Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 488
Likede indlæg: 1593

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Spjaerten » 7. jan 2016, 15:51

polavyk skrev:
ManicNinja skrev:Mon ikke der skal lidt forventningsafstemning til dér? Som du beskriver det her, er det ret åbenlyst, hvad du mener, din kæreste burde have gjort. Spørgsmålet er, om han har en chance for at gætte dette? Selv har jeg i hvert fald oplevet kærester, der hjertens gerne ville komme forbi, når jeg var syg - men som først begyndte på det, da jeg havde nævnt, jeg ville værdsætte det. Årsag: De foretrak selv at være i fred, når DE var syge.

Det, man betragter som selvindlysende, er det langtfra altid ...

Og hvis han halvvejs tilbyder hjælp - jamen, så hold ham da op på det, hvis ikke han vender tilbage til det af sig selv. Jeg ved godt, du helst ville have, han gjorde det af sig selv. Oh well. For some reason he didn't. Enten kan man så sidde og blive sur og skuffet over dét. Ellet også kan man bede om den hjælp, man har brug for.

Fuck, hvor har jeg bare ikke brug for den kommentar lige nu!

Jeg kan godt følge din kommentar.
Men manic har en smule ret.

Og det er ikke for at træde på dig.

God bedring :ae:
4
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3509

Indlægaf Ballademager » 7. jan 2016, 16:28

For lidt siden, hvor han først sagde "shhhhh" efterfulgt af "ti stille, skat", fordi han ville høre noget i tv.

Jeg hader at blive tysset på. Så lad da være med at starte en samtale, hvis jeg ikke må svare :(

Tager snart til træning. Nå! (indsæt smiley, der stamper i gulvet).
4
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 574
Likede indlæg: 5095

Indlægaf ManicNinja » 7. jan 2016, 16:29

polavyk skrev:
ManicNinja skrev:Mon ikke der skal lidt forventningsafstemning til dér? Som du beskriver det her, er det ret åbenlyst, hvad du mener, din kæreste burde have gjort. Spørgsmålet er, om han har en chance for at gætte dette? Selv har jeg i hvert fald oplevet kærester, der hjertens gerne ville komme forbi, når jeg var syg - men som først begyndte på det, da jeg havde nævnt, jeg ville værdsætte det. Årsag: De foretrak selv at være i fred, når DE var syge.

Det, man betragter som selvindlysende, er det langtfra altid ...

Og hvis han halvvejs tilbyder hjælp - jamen, så hold ham da op på det, hvis ikke han vender tilbage til det af sig selv. Jeg ved godt, du helst ville have, han gjorde det af sig selv. Oh well. For some reason he didn't. Enten kan man så sidde og blive sur og skuffet over dét. Ellet også kan man bede om den hjælp, man har brug for.

Fuck, hvor har jeg bare ikke brug for den kommentar lige nu!

Taget til efterretning. Er ked af, hvis den stødte dig.
8
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5905

Indlægaf Smiling_Goat » 7. jan 2016, 16:54

Ballademager skrev:For lidt siden, hvor han først sagde "shhhhh" efterfulgt af "ti stille, skat", fordi han ville høre noget i tv.

Jeg hader at blive tysset på. Så lad da være med at starte en samtale, hvis jeg ikke må svare :(

Tager snart til træning. Nå! (indsæt smiley, der stamper i gulvet).

Like! like! like! En million gange like! :panik:

Jeg mener.. Jeg kender det godt :genert:
5
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 7. jan 2016, 17:32

For lidt siden.

Insinuerede han måske havde nogle videoer/billeder. Og væk er han.

Jeg ved han ikke han ikke. Mislykket forsøg på at være sjov tror jeg :rulle:.

Jeg griner ikke. Fuck at han siger det men så bare at forsvinde. Jeg er pænt irriteret.

Den møgunge
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2930

Indlægaf JoyNips » 7. jan 2016, 18:44

Min kæreste gestikulerer. Hvis han gerne vil have mig til at gå ind foran ham, peger eller vifter han mig bare ind. Jeg bliver SÅ provokeret af det. Som om jeg er en hund, han lige kan pege over i kurven.

Så hvæser jeg af ham. "Brug ord!"
5
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 8. jan 2016, 08:37

Jeg har taget syv kilo på, fordi jeg er holdt op med at ryge. Han har været rigtig god til at bekræfte mig ved hele tiden at sige, at jeg ser dejlig ud, at jeg var for tynd før - at jeg er lige perfekt nu og ikke skal tabe de syv kilo.

Men jeg vil gerne tabe dem igen, så jeg går i fitnes hveranden dag og spiser mindre end før/slet ingen søde sager.

Her til morgenen var han småirriteret og sagde, at jeg skulle la være med at være så påtaget omkring de der kilo, for det var jo slet ikke nødvendigt at tabe dem igen.

Sagde til ham, at måske betyder det ikke noget for ham, - men hvis det betyder noget for mig, så har han bare at bakke op og støtte mig.

