Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Contrast
Kort karma: 2
Likede indlæg: 60

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Contrast » 9. mar 2016, 22:09

Smiling_Goat skrev:Han skulle hjælpe mig med noget teknisk til en opgave, og det han kom frem til, var jeg ikke helt sikker på var korrekt ift. Det faglige på mit studie. Det sagde jeg så til ham, og det ledte utroligt nok til en længere diskussion, hvor han præsterede at sige: "men du plejer kun at få 10, ikk? Måske kan du få 12, hvis du gør det på denne måde."
Jeg var lige ved at falde ned af stolen og spurgte skeptisk: "kun 10? Hvor mange 10-taller har du fået?!" Men det var jo så sjovt nok ikke det diskussionen handlede om, mente han (og det kan jeg godt forstå...)

Det viste sig så, at han faktisk ikke vidste, hvad 10 dækker over, og da han gav sig til at læse det, blev han imponeret. Han troede det betød en præstation med en del fejl af en eller anden grund.. Men jeg er så heller ikke sikker på, om man brugte 7-trinsskalaen da han gik i skole.

Under alle omstændigheder var det ret træls, at han satte spørgsmålstegn ved mine boglige evner og hævdede sig selv, når jeg er den bedst uddannede af os og har opnået bedst karakterer. Enhver har sin styrke, ikk?

10 gælder for det samme uanset om det er den nye eller gamle skala, så vidt jeg ved. :)
0
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 717

Indlægaf HappyHippo » 9. mar 2016, 22:25

Contrast skrev:
Smiling_Goat skrev:Han skulle hjælpe mig med noget teknisk til en opgave, og det han kom frem til, var jeg ikke helt sikker på var korrekt ift. Det faglige på mit studie. Det sagde jeg så til ham, og det ledte utroligt nok til en længere diskussion, hvor han præsterede at sige: "men du plejer kun at få 10, ikk? Måske kan du få 12, hvis du gør det på denne måde."
Jeg var lige ved at falde ned af stolen og spurgte skeptisk: "kun 10? Hvor mange 10-taller har du fået?!" Men det var jo så sjovt nok ikke det diskussionen handlede om, mente han (og det kan jeg godt forstå...)

Det viste sig så, at han faktisk ikke vidste, hvad 10 dækker over, og da han gav sig til at læse det, blev han imponeret. Han troede det betød en præstation med en del fejl af en eller anden grund.. Men jeg er så heller ikke sikker på, om man brugte 7-trinsskalaen da han gik i skole.

Under alle omstændigheder var det ret træls, at han satte spørgsmålstegn ved mine boglige evner og hævdede sig selv, når jeg er den bedst uddannede af os og har opnået bedst karakterer. Enhver har sin styrke, ikk?

10 gælder for det samme uanset om det er den nye eller gamle skala, så vidt jeg ved. :)

Ja, det er vist den eneste karakter der forblev den samme med samme betydning.
0
Comfortzone
Kort karma: 9
Likede indlæg: 106

Indlægaf Comfortzone » 10. mar 2016, 00:08

I går var han virkelig en røvhat.

Han skulle i byen og spise og inden da hjælpe sin søster med nogle møbler. That's all fine and dandy, men fordi han er en klovn, er han kommet til skade og kan nu nærmest ikke gå. Det må han selvfølgelig selv om, men han har en gammel skade, som aldrig heler helt og hver gang han overanstrenger sig, så bryder den op igen. Den volder ham i forvejen temmelig mange problemer, så det er lidt noget bøvl at han glemmer at tænke.
Jeg bliver lidt træt af ham når han ikke passer på sig selv for det er ren og skær stædighed, der gør at han ikke siger stop når han ikke kan mere.
1
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5931

Indlægaf Smiling_Goat » 10. mar 2016, 04:43

HappyHippo skrev:
Contrast skrev:

Ja, det er vist den eneste karakter der forblev den samme med samme betydning.

Ja, det ved jeg, men det gjorde han ikke :)
0
Brugeravatar
Sustentaculum
Kort karma: 1
Likede indlæg: 68

Indlægaf Sustentaculum » 10. mar 2016, 05:34

Nar er måske så meget sagt.. men..

Han brokker sig over at han ikke har flere rene strømper, hvor efter han resolut sætter vasketøjskurven ud ved siden af vaskemaskinen. Efterfulgt af at han... da da daaaam... sætter sig ind i sofaen!

Mon han tror at strømperne på magisk vis diffunderer ind i vaskemaskinen? Jeg ved det ikke. Men nu er det 2. gang den her uge jeg har observeret det. :gruble:
13
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2335

Indlægaf Studsgaard » 10. mar 2016, 06:35

Sustentaculum skrev:Nar er måske så meget sagt.. men..

Han brokker sig over at han ikke har flere rene strømper, hvor efter han resolut sætter vasketøjskurven ud ved siden af vaskemaskinen. Efterfulgt af at han... da da daaaam... sætter sig ind i sofaen!

