Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5867

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Dikus » 9. maj 2016, 19:51

Jeg er sådan en, der er afhængig af min kalender... INTET er så vigtigt, at jeg er i stand til at huske det uden kalenderen :blush:
0
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2408

Indlægaf Joe » 9. maj 2016, 22:13

Luffegås skrev:Måske mere irriterende, men jeg er nok bare mærkelig.
Jeg har i månedsvis snakket om hvad jeg kunne finde på at gøre for min mor på morsdag. Hun fortjener noget, for hun har virkelig været der for mig i mange år, og jeg har aldrig haft råd til hverken de store jule, fødselsdag, eller morsdags gaver. I år troede jeg så at jeg endelig kunne overraske hende ved at komme over til hende, med blomster og det hele, hjælpe hende i haven, men pga. fagforening har fucket rundt med dagpenge, og jeg ikke har et job som forventet, så er der bare intet at gøre med.

Min kæreste er ikke selv den store morsdags-giver til sin mor, og når det er jul og fødselsdage giver han bare penge til sine sine søskende og så ordner de fællesgaver. Han har 2 gange på 36 år givet en morsdags gave, men han vil helst ikke give for meget. Så her til formiddag hørte han jo mig være ked af jeg ikke kunne give min mor gave. Så han spørger sine søskende hvad de giver deres mor. Den ene svarer så ikke. Bum så fandt han et deal på noget frokost, og den ene søster svarer så ja, det kunne være en idé. Hun får skabt noget foto-kort på benene, og 1-2-3 så har de mailet mutter 2 gavekort. Den 2. søster har stadig ikke svaret, og nu har mutter så skrevet på face i en status "tak for gaven søde børn". Ja, de er sgu nogle søde børn. Men min svigermor og hendes mand har lige hjulpet min kæreste med flytning, kørt mega langt for et par få møbler, og er generelt så søde til at hjælpe min kæreste. Jeg er nok bare både 1) jaloux over jeg ikke kan give min mor en enkelt rose, men han ligepludselig søndag morgen pludselig vil give noget. 2) at han ikke giver noget selvstændigt og individuelt til sin mor, så hun også ved han elsker hende. Hun er vant til det er pigernes initivativ til gaver, og hun er vant til at synes hendes søn ringer for sjældent. På denne måde synes jeg hans kærlighed til hende er usynlig, og helt ærligt er det en lidt tam måde bare at smække et restaurentbesøg (75 kr. pr. person)og så bare maile det.

Jeg ved ikke, for mig er morsdag nok bare en dga hvor jeg synes man skal sige et ordentligt tak, og et ordentligt "jeg elsker dig"

Jeg synes det er nar-agtigt..
(SKal lige siges jeg inviterede skam min mor over på kaffe og hygge, men hun har aftenarbejde fra eftermiddagen, så hun kunne næsten ikke nå det.. Og jeg planlægger skam at overraske hende i sommerferien)

Jeg synes du bør overveje om du i forhold til din kæreste simpelthen skaber drama og kårer ham til nar over nogle bagateller.
14
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 349
Likede indlæg: 3463

Indlægaf Ballademager » 10. maj 2016, 04:43

down.boy skrev:
No1 skrev:
ManicNinja skrev:
No1 skrev:Han har lige sagt, at der er ingen grund til at jeg ringer til vagtlægen, da de vil mene at jeg er hypokonder. Tak. :D

Hvorfor :D hvis du er sur?

Haha dog ikke. Havde nogle grimme mavesmerter, og Alminox virkede ikke helt til at starte med.