Så sagde han minsandten, jamen, hvad nu hvis det tog mig et helt år at tabe de der kilo, det var da næsten ikke til at holde ud at tænke på...

Godt, at jeg skulle på arbejde, så vi ikke kunne nå at starte et større skænderi...
1
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5905

Indlægaf Smiling_Goat » 10. jan 2016, 11:04

Han tager alt jeg siger bogstaveligt. Det er simpelthen så sk*** irriterende.

Senest var, da jeg i sjov sagde, at det kunne være sjovt at skrue helt op for anlægget, når vores festende nabo går i seng (de startede i morges og er stadig i gang) og jeg så fik en formanende snak om, at vi jo heller ikke synes deres høje musik er rar og bla bla bla :rulle:
Det ved jeg godt - det var en joke!

Hvis jeg siger: "Der står i "undersøgelse" at "generel observation af en vis gruppe"" synes han, det er nødvendigt at påpege, at alle jo ikke er ens, og man ikke kan skære alle over en kam. Det ved jeg godt! Men forskning ville blive så skide kompliceret, hvis den bestod af: "Dorte, 54 år fra Gilleleje, synes at ligestilling er implementeret i samfundet." Forskning er vel for pokker en generel antagelse om bestemte befolkningsgrupper baseret på et udsnit af den befolkning.
Det er ligegyldigt, hvor mange gange jeg forklarer ham, at jeg er fuldt ud bevidst om, at det ikke er en universel fortolkning der passer på alle i målgruppen, der er selvfølgelig "afvigere." Man kan kun tage den som et fingerpeg om den generelle holdning i gruppen til et vis emne.

Hver. Fu**ing. Gang.
2
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 504

Indlægaf Luffegås » 11. jan 2016, 14:27

Jeg griner allerede af hvor åndsvagt det var..
Vi er helt nye kærester stadigvæk, og han ved jeg er en jaloux trunte, og vi bliver nød til sammen at finde ud af hvor grænserne for den slags går, og han vil gerne hjælpe mig af med det.
I fredags var vi så i byen, og på et tidspunkt havde lige snakket godt og jeg ville afslutte med et kram. Mens vi krammer kommer en lyshåret pige, lader et par fingre prikke ham på ryggen og hun forsvinder ud i rygerummet. Jeg var ikke jaloux, men nysgerrig, for jeg synes edderbankme det er underligt at prikke på nogens ryg mens de krammer deres kæreste. Nå, men det var en han kendte sporadisk svarede han, og slet ikke tæt, de havde ikke engang snakket den aften. Jeg siger så bare at det var underligt at prikke en på ryggen fordi man er på fornavn. Han tror så straks at jeg er det øverste af jalousi-skalaen og siger jeg skal slappe af, og at jeg var da dum straks at tro det var fordi han ville knalde hende og sådan. Jeg havde ikke engang nævnt den slags, og jeg siger så jeg synes det er et underligt synspunkt at jeg er underlig fordi jeg spørger ind til en pige, men hun er ikke underlig fordi borer sine fingre ind i ham. Men jeg smiler så til ham og siger pyt, men jeg kan ikke forsikre ham at jeg er kommet over det, og det ender med at han højt råber "fuck dig" på baren og skrider. Jeg begynder at tude, men bliver kold.
Han går så åbenbart op til banegården, sætter sig i en bus, men inden den kører hopper han af den igen og kommer hele vejen tilbage, for han vil åbenbart prøve at sige et undskyld. Da vi så forlader stedet husker jeg ikke helt, men han hidser sig op og siger "hvorfor må jeg ikke have lov at sige til en kvinde hun er lækker, hvis det er det jeg vil?" og jeg så bare, at det må han da hjertens gerne, men han skal så bare ikke komme sammen med mig, for jeg er ikke klar til at have en kæreste der vil det og bliver det nok aldrig. Jeg ville ikke holde på ham, det er et frit land, og hvis han føler behov for det, så må han jo være single lidt mere, eller finder en der finder sig i det, men jeg mener det er synd og skam at smide forholdet ud. Han blev så lidt mut, og ked af det, og bad om tilgivelse, at han havde været dum overfor mig når han nu vidste hvad han gik ind til i forholdet.
Næste dag da vi vågnede reddede han det dog helt igen for mig, da han sagde "nå, skal vi snakke om det?". Min eks ville ALDRIG snakke om tingene dagen efter af sig selv, jeg skulle altid hiiiiive tingene ud. Og atter sagde min nye undskyld så jeg også fik det ædrueligt. Kæft nogle kanter der bliver slebet af. Men jeg vil hellere være ærlig :) og jeg vil hellere være alene end jeg vil finde mig i noget jeg ikke har det godt med mere.

