Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2174

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Moxy-lady » 16. apr 2016, 12:26

Ballademager skrev:Han kildede mig virkelig længe. Forsøgte at sige fra, men kan bare ikke lade være med at grine. Ved ikke, hvorfor det er sådan. Han blev ved med at sige, at jeg skulle lade være med at grine. Hestebid og knoer i ribbenene gjorde altså ondt, så blev ret presset. Til sidst brølede jeg "så hold dog op, for helvede!!!" virkelig surt. Så blev han mega sur, og sagde, at jeg jo bare kunne have brugt vores stopord. Korrekt, men så langt tænkte jeg ikke, og det bliver i øvrigt ikke altid respekteret. Nu er han trampet ud i bad med "nu har du ødelagt mit humør"-attituden.

Aaaaaaargh....!!! :nerve:

Undskyld, men han er da en nar!

Kan godt forstå at du er sur over, både at han ikke respekterede dit nej men også at han så opfører sig som et offer når det er dig hvis grænser blev overskredet.
6
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 345
Likede indlæg: 3439

Indlægaf Ballademager » 16. apr 2016, 12:50

Moxy-lady skrev:
Ballademager skrev:Han kildede mig virkelig længe. Forsøgte at sige fra, men kan bare ikke lade være med at grine. Ved ikke, hvorfor det er sådan. Han blev ved med at sige, at jeg skulle lade være med at grine. Hestebid og knoer i ribbenene gjorde altså ondt, så blev ret presset. Til sidst brølede jeg "så hold dog op, for helvede!!!" virkelig surt. Så blev han mega sur, og sagde, at jeg jo bare kunne have brugt vores stopord. Korrekt, men så langt tænkte jeg ikke, og det bliver i øvrigt ikke altid respekteret. Nu er han trampet ud i bad med "nu har du ødelagt mit humør"-attituden.

Aaaaaaargh....!!! :nerve:

Undskyld, men han er da en nar!

Kan godt forstå at du er sur over, både at han ikke respekterede dit nej men også at han så opfører sig som et offer når det er dig hvis grænser blev overskredet.

Vi har haft en lang snak om det, og hans reaktion bunder i nogle forskellige, tilbagevendende problemstillinger i vores forhold. Kan i bund og grund godt forstå, at han ikke kan lide at blive råbt af, selvom det ikke var noget, jeg havde tænkt til ende i situationen. Og da vi fik snakket om det, fik vi vendt de ting, der hver især går os på i de her situationer. Så vi er blevet gode venner igen.
3
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2406

Indlægaf Bøtte » 25. apr 2016, 18:46

Han har købt chips og chokolade til sig selv. Igen. Jeg må gerne smage selvfølgelig men efter 8 års parforhold ved han godt at jeg nærmest aldrig spiser chips og ikke bryder mig om det chokolade han har valgt.
Synes det er så pisse tarveligt. Jeg handler aldrig kun snacks til mig selv (vi kan ikke lide samme snacks-ting) og han gør det fandme hver eneste gang. Og egentlig handler det jo ikke om snacks, men om at han ikke tænker på mig i situationen.

Og her i min hormonella tilstand er det bare endnu værre :sur: :trist:
5
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 192
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2275

Indlægaf Studsgaard » 25. apr 2016, 19:04

I søndags.
Han var af en eller anden ukendt grund i pisse dårlig humør, og bare virkelig træls. Så tag sku da ansvar for hvad der irritere dig, og gør noget ved det :cuss:

(Heldigvis gjorde han det godt idag ved at servere lækker morgenmad efter børnen var sendt i skole - han havde en ekstra fridag)
0
bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 636

Indlægaf bluetof1 » 29. apr 2016, 17:24

I dag kom han ind med posten og er ved at kaste op af grin fordi der var kommet sådan en til-alle-husstande ting fra Ældresagen og den mente han var til mig.
Ikke engang da jeg påpegede at han er noget ældre end mig kunne han stoppe med at grine.

Ja, hahaha :rulle: Hysterisk morsomt, Gammelfar.
2
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 324
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3219

Indlægaf DD_81 » 29. apr 2016, 18:53

bluetof1 skrev:I dag kom han ind med posten og er ved at kaste op af grin fordi der var kommet sådan en til-alle-husstande ting fra Ældresagen og den mente han var til mig.
Ikke engang da jeg påpegede at han er noget ældre end mig kunne han stoppe med at grine.

Ja, hahaha :rulle: Hysterisk morsomt, Gammelfar.

samme scenarie udspillede sig her.
Det er altid ham der er post til, sjældent mig, og så siger han "der er brev" og griner helt vildt, og han er også ældst.^
I det hele taget også uforskammet af ældresagen at spamme vores postkasse, vi er begge i 30'erne.

Endnu værre er det, at vi har været kunder i Jyske Bank, er det ikke mere. Men de sender indimellem et brev ud om at de gerne vil rådgive os, at vi har skiftet rådgiver, eller andet. De er altid stillet til mig, og der står i brevet at de vælger at sende til den ældste i husstanden *grrr*
1
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1108

Indlægaf Torn » 30. apr 2016, 05:04

Han sover åbenbart udenbys. Det har han så bare glemt at fortælle mig.
2
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 834

Indlægaf lulu-p » 30. apr 2016, 05:29

Han kan ikke lade være med at kommentere og rette på mig når jeg kører bil. "Nu er der grønt"..."skal du ikke skifte gear".."hov der kommer en cyklist"....

:cuss: :cuss: :cuss:
5
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Yetie
Kort karma: 1
Likede indlæg: 21

Indlægaf Yetie » 30. apr 2016, 16:17

I går, hvor han endnu engang valgte at ryge i bilen, mens jeg er med. Det er hans bil, men han ved jeg hader det! Han mener at det ikke er så slemt, for han åbner kop vinduet. 1: det stinker stadig og 2: det trækker ad h......til, og jeg er forkølet og har ondt i halsen. :evil:
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2362

Indlægaf achillaxedprune » 30. apr 2016, 16:39

Yetie skrev:I går, hvor han endnu engang valgte at ryge i bilen, mens jeg er med. Det er hans bil, men han ved jeg hader det! Han mener at det ikke er så slemt, for han åbner kop vinduet. 1: det stinker stadig og 2: det trækker ad h......til, og jeg er forkølet og har ondt i halsen. :evil:

Så smøgtrængende kan man ikke være... Sikke et fjols. Kan jeg godt forstå du er pissed over!
6
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Yetie
Kort karma: 1
Likede indlæg: 21

Indlægaf Yetie » 30. apr 2016, 16:55

achillaxedprune skrev:
Yetie skrev:I går, hvor han endnu engang valgte at ryge i bilen, mens jeg er med. Det er hans bil, men han ved jeg hader det! Han mener at det ikke er så slemt, for han åbner kop vinduet. 1: det stinker stadig og 2: det trækker ad h......til, og jeg er forkølet og har ondt i halsen. :evil:

Så smøgtrængende kan man ikke være... Sikke et fjols. Kan jeg godt forstå du er pissed over!

Endda på en køretur på under en time - og vi var næsten nået frem. :rulle:
0
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 30. apr 2016, 17:22

Jeg står op med børnene kl 05 og lader ham sove videre. Han vågner kl 11, går i bad og siger han tager ud at spise... Øh ok, tak for info.

Jeg skulle have været til fest i aften (det ved han), og han kom hjem halvsnalret for et par minutter siden. Super fedt. Så må jeg aflyse fordi jeg er dødtræt og ikke vil lade ham være alene med ungerne i den tilstand.

Narrøv!
14
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2406

Indlægaf Bøtte » 30. apr 2016, 17:32

Jeg havde fået lov at sove længe. Barnet vågnede kl. 5.15 og sov så videre en halv time mere. Så stod de op. Og 4 gange inden kl. 7.30 var en af dem inde ved mig og derefter kunne jeg ikke sove igen. Det er fandme ikke at sove længe :sur:

Jeg kræver ikke at sove den halve formiddag men til kl 8 eller 8.30 UDEN at skulle vækkes konstant havde da været dejligt.

Nu har jeg besluttet at det er min tur til at sove længe igen i morgen.
11
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 160
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2508

Indlægaf Mi55y » 30. apr 2016, 17:36

Vi er på ferie lige nu, og i dag er vores sidste dag. Han ville gerne, at vi skulle bestille sådan et escape-room, så det gjorde vi for et par dage siden, selvom jeg ikke er helt så vild med det som ham. Det er min computer, vi har med, så jeg bestilte fra den - med ham over skulderen. Jeg spurgte, før jeg trykkede godkend på noget som helst, betalte med mit kort og videresendte derefter bekræftelsen til hans mail, fordi min mobil af en eller anden grund har opført sig mærkeligt her i udlandet og pludselig sluger al strøm på trods af flytilstand.

Da vi så skulle planlægge dagen i dag, så har vi hele tiden talt om, at vi skulle i escape room kl. 19 og planlagt efter det. Vi opdager så kl. 18, da han henter bekræftelsen på sin mobil, at det var kl. 17 - vi er altså gået glip af det. Jeg siger selvfølgelig, at det er vildt ærgerligt, men der er jo ikke rigtig noget at gøre ved det, da alle andre tider var booket. Jeg forslår, at vi i stedet sætter os op på den nærliggende plads, hvor der er livemusik og får en øl. Men nu er han bare tøsesur og gider ingenting. Så han har lagt sig til at sove... Inden det bad han dog lige om at se flybilletterne, som jeg havde, så han kunne være sikker på, at det var det rigtige tidspunkt, jeg havde fortalt til ham. Det tolker jeg jo så som, at han mener, at det var mig, der ikke havde styr på tiderne, og det derfor er min skyld, at vi gik glip af det escape-room... :boo:
4
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1009
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9131

Indlægaf Fru Sunshine » 1. maj 2016, 08:03

Han skal bare diskutere ALT! Hele tiden!
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Forhold og sex"