Mon han tror at strømperne på magisk vis diffunderer ind i vaskemaskinen? Jeg ved det ikke. Men nu er det 2. gang den her uge jeg har observeret det. :gruble:

Jeg er spændt på opfølgeren på dette vasketøjsdrama - mon der dukker små vaskefeer frem hvis han gør det mang gange nok :forvirret:
5
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 166
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2572

Indlægaf Mi55y » 10. mar 2016, 07:16

Har han fødselsdag snart? Køb ham nye strømper... Det har han alligevel brug for, hvis han kan løbe tør for dem 2 gange på en uge. Altså en vask her holder da mig med rene strømper en 14 dages tid!?
3
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 217
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1992

Indlægaf Lurende Peber » 10. mar 2016, 07:28

Mi55y skrev:...
Har han fødselsdag snart? Køb ham nye strømper... Det har han alligevel brug for, hvis han kan løbe tør for dem 2 gange på en uge. Altså en vask her holder da mig med rene strømper en 14 dages tid!?
Hvis strømperne ikke hoppede ind I vaskemaskinen af sig selv første gang, at kurven stilledes tæt på lågen, gør de det nok heller ikke anden gang. Men når han har gået med dem længe nok måske......? :tie:
4
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 10. mar 2016, 07:55

Han kommenterede, at vasketøjskurven med sportstøj var ved at være fuld - og at han skulle bruge noget i weekenden.

Fejl:
A) Han kommenterede - det tømmer ikke kurven :nej:
B) Det var kurven med uldvask - som han havde smidt sit stinkende våde løbetøj oven i :ticks:
C) Han er skredet til udlandet på en temmelig træls arbejdstur - så han har ikke helt brug for et møgfald fra mig oven i det - men altså - ARGH :cuss:
9
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3545

Indlægaf Ballademager » 10. mar 2016, 14:56

Lurende Peber skrev:
Mi55y skrev:...
Hvis strømperne ikke hoppede ind I vaskemaskinen af sig selv første gang, at kurven stilledes tæt på lågen, gør de det nok heller ikke anden gang. Men når han har gået med dem længe nok måske......? :tie:

Måske? Altså her arbejder vi stadig lidt med det, idet at hverken min kærestes brugte glas eller sokker selv har lært at springe ind i (op)vaskemaskinen. Uheldigvis er han mere stædig end jeg er, så det ender som oftest med, at jeg vasker tøj/sætter i opvaskeren, når jeg ikke kan holde det ud længere :genert:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Sustentaculum
Kort karma: 1
Likede indlæg: 68

Indlægaf Sustentaculum » 10. mar 2016, 15:20

Mi55y skrev:

Altså, første gang han stillede vasketøjskurven ved siden af vaskemaskinen blev vasketøjskurven egentlig bare flyttet retur da jeg var træt af at vade ind i den. Det blev strømperne jo ikke rene af :D
11
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1065

Indlægaf KinderBueno » 10. mar 2016, 21:50

Wolf & I skrev:Hver gang vi laver mad sammen - han retter altid på mig og mener han bør fortælle mig alt ligefra hvilken kogeplade jeg skal bruge til at jeg skal stege bacon først i stedet for kylling.
Jeg kan ikke lave mad - jeg gider ikke lave mad. Når det så lige kommer over mig så mener han at han at han lige skal rette på mig :rulle:

Argh, det gjorde min kæreste også hele tiden i starten! Han foreslog altid, at vi lavede mad sammen. Fair nok. Så skal jeg skære agurker. "Ej, det er bedre hvis du snitter dem skrå. Sådan her." Eller "hov, brug den her kniv, den er større og bedre." Seriøst, stop! Jeg er ikke retarderet, og hvis agurkerne/forårsløgene/gulerødderne kun kan have én acceptabel facon, så kan du sgu selv stå for dit kulinariske eventyr.
4
hej hest, hestehest
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2335

Indlægaf Studsgaard » 10. mar 2016, 22:03

Her til aften efter aftensmaden.
Jeg har lavet mad og manden samt en af sønnerne rydder af bordet m.m
Da de kommer i stuen spørger jeg om de har ordnet det hele?
Ja ja det har de da.
Da jeg så kommer id i køkkenet står der to gryder og glor samt der ligger to redskaber ved siden af komfuret :cuss: så har de sku da ikke ordnet det hele!
1
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 717

Indlægaf HappyHippo » 10. mar 2016, 22:17

adagio skrev:
HappyHippo skrev:Ja, det er vist den eneste karakter der forblev den samme med samme betydning.

Men der bliver givet væsentligt flere 10- og 12-taller i dag end der blev givet 10-, 11- og 13-taller før reformen. Meningen er at de nye karakterer skal kunne oversættes internationalt, det kunne de gamle ikke, og det betyder at 10% af de studerende skal have 12, og 25% skal have 10. Så hvis man får 10, skal det betyde at man er blandt de 35% bedste.

Kilde: http://uvm.dk/Uddannelser/Paa-tvaers-af ... ns-skalaen

Men når man synkroniserer den gamle skala med den nye, er karakteren 10 identisk. Om der bliver givet flere eller færre skal jeg ikke gøre mig klog på.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1916

Indlægaf Purple Haze » 13. mar 2016, 12:39

Han gad ikke dyrke sex i morges :nej:
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Forhold og sex"