EDIT: Glemte at tilføje det der gør at jeg griner endnu mere.. Den lyshårede pige mødte jeg senere på toilettet. Viser sig at hun både er lesbisk og en mega underlig type :stoned:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 11. jan 2016, 14:47

^Det der ville jeg godt nok ikke kunne grine af. Nogensinde.
23
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Undtagelsen
Kort karma: 26
Likede indlæg: 258

Indlægaf Undtagelsen » 11. jan 2016, 17:48

Luffegås skrev:Jeg griner allerede af hvor åndsvagt det var..
Vi er helt nye kærester stadigvæk, og han ved jeg er en jaloux trunte, og vi bliver nød til sammen at finde ud af hvor grænserne for den slags går, og han vil gerne hjælpe mig af med det.
I fredags var vi så i byen, og på et tidspunkt havde lige snakket godt og jeg ville afslutte med et kram. Mens vi krammer kommer en lyshåret pige, lader et par fingre prikke ham på ryggen og hun forsvinder ud i rygerummet. Jeg var ikke jaloux, men nysgerrig, for jeg synes edderbankme det er underligt at prikke på nogens ryg mens de krammer deres kæreste. Nå, men det var en han kendte sporadisk svarede han, og slet ikke tæt, de havde ikke engang snakket den aften. Jeg siger så bare at det var underligt at prikke en på ryggen fordi man er på fornavn. Han tror så straks at jeg er det øverste af jalousi-skalaen og siger jeg skal slappe af, og at jeg var da dum straks at tro det var fordi han ville knalde hende og sådan. Jeg havde ikke engang nævnt den slags, og jeg siger så jeg synes det er et underligt synspunkt at jeg er underlig fordi jeg spørger ind til en pige, men hun er ikke underlig fordi borer sine fingre ind i ham. Men jeg smiler så til ham og siger pyt, men jeg kan ikke forsikre ham at jeg er kommet over det, og det ender med at han højt råber "fuck dig" på baren og skrider. Jeg begynder at tude, men bliver kold.
Han går så åbenbart op til banegården, sætter sig i en bus, men inden den kører hopper han af den igen og kommer hele vejen tilbage, for han vil åbenbart prøve at sige et undskyld. Da vi så forlader stedet husker jeg ikke helt, men han hidser sig op og siger "hvorfor må jeg ikke have lov at sige til en kvinde hun er lækker, hvis det er det jeg vil?" og jeg så bare, at det må han da hjertens gerne, men han skal så bare ikke komme sammen med mig, for jeg er ikke klar til at have en kæreste der vil det og bliver det nok aldrig. Jeg ville ikke holde på ham, det er et frit land, og hvis han føler behov for det, så må han jo være single lidt mere, eller finder en der finder sig i det, men jeg mener det er synd og skam at smide forholdet ud. Han blev så lidt mut, og ked af det, og bad om tilgivelse, at han havde været dum overfor mig når han nu vidste hvad han gik ind til i forholdet.
Næste dag da vi vågnede reddede han det dog helt igen for mig, da han sagde "nå, skal vi snakke om det?". Min eks ville ALDRIG snakke om tingene dagen efter af sig selv, jeg skulle altid hiiiiive tingene ud. Og atter sagde min nye undskyld så jeg også fik det ædrueligt. Kæft nogle kanter der bliver slebet af. Men jeg vil hellere være ærlig :) og jeg vil hellere være alene end jeg vil finde mig i noget jeg ikke har det godt med mere.

EDIT: Glemte at tilføje det der gør at jeg griner endnu mere.. Den lyshårede pige mødte jeg senere på toilettet. Viser sig at hun både er lesbisk og en mega underlig type :stoned:

Undskyld, men jeg har virkelig tænkt over det flere gange, når du har skrevet indlæg om din nye kæreste og jeres forhold.
Hvor gamle er I?
6
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 18:41

Undtagelsen skrev:
Luffegås skrev:Jeg griner allerede af hvor åndsvagt det var..

Undskyld, men jeg har virkelig tænkt over det flere gange, når du har skrevet indlæg om din nye kæreste og jeres forhold.
Hvor gamle er I?

Jeg spurgte også for nogen tid siden. Men fik intet svar.
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 18:44

Fru Sunshine skrev:^Det der ville jeg godt nok ikke kunne grine af. Nogensinde.

For mig lyder det bekymrende meget som et forhold, jeg engang var i. Og som kørte mig godt og grundigt ned. Ja, jeg siger det rent ud: De små hår begynder sgu at overveje at rejse sig her ... Og ja, jeg ved godt, jeg ikke kender nogen af parterne i parret. Eller situationen i øvrigt. Men puuuuha, der bliver manipuleret og kørt spil her, er klart det indtryk, jeg får.
5
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1384

Indlægaf D.itsen » 11. jan 2016, 18:57

Fru Sunshine skrev:^Det der ville jeg godt nok ikke kunne grine af. Nogensinde.

Heller ikke her. Min kæreste må godt sige til andre de er lækre, han må endda knalde dem, men det der drama ville jeg slet ikke magte
5
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 11. jan 2016, 19:05

Jeg mener at Luffegås engang har skrevet at de var sidst i tyverne.

Luffe, jeg synes du skal være opmærksom på at i har mange opslidende konflikter så tidligt i forholdet. Det virker som om i får det mest umodne frem i hinanden. Pas på dig selv!
10
x

Tilbage til "Forhold og sex"