Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Miss_no_More » 6. maj 2016, 23:11

Min kæreste smed et stykke bacon ud istedet for at give det til mig der, som han ved, elsker bacon. Og ja, det udløste et længere skænderi :blush: :cuss:
7
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 6. maj 2016, 23:19

Miss_no_More skrev:Min kæreste smed et stykke bacon ud istedet for at give det til mig der, som han ved, elsker bacon. Og ja, det udløste et længere skænderi :blush: :cuss:

Det kan man sgu da ikke?! :8:
4
:whip:
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 6. maj 2016, 23:30

Rikke skrev:
Miss_no_More skrev:Min kæreste smed et stykke bacon ud istedet for at give det til mig der, som han ved, elsker bacon. Og ja, det udløste et længere skænderi :blush: :cuss:

Det kan man sgu da ikke?! :8:

Nej vel?! Til hans forsvar er han på vej til sygdom, så må håbe det kan forklares med febervildelse :sur:
2
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2713

Indlægaf Urtekussen » 7. maj 2016, 05:52

I går.

Min mor har inviteret os hjem til dem søndag, men jeg har takket nej, da jeg hellere vil være sammen med ham og børnene og Så forhåbentlig bliver fejret lidt.

Nu inviterer hans mor så også, og selv efter jeg siger, at jeg har afslået min mors invitation, skal han lige overveje, om han hellere vil ud til hende, end være herhjemme.

Så kom til at sende ham en tøsefornærmet besked, og han har ikke svaret endnu :blush:
Jeg bliver skuffet hvert år til mors dag, fordi det ikke er noget de fejrer i hans familie. Og så bliver jeg det igen i år, fordi de nu pludselig gør.
4
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
No1
Kort karma: 55
Likede indlæg: 460

Indlægaf No1 » 8. maj 2016, 08:25

Han har lige sagt, at der er ingen grund til at jeg ringer til vagtlægen, da de vil mene at jeg er hypokonder. Tak. :D
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5103

Indlægaf ManicNinja » 8. maj 2016, 10:05

No1 skrev:Han har lige sagt, at der er ingen grund til at jeg ringer til vagtlægen, da de vil mene at jeg er hypokonder. Tak. :D

Hvorfor :D hvis du er sur?
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 893

Indlægaf Lull » 8. maj 2016, 11:17

ManicNinja skrev:
No1 skrev:Han har lige sagt, at der er ingen grund til at jeg ringer til vagtlægen, da de vil mene at jeg er hypokonder. Tak. :D

Det tror jeg ikke vagtlægen kan hjælpe med :D
1
No1
Kort karma: 55
Likede indlæg: 460

Indlægaf No1 » 8. maj 2016, 12:35

ManicNinja skrev:

Haha dog ikke. Havde nogle grimme mavesmerter, og Alminox virkede ikke helt til at starte med.
0
Brugeravatar
down.boy
Kort karma: 33
Geografisk sted: Silkebronx
Likede indlæg: 122

Indlægaf down.boy » 8. maj 2016, 13:48

No1 skrev:
ManicNinja skrev:

Haha dog ikke. Havde nogle grimme mavesmerter, og Alminox virkede ikke helt til at starte med.

Min kære gamle onkels standardkommentar, hvis min moster klagede sig, var altid "tror du ikke bare du trænger til at bæ?" ;) :lol:
1
POCKETKITTEN
Kort karma: 207
Likede indlæg: 2647

Indlægaf POCKETKITTEN » 8. maj 2016, 16:53

Han er træt, fordi han har sovet for meget i dag. Så han er klasket sammen på sofaen.

Han har haft ferie hele ugen og i weekenden uden nogen planer overhovedet. Jeg har været i skole alle hverdage og på arbejde lørdag og søndag, hvor jeg er kommet sent hjem til sløvheden selv.

Men alt er godt, hvis han fiser ud og laver aftensmad snart.
1
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 506

Indlægaf Luffegås » 8. maj 2016, 16:53

Måske mere irriterende, men jeg er nok bare mærkelig.
Jeg har i månedsvis snakket om hvad jeg kunne finde på at gøre for min mor på morsdag. Hun fortjener noget, for hun har virkelig været der for mig i mange år, og jeg har aldrig haft råd til hverken de store jule, fødselsdag, eller morsdags gaver. I år troede jeg så at jeg endelig kunne overraske hende ved at komme over til hende, med blomster og det hele, hjælpe hende i haven, men pga. fagforening har fucket rundt med dagpenge, og jeg ikke har et job som forventet, så er der bare intet at gøre med.

Min kæreste er ikke selv den store morsdags-giver til sin mor, og når det er jul og fødselsdage giver han bare penge til sine sine søskende og så ordner de fællesgaver. Han har 2 gange på 36 år givet en morsdags gave, men han vil helst ikke give for meget. Så her til formiddag hørte han jo mig være ked af jeg ikke kunne give min mor gave. Så han spørger sine søskende hvad de giver deres mor. Den ene svarer så ikke. Bum så fandt han et deal på noget frokost, og den ene søster svarer så ja, det kunne være en idé. Hun får skabt noget foto-kort på benene, og 1-2-3 så har de mailet mutter 2 gavekort. Den 2. søster har stadig ikke svaret, og nu har mutter så skrevet på face i en status "tak for gaven søde børn". Ja, de er sgu nogle søde børn. Men min svigermor og hendes mand har lige hjulpet min kæreste med flytning, kørt mega langt for et par få møbler, og er generelt så søde til at hjælpe min kæreste. Jeg er nok bare både 1) jaloux over jeg ikke kan give min mor en enkelt rose, men han ligepludselig søndag morgen pludselig vil give noget. 2) at han ikke giver noget selvstændigt og individuelt til sin mor, så hun også ved han elsker hende. Hun er vant til det er pigernes initivativ til gaver, og hun er vant til at synes hendes søn ringer for sjældent. På denne måde synes jeg hans kærlighed til hende er usynlig, og helt ærligt er det en lidt tam måde bare at smække et restaurentbesøg (75 kr. pr. person)og så bare maile det.

Jeg ved ikke, for mig er morsdag nok bare en dga hvor jeg synes man skal sige et ordentligt tak, og et ordentligt "jeg elsker dig"

Jeg synes det er nar-agtigt..
(SKal lige siges jeg inviterede skam min mor over på kaffe og hygge, men hun har aftenarbejde fra eftermiddagen, så hun kunne næsten ikke nå det.. Og jeg planlægger skam at overraske hende i sommerferien)
Senest rettet af Luffegås 8. maj 2016, 19:27, rettet i alt 1 gang.
1
POCKETKITTEN
Kort karma: 207
Likede indlæg: 2647

Indlægaf POCKETKITTEN » 8. maj 2016, 17:14

POCKETKITTEN skrev:Han er træt, fordi han har sovet for meget i dag. Så han er klasket sammen på sofaen.

Han har haft ferie hele ugen og i weekenden uden nogen planer overhovedet. Jeg har været i skole alle hverdage og på arbejde lørdag og søndag, hvor jeg er kommet sent hjem til sløvheden selv.

Men alt er godt, hvis han fiser ud og laver aftensmad snart.

Never mind, han har lige lavet mig en gin & tonic. :blush2:
26
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 49
Likede indlæg: 304

Indlægaf Knirkemis » 8. maj 2016, 19:21

I fredags var han godt nok en røv med ører. Vi skulle køre fra Søborg til Herlev, hvor vi skulle i babysam. Jeg vidste at babysam ligger ved siden af Big Bio, så det søgte jeg frem på GPS'en på min telefon, så jeg kunne føre kort, mens han kørte. Af en eller anden grund førte GPS'en os i stedet til Herlev bymidte.
Så blev han helt vildt irriteret, selvom det kun er 5 minutter fra, hvor vi virkelig skulle ende. Det er sket en gang før, at min telefon har ført os på afveje, og han mente så, at det bare er mig der ikke kan føre kort. Nå ja, klart! Begge gange viste jeg ham, at jeg havde søgt det rigtige frem, men det at køre forkert er så stort et irritationsmoment for ham, at det ikke hjalp noget. Som om jeg kan gøre for, at min telefon viser et forkert sted hen :sur:
Fandme godt, at han gav kartoffelkage og kaffe bagefter, for at redde den dårlige stemning det gav. Fra nu af kan han få lov at bruge sin egen gamle, langsomme lortetelefon når vi skal finde vej.
8
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2548

Indlægaf Mi55y » 9. maj 2016, 12:20

Jeg skriver tit alle mulige indfald, billeder, links og ideer til min kæreste i løbet af dagen - og forventer ikke nødvendigvis svar på det hele.

I starten af sidste uge havde jeg så foreslået, at vi tog i biffen søndag (i går), hvor vi havde aftalt at ses i og med, at vi ikke ville se hinanden igen før fredag, hvor vi kører på weekend i Berlin. Han havde ikke svaret på min henvendelse om biffen, men da vi så var sammen med nogle venner i lørdags kunne jeg høre ham sige ja til at tage med gutterne i biffen søndag aften... :sur:

Fik sagt sådan lidt i sjov, at jeg jo ellers havde spurgt uden at få svar, men at det åbenbart kom an på, hvem der spurgte. Det gjorde mig egentlig ikke så meget, for vi skulle sove sammen natten til søndag - og så kom han i øvrigt og overnattede efter filmen - men det er mere princippet i at lave en aftale oveni den aftale, han havde med mig. Og han har selv opfordret til, at vi laver aftaler i god tid i travle perioder, hvilket jeg jo så netop havde forsøgt at gøre denne gang. Han mener ikke noget ondt med det, men han er bare lidt distræt på den led og er dybt afhængig af sin kalender - men det gør stadig lidt ondt at aftaler med mig åbenbart ikke hænger bedre fast end alt muligt andet. :trist:
3
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
AlmostFamous35
Kort karma: 1
Likede indlæg: 23

Indlægaf AlmostFamous35 » 9. maj 2016, 14:25

^det er lidt pudsigt, vores kærester lyder til at minde meget om hinanden. Tænkte det allerede, da du lavede din tråd om noget Knudsens for noget tid siden.. Og dén der laver min kæreste også jævnligt. Jeg brugte også en del af vores første år som kærester på at være såret, når den slags skete. Indtil han endelig fik mig overbevist om, at det INTET har med graden af hans kærlighed til mig eller ønske om at se mig at gøre. Tværtimod, så er kærligheden så grundlæggende og naturlig for ham, at han altid undres, når jeg tager tingene modsat. Nu, efter 1,5 år, hviler jeg meget mere i den, han er, så der er meget langt mellem den dårlige følelse. Tror også det kommer med tiden for sig, han skal bare være god og tålmodig til at bekræfte dig:)
3

Tilbage til "Forhold og sex"