Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2859

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 29. dec 2015, 09:25

Cirka dagligt her i ferien. Seriøst, han sover til frokost, så lander han på sofaen foran tv'et og der bliver han så cirka til vi går i seng om aftenen. Ofte får jeg en SMS mens jeg er hos hesten om jeg ikke lige kan tage mælk/rugbrød/etellerandet med hjem. Netto ligger i blokken. Han skal vitterligt bare gå ned fra 4. og krydse gården!

Argh, jeg bliver skør af al den inaktivitet! Jeg har selv slet ikke ro nok til at sove længe og så være inde hele dagen flere dage i træk. En enkelt dag måske, men så skal der altså ske noget.
3
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5856

Indlægaf Smiling_Goat » 29. dec 2015, 18:46

Jeg synes nar er et stærkt ord, men han er ret irriterende..

Han nægter at lytte på mig ifm. madlavning, og han aner ikke, hvad han har gang i. Vi skal have kamsteg med brunede kartofler osv. Han sagde, han havde styr på det, men da jeg så spurgte ind til det, havde han bare sat stegen i ovnen. Jeg forklarede ham så, at vi skulle bruge saft fra stegen til sovsen, og at sværen skulle skæres helt ind til kødet, men det var i hvert fald ikke rigtigt. Sovsen laves på kartoffelvand nemlig. Jeg forsøgte at forklare ham, at man sagtens kan gøre det, men at den bliver bedre på kødsaft. Han holdt stædigt på sit. Det var først, da jeg hev argumentet: "Spørg din mor om, hvordan hun plejer at gøre det" frem, at han bakkede ud.
Jeg tror, han googlede det med at skære sværen ind til kødet, for da jeg var ude i køkkenet lige før, havde han gjort det.

I går skulle han lave suppe og tænkte, at en håndmikser sikkert kunne gøre det ud for en blender og ketchup kunne erstatte bouillon. Resultatet kan man vel selv tænke sig til. Jeg havde ellers forklaret ham, at en håndmikser ikke er god nok til suppe (men den kan jo mose kartofler, er hans argument.) Jeg havde også sagt, at han nok burde tilføje bouillon, når han øgede mængden af suppe, men neeej, neeej.

Problemet er, tror jeg, at vores madlavning ligger så langt fra hinanden, at han simpelthen aldrig har lavet det her før, og det han plejer at lave, smager fint - det gør det virkelig - så han tror selv, at han har styr på det. Fx havde han aldrig prøvet at lave kartoffelmos, da han mødte mig, så alt det her er ret nyt for ham. Han plejer bare at lave lasagne, gryderetter, hakkebøffer og den slags.

Men så lyt dog

Og nu ville han fan*** putte appelsinskræller ved stegen, fordi der ikke var nogen laurbærblade. Jamen for pokker mand.
9
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 30. dec 2015, 21:04

I disse dage er det sådan cirka konstant :træt3: Alt andet lader til at være vigtigere end at bruge tid med mig og selv beskederne er blevet lunkne :(
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2704

Indlægaf Urtekussen » 30. dec 2015, 21:27

Han har været på druk/julefrokost/druk hver eneste fredag siden november.

Forrige fredag improviserede han endnu en tur (sådan noget med at sms mig, når han er på job, og så kommer han først hjem kl 3 om natten, så jeg er alene med børnene) og lovede bagefter højt og helligt, at han ikke ville gøre det mere før februar (polterabend).

En uge senere gjorde han det så igen.

Så var JEG en nar, og låste døren og bad ham blive udenfor. Så han sov i (varm og isoleret og med flere soveposer) garagen :genert:
15
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5024

Indlægaf ManicNinja » 30. dec 2015, 22:16

Urtekussen skrev:Han har været på druk/julefrokost/druk hver eneste fredag siden november.

Forrige fredag improviserede han endnu en tur (sådan noget med at sms mig, når han er på job, og så kommer han først hjem kl 3 om natten, så jeg er alene med børnene) og lovede bagefter højt og helligt, at han ikke ville gøre det mere før februar (polterabend).

Så var JEG en nar, og låste døren og bad ham blive udenfor. Så han sov i (varm og isoleret og med flere soveposer) garagen :genert:

Forstår dig udmærket! Fremover vil jeg nu i øvrigt tænke på dig som Garagekussen ... :gruble: :genert:
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2063

Indlægaf Tibbler » 30. dec 2015, 22:20

ManicNinja skrev:
Urtekussen skrev:Han har været på druk/julefrokost/druk hver eneste fredag siden november.

Forstår dig udmærket! Fremover vil jeg nu i øvrigt tænke på dig som Garagekussen ... :gruble: :genert:

Hvilket så automatisk fik mig til at tænke på denne "kvinde":

1
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 30. dec 2015, 22:49

Vi er ved at gøre tøj klar til i morgen aften.
Og jeg synes det er lidt irriterende at han stadig ikke kan binde slips selv.
Men denne gang er jeg i det mindste på forkant og binder det i aften, så jeg ikke skal stå og hive det over hovedet efter jeg har sat hår. :rulle:
1
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1108

Indlægaf Torn » 31. dec 2015, 09:41

Jeg står for første gang i mit liv i en krise. Jeg er ked af det og kan ikke se en løsning på mit sorgfulde problem.

