og jeg synes, du skal bede ham om at gøre rent efter sig selv. Blot fordi folk gør én en tjeneste, er man altså ikke tvunget til blot at lade stå til og acceptere det, hvis de på samme tid spolerer et eller andet.
7
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9262

Indlægaf Fru Sunshine » 14. sep 2015, 10:08

Jeg forstår bare ikke, hvorfor opvasken stod fremme, når den var taget :gruble:
Jeg plejer at sætte på plads med det samme, for så er det jo væk (men det er også nemmere at holde den nede, når man har fået opvaskemaskine).
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9738

Indlægaf kidkomb » 14. sep 2015, 10:15

Aima skrev:

Jo, du kan da tillade dig at blive sur. Jeg ved så ikke om det nytter noget, men medmindre manden er blind, er det da totalt idiotisk at begynde at bore greb op over en ren opvask, det ville tage tre minutter at fjerne den, inden han gik i gang.
Jeg synes ikke, du på nogen måde har skyld i det der, og jeg synes, du skal bede ham om at gøre rent efter sig selv. Blot fordi folk gør én en tjeneste, er man altså ikke tvunget til blot at lade stå til og acceptere det, hvis de på samme tid spolerer et eller andet.

Nøj, flashback til trailertråden! Og noget med flytgninger og glas eller hvide vægge eller hvad det var. Det var god popcorn :lol:

Min har ikke været en nar længe. Større præmiekæreste skal man lede længe efter! :lun:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5035

Indlægaf Aima » 14. sep 2015, 10:20

Fru Sunshine skrev:Jeg forstår bare ikke, hvorfor opvasken stod fremme, når den var taget :gruble:
Jeg plejer at sætte på plads med det samme, for så er det jo væk (men det er også nemmere at holde den nede, når man har fået opvaskemaskine).

Jeg går udfra der netop ikke er nogen maskine, hvor opvasken kan stå til tørre. Jeg har ikke opvaskemaskine, jeg har sådan et tørrestativ til tallerkener, og så lægger jeg resten ud på et viskestykke, så det kan ligge og tørre. Så mit køkkenbord har også ofte sådan en ren opvask til at stå, til jeg lige får den smidt i skuffer og skabe :)
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9738

Indlægaf kidkomb » 14. sep 2015, 10:23

På den anden side, så lavede han denne her på mig igår. Var til fest lørdag og sov ude, så han spurgte hvornår jeg kom hjem. Sagde jeg havde tømmermænd og ikke lige vidste hvornår jeg tog mig sammen. Han ved at jeg elsker nybagt brød! :sur:
Jeg har klippet mine egne svar ud. De var ikke for børn :blush:

IMG_20150914_121641.JPG

IMG_20150914_121436.JPG

IMG_20150914_121407.JPG

IMG_20150914_121605.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af kidkomb 14. sep 2015, 10:37, rettet i alt 1 gang.
32
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 14. sep 2015, 10:24

Aima skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg forstår bare ikke, hvorfor opvasken stod fremme, når den var taget :gruble:

Jeg går udfra der netop ikke er nogen maskine, hvor opvasken kan stå til tørre. Jeg har ikke opvaskemaskine, jeg har sådan et tørrestativ til tallerkener, og så lægger jeg resten ud på et viskestykke, så det kan ligge og tørre. Så mit køkkenbord har også ofte sådan en ren opvask til at stå, til jeg lige får den smidt i skuffer og skabe :)

Jeg fik opvaskemaskine for et lille år siden, og har ellers klaret mig med håndkraft og viskestykker, så jeg kender det da godt.
Men jeg har da altid tørret af og sat på plads.
Ikke at min måde er mere rigtig end andres. Jeg forstår bare ikke, man gider have det stående fremme.
0
Brugeravatar
lillebjoern

Indlægaf lillebjoern » 14. sep 2015, 10:29

Idylet er da også at tage den med det samme – men det når vi ikke lige altid, og så står den på et stativ ovenpå et viskestykke indtil det bliver tørt :) Og så sætter jeg det på plads. Denne gang havde vi bare ikke nået det.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 14. sep 2015, 10:33

lillebjoern skrev:

Idylet er da også at tage den med det samme – men det når vi ikke lige altid, og så står den på et stativ ovenpå et viskestykke indtil det bliver tørt :) Og så sætter jeg det på plads. Denne gang havde vi bare ikke nået det.

Det er nok bare lufttørringen, jeg ikke forstår. Men det er da surt uanset.
0
Brugeravatar
lillebjoern

Indlægaf lillebjoern » 14. sep 2015, 10:37

Fru Sunshine skrev:
lillebjoern skrev:

Det er nok bare lufttørringen, jeg ikke forstår. Men det er da surt uanset.

Det er jo ikke fordi vi går efter at det skal lufttørre. Vi har ikke altid tid til at tørre det af med det samme.
0
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 354
Likede indlæg: 2100

Indlægaf canoodle » 14. sep 2015, 10:40

Det er så min ex nu, men han er pisse irritende, milimeterdemokratisk og nærig. Det driver mig til vanvid!

Kun 16 dage til jeg kan sige "whatevs, so long" osv.
5
All Adventurous women do

Tilbage til "Forhold og sex"