Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Luffegås » 5. feb 2016, 12:43

Jeg sidder i dag og laver et helt nyt CV da det gamle lignede noget møg.
Han spurgte så om han måtte se det, så jeg sendte det til ham, for selvfølgelig må han SE det. Kigge! Med sine øjne! Men nej, han skrev så i chatten en masse om hvorfor havde jeg ikke tilføjet folkeskole, hvorfor har jeg skrevet dét ord, og staves det og det ord ikke sådan!? Osv.

Jeg ved han mener det godt, jeg ved han bare gerne vil have jeg har et godt CV så jeg kan få mit drømmejob, men jeg var ikke modtagelig over for hjælpen når jeg ikke har spurgt om den, eller når den ikke er blevet mig tilbudt først. Jeg vil gerne have CV'et er så meget mig som muligt, og jeg var lidt stolt af mig selv. Og nogen af de ting han foreslog ændringer til var for mig nogle ligegyldige ting, såsom under frivilligt arbejde, og så ville han også have jeg skrev HF-niveauer på..
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 282
Likede indlæg: 2090

Indlægaf Danseprinsesse » 11. feb 2016, 18:47

Han sagde, at han ikke har købt en fødselsdagsgave til mig. Og nu driller han mig med, at det fik mig til at tude.
2
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1963

Indlægaf Mani » 11. feb 2016, 19:06

Han har stjåååålet de trøfler jeg har købt til vores søn :shock: :sur:
2
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 810

Indlægaf Maoam » 12. feb 2016, 20:54

Han blev ikke sur, da jeg hijackede tv'et med chromecast, mens han brugte det. Det var den nemmeste måde at vise ham en video på youtube, og jeg var i drillehumør. Jeg må finde på noget andet :fløjt:
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 13. feb 2016, 18:32

Sidst jeg så ham, det var, hold nu godt fast, i starten af oktober.

De sidste 4 lørdage i særdeleshed har jeg været knækket fordi jeg render rundt i en eller anden naiv tåge om at det da må være denne weekend hans nåde får tid, men nej da.

Han kan snart rende mig, ja, det her er ikke kostruktivt og ja jeg er bitter. Jeg er gal, jeg er skuffet og jeg har alle de her negative følelser jeg ikke ved hvor jeg gøre af. Fuck hvor er det lamt!
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 718

Indlægaf Lykke » 13. feb 2016, 18:44

ShuruQ skrev:Sidst jeg så ham, det var, hold nu godt fast, i starten af oktober.

De sidste 4 lørdage i særdeleshed har jeg været knækket fordi jeg render rundt i en eller anden naiv tåge om at det da må være denne weekend hans nåde får tid, men nej da.

Han kan snart rende mig, ja, det her er ikke kostruktivt og ja jeg er bitter. Jeg er gal, jeg er skuffet og jeg har alle de her negative følelser jeg ikke ved hvor jeg gøre af. Fuck hvor er det lamt!

Hvad kan det være du sidst så ham der? Bor han i et andet land eller hvordan?
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 766

Indlægaf Bimmerdyret » 13. feb 2016, 21:19

At min mand åbenbart mente at vores byttehandel hvor jeg fik bragt et glas isvand mod at han måtte spise min is - betød at han måtte æde MIN B&Js peanutbuttercup.

Han kunne æde min Hansen pistacieis.. :sur:
3
Brugeravatar
Mani

Indlægaf Mani » 13. feb 2016, 21:24

Han insisterer på mosaiksten som back-splash i vores nye køkken :tie:
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2064

Indlægaf Tibbler » 13. feb 2016, 21:36

Mani skrev:Han insisterer på mosaiksten som back-splash i vores nye køkken :tie:

En frosted glasplade er flot - Kan du ikke overbevise ham om det?
1
Brugeravatar
Mani

Indlægaf Mani » 13. feb 2016, 21:40

Tibbler skrev:
Mani skrev:Han insisterer på mosaiksten som back-splash i vores nye køkken :tie:

Jeg synes selv :-D at jeg har foreslået mange gode alternativer - fælles for dem alle er tilsyneladende, at de er 'sterile og kønsløse' :rulle:
0
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 74
Likede indlæg: 655

Indlægaf Precaseptica » 13. feb 2016, 21:45

Da hun for en times tid siden fægtede mig væk fra husets eneste gaming-pc for at spille mit GTA og, i hendes egne ord, "pløkke og køre folk ned".

Hun er nu meget sej. Men også lidt en nar. Eller også er jeg det. For det tog ikke meget mere end lidt skaberi med trutmund og rullen rundt i sengen, før jeg overgav mig og gav hende lov. Og nu sidder hun så og griner stort over at lave digitalt hakkekød ud af digitale fodgængere.
6
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2064

Indlægaf Tibbler » 13. feb 2016, 21:47

Mani skrev:
Tibbler skrev:

Jeg synes selv :-D at jeg har foreslået mange gode alternativer - fælles for dem alle er tilsyneladende, at de er 'sterile og kønsløse' :rulle:

Det er da sådan lidt en kvindeting at sige :lol:
1
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4228

Indlægaf Flora » 13. feb 2016, 22:03

Mani skrev:
Tibbler skrev:

Og om lidt kommer din kæreste så ind i tråden og skriver "min kæreste har sidst været en nar da hun nægtede mosaiksten i vores nye køkken og i stedet ville have det sterilt og kønsløst" :-D
2
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Mani

Indlægaf Mani » 13. feb 2016, 22:38

Flora skrev:
Mani skrev:
Tibbler skrev:

Og om lidt kommer din kæreste så ind i tråden og skriver "min kæreste har sidst været en nar da hun nægtede mosaiksten i vores nye køkken og i stedet ville have det sterilt og kønsløst" :-D

Hvis han var på debatten: Utvivlsomt!
Og han ville toppe den op med at hun insisterede på hvide skabe, bare fordi der skal være en rå murstensvæg, trægulve og træbordplade :rulle:
3
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 560

Indlægaf StripesAddict » 13. feb 2016, 23:00

Precaseptica skrev:Da hun for en times tid siden fægtede mig væk fra husets eneste gaming-pc for at spille mit GTA og, i hendes egne ord, "pløkke og køre folk ned".

Hun er nu meget sej. Men også lidt en nar. Eller også er jeg det. For det tog ikke meget mere end lidt skaberi med trutmund og rullen rundt i sengen, før jeg overgav mig og gav hende lov. Og nu sidder hun så og griner stort over at lave digitalt hakkekød ud af digitale fodgængere.

Det er sjovt, min kæreste har lige introduceret mig til GTA og nu kan jeg ikke tænke på andet, end at lave digitalt hakkekød ud af digitale fodgængere, men jeg kan simpelthen ikke få tilranet mig adgang til hvad han selv kalder "husets eneste gaming-pc". Nar, altså.

( :D )
6

Tilbage til "Forhold og sex"