Vi ligger i sengen og jeg siger, at jeg er bange for at blive ked af det i aften, fordi jeg forventer at 2016 bliver et lorte år. Min kæreste scroller videre på 9gag og siger henkastet "kan du ikke bare lade være med at blive ked af det".
Nåååå. Så det er bare det jeg skal?! Tak skat, der fandt vi lige løsningen på min livskrise. Idiot.
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 160
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2508

Indlægaf Mi55y » 1. jan 2016, 08:50

Han gik kold på sofaen til den nytårsfest vi var til ved 4-tiden. Jeg spørger så, om han vil sove der, eller om jeg skal prøve at få en taxa til os. Jeg brugte så over en time her til morgen på at prøve at komme igennem til taxa, men er så åbenbart til sidst faldet i søvn på sofaen i en mega akavet stilling. Jeg vågner så her for et par timer siden og opdager, at værtinden har smidt et par dyner efter os. Jeg kan så se, at han åbenbart har været oppe og taget al tøjet af og lagt sig til rette med dyne og hovedpude, mens jeg bare har ligget/siddet totalt radbrækket lige ved siden af ham med dyne og hovedpude pænt ved siden af mig. Han kunne sgu da godt lige have puttet mig!
0
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 1. jan 2016, 09:07

Spyt i hans morgenkaffe. :devil:
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2859

Indlægaf JoyNips » 1. jan 2016, 09:42

Min kæreste har bedt mig vække ham her til morgen. Og så knurrer han megameget af mig, da jeg gør det. Mens jeg i øvrigt står med nybagte boller og har lavet kaffe og hyggeligt morgenbord for hans skyld.

Meddelte ham at så måtte han være voksen nok til selv at stå op fremover. Jeg gider ikke sur mand, der knurrer af mig, når jeg vækker ham på det tidspunkt, han selv har bedt mig om at vække ham på.

Med fucking nybagte boller og alt muligt.
28
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1138
Likede indlæg: 6700

Indlægaf Wizzze » 1. jan 2016, 09:47

JoyNips skrev:Min kæreste har bedt mig vække ham her til morgen. Og så knurrer han megameget af mig, da jeg gør det. Mens jeg i øvrigt står med nybagte boller og har lavet kaffe og hyggeligt morgenbord for hans skyld.

Meddelte ham at så måtte han være voksen nok til selv at stå op fremover. Jeg gider ikke sur mand, der knurrer af mig, når jeg vækker ham på det tidspunkt, han selv har bedt mig om at vække ham på.

Med fucking nybagte boller og alt muligt.

Nybagte boller kunne vække mig fra de døde :savl:
Der må være noget seriøst galt med manden? :gruble: måske du skulle ringe efter lægen :-D
4
Do as I say! :whip:
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 1. jan 2016, 21:20

Årh han driver mig til vanvid!

Det er lig-på-sofaen-og-slap-af-dag, hvilket er fint, jeg gider heller ikke noget, men han ser film, og jeg må ikke snakke, når han ser film :panik:

Men jeg har så mange sjove og kloge ting at sige! Det varer ikke længe, før jeg går ud i køkkenet og siger dem til køleskabet.
20
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 3. jan 2016, 20:33

Til jul gav jeg ham et par hjemmestrikkede hjemmesko, der forestiller hajer, der sluger foden. Han er ret glad for dem og går altid med dem, når han er hjemme. I starten begyndte han umotiveret at lave smaskelyde, mens han sad i sofaen, fordi hajen spiste foden, naturligvis. Det er ved at være længe siden, han har snakket om skoene, så jeg troede, vi var kommet videre.. Men nej

I dag, da jeg kom ud fra wc'et, stod han lige foran døren med en sko på hånden. som "svømmede" hurtigt imod mig mens den brølede. Jeg blev så forskrækket, at jeg brølede som en mand og hamrede hånden ind i døren..

Og nu sidder han og nynner melodien fra "Jaws"

Fortryder jeg min gave en lille smule? Ja, det gør jeg måske..
39
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 4. jan 2016, 10:58

Smiling_Goat skrev:Til jul gav jeg ham et par hjemmestrikkede hjemmesko, der forestiller hajer, der sluger foden. Han er ret glad for dem og går altid med dem, når han er hjemme. I starten begyndte han umotiveret at lave smaskelyde, mens han sad i sofaen, fordi hajen spiste foden, naturligvis. Det er ved at være længe siden, han har snakket om skoene, så jeg troede, vi var kommet videre.. Men nej

I dag, da jeg kom ud fra wc'et, stod han lige foran døren med en sko på hånden. som "svømmede" hurtigt imod mig mens den brølede. Jeg blev så forskrækket, at jeg brølede som en mand og hamrede hånden ind i døren..

Og nu sidder han og nynner melodien fra "Jaws"

Fortryder jeg min gave en lille smule? Ja, det gør jeg måske..

Ej, men det er jo VIRKELIG sjovt :klap:
2

Tilbage til "Forhold og sex"