Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5916

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Smiling_Goat » 18. jan 2016, 11:55

Comfortzone skrev:Han var lidt en knallert i går da han brokkede sig over sin eks.

Hun er pænt belastende når hun skriver til ham tre gange i timen, men de var sammen i mange år og har børn sammen, så han må jo have været glad for hende så jeg synes egentlig godt han kunne udvise lidt større tålmodighed og måske endda ligefrem spørge til hvordan hun har det og fake en eller anden form for interesse i svaret.
Hun er ked af det og såret, for helvede! Så er det altså okay at være en smule irrationel.

edit.: nej, jeg er ikke grunden til at de ikke længere er sammen. Skilsmissen var endelig før vi overhovedet lærte hinanden at kende, men det er ikke så længe siden de gik fra hinanden.

Men det kan jo også være, han er såret og irrationel? :)

Måske har han brug for at ikke snakke med hende, fordi han bliver ked af det/vred/forvirret, hver gang hun kontakter ham? Derfor har han måske ikke så meget overbærenhed over for hende og hendes behov?

Jeg ved det ikke. Det er bare gæt :)
1
gro71
Kort karma: 16
Likede indlæg: 230

Indlægaf gro71 » 18. jan 2016, 12:59

Her i weekenden, hvor han (endnu en gang) havde ondt et vist sted over, at min ældste søn, som bor hjemme endnu, havde ædt hans Nutella - for det havde han jo købt til BØRNENE (underforstået: hans egne unger, som kun er der hver 2. weekend). Og nu havde han jo været nødt til at købe endnu et glas, for ellers var der jo ikke noget til BØRNENE.

Her måtte jeg så klemme en bemærkning ud mellem sidebenene om, at eftersom jeg ikke spiser Nutella, kunne min ældste søns andel nok gå lige op med det, jeg ikke spiste. Og at jeg i øvrigt var pivtræt af den der "din og min-mentalitet", som han for øjeblikket kører lidt for meget rundt i.

(Jeg kunne også have nævnt noget om, at min søn rent faktisk betaler for at bo hos mig (hvad kæresten ikke gør...))

Jeg er vist lidt træt af ham for tiden. Det går forhåbentlig over igen.
6
Comfortzone
Kort karma: 9
Likede indlæg: 106

Indlægaf Comfortzone » 18. jan 2016, 14:15

Smiling_Goat skrev:
Comfortzone skrev:Han var lidt en knallert i går da han brokkede sig over sin eks.

Hun er pænt belastende når hun skriver til ham tre gange i timen, men de var sammen i mange år og har børn sammen, så han må jo have været glad for hende så jeg synes egentlig godt han kunne udvise lidt større tålmodighed og måske endda ligefrem spørge til hvordan hun har det og fake en eller anden form for interesse i svaret.
Hun er ked af det og såret, for helvede! Så er det altså okay at være en smule irrationel.

edit.: nej, jeg er ikke grunden til at de ikke længere er sammen. Skilsmissen var endelig før vi overhovedet lærte hinanden at kende, men det er ikke så længe siden de gik fra hinanden.

Måske har han brug for at ikke snakke med hende, fordi han bliver ked af det/vred/forvirret, hver gang hun kontakter ham? Derfor har han måske ikke så meget overbærenhed over for hende og hendes behov?

Du har ret, men jeg kan bare virkelig relatere til hendes oplevelse af situationen og jeg tænker at deres samarbejde måske også ville glide lidt nemmere hvis han var lidt venligere overfor hende.
Han opfører sig ikke grimt, bare utålmodigt og så lader han som om han er ligeglad med hvordan hun har det og det håber jeg ikke han er. Hun er, sine utilstrækkeligheder til trods, mor til hans børn og hans første store kærlighed.
4
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 18. jan 2016, 15:49

Comfortzone skrev:
Smiling_Goat skrev:

Du har ret, men jeg kan bare virkelig relatere til hendes oplevelse af situationen og jeg tænker at deres samarbejde måske også ville glide lidt nemmere hvis han var lidt venligere overfor hende.
Han opfører sig ikke grimt, bare utålmodigt og så lader han som om han er ligeglad med hvordan hun har det og det håber jeg ikke han er. Hun er, sine utilstrækkeligheder til trods, mor til hans børn og hans første store kærlighed.

Ja, men jeg synes måske, det er lige meget hensyn at tage at snakke med én, man virkelig ikke har lyst til at snakke med, tre gange i timen, fordi de har brug for det.

Selvfølgelig skal samværet med børnene have de bedste betingelser, men det får det forhåbentligt også, selvom man siger fra over for urimelig opførsel, og at kontakte sin eks tre gange i timen er måske lidt på den forkerte side af, hvad der er rimeligt.
1
Comfortzone

Indlægaf Comfortzone » 18. jan 2016, 18:08

Smiling_Goat skrev:
Comfortzone skrev:
Smiling_Goat skrev:

Ja, men jeg synes måske, det er lige meget hensyn at tage at snakke med én, man virkelig ikke har lyst til at snakke med, tre gange i timen, fordi de har brug for det.

Selvfølgelig skal samværet med børnene have de bedste betingelser, men det får det forhåbentligt også, selvom man siger fra over for urimelig opførsel, og at kontakte sin eks tre gange i timen er måske lidt på den forkerte side af, hvad der er rimeligt.

Så har jeg ikke forklaret mig godt nok. Han må gerne sige fra, for det er for meget når hun skriver hele tiden, men når de taler sammen og det hun kontakter ham om er rimeligt nok, så skal han altså lade være med at lyde som om hun er den der irriterende nabo vi alle sammen har, der altid klager over et eller andet. Jeg synes det er dårlig opførsel og så taler vi om en kvinde som han har elsket højt nok til at få børn med. Det fortjener credit nok til at han lige trækker vejret en gang når hun kører ud af en tangent.
Ofte er det hun skriver om helt fair, men bare for tit.
4
Comfortzone

Indlægaf Comfortzone » 18. jan 2016, 18:12

ManicNinja skrev:^^ Hvis det er bruddet med ham, hun er ked af det og såret over, er det så ikke en anden end ham, der skal trøste? :gruble:
Aj, altså hatten af for din rummelighed og forståelse. Tænker nok bare umiddelbart, at hendes adfærd mht kontakt virker lidt upassende (med mindre det handler om noget planlægning vedrørende børnene).

Hun er ked af bruddet, men det er ikke det hun skriver om. Det er bare praktiske ting med børn og salg af hus og så går hun måske lige overdrive engang imellem med hvor træls hun synes det er, at han ville skilles.
Men hun tuder ikke til ham.

Jeg forstår ham godt, det gør jeg. Men jeg forstår også hende og hun har det svært lige nu og så synes jeg snoren må være lidt længere.
5
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3946

Indlægaf Angelina » 19. jan 2016, 16:41

Da jeg snakkede i telefon med ham på vej hjem fra arbejde - vi snakkede om at jeg var lidt stresset over den forestående renovering - sådan rent logistisk, med at få det hele til at hænge sammen og måske lidt bekymret for om jeg kom til at hænge på det hele selv ... han hader gør-det-selv-arbejde og jeg synes det har været pænt op af bakke at have hans hjælp til det her, for det han har været skarpest til er at brokke sig, ikke gide gøre det han bliver bedt om, og synes det hele er åndssvagt, være træt og gerne ville tidligt hjem. Og det var det jeg prøvede at lufte, at jeg hellere ville stå med det selv end at høre på brok fra start til slut og hele tiden opleve at man forsøger at sjuske sig igennem det her ... og der gjorde han så det, som han efter 11 år sammen med mig pisser mig mest af - lod mig køre monolog uden at svare på noget af det jeg tog op...

Så jeg endte med at smide røret på (ja, så voksen er jeg) og sidder nu over på arbejde og nægter at køre hjem, fordi jeg synes han er en idiot.
2
~indsæt smart signatur her~
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 19. jan 2016, 17:50

Han er så pisse belastende, når jeg laver mad.

Vi har et meget lille køkken, så der skal helst ikke være flere end mig i det, men sekunder jeg begynder madlavning vimser han rundt derude konstant. Så skal han vaske hænder, så skal han lave te, så skal han smide noget ud, så skal han bruge en saks osv. Aaaarg!
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9232

Indlægaf Fru Sunshine » 19. jan 2016, 18:14

HappyHippo skrev:Han er så pisse belastende, når jeg laver mad.

Vi har et meget lille køkken, så der skal helst ikke være flere end mig i det, men sekunder jeg begynder madlavning vimser han rundt derude konstant. Så skal han vaske hænder, så skal han lave te, så skal han smide noget ud, så skal han bruge en saks osv. Aaaarg!

Er det så også dig, der skal flytte dig, når du står midt i noget, lige når det er MEGET vigtigt, at han får sat en MEGET vigtig kop i opvaskemaskinen eller får vasket sine hænder?

Sådan er det her. Og jeg bliver altså en lille smule irritabel.
8
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 112
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 763

Indlægaf HappyQ » 20. jan 2016, 07:53

Fru Sunshine skrev:

Er det så også dig, der skal flytte dig, når du står midt i noget, lige når det er MEGET vigtigt, at han får sat en MEGET vigtig kop i opvaskemaskinen eller får vasket sine hænder?

Min er lige sådan - er det en mande-ting.
2
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3522

Indlægaf Ballademager » 20. jan 2016, 09:37

HappyQ skrev:
Fru Sunshine skrev:

Jeg tror, det er fordi, at de så let glemmer ting? Min kæreste løb en gang forbi mig, hvor jeg var midt i at fortælle noget, fordi han skulle skynde sig at tørre kondens af vinduet, da han ellers ville glemme det :-D
6
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 97
Likede indlæg: 700

Indlægaf FruKuk » 21. jan 2016, 18:49

HappyQ skrev:
Fru Sunshine skrev:

Jeg skylder vist min mand en undskyldning - I beskriver jo min adfærd, når hr Kuk laver mad :genert:
5
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 22. jan 2016, 16:17

Jeg er troende kristen, og han ved det. Han har altid syntes, det var åndssvagt, for Gud findes jo tydeligvis ikke.. Nu vil han så melde sig ind i den skide "religion" baseret på et flyvende spaghettimonster. Er det mig, der er noget galt med, når det gør mig virkelig ked af det? Han forventer, at jeg respekterer hans religion, som han respekterer min, men siger selv, at han ikke tror på monstret. Han tror på alt det andet religionen står for (som åbenbart er gode handlinger er godt dårlige handlinger er dårlige.) Jeg har pga. Det her undersøgt "religionen." Men det virker ikke som om, de helt selv kan beskrive, hvad de tror på. Dybest set ser det ud til at handle om at gøre grin med religiøse mennesker.

Jeg har forsøgt at forklare ham, hvorfor det gør mig ked af det, og det ikke handler om religionen, men den kendsgerning at han ikke rent faktisk tror på monstret - og jeg mener ikke, man kan tro på en religion, hvis man ikke tror på guden i den religion. Men han hører bare, at jeg er imod hans religion, og det er bare typisk religiøse mennesker. Det er jo for helvede ikke det, der handler om. Det handler om respekt.
0
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 22. jan 2016, 16:28

Smiling_Goat skrev:Jeg er troende kristen, og han ved det. Han har altid syntes, det var åndssvagt, for Gud findes jo tydeligvis ikke.. Nu vil han så melde sig ind i den skide "religion" baseret på et flyvende spaghettimonster. Er det mig, der er noget galt med, når det gør mig virkelig ked af det? Han forventer, at jeg respekterer hans religion, som han respekterer min, men siger selv, at han ikke tror på monstret. Han tror på alt det andet religionen står for (som åbenbart er gode handlinger er godt dårlige handlinger er dårlige.) Jeg har pga. Det her undersøgt "religionen." Men det virker ikke som om, de helt selv kan beskrive, hvad de tror på. Dybest set ser det ud til at handle om at gøre grin med religiøse mennesker.

Jeg har forsøgt at forklare ham, hvorfor det gør mig ked af det, og det ikke handler om religionen, men den kendsgerning at han ikke rent faktisk tror på monstret - og jeg mener ikke, man kan tro på en religion, hvis man ikke tror på guden i den religion. Men han hører bare, at jeg er imod hans religion, og det er bare typisk religiøse mennesker. Det er jo for helvede ikke det, der handler om. Det handler om respekt.

Har han meldt sig ind i denne nye religion, for at gøre nar ad dig, eller hvad et formålet?
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 347
Likede indlæg: 2372

Indlægaf achillaxedprune » 22. jan 2016, 16:57

Pixie88 skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg er troende kristen, og han ved det. Han har altid syntes, det var åndssvagt, for Gud findes jo tydeligvis ikke.. Nu vil han så melde sig ind i den skide "religion" baseret på et flyvende spaghettimonster. Er det mig, der er noget galt med, når det gør mig virkelig ked af det? Han forventer, at jeg respekterer hans religion, som han respekterer min, men siger selv, at han ikke tror på monstret. Han tror på alt det andet religionen står for (som åbenbart er gode handlinger er godt dårlige handlinger er dårlige.) Jeg har pga. Det her undersøgt "religionen." Men det virker ikke som om, de helt selv kan beskrive, hvad de tror på. Dybest set ser det ud til at handle om at gøre grin med religiøse mennesker.

Har han meldt sig ind i denne nye religion, for at gøre nar ad dig, eller hvad et formålet?

Det tænker jeg også... Og det lyder bare helt enormt nedern og underligt provokerende. Hvorfor opfører han sig så lamt?
3
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Forhold og sex"