Min kære gamle onkels standardkommentar, hvis min moster klagede sig, var altid "tror du ikke bare du trænger til at bæ?" ;) :lol:

Oh dear, den er jeg også vokset op med :rulle: Den og så "kan du få det ned har du godt af det - kommer det op igen har det ingen skade gjort" :D
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Indlægaf Luffegås » 10. maj 2016, 10:49

Joe skrev:
Jeg har i månedsvis snakket om hvad jeg kunne finde på at gøre for min mor på morsdag. Hun fortjener noget, for hun har virkelig været der for mig i mange år, og jeg har aldrig haft råd til hverken de store jule, fødselsdag, eller morsdags gaver. I år troede jeg så at jeg endelig kunne overraske hende ved at komme over til hende, med blomster og det hele, hjælpe hende i haven, men pga. fagforening har fucket rundt med dagpenge, og jeg ikke har et job som forventet, så er der bare intet at gøre med.

Min kæreste er ikke selv den store morsdags-giver til sin mor, og når det er jul og fødselsdage giver han bare penge til sine sine søskende og så ordner de fællesgaver. Han har 2 gange på 36 år givet en morsdags gave, men han vil helst ikke give for meget. Så her til formiddag hørte han jo mig være ked af jeg ikke kunne give min mor gave. Så han spørger sine søskende hvad de giver deres mor. Den ene svarer så ikke. Bum så fandt han et deal på noget frokost, og den ene søster svarer så ja, det kunne være en idé. Hun får skabt noget foto-kort på benene, og 1-2-3 så har de mailet mutter 2 gavekort. Den 2. søster har stadig ikke svaret, og nu har mutter så skrevet på face i en status "tak for gaven søde børn". Ja, de er sgu nogle søde børn. Men min svigermor og hendes mand har lige hjulpet min kæreste med flytning, kørt mega langt for et par få møbler, og er generelt så søde til at hjælpe min kæreste. Jeg er nok bare både 1) jaloux over jeg ikke kan give min mor en enkelt rose, men han ligepludselig søndag morgen pludselig vil give noget. 2) at han ikke giver noget selvstændigt og individuelt til sin mor, så hun også ved han elsker hende. Hun er vant til det er pigernes initivativ til gaver, og hun er vant til at synes hendes søn ringer for sjældent. På denne måde synes jeg hans kærlighed til hende er usynlig, og helt ærligt er det en lidt tam måde bare at smække et restaurentbesøg (75 kr. pr. person)og så bare maile det.

Jeg ved ikke, for mig er morsdag nok bare en dga hvor jeg synes man skal sige et ordentligt tak, og et ordentligt "jeg elsker dig"

(SKal lige siges jeg inviterede skam min mor over på kaffe og hygge, men hun har aftenarbejde fra eftermiddagen, så hun kunne næsten ikke nå det.. Og jeg planlægger skam at overraske hende i sommerferien)

Jeg synes du bør overveje om du i forhold til din kæreste simpelthen skaber drama og kårer ham til nar over nogle bagateller.

Jeg synes du bør overveje endnu engang at du ser 5% af en virkelighed, og at jeg bare bruger den her tråd til at komme ud med noget luft i. Så næste gang jeg skriver om noget der i din verden er banalt og en bagatel, så husk at mennesker er forskellige, og hvad der er et problem for dig, er måske intet for mig, og omvendt. Jeg beskriver mine FØLELSER, ikke altid mine handlinger. Min handling var bare at snakke om det med ham, og han indrømmede det måske var lidt hensynsløst når han ved hvor meget hjemve jeg har, og hvor ked af det jeg har været over aldrig at kunne påskønne min mor, at han så bare uden at tænke svinger dankortet foran næsen på mig, giver sin mor smørrebrød, som hun endda blev ked af han eller de andre børn ikke engang ville deltage i. Jeg har slet ikke haft skabt drama til ham, vi har ikke været det mindste uvenner over det, jeg har bare haft brug for luft.
Jeg får ondt i maven hver gang jeg skal til at skrive herinde af frygt for nogen står klar til at banke mig i hovedet over noget de ikke aner en skid om, så nu skal jeg nok lade være.
5
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2097

Indlægaf Danseprinsesse » 11. maj 2016, 17:23

Vi har været på sygehuset det meste af dagen, så min frokost blev sådan to trekantsandwiches fra kiosken med æg og bacon. Mens jeg spiser den første, spørger min kæreste, om han må tage en bid af den anden. To sekunder efter har han spist det meste, så der er de kedelige skorper tilbage til mig.

Nu kan jeg så høre, at han har kastet sig over de franske kartofler, som jeg har købt, fordi jeg TRÆNGER til salt.
Så jeg skal rejse mig for at gå ind og hive dem ud af hånden på ham, inden han når at tømme posen.

Klamme egoist! :sur:
3
Brugeravatar
Contrast
Kort karma: 2
Likede indlæg: 60

Indlægaf Contrast » 11. maj 2016, 19:10

Luffegås skrev:
Joe skrev:

Jeg synes du bør overveje endnu engang at du ser 5% af en virkelighed, og at jeg bare bruger den her tråd til at komme ud med noget luft i. Så næste gang jeg skriver om noget der i din verden er banalt og en bagatel, så husk at mennesker er forskellige, og hvad der er et problem for dig, er måske intet for mig, og omvendt. Jeg beskriver mine FØLELSER, ikke altid mine handlinger. Min handling var bare at snakke om det med ham, og han indrømmede det måske var lidt hensynsløst når han ved hvor meget hjemve jeg har, og hvor ked af det jeg har været over aldrig at kunne påskønne min mor, at han så bare uden at tænke svinger dankortet foran næsen på mig, giver sin mor smørrebrød, som hun endda blev ked af han eller de andre børn ikke engang ville deltage i. Jeg har slet ikke haft skabt drama til ham, vi har ikke været det mindste uvenner over det, jeg har bare haft brug for luft.
Jeg får ondt i maven hver gang jeg skal til at skrive herinde af frygt for nogen står klar til at banke mig i hovedet over noget de ikke aner en skid om, så nu skal jeg nok lade være.

Hør, jeg synes bare du skal fortsætte med at skrive herinde og ikke tage dig af kommentaren. Det er så nemt at dømme over et forum, for man kommer alligevel aldrig til at se personen ansigt til ansigt. Så, lige så nemt som det er at dømme, lige så nemt kan det sagtens være bare at læsse af på forummet uden at tænke over hvad andre fremmede synes.

Jeg oprettede engang en tråd på et andet forum om, at jeg var bekymret over, at jeg ikke havde hørt fra min ekskæreste i knap en uge. Han skulle besøge sin syge mor, som skulle opereres, og netop derfor var jeg ret bekymret over ikke at have hørt noget som helst, også bare generelt fordi jeg synes det var mærkeligt af ham. Bare et "alt er okay" eller "alt er ikke okay". Folk var hurtige til at dømme mig og at jeg totalt overreagerede, og læste alt muligt ind i mit indlæg om at jeg var både sur og kontrollerende, selvom jeg netop ville give ham plads til at være sammen med sin familie, men det ændrede jo ikke på at jeg følte der var noget der ikke var som det skulle være. Men det viste sig så, da vi mødtes, at han ville slå op og havde villet det i hele den uge, måske mere til. Så det var ikke "kun" fordi han var dybt presset psykisk pga. det med hans mor, som folk antog. Så min bekymring/følelse af at noget var i gære var netop rigtig og jeg overreagerede ikke...

Så det er bare for at sige at jeg kender det, og det er lidt et vilkår ved at dele personlige ting på et forum. Folk er lynhurtige til at tage forhastede konklusioner og dømme, i stedet for bare at spørge, hvis de er i tvivl. :)
16
Brugeravatar
Lisva
Kort karma: 18
Likede indlæg: 392

Indlægaf Lisva » 11. maj 2016, 20:42

Min kæreste og jeg har en baby på knap tre måneder, som lige for tiden er ret svær at få til at sove. Min kæreste arbejder om aftenen 2-3 gange om ugen, hvor det så er mig, der står for putningen. I går var det fuldstændig håbløst, og jeg forsøgte i over fire timer at få ham til at sove. Da min kæreste kom hjem, var jeg derfor virkelig på grådens rand.

Han siger så, at babyen mærker alt, og at mine frustrationer gør, at han ikke vil sove. Jeg var ligesom ikke frustreret, da jeg startede med at putte ham; frustrationen kom jo efter flere timer, fordi han ikke ville sove. IDIOT!!! (Kæresten altså). :evil:
8
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2711

Indlægaf Urtekussen » 11. maj 2016, 20:47

Hvis det er så pissenemt, så lader du bare ham putte baby i weekenden. Og hvis det så ikke lykkes, så husk at sige til ham, at han jo er frustreret.
19
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Lisva
Kort karma: 18
Likede indlæg: 392

Indlægaf Lisva » 11. maj 2016, 21:08

Urtekussen skrev:Hvis det er så pissenemt, så lader du bare ham putte baby i weekenden. Og hvis det så ikke lykkes, så husk at sige til ham, at han jo er frustreret.

Af en eller anden årsag er han stort set aldrig frustreret. Hvilket faktisk gør mine frustrationer endnu mere frustrerende. :wacko:
3
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 15. maj 2016, 13:21

Lidt ambivalent for mig.

Min mand, så ham i weekenden hvilket var mega rart. Jeg ved hvordan tingene hænger sammen for os pt men han sagde inden han kom at han vil blive til mandag. Så skal han pludselig alligevel hjem søndag, jeg prøvede at skjule skuffelsen så godt jeg kunne, men til sidst trillede tårerne bare. Han var da helt vildt sød, blev selv frustreret over jeg blev så ked af det, sad og krammede mig, nussede mig og tørrede mine tårer væk. Jeg ved hvordan det er.

Men han er stadig en nar, når han af sig selv siger han bliver i to dage og så alligevel skrider efter en dag når vi i forvejen har så lidt tid sammen. Spade :(.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4429

Indlægaf Rosa Espinosa » 15. maj 2016, 14:39

Han har pillet ved min gamle iphone, som jeg bruger når jeg løber og nu er den blevet helt umulig og gider knap nok virke. Han har bare at købe en ny gammel mobil til mig :sur:
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4429

Indlægaf Rosa Espinosa » 16. maj 2016, 13:09

Han er en kæmpe nar for tiden. Han ved hvor vigtig min fødselsdag er for mig og han ved hvor dårlig en fest jeg havde, da jeg holdte fødselsdag for hele familien et par dage efter. Græd mig selv i søvn om natten, var bare så ked af det. Han er kommet hjem fra arbejde, men jeg har stadig ikke fået en gave og vi har heller ikke fejret min dag. Fuck ham og fuck fødselsdage.
2
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
gro71
Kort karma: 16
Likede indlæg: 228

Indlægaf gro71 » 17. maj 2016, 11:47

Her i weekenden, da vi skulle sætte mine nye panelgardiner op. Ret skal være ret - jeg bor i noget 60-er byggeri, og der har man vist valgt nogle... utraditionelle... byggemetoder indimellem. I hvert fald er det sådan, at der over mit stuevindue (som er sådan et helt altanparti med vindue og altandør) åbenbart er bygget en slags "kasse" uden noget videre fyld i. Det lyder i hvert fald meget rungende og tomt, når man banker på væggen over vinduet, så det er praktisk taget umuligt at skrue noget i væggen, der skal holde nogen form for vægt.

Det tog kæresten en hel dag - og utallige raserianfald - at få de der gardiner op. Og hold nu kæft, hvor er han træls at høre på, når han går amok på den måde. Han mener, at han er i sin fulde ret til at skabe sig tosset, "for så kommer det jo ud, og så er det væk", som han siger. Men når man skal høre/se på det de første 10 gange i løbet af en dag, bliver man pænt træt af det. Og af ham.

Og det er ikke kun verbalt. Værktøjet får også et fur, eller skruerne bliver flået ud af væggen og ting bliver smidt rundt i lokalet. Nogle gange gør han det faktisk værre for sig selv, fordi han får ødelagt et eller andet, han skulle have brugt. Men så kan han jo lige blive hidsig over dét også.

Det var dælme en lang dag.
4
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 230
Likede indlæg: 2451
Kontakt:

Indlægaf Annione » 17. maj 2016, 11:59

Ikke sådan vildt meget nar, mest røvirriterende.

Han sagde, at han synes jeg er hysterisk, fordi jeg ikke vil ha' at han bruger mit håndklæde, når han har været i bad. Ret skal være ret: vores håndklæder er 100% ens - men mine hænger bag døren, hans hænger på døren. Alligevel sker det ganske ofte at han bruger mit håndklæde...
Vi har så ikke været hjemme i 8 måneder, og manden spørger her til morgen, da han skal i bad, hvilket håndklæde der er hans.... :forvirret: Jeg svarer bare "Det du brugte sidst" fordi jeg synes det er et hylende dumt spørgsmål. Og så er det han svarer, at han hellere vil spørge, for at jeg ikke bliver hysterisk, for han bruger mit.

Jeg synes bare det er lidt klamt, hvis jeg skal tørre mit (rene) ansigt lige dér, hvor han har tørret sin (rene) røv. Min egen (rene) røv kan jeg meget bedre klare :-D

Er jeg hysterisk, når jeg bare vil have mit eget badehåndklæde i fred???
6
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 17. maj 2016, 12:17

Annione skrev:Ikke sådan vildt meget nar, mest røvirriterende.

Han sagde, at han synes jeg er hysterisk, fordi jeg ikke vil ha' at han bruger mit håndklæde, når han har været i bad. Ret skal være ret: vores håndklæder er 100% ens - men mine hænger bag døren, hans hænger på døren. Alligevel sker det ganske ofte at han bruger mit håndklæde...
Vi har så ikke været hjemme i 8 måneder, og manden spørger her til morgen, da han skal i bad, hvilket håndklæde der er hans.... :forvirret: Jeg svarer bare "Det du brugte sidst" fordi jeg synes det er et hylende dumt spørgsmål. Og så er det han svarer, at han hellere vil spørge, for at jeg ikke bliver hysterisk, for han bruger mit.

Jeg synes bare det er lidt klamt, hvis jeg skal tørre mit (rene) ansigt lige dér, hvor han har tørret sin (rene) røv. Min egen (rene) røv kan jeg meget bedre klare :-D

Er jeg hysterisk, når jeg bare vil have mit eget badehåndklæde i fred???

Nej, det er du ikke - eller... :) hvis du er det, så er vi to. Jeg hader også, at min kæreste bruger mit håndklæde. Min kæreste bruger ikke kun mit badehåndklæde, men i det hele taget alle "mine" håndklæder... *hmpf*

Min kæreste og jeg bor ikke sammen. Jeg har to håndvaske, hvor hans håndklæde hænger ved den ene vask, og mit hænger ved den anden vask. Han bruger dog altid mit håndklæde, og jeg ved ikke, hvad han laver med det håndklæde, når han har vasket hænder, men det bliver altid enormt vådt.

Jeg har prøvet at bruge hans håndklæde i stedet for (så bytter vi jo bare håndklæder), men det virker kun i et kort stykke tid, så bruger han det samme håndklæde som mig. Det er ligesom, at mit håndklæde "drager" ham... :)

Jeg har prøvet at tale med ham om det, - og han griner lidt af mig og siger, at han vil være opmærksom på det fremover - og alligevel bruger han mit håndklæde næste gang. Den er stensikker...
5

Tilbage til "Forhold